NAsıl olsa çözümü bulmuşsunuz. LPG de kullanın. Benzinde yine çalışmazsa kutup başlarını söküp tekrar bağlarsınız. Ayrıca böyle karmaşık ve çok olasılıklı sorunlar için normal bir usta yerine, varsa -ford- ustasına yoksa servise gitmek en mantıklısı.
geçen bizim arkadaş bahsediyor araba hararet yapıyormuş adama 300 lira harcatmışlar. yine aynı arıza 10 liralık termostat işte bu adamın gezmediği ford ustası kalmadı benimde 3, ustaya götürdüm
quote:
Orijinalden alıntı: leopar5843
quote:
Orijinalden alıntı: _Lupara_
NAsıl olsa çözümü bulmuşsunuz. LPG de kullanın. Benzinde yine çalışmazsa kutup başlarını söküp tekrar bağlarsınız. Ayrıca böyle karmaşık ve çok olasılıklı sorunlar için normal bir usta yerine, varsa -ford- ustasına yoksa servise gitmek en mantıklısı.
geçen bizim arkadaş bahsediyor araba hararet yapıyormuş adama 300 lira harcatmışlar. yine aynı arıza 10 liralık termostat işte bu adamın gezmediği ford ustası kalmadı benimde 3, ustaya götürdüm
sen nediyon kardeşim akslardan arızalı olan arabaya şanzıman inecek diyorlar cahiller
quote:
Orijinalden alıntı: serseri006
quote:
Orijinalden alıntı: leopar5843
quote:
Orijinalden alıntı: _Lupara_
NAsıl olsa çözümü bulmuşsunuz. LPG de kullanın. Benzinde yine çalışmazsa kutup başlarını söküp tekrar bağlarsınız. Ayrıca böyle karmaşık ve çok olasılıklı sorunlar için normal bir usta yerine, varsa -ford- ustasına yoksa servise gitmek en mantıklısı.
geçen bizim arkadaş bahsediyor araba hararet yapıyormuş adama 300 lira harcatmışlar. yine aynı arıza 10 liralık termostat işte bu adamın gezmediği ford ustası kalmadı benimde 3, ustaya götürdüm
sen nediyon kardeşim akslardan arızalı olan arabaya şanzıman inecek diyorlar cahiller
diyecek bişey bulamıyorum
Adam gibi bir usta bulun.
kardeş senin sorunun lpg nin zengin karışım yapıyor olması. zengin karışım yaptığından benzinde fakir de çalışıyor o da yetmiyor. iyi bir lpg ayarı yaptır.
bence aracınızı satın. alacağınız araç ya çok nokta enjeksiyonlu yada karbüratörlü olsun. tek nokta enjeksiyonlu araçlar maalesef bitmek bilmez sorunlar çıkarıyor. tahmınımce aracınızın uzerıne 2 bin daha koysanız efi motora sahıp cok nokta enjeksıyonlu escort alabılırsınız.
her seferinde foruma girersen daha az masrafli olur
quote:
Orijinalden alıntı: volkann86
kardeş senin sorunun lpg nin zengin karışım yapıyor olması. zengin karışım yaptığından benzinde fakir de çalışıyor o da yetmiyor. iyi bir lpg ayarı yaptır.
cfi tek nokta enjeksiyonlarda bu problem oluyor. ecu ya giden enerjiye role bagliyorlar,kontak kapandiginda ecu resetleniyor. ya da 7 nolu sigortayi sokup 5 dakika bekle.
.Pek arabadan anlamam ama tamire gidince öğrendim.yanıbu işlemleri yaptırsam gelırmı arac kendıne yoksa ara sıra boyle devam eder mi.en basitit 7 numara gibi gözüküyor .role baglamak riskli olabılır mı sonrası için ?bir de bildigim kadarıyla ECU Motor Kontrol Ünitesi değil mi bizim ustalar saçma sapan bısey yapar sonra al basına belayı
quote:
Orijinalden alıntı: Harun
bence aracınızı satın. alacağınız araç ya çok nokta enjeksiyonlu yada karbüratörlü olsun. tek nokta enjeksiyonlu araçlar maalesef bitmek bilmez sorunlar çıkarıyor. tahmınımce aracınızın uzerıne 2 bin daha koysanız efi motora sahıp cok nokta enjeksıyonlu escort alabılırsınız.
haklısınız bakalım denk getirmek lazım denk gelırse satar gecerım ama sorun olunca fiyat dusecek
quote:
Orijinalden alıntı: Exxcrea
Usta var usta var. Geçen gün 2. el bir polo bakıyordum (2010 1.6 tdi) tanıdık bir ustaya aracı gösterdim hiçbirşey yok dedi. Tramer den araca baktık 34855 tl lik kazası var pert olmuş. Ustaya gösterdim msjı kem küm etti. Artık hiçbirine güvenmiyorum. Ha tabi iyiside vardır hakkını yemiyim.
ek: kısacası, şansınızı başka usta! da deneyin
Araç yetkili serviste yapıldıysa anlaması artık eskisi kadar kolay değil malesef
quote:
Orijinalden alıntı: TurkuazLeopar
quote:
Orijinalden alıntı: cnbbnc
cfi tek nokta enjeksiyonlarda bu problem oluyor. ecu ya giden enerjiye role bagliyorlar,kontak kapandiginda ecu resetleniyor. ya da 7 nolu sigortayi sokup 5 dakika bekle.
.Pek arabadan anlamam ama tamire gidince öğrendim.yanıbu işlemleri yaptırsam gelırmı arac kendıne yoksa ara sıra boyle devam eder mi.en basitit 7 numara gibi gözüküyor .role baglamak riskli olabılır mı sonrası için ?bir de bildigim kadarıyla ECU Motor Kontrol Ünitesi değil mi bizim ustalar saçma sapan bısey yapar sonra al basına belayı
Ben 3 yıldır röle ile kullandım herhangi bir sorun yok. LPG ile kullanacaksanız taktırmalısınız. Problemin sebebi Hego sensörünün LPG de haklı olarak ECU ya hata göndermesi. Benzine geçildiğinde de EEC IV ECUNUN koruma programına geçmesi. Ford forumlarını arastırın size yardımcı olarak bilgileri bulabilirsiniz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme