Şimdi Ara

Ssangyong'dan 11 kişilik MPV-SUV kırması Yeni Rodius (Korando Turismo) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
133
Cevap
2
Favori
20.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ulan ya ailemi özledim.

    o değilde arabayı kullanan kız.
  • Bence süper olmuş cam tavan da olursa ne güzel olur be
  • Koltuklari yatir mac yap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    2.0 SUV'lar gibi %80'lik ötv dilimi yerine %9 ötv öngörülen minibüs klasmanına dahil edilmesi


    Böyle bir ihtimal var mı cidden?

    Var.

    İlgili vergi kanununa göre 8+1 kişiye kadar olan araçlar otomobil sınıflandırmasına tabii olup %80 ötv öderken, 10-15 yolcu kapasitesi olan araçlar minibüs olarak katagorilendirilip %9 ötv'ye tabii oluyorlar.

    Bu aracın önceki versiyonu olan rodius 2.0 dizel otomatik 4x4 ful donanımla 100'e satılmakta. Basit bir matematikle aynı araç %9 ötv ile 100/1,8*1,09=60.5 bin'e geliyor. 10 bin de yeni kasa olması, üretici-distürbütör ilave kar marjı gibi faktörler eklense 70 bin gibi bir fiyatla bu otomobil rahatlıkla satılır.

    Zaten aynı şasi-motor-yürür aksamlı korando sport 50 bin bile değil. Bu aracın farkı arka yapısının ve içinin binek olarak tasarlanmış olması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    Bunların daha iyi bi tasarımcıya ihtiyaçları var.Mesela Lada'nın tasarımcısı.

    mercedes benz ile çalışıyorlar
  • Hükümetin en az 3 çocuk projesini abartan çıkarsa ancak iş yapar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomotiv firmaları araç tasarlarken sadece türkiyeyi düşünmüyo abdde avustralyada çinde arap ülkelerinde gayet güzel satılır bu araba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    2.0 SUV'lar gibi %80'lik ötv dilimi yerine %9 ötv öngörülen minibüs klasmanına dahil edilmesi


    Böyle bir ihtimal var mı cidden?

    Var.

    İlgili vergi kanununa göre 8+1 kişiye kadar olan araçlar otomobil sınıflandırmasına tabii olup %80 ötv öderken, 10-15 yolcu kapasitesi olan araçlar minibüs olarak katagorilendirilip %9 ötv'ye tabii oluyorlar.

    Bu aracın önceki versiyonu olan rodius 2.0 dizel otomatik 4x4 ful donanımla 100'e satılmakta. Basit bir matematikle aynı araç %9 ötv ile 100/1,8*1,09=60.5 bin'e geliyor. 10 bin de yeni kasa olması, üretici-distürbütör ilave kar marjı gibi faktörler eklense 70 bin gibi bir fiyatla bu otomobil rahatlıkla satılır.

    Zaten aynı şasi-motor-yürür aksamlı korando sport 50 bin bile değil. Bu aracın farkı arka yapısının ve içinin binek olarak tasarlanmış olması.

    Teşekkürler hocam.

    65-70 bin lira civarında bir fiyatla şansı olur gerçekten de.Aracın şık ve tok bir tasarımı var.

    Yalnız o gövdeye jantlar biraz küçük kalmış.




  • o motorla bu araç degil rampada düz yolda kalkalamaz demedi demeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    2.0 SUV'lar gibi %80'lik ötv dilimi yerine %9 ötv öngörülen minibüs klasmanına dahil edilmesi


    Böyle bir ihtimal var mı cidden?

    Var.

    İlgili vergi kanununa göre 8+1 kişiye kadar olan araçlar otomobil sınıflandırmasına tabii olup %80 ötv öderken, 10-15 yolcu kapasitesi olan araçlar minibüs olarak katagorilendirilip %9 ötv'ye tabii oluyorlar.

    Bu aracın önceki versiyonu olan rodius 2.0 dizel otomatik 4x4 ful donanımla 100'e satılmakta. Basit bir matematikle aynı araç %9 ötv ile 100/1,8*1,09=60.5 bin'e geliyor. 10 bin de yeni kasa olması, üretici-distürbütör ilave kar marjı gibi faktörler eklense 70 bin gibi bir fiyatla bu otomobil rahatlıkla satılır.

    Zaten aynı şasi-motor-yürür aksamlı korando sport 50 bin bile değil. Bu aracın farkı arka yapısının ve içinin binek olarak tasarlanmış olması.

    iyimiş bu ya arkadaki koltukları sök kocaman bagaj .60-70bine peynir ekmek gibi satar.

    4x4 dolmuş güzel fikir :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    o motorla bu araç degil rampada düz yolda kalkalamaz demedi demeyin

    nası yani .caravellede sprinterda trafficte 5 bin cc motormu var.

    ayrıca motor mercedes üretimidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 10 Şubat 2013; 3:04:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Audi'den falan 1 tane tasarımcı kapsalar da az biraz tasarımları değiştirseler.



    Audi'nin tasarımları her modelde çok farklı sanki. A4'ten A8'e kadar boyu uzat bitti işte.

    Farkdan ziyade, iç mekan, dış tasarım olarak marka biraz ilerler. Kia-Hyundai falan böyle yollarla, eski tipsiz araçlarını biraz olsun düzelttiler. Eski elantra, eski rio falan tam tipsizdi.

    Hyundai ve Kia'nın amacı dünyanın en büyük otomotiv markalarından birisi olmak. Onun için iyi tasarımcılara milyonlarca dolar para döküyorlar. Ssangyong'un böyle bir amacı olduğunu sanmıyorum. Hal böyle olunca da daha muhafazakar tasarımlar çıkartıyorlar.




  • Taksim Kadıköy hattında başlar işe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Var.

    İlgili vergi kanununa göre 8+1 kişiye kadar olan araçlar otomobil sınıflandırmasına tabii olup %80 ötv öderken, 10-15 yolcu kapasitesi olan araçlar minibüs olarak katagorilendirilip %9 ötv'ye tabii oluyorlar.

    Bu aracın önceki versiyonu olan rodius 2.0 dizel otomatik 4x4 ful donanımla 100'e satılmakta. Basit bir matematikle aynı araç %9 ötv ile 100/1,8*1,09=60.5 bin'e geliyor. 10 bin de yeni kasa olması, üretici-distürbütör ilave kar marjı gibi faktörler eklense 70 bin gibi bir fiyatla bu otomobil rahatlıkla satılır.

    Zaten aynı şasi-motor-yürür aksamlı korando sport 50 bin bile değil. Bu aracın farkı arka yapısının ve içinin binek olarak tasarlanmış olması.

    Eğer böyle bir durum söz konusu olursa.. Suv ve VIP van araçların satışı baltalanır diye düşünüyorum.
    Minibüs olduğu için yıllık MTV 620 Lira olmuş oluyor.. Sssangyong bayilerinde kavgalar çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Var.

    İlgili vergi kanununa göre 8+1 kişiye kadar olan araçlar otomobil sınıflandırmasına tabii olup %80 ötv öderken, 10-15 yolcu kapasitesi olan araçlar minibüs olarak katagorilendirilip %9 ötv'ye tabii oluyorlar.

    Bu aracın önceki versiyonu olan rodius 2.0 dizel otomatik 4x4 ful donanımla 100'e satılmakta. Basit bir matematikle aynı araç %9 ötv ile 100/1,8*1,09=60.5 bin'e geliyor. 10 bin de yeni kasa olması, üretici-distürbütör ilave kar marjı gibi faktörler eklense 70 bin gibi bir fiyatla bu otomobil rahatlıkla satılır.

    Zaten aynı şasi-motor-yürür aksamlı korando sport 50 bin bile değil. Bu aracın farkı arka yapısının ve içinin binek olarak tasarlanmış olması.

    Eğer böyle bir durum söz konusu olursa.. Suv ve VIP van araçların satışı baltalanır diye düşünüyorum.
    Minibüs olduğu için yıllık MTV 620 Lira olmuş oluyor.. Sssangyong bayilerinde kavgalar çıkar

    40 bin adetmi ne üreteceklermiş . 23.000 dolar abd fiyatı.kaça gelir türkiyeye artık hesaplayın. %18 kdv % 9 ötv 30 bin dolar olur .65 bine falan satabilirler rahatlıkla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    2.0 SUV'lar gibi %80'lik ötv dilimi yerine %9 ötv öngörülen minibüs klasmanına dahil edilmesi


    Böyle bir ihtimal var mı cidden?

    Var. ü

    İlgili vergi kanununa göre 8+1 kişiye kadar olan araçlar otomobil sınıflandırmasına tabii olup %80 ötv öderken, 10-15 yolcu kapasitesi olan araçlar minibüs olarak katagorilendirilip %9 ötv'ye tabii oluyorlar.

    Bu aracın önceki versiyonu olan rodius 2.0 dizel otomatik 4x4 ful donanımla 100'e satılmakta. Basit bir matematikle aynı araç %9 ötv ile 100/1,8*1,09=60.5 bin'e geliyor. 10 bin de yeni kasa olması, üretici-distürbütör ilave kar marjı gibi faktörler eklense 70 bin gibi bir fiyatla bu otomobil rahatlıkla satılır.

    Zaten aynı şasi-motor-yürür aksamlı korando sport 50 bin bile değil. Bu aracın farkı arka yapısının ve içinin binek olarak tasarlanmış olması.

    Bu fiyatlarla bana uyar,hatta 90-100 bine kadar yolu var.
    11 kişilik hali bir halta yaramaz.En arka sıra alınıp 6-8 kişilik olarak çok güzel kullanılır.
    Benim için çok iyi bir Mercedes Gl alternatifi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eczman2000 -- 10 Şubat 2013; 9:51:24 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^^chicken_translate^^

    o değilde opel mokka ve chevrolette trax tasarımını ssanyong corando dan almış o ilgincime gitti


    corando, giuagiuro muydu neydi, efsanevi tasarımcı; kendisinin tasarım stüdyosunda tasarlanmıştır. belki de hem gm'ye hem de ssanyong'a tasarlanmıştır, maliyet kaybı için. ortaklık gibi yani.
  • üst üste 2 mesaj biraz garip oldu ama yazamadan edemedim:

    maşallah, kızımız da pek çirkinmiş.
  • ben beğendim, rodius faciasından sonra güzel iş çıkarmışlar.
  • Aracın dizaynı diğer ssangyang modellerine göre fazlasıyla güzel olmuş :) ben şahsen çok beğendim aracı aile aracı olarak çok güzel. orta koltukların yatması 4-5 kişilik uzun yolculuklarda çok güzel bir artı olabilir. fiyatı bahsedildiği gibi 60 bin dolaylarında olursa ilk taliplerinden biri olabilirim :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.