Şimdi Ara

Söylenmeyen bir hizmetin faturalandırılması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • *******736 başvuru numarası ile CİMER'e şikayette bulunduğum bir kurumdur kendiler 4 günlük bir hizmet için 51.00 Tl tutar istemektedirler ve benim 30 günlük hizmetimin toplam tutar 87.90 TL'dir kesinlikle bu kurumdan hizmet almanızı tavsiye etmiyorum avukat tarafından sözleşmeyle alın insanlar söylemedikleri ücretleri yansıtıyorlar haklarınıza sahip çıkın çünkü kimse size yardımcı olmuyor görüşme sağladığım müşteri hizmetleri ayşegül ve irem de dahil kendiler ezbere konuşuyorlar cimer tarafından dönüş geldiği takdirde zaten aboneliğide iptal edeceğim.

    Sizlerden ricam bunu dikkate alarak telekom firmasına başvurda bulunun ve bu konuyu da öne çıkarırsanız sevinirim herkes bu firmanın nasıl rezelat bir kurum olduğunu öğrensin.



  • 4 günlük hizmet nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    4 günlük hizmet nedir?
    Şöyle örnek edeyim internet başvurusunda 22sinde başvuru sağlıyorum 26sında kurulumu sağlanıp 4 günlük kullanım tutarı için diğer ay 51.00Tl fatura gözüküyor fatura detayım da ise aynı şekilde 4 günlük süre zarfındaki tutar gözüküyor. 4 günlük internet kullanma hizmeti yani müşteri hizmetlerini aradığımda ise bağlantı ücreti kurulum ücreti gibi şeyler söylüyorlar fakat müşteri temsilcileri ile detaylı birşekilde bağlarken görüşme sağladım kayıtlar dinlenirse bu bilgilerin bana aktarılmadan yansıtıldığı ve bununda yasal birşey olmadığını biliyorum, evet onay veriyoruz ama söylenmeyen birşeye onay vermiyoruz telefonda.
  • aqualx kullanıcısına yanıt
    Normalde bağlantı ücreti almıyorlardı, siz yazlık mı aldınız? Bir de telefonda söylerlerdi hep.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 25 Temmuz 2020; 16:19:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Normalde bağlantı ücreti almıyorlardı, siz yazlık mı aldınız? Bir de telefonda söylerlerdi hep.
    Yazlık alım durumu söz konusu değil 24 ay taahhütle başvuru sağladım hatta görüştüğümde ilk 12 ayda vazgeçerseniz bu ücret alınıcaktır denildiğinide hatırlıyorum zaten gerek tüketici hakem heyeti gerek cimere gerekli evraklar ve bilgilerle şikayette bulundum kurumun bu kadar dolandırıcı olmasının sebebi insanların arkasında durmamaları ödeme yapmaları ve devletin gerekli yaptırımla yapmaması.
  • aqualx kullanıcısına yanıt
    Faturaya itiraz edin bir de, *** adresinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 27 Temmuz 2020; 23:34:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Faturaya itiraz edin bir de, *** adresinden.
    faturaya zaten gerekli mecrilerden itiraz ettim telekomdan şikayet kaydı bile oluşturmadım çünkü hizmetlerinin tamamiyle yalan olduğunu insanları oyalamak üzerine olduğunun farkındayım ama dediğiniz mail adresinede konu ile alakalı yazıda bulunucağım teşekkürler bilgileriniz için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Faturaya itiraz edin bir de, *** adresinden.
    27 tl damga vergisi var ?
  • aqualx kullanıcısına yanıt
    27 tl damga vergisi var ilk ayda güncel fatura ise kesim tarihinde düzeliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 27 Temmuz 2020; 7:26:37 >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    İyi hatırlattın, cidden o tamamen çıkmış aklımdan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.