Şimdi Ara

SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
7
Favori
97.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
667 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-332B02CDB

    Turkcellde 3000 hepsiburadada 2500 tlyi görüp o telefona atlayanlara ders olsun çoğu ürün öyle zaten
    Sizin dediğiniz ürünler arasındaki aşırı derece fiyat farkı ama arkadaşın galiba fiyat farkı yokmuş anladığım kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 ay sürer tüketici hakkarından paran faturan kadar iade edilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • radtv213 R kullanıcısına yanıt
    sağolun eksik olmayın. her zaman destek olurum. şu 1 yıldır e ticaret acayip bozuldu . buzdolabı,çamaşır makinası,vitroseramik ocak dahi almıştım internetten hiç sorun olmamıştı. hele benimki tam rezillik. adam resmen vermiyorum git mahkeme ile al diyor . n11 de ses çıkarmıyor.
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Evet sizin durumu okudum.
    Gerçekten adamlar nasıl bir hakla bunu söyleyebiliyor anlamış değilim. Demek ki aracı olan firmalar yaptırım uygulamıyor onlar da rahat rahat kabadayılık yapabiliyorlar. Ben uzun bir süredir n11 üzerinden çok alışveriş yapan biri değilim ve bu saatten sonra hepsiburada'da sıkıntı olmaya başladı bakalım ne olacak bu e-ticaretin hali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • radtv213 R kullanıcısına yanıt
    cevabımı buraya da kopyalayayım. görülsün belki destek alır.https://forum.donanimhaber.com/18-eylul-n11-com-rezaleti--140040774#140046748

    hocam işime yarasa 1.000 lira verip aldığım şeyi iade etmem. işimi görsün diye almasam gider 30 liralık dandiklerden alırım . adam yazılım vermiş yanında fakat kurulum şifresi yok . aradığımda destek paralı 300 lira diyor . bu nedemek ? adını siz koyun. aryıca yazlım kopyaymış. orijinali sadece servislerde oluyormuş. yani kurcalasan rezalet diz boyu.

    ayrıca ne olursa olsun internetten satılan ürünlerde cayma hakkı var.beğenmiyorsan satmazsın . benim zet mağazam vardı . büyük mobilya satıyorduk. inanın ne iade paraları ödedim. hatta birinde vatandaş 3 adet almış aynı üründen yanlışlıkla aldım diye iade etti. kanuni hakkıdır dedik. adamın 10 liralık kargo parası için yaptığı şeye bakın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruzbey35

    6 ay sürer tüketici hakkarından paran faturan kadar iade edilir.
    artık e devlet üzerinden başvuru yapılıyor . 1 ay sürer . 15 gün karşı tarafın ödeme için süresi var . 15 gün sonunda ilamlı haciz yoluyla paranızı alabilirsiniz . ben uğraşamam derseniz avukata verin tüm ücretler karşı taraftan çıkacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crow in cornfield

    cevabımı buraya da kopyalayayım. görülsün belki destek alır.https://forum.donanimhaber.com/18-eylul-n11-com-rezaleti--140040774#140046748

    hocam işime yarasa 1.000 lira verip aldığım şeyi iade etmem. işimi görsün diye almasam gider 30 liralık dandiklerden alırım . adam yazılım vermiş yanında fakat kurulum şifresi yok . aradığımda destek paralı 300 lira diyor . bu nedemek ? adını siz koyun. aryıca yazlım kopyaymış. orijinali sadece servislerde oluyormuş. yani kurcalasan rezalet diz boyu.

    ayrıca ne olursa olsun internetten satılan ürünlerde cayma hakkı var.beğenmiyorsan satmazsın . benim zet mağazam vardı . büyük mobilya satıyorduk. inanın ne iade paraları ödedim. hatta birinde vatandaş 3 adet almış aynı üründen yanlışlıkla aldım diye iade etti. kanuni hakkıdır dedik. adamın 10 liralık kargo parası için yaptığı şeye bakın.
    Kesinlikle haklısınız. Bir de işin ilginç tarafı tüketici hakem heyetine gidip sadece paramızı almakla yetiniyoruz adamlara ceza vermiyorlar ve adamlar bunu fırsata çeviriyor. Ne de olsa süreç uzuyor ve sadece parayı veriyorum uğraşsın dursun diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Büyük rezalet. HB’dan şu ana kadar 1500 TL ye akıllı telefon da dahil sayısız sipariş geçtim 10 yıldan fazla bir süredir üyeyimdir.
    Yaşamadım hiç sıkıntı ben.
    Geçmiş olsun tekrar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yigit3735 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Ben de uzun bir süredir sadece hepsiburada'ya güvenerek alışveriş yapıyordum Vallahi artık bu saatten sonra kime güveneceğimi şaşırdım. İnternetten alışveriş yapılmaz diyenlere çok sert karşı çıkan biriydim. Ama sanırım onlara hak vermeye başladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İthalatçı garantili telefon alanlar en azından riski de alıyorlar. Orijinal diye telefon alıpta bunların olması gerçekten üzücü. Her zaman yaptığım gibi vatan, media markt gibi yerlere 300-500 fazla verip almaya devam edeyim en iyisi.
  • Hepsiburada ve diğer siteler üzerinden iade edilmiş, tamir görmüş telefonları satan sar elektronik diye bir firma var. Yıllardır bu işi yapıyorlar. 3-4 yıl önce adığım Sony telefon kurusundan şüphelenip kvk üzerinden sorgulayınca tamir olduğunu görüp kutuyu açmadan iade etmiştim. Yıllar sonra başka bir satıcıdan telefon aldım, ürün gelince bir baktım yine sar elektronik. Onu da açmadan iade ettim. Allah belalarını versin. Şikayetvar yorumları facia, sahte pil takıp satıyorlarmış. Adam telefonu garantiye veriyor bunun pili orjinal değil diye kabul etmiyorlar. GSM dünyası, bittibitiyor gibi farklı isimler ile satış yapıyor. Telefon alırken on defa düşünmek lazım, aldıktan sonra kutuyu açmadan imei ile sorgulamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internetten telefon almam o telleri nasıl ucuza sattıklarınıda anlayamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caslantas

    Hepsiburada ve diğer siteler üzerinden iade edilmiş, tamir görmüş telefonları satan sar elektronik diye bir firma var. Yıllardır bu işi yapıyorlar. 3-4 yıl önce adığım Sony telefon kurusundan şüphelenip kvk üzerinden sorgulayınca tamir olduğunu görüp kutuyu açmadan iade etmiştim. Yıllar sonra başka bir satıcıdan telefon aldım, ürün gelince bir baktım yine sar elektronik. Onu da açmadan iade ettim. Allah belalarını versin. Şikayetvar yorumları facia, sahte pil takıp satıyorlarmış. Adam telefonu garantiye veriyor bunun pili orjinal değil diye kabul etmiyorlar. GSM dünyası, bittibitiyor gibi farklı isimler ile satış yapıyor. Telefon alırken on defa düşünmek lazım, aldıktan sonra kutuyu açmadan imei ile sorgulamak lazım.
    Hocam o kadar haklısınız ki. Gerçekten ne bir yaptırım var ne bir ceza adamlar istediği gibi at koşturuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bak şimdi ben de şüphe etmeye başladım. İki ay önce Hepsiburada üzerinden TR garantili yazan Samsung Galaxy A20 aldım. Ürünün kutusunda konu sahibinin de karşılaştığı gibi KVK garantili yazıyordu. KVK’nın sitesinde doğrulattım. 2 yıl garantilidir dedi.

    Konu sahibine(@radtv213 ) sorum var. Hocam KVK sitesinde doğrulattığınızda ne yazıyordu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-751620F32 -- 18 Eylül 2019; 21:8:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hepsiburada kendi sattığı ürünler haricinde aynı zamanda pazar yeri bir firma olduğundan farklı firmalarda hepsiburada platformu üzerinden satış yaparlar

    sizin aldığınız ürünün satıcısı hepsiburada olmayıp farklı bir satıcıdır bu tür satıcılardan alırken dikkat etmek lazım iyi araştırmak lazım

    ancak satıcısı hepsiburada olan ürünlerde kolay kolay sorun yaşamazsınız

    tüketici hakem heyetinden başka çareniz yok malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-751620F32

    Bak şimdi ben de şüphe etmeye başladım. İki ay önce Hepsiburada üzerinden TR garantili yazan Samsung Galaxy A20 aldım. Ürünün kutusunda konu sahibinin de karşılaştığı gibi KVK garantili yazıyordu. KVK’nın sitesinde doğrulattım. 2 yıl garantilidir dedi.

    Konu sahibine(@radtv213 ) sorum var. Hocam KVK sitesinde doğrulattığınızda ne yazıyordu?
    KVK sitesinden kontrol ettiğimde garantisi olduğu söyleniyordu ama firma ismi falan belli etmiyordu. Bunu ancak satın almış olduğunuz marka ile iletişime geçerek netleştirebilirisiniz.

    Size tavsiyem Samsung müşteri hizmetlerini arayarak IMEI numarasını paylaşıp kontrolleri sağlayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eşekten düşenin halini en iyi eşekten düşen anlar. yani ben oluyorum bu.

    ben de arkadaşım için aldığım kırılmış samsung led tv ile ortada bırakıldım hepsiburada.com tarafından. yazışma süreci tam anlamıyla bir facia gerçekten de. her defasında aynı şeyleri tekrarlıyorsunuz o anda denk gelen müşteri hizmetleri temsilcisine. ve tamamen haklı olsanız bile "prosedür" gereği yanıtsız bırakılıyorsunuz. çok sinir bozucu bir durum. çok eski bir müşterileri olmama ve yüzlerce irili ufaklı alışverişim olmasın rağmen destek olmadılar. bu çok koyuyor adama.

    bununla ilgili açtığım konu linki:https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-tarafindan-kirik-tv-ile-ortada-birakildik-hakem-heyeti-sureci-ve-mutlu-son--139971321

    acaba diyorum aynı durumları amazon.com.tr'de yaşasaydık nasıl bir muamele görecektik. bunu çok merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timurlénk -- 18 Eylül 2019; 21:54:40 >




  • Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Satıcı bile kabul etmiş parça değişimi olduğunu. Söke söke alırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timurlénk

    eşekten düşenin halini en iyi eşekten düşen anlar. yani ben oluyorum bu.

    ben de arkadaşım için aldığım kırılmış samsung led tv ile ortada bırakıldım hepsiburada.com tarafından. yazışma süreci tam anlamıyla bir facia gerçekten de. her defasında aynı şeyleri tekrarlıyorsunuz o anda denk gelen müşteri hizmetleri temsilcisine. ve tamamen haklı olsanız bile "prosedür" gereği yanıtsız bırakılıyorsunuz. çok sinir bozucu bir durum. çok eski bir müşterileri olmama ve yüzlerce irili ufaklı alışverişim olmasın rağmen destek olmadılar. bu çok koyuyor adama.

    bununla ilgili açtığım konu linki:https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-tarafindan-kirik-tv-ile-ortada-birakildik-hakem-heyeti-sureci-ve-mutlu-son--139971321

    acaba diyorum aynı durumları amazon.com.tr'de yaşasaydık nasıl bir muamele görecektik. bunu çok merak ediyorum.
    Hocam siz bir atasözü ile giriş yaptınız ben de bir atasözü ile Amazon'un durumunu anlatayım 'Üzüm üzüme baka baka kararır" Umarım bu atasözündeki gibi olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • radtv213 R kullanıcısına yanıt
    Çünkü cezası yok.100 sorun yaşatıyorsa anca birkaç kişi thh ye veriyordur.Geri kalan kendilerine kâr.Devlet bunlara ayrı bir ceza kesse keşke



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KISKANIYORLAR -- 18 Eylül 2019; 22:14:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.