Şimdi Ara

sorunu usta! bulamadı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    NAsıl olsa çözümü bulmuşsunuz. LPG de kullanın. Benzinde yine çalışmazsa kutup başlarını söküp tekrar bağlarsınız. Ayrıca böyle karmaşık ve çok olasılıklı sorunlar için normal bir usta yerine, varsa -ford- ustasına yoksa servise gitmek en mantıklısı.

    geçen bizim arkadaş bahsediyor araba hararet yapıyormuş adama 300 lira harcatmışlar. yine aynı arıza 10 liralık termostat işte bu adamın gezmediği ford ustası kalmadı benimde 3, ustaya götürdüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leopar5843

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    NAsıl olsa çözümü bulmuşsunuz. LPG de kullanın. Benzinde yine çalışmazsa kutup başlarını söküp tekrar bağlarsınız. Ayrıca böyle karmaşık ve çok olasılıklı sorunlar için normal bir usta yerine, varsa -ford- ustasına yoksa servise gitmek en mantıklısı.

    geçen bizim arkadaş bahsediyor araba hararet yapıyormuş adama 300 lira harcatmışlar. yine aynı arıza 10 liralık termostat işte bu adamın gezmediği ford ustası kalmadı benimde 3, ustaya götürdüm

    sen nediyon kardeşim akslardan arızalı olan arabaya şanzıman inecek diyorlar cahiller




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    quote:

    Orijinalden alıntı: leopar5843

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    NAsıl olsa çözümü bulmuşsunuz. LPG de kullanın. Benzinde yine çalışmazsa kutup başlarını söküp tekrar bağlarsınız. Ayrıca böyle karmaşık ve çok olasılıklı sorunlar için normal bir usta yerine, varsa -ford- ustasına yoksa servise gitmek en mantıklısı.

    geçen bizim arkadaş bahsediyor araba hararet yapıyormuş adama 300 lira harcatmışlar. yine aynı arıza 10 liralık termostat işte bu adamın gezmediği ford ustası kalmadı benimde 3, ustaya götürdüm

    sen nediyon kardeşim akslardan arızalı olan arabaya şanzıman inecek diyorlar cahiller

    diyecek bişey bulamıyorum




  • Adam gibi bir usta bulun.
  • kardeş senin sorunun lpg nin zengin karışım yapıyor olması. zengin karışım yaptığından benzinde fakir de çalışıyor o da yetmiyor. iyi bir lpg ayarı yaptır.
  • bence aracınızı satın. alacağınız araç ya çok nokta enjeksiyonlu yada karbüratörlü olsun. tek nokta enjeksiyonlu araçlar maalesef bitmek bilmez sorunlar çıkarıyor. tahmınımce aracınızın uzerıne 2 bin daha koysanız efi motora sahıp cok nokta enjeksıyonlu escort alabılırsınız.
  • her seferinde foruma girersen daha az masrafli olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    kardeş senin sorunun lpg nin zengin karışım yapıyor olması. zengin karışım yaptığından benzinde fakir de çalışıyor o da yetmiyor. iyi bir lpg ayarı yaptır.

    benzinde kullanyorum lpg ayarı yapınca duzelır ınsallah cuma gunu baska bı ustaya gıdecegım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnbbnc

    cfi tek nokta enjeksiyonlarda bu problem oluyor. ecu ya giden enerjiye role bagliyorlar,kontak kapandiginda ecu resetleniyor. ya da 7 nolu sigortayi sokup 5 dakika bekle.

    .Pek arabadan anlamam ama tamire gidince öğrendim.yanıbu işlemleri yaptırsam gelırmı arac kendıne yoksa ara sıra boyle devam eder mi.en basitit 7 numara gibi gözüküyor .role baglamak riskli olabılır mı sonrası için ?bir de bildigim kadarıyla ECU Motor Kontrol Ünitesi değil mi bizim ustalar saçma sapan bısey yapar sonra al basına belayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    bence aracınızı satın. alacağınız araç ya çok nokta enjeksiyonlu yada karbüratörlü olsun. tek nokta enjeksiyonlu araçlar maalesef bitmek bilmez sorunlar çıkarıyor. tahmınımce aracınızın uzerıne 2 bin daha koysanız efi motora sahıp cok nokta enjeksıyonlu escort alabılırsınız.

    haklısınız bakalım denk getirmek lazım denk gelırse satar gecerım ama sorun olunca fiyat dusecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Usta var usta var. Geçen gün 2. el bir polo bakıyordum (2010 1.6 tdi) tanıdık bir ustaya aracı gösterdim hiçbirşey yok dedi. Tramer den araca baktık 34855 tl lik kazası var pert olmuş. Ustaya gösterdim msjı kem küm etti. Artık hiçbirine güvenmiyorum. Ha tabi iyiside vardır hakkını yemiyim.

    ek: kısacası, şansınızı başka usta! da deneyin

    Araç yetkili serviste yapıldıysa anlaması artık eskisi kadar kolay değil malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkuazLeopar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnbbnc

    cfi tek nokta enjeksiyonlarda bu problem oluyor. ecu ya giden enerjiye role bagliyorlar,kontak kapandiginda ecu resetleniyor. ya da 7 nolu sigortayi sokup 5 dakika bekle.

    .Pek arabadan anlamam ama tamire gidince öğrendim.yanıbu işlemleri yaptırsam gelırmı arac kendıne yoksa ara sıra boyle devam eder mi.en basitit 7 numara gibi gözüküyor .role baglamak riskli olabılır mı sonrası için ?bir de bildigim kadarıyla ECU Motor Kontrol Ünitesi değil mi bizim ustalar saçma sapan bısey yapar sonra al basına belayı



    Ben 3 yıldır röle ile kullandım herhangi bir sorun yok. LPG ile kullanacaksanız taktırmalısınız.
    Problemin sebebi Hego sensörünün LPG de haklı olarak ECU ya hata göndermesi. Benzine geçildiğinde de EEC IV ECUNUN koruma programına geçmesi.
    Ford forumlarını arastırın size yardımcı olarak bilgileri bulabilirsiniz.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.