Arkada?lar Mayys ayynyn ba?ynda spigen.com.tr den Note 5 telefonum için kylyf sipari? ettim.Aradan 3 hafta geçmesine ra?men ücret iade talebimi sürekli geçi?tirdiler türlü türlü bahaneler bahaneler ortaya attylar.Ben de ?ikayetvar.com a ve spigen ana sayfasyna ingilizce mail attym olanlary yazdym aynen.Türkiye da?ytycysy hemen arayyp ?ikayeti silmemi ve ücreti iade edeceklerini,sipari? etti?im kylyfyda stoklara geldi?i an hediye edeceklerini söylediler...Tamam dedim ve ücretim iade edildi.. spigen.com dan da mail geldi.Elimizde olmayan sebeplerden dolayy özür dileriz,ma?duriyetinizi gidermek için sipari? etti?iniz ürünü size ücretsiz gönderelim dediler.Ben de yazdym ileti?im bilgilerimi.1 hafta içinde Amerika dan dedikleri gibi ürünü gönderdiler.... Arkada?lar dikkat edelim bu tür konularda.Yyi forumlar...