Şimdi Ara

Ssongyang Kyron 4x4 inceleme test (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
1
Favori
78.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur_er

    arkadaşlar kyron tip ve özellik olarak en hoşuma giden araçlardan biri.yakın zamanda almayı planlıyorum inş.yalnız bu kyronun 2 tip modelimi var çünkü bi kaç yerde rastladığım daha kibarca ama ilanlarda ve bi yerde gördüğüm kyronlar biraz devasa duruyo.açıkçası şehiriçi için kibar araçlar bana daha oturaklı geliyo.kyrondan önce rav4 çok hoşuma gidiyodu ama şimdi kyronu iyice kafayı koydum gibi.
    tip olarak yeni kasa honda crv,rav4 ve tiguana ile kıyaslarsak görüşleriniz nedir,onlara göre biraz daha kabaca mı duruyo boyutları itibariyle,bir de konuyu ilk açan arkadaşın konuyu açışının üzerinden baya zaman geçmiş,acaba ekleyecekleri varmı veya o günden bugüne negatif yönde değişim oldumu görüşlerinde?
    cevaplarınızı istirham ediyorum..

    Alıntıları Göster
    Öncelikle arazi viteslerini açıklayacak olursam,4H,4L ve 2H seçenekleri var ve bunlar tamamen şöförün isteğine göre seçilebiliyor yalnız lock modu yok.Araç normal koşularda 2H modunda yani arkadan çeker ilerliyor ki bu düz ve kuru asfaltta en ideal sürüş pozisyonu.4H poziyonu ise yağışlı kaygan ,karlı buzlu zor koşullarda kullanılıyor.4L ise arazi araçlarında takviye tabir edilen bir vites.Bu modda hız düşüyor ama tekerleğe gönderilen dönme gücü 2 kata yakın artırılıyor.Bu mod daha çok çamura kara saplanma gibi güç gerektiren arazi şartlarında kullanılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakamozum

    Öncelikle arazi viteslerini açıklayacak olursam,4H,4L ve 2H seçenekleri var ve bunlar tamamen şöförün isteğine göre seçilebiliyor yalnız lock modu yok.Araç normal koşularda 2H modunda yani arkadan çeker ilerliyor ki bu düz ve kuru asfaltta en ideal sürüş pozisyonu.4H poziyonu ise yağışlı kaygan ,karlı buzlu zor koşullarda kullanılıyor.4L ise arazi araçlarında takviye tabir edilen bir vites.Bu modda hız düşüyor ama tekerleğe gönderilen dönme gücü 2 kata yakın artırılıyor.Bu mod daha çok çamura kara saplanma gibi güç gerektiren arazi şartlarında kullanılıyor.

    Alıntıları Göster
    ben de 2. el kyron 4x2 aldım. 3-4.000 km kadar kullandım. oldukca memnunum. daha önce grand vitara kullanmama rağmen bu aracı park ederkin biraz zorlandım, boyu biraz uzun geldi performansı gayet iyi, yakıt tüketimi makul. medya player i çözmeye çalışıyorum, sağolsun navıtec kullanma klavuzunu mail attı
    Ama bluetooth u aktf hale getiremedim. Telefonumu tanıttım, cihaz ile birbirini görüyorlar, çaldığında otm. cevap veri açık . ancak karşı tarafın sesini alamıyorum. sanırım bir bağlantı eksikliği var

    Bu konuda bir fikri olan var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOKEZ

    ben de 2. el kyron 4x2 aldım. 3-4.000 km kadar kullandım. oldukca memnunum. daha önce grand vitara kullanmama rağmen bu aracı park ederkin biraz zorlandım, boyu biraz uzun geldi performansı gayet iyi, yakıt tüketimi makul. medya player i çözmeye çalışıyorum, sağolsun navıtec kullanma klavuzunu mail attı
    Ama bluetooth u aktf hale getiremedim. Telefonumu tanıttım, cihaz ile birbirini görüyorlar, çaldığında otm. cevap veri açık . ancak karşı tarafın sesini alamıyorum. sanırım bir bağlantı eksikliği var

    Bu konuda bir fikri olan var mı ?

    Alıntıları Göster
    http://www.youtube.com/watch?v=Kg2gN-4XxFk&feature=related
    arkadaşlar youtube da buldum belki içinizde izleyeniz vardır bilemem ama gerçekten başarılı bir suv olarak geldi karşıma . rakipleri ise lada niva ve uaz. izleyin yorumlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byatunga -- 6 Aralık 2009; 15:55:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    http://www.youtube.com/watch?v=Kg2gN-4XxFk&feature=related
    arkadaşlar youtube da buldum belki içinizde izleyeniz vardır bilemem ama gerçekten başarılı bir suv olarak geldi karşıma . rakipleri ise lada niva ve uaz. izleyin yorumlarınızı bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    Performansını başarılı buldum,ne kadar bu tip araçların yüzde seksen kullanım oranı asfalt da olsa,arazide kullanımı izlediğim video ölçüsünde gayet başarılı.



     Ssongyang Kyron 4x4 inceleme test




  • Ben de Temmuz 2009'dan bu yana Kyron 4*4 kullanıyorum. Yakamozum adlı arkadaşın detaylı analizine tamamen katılıyorum. Ancak dış sıcaklık göstergesi olmadığından bahsetmiş. Ben de bu özelliğini sonradan keşfettim. Eğer fan ayar düğmesin çevirmek yerine üzerine basılırsa bu defa dışarıdaki sıcaklığı gösteriyor.

    Servis olarak oldukça hesaplı olduğunu söyleyebilirim. Yedek parça fiyat listesinde birçok elektronik parçasını diğer markalarla kıyasladım. Bazı durumlarda diğer markaların yarı fiyatından daha ucuza liste fiyatı var. Araç sayısı artınca umarım fiyat politikası değişmez.

    Mazot tüketimi çok düşük. Diğer yorumcular ne kadar az tükettiğini hesaplamış. Ben 170-190 km hızla sürekli gitmek süretiyle en FAZLA ne kadar tüketebileceğime baktım ve en çok 100 km'de 10 Lt mazot harcayabildim. Ancak 180 üzerindeki hızlarda pek güven vermediğini ve yüksek hızda bazı durumlarda aynaların rüzgar sesi yaptığını tespit ettim. Bunu servise aktardığımda doğal olarak bu arabanın yarış amacıyla yapılmadığını söylediler.

    Dizel araç soğuk havada zor çalışır deniyordu. Bu kış boyunce her seferinde hiç gaz vermeden tek seferde çalıştı. Ancak aracın asıl üstünlüğü ve kullanım keyfi arazide anlaşılıyor.

    Herkese tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbelevi

    Ben de Temmuz 2009'dan bu yana Kyron 4*4 kullanıyorum. Yakamozum adlı arkadaşın detaylı analizine tamamen katılıyorum. Ancak dış sıcaklık göstergesi olmadığından bahsetmiş. Ben de bu özelliğini sonradan keşfettim. Eğer fan ayar düğmesin çevirmek yerine üzerine basılırsa bu defa dışarıdaki sıcaklığı gösteriyor.

    Servis olarak oldukça hesaplı olduğunu söyleyebilirim. Yedek parça fiyat listesinde birçok elektronik parçasını diğer markalarla kıyasladım. Bazı durumlarda diğer markaların yarı fiyatından daha ucuza liste fiyatı var. Araç sayısı artınca umarım fiyat politikası değişmez.

    Mazot tüketimi çok düşük. Diğer yorumcular ne kadar az tükettiğini hesaplamış. Ben 170-190 km hızla sürekli gitmek süretiyle en FAZLA ne kadar tüketebileceğime baktım ve en çok 100 km'de 10 Lt mazot harcayabildim. Ancak 180 üzerindeki hızlarda pek güven vermediğini ve yüksek hızda bazı durumlarda aynaların rüzgar sesi yaptığını tespit ettim. Bunu servise aktardığımda doğal olarak bu arabanın yarış amacıyla yapılmadığını söylediler.

    Dizel araç soğuk havada zor çalışır deniyordu. Bu kış boyunce her seferinde hiç gaz vermeden tek seferde çalıştı. Ancak aracın asıl üstünlüğü ve kullanım keyfi arazide anlaşılıyor.

    Herkese tavsiye ederim.
    bbelevi hocam ben de bu araçtan almayı düşünüyorum. belli başlı sorular var kafamda. özellikle fren mesafeleri konusunda. sence nasıl frenler? yüksek hızlarda ani frenlemeler de nasıl? yedek parçalarının ucuz olduğunu ben de duymuştum. şu şanzıman konusunda bizi bilgilendirir misin? nasıl memnun musun? bir de araç bakıma girdi mi? girdiyse kaç para tuttu acaba? son olarak memnun olmadığın yönleri yazarsan sevinirim.




  • Kyron nun yükselişi ve müşteri memnuniyeti yükseliyor..

    SsangYong'un beğenilen SUV modeli Kyron, 482 adetlik satışla E7 segmentinin en çok tercih edilen üç modelinden birisi oldu.

    Güney Koreli 4x4 uzmanı SsangYong'un beğenilen modeli Kyron, Otomobil Distribütörleri Derneği'nin (ODD) açıkladığı 2009 yılı satış raporlarına göre geçen yılın E7 (Lux SUV) segmentinde en çok tercih edilen üç modelinden birisi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakamozum

    Kyron nun yükselişi ve müşteri memnuniyeti yükseliyor..

    SsangYong'un beğenilen SUV modeli Kyron, 482 adetlik satışla E7 segmentinin en çok tercih edilen üç modelinden birisi oldu.

    Güney Koreli 4x4 uzmanı SsangYong'un beğenilen modeli Kyron, Otomobil Distribütörleri Derneği'nin (ODD) açıkladığı 2009 yılı satış raporlarına göre geçen yılın E7 (Lux SUV) segmentinde en çok tercih edilen üç modelinden birisi oldu.
    Sayın Bytunga,

    Fren mesafeleri konusunda benim şahsi kanaatim oldukça yeterli olduğu yönündedir. Ancak SUV araçların normal otomobiller gibi duramadığını kabul ederek kullanmak lazım. Bu araçlar hangi marka olursa olsun normal bir otomobil gibi duramıyor. Bir kaç yıl önce bu araçların durma testlerini incelemiştim. En iyi sonucu alan AUDİ Q7 ya da Q5 (tam hatırlamıyorum) olmuştu ve o araç bile Toyota Yaris kadar kısa mesafede duramamıştı.

    Çalıştığım kurumun birçok makam otomobilimi kullanan çok deneyimli bir şoförüne test ettirmiştim. Kendisi frenlerin performansını çok iyi bulduğunu ancak virajlarda aracın çok güven vermediğini söylemişti. Bahsettiğim şoför başka arazi aracı kullanmadı genelde AUDI,MERCEDES gib markaların üst sınıf makam araçlarını kullanıyor. Değerlendirmesini ona göre yapın.

    Zaten aracın cüssesi dolayısıyla ister istemez kullanırken biraz daha sorumlu davranıyorsunuz.

    Triptronik şanzıman olduğu gibi mercedesin ve aracı lifte kaldırıp bakılınca Alman malı olduğu da görülebiliyormuş. Ben bakmadım. Vites geçişleri sorunsuz ve kullanım gayet seri. Düz vites moduna aldığınızda bile eğer gereğinden fazla devir yaptırmak isterseniz buna izin vermiyor ve hemen vites değiştiriyor. Tüm tiptronik şanzımanlar böylemidir bilemiyorum. Ancak bu özellik yanlışlıkla da olsa motoru fazla zorlamanıza izin vermemesi dolayısıyla artı bir puan.

    İki defa arazide kullanma şansım oldu. Hala unutamıyorum. Arazi de diğer arazi araçlarının bu kadar keyif vereceğini sanmıyorum. Bunun süspansiyonları sayesinde sanki bir hava yastığı üzerinde o kötü yollardan kayarak gidiyormuş gibi bir his veriyor. Bir keresinde kuma saplanmıştım. 4*4 moduna alınca ok gibi fırladı, güzel bir duyguydu.

    Memnun olmadığım tarafını sormuşsunuz. Sadece arka koltukların hareketli olmayışını söyleyebilirim. O kadar büyük bagaj alanı varken koltukların sabit tutulması yanlış bir tercih olmuş.

    İlk bakım tam hatırlamıyorum ama 120-130 civarı tutmuştu diye kalmış aklımda. Ücretin önemli bir kısmı zaten yağ ücretiydi. Mart ayında İstanbul'da ücretsiz bakım kampanyası var. İkinci Bakım bedavaya gelecek. Şimdi alıp kullanırsanız sizin ilk bakım da bedavaya gelir.

    Tuzla YMY'de aracı her zaman test sürüşü yapabiliyorsunuz. Randevu filan gerekmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbelevi

    Sayın Bytunga,

    Fren mesafeleri konusunda benim şahsi kanaatim oldukça yeterli olduğu yönündedir. Ancak SUV araçların normal otomobiller gibi duramadığını kabul ederek kullanmak lazım. Bu araçlar hangi marka olursa olsun normal bir otomobil gibi duramıyor. Bir kaç yıl önce bu araçların durma testlerini incelemiştim. En iyi sonucu alan AUDİ Q7 ya da Q5 (tam hatırlamıyorum) olmuştu ve o araç bile Toyota Yaris kadar kısa mesafede duramamıştı.

    Çalıştığım kurumun birçok makam otomobilimi kullanan çok deneyimli bir şoförüne test ettirmiştim. Kendisi frenlerin performansını çok iyi bulduğunu ancak virajlarda aracın çok güven vermediğini söylemişti. Bahsettiğim şoför başka arazi aracı kullanmadı genelde AUDI,MERCEDES gib markaların üst sınıf makam araçlarını kullanıyor. Değerlendirmesini ona göre yapın.

    Zaten aracın cüssesi dolayısıyla ister istemez kullanırken biraz daha sorumlu davranıyorsunuz.

    Triptronik şanzıman olduğu gibi mercedesin ve aracı lifte kaldırıp bakılınca Alman malı olduğu da görülebiliyormuş. Ben bakmadım. Vites geçişleri sorunsuz ve kullanım gayet seri. Düz vites moduna aldığınızda bile eğer gereğinden fazla devir yaptırmak isterseniz buna izin vermiyor ve hemen vites değiştiriyor. Tüm tiptronik şanzımanlar böylemidir bilemiyorum. Ancak bu özellik yanlışlıkla da olsa motoru fazla zorlamanıza izin vermemesi dolayısıyla artı bir puan.

    İki defa arazide kullanma şansım oldu. Hala unutamıyorum. Arazi de diğer arazi araçlarının bu kadar keyif vereceğini sanmıyorum. Bunun süspansiyonları sayesinde sanki bir hava yastığı üzerinde o kötü yollardan kayarak gidiyormuş gibi bir his veriyor. Bir keresinde kuma saplanmıştım. 4*4 moduna alınca ok gibi fırladı, güzel bir duyguydu.

    Memnun olmadığım tarafını sormuşsunuz. Sadece arka koltukların hareketli olmayışını söyleyebilirim. O kadar büyük bagaj alanı varken koltukların sabit tutulması yanlış bir tercih olmuş.

    İlk bakım tam hatırlamıyorum ama 120-130 civarı tutmuştu diye kalmış aklımda. Ücretin önemli bir kısmı zaten yağ ücretiydi. Mart ayında İstanbul'da ücretsiz bakım kampanyası var. İkinci Bakım bedavaya gelecek. Şimdi alıp kullanırsanız sizin ilk bakım da bedavaya gelir.

    Tuzla YMY'de aracı her zaman test sürüşü yapabiliyorsunuz. Randevu filan gerekmiyor.

    Alıntıları Göster
    Sayın bbelevi hocam, ilgin için çok teşekkür ederim. Kafamda ki birçok soru silindi şimdiden. Bakımı da gerçekten ucuzmuş. Ben benim golf 6 ya bunun 3 katını ödedim. Şimdi kafamda iyice yer edinmeye başladı araç. Tavsiyenize uyup Tuzlaya uğruyacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    Sayın bbelevi hocam, ilgin için çok teşekkür ederim. Kafamda ki birçok soru silindi şimdiden. Bakımı da gerçekten ucuzmuş. Ben benim golf 6 ya bunun 3 katını ödedim. Şimdi kafamda iyice yer edinmeye başladı araç. Tavsiyenize uyup Tuzlaya uğruyacağım.

    Alıntıları Göster
    Ssangyong' u 2001 lerden beri bilirim.

    50 tane sorento 100 tane captiva eder.

    tabii böyle bir araca ihtiyacınız varsa...

    eğer cevabınız evetse Ssanygong SUV' lar çok kaliteli bir seçim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Big K

    Ssangyong' u 2001 lerden beri bilirim.

    50 tane sorento 100 tane captiva eder.

    tabii böyle bir araca ihtiyacınız varsa...

    eğer cevabınız evetse Ssanygong SUV' lar çok kaliteli bir seçim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar şu anda bu aracı almak akıllılık mı olur aptallık mı çünkü fabrika iflas koruma talep etmiş geçen sene lütfen yardım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    arkadaşlar şu anda bu aracı almak akıllılık mı olur aptallık mı çünkü fabrika iflas koruma talep etmiş geçen sene lütfen yardım


    Arkadaşım o iflas koruma talebi olayı sonlandı. Fabrika tekrar üretime başladı hem de baya oldu. Üstelik yeni modeller de üretim bantlarında. Bu yıl sonuna doğru gelecek. Yani bu açıdan korkmayın. Bence alın. Eğer istediğiniz özellikleri karşılıyorsa ve fiyatı size uygun geliyorsa ve almak istiyorsanız ortada şu anda bir sorun yokken almamak aptallık olur. Araç kafanıza yattıysa almanızı tavsiye ederim. İflas korumadan çıkalı çok oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    arkadaşlar şu anda bu aracı almak akıllılık mı olur aptallık mı çünkü fabrika iflas koruma talep etmiş geçen sene lütfen yardım


    Arkadaşım o iflas koruma talebi olayı sonlandı. Fabrika tekrar üretime başladı hem de baya oldu. Üstelik yeni modeller de üretim bantlarında. Bu yıl sonuna doğru gelecek. Yani bu açıdan korkmayın. Bence alın. Eğer istediğiniz özellikleri karşılıyorsa ve fiyatı size uygun geliyorsa ve almak istiyorsanız ortada şu anda bir sorun yokken almamak aptallık olur. Araç kafanıza yattıysa almanızı tavsiye ederim. İflas korumadan çıkalı çok oldu.

    Alıntıları Göster
    cevabınız için çok teşekkürler kısmetse bi tane alma aşamasındayız inşallah olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    cevabınız için çok teşekkürler kısmetse bi tane alma aşamasındayız inşallah olur


    Rica ederim. İnşallah olur da alırsınız. Hangi modeli düşünüyorsunuz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    cevabınız için çok teşekkürler kısmetse bi tane alma aşamasındayız inşallah olur


    Rica ederim. İnşallah olur da alırsınız. Hangi modeli düşünüyorsunuz acaba?

    Alıntıları Göster
    beyaz manuel 4X2 full araçlar bizi aşar :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    beyaz manuel 4X2 full araçlar bizi aşar :D


    Hayırlısı olsun diyelim o zaman. Bahsettiğiniz aracın liste fiyatı sitede 58 bin civarı deniyor. Ancak haberiniz var mı bilmiyorum bir kampanyaları var. 0 faizli kredi. Eğer bundan faydalanmak istemezseniz aracın fiyatı çok düşüyor. Ben telefonla konuştum. Full modeli için 8-9 bin tl ye yakın indirimden bahsettiler. Sizin de aracı , bu kampanyadan faydalanmazsanız, çok ucuza alacağınızdan eminim. Tavsiyem sıkı pazarlık yapmanız yönünde.

    http://www.sahibinden.com/!!!!!!_en_uygun_kyron_4x2_duz_vit_!!!!!!-02WQQaXQQ21161307WQQpXQQdisplayitem

    Bakın mesela bu bir örnek. Araç liste fiyatının çok daha altında satılıyor. O sebeple pazarlığı zorlayın. Bayilerin herbirinden fiyat alın ve birbirlerine kırdırtın. Tekrar hayırlı olsun diyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    beyaz manuel 4X2 full araçlar bizi aşar :D


    Hayırlısı olsun diyelim o zaman. Bahsettiğiniz aracın liste fiyatı sitede 58 bin civarı deniyor. Ancak haberiniz var mı bilmiyorum bir kampanyaları var. 0 faizli kredi. Eğer bundan faydalanmak istemezseniz aracın fiyatı çok düşüyor. Ben telefonla konuştum. Full modeli için 8-9 bin tl ye yakın indirimden bahsettiler. Sizin de aracı , bu kampanyadan faydalanmazsanız, çok ucuza alacağınızdan eminim. Tavsiyem sıkı pazarlık yapmanız yönünde.

    http://www.sahibinden.com/!!!!!!_en_uygun_kyron_4x2_duz_vit_!!!!!!-02WQQaXQQ21161307WQQpXQQdisplayitem

    Bakın mesela bu bir örnek. Araç liste fiyatının çok daha altında satılıyor. O sebeple pazarlığı zorlayın. Bayilerin herbirinden fiyat alın ve birbirlerine kırdırtın. Tekrar hayırlı olsun diyelim.

    Alıntıları Göster
    Çok pahalı la bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mêrcedes

    Çok pahalı la bunlar


    Pahalı derken neye göre kime göre? Aynı klasmandaki eşdeğer özelliklere sahip suvların fiyatları hakkında bir bilginiz var mı?
    Aracın motor - şanzıman - alt yapı mercedes. Tasarımları güzel ( en azından bana göre ). Yedek parça ve servis ucuz. Donanım olarakta her keseye hitap ediyor. Pahalı derken istediğiniz ya da beklediğiniz fiyat neydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mêrcedes

    Çok pahalı la bunlar


    Pahalı derken neye göre kime göre? Aynı klasmandaki eşdeğer özelliklere sahip suvların fiyatları hakkında bir bilginiz var mı?
    Aracın motor - şanzıman - alt yapı mercedes. Tasarımları güzel ( en azından bana göre ). Yedek parça ve servis ucuz. Donanım olarakta her keseye hitap ediyor. Pahalı derken istediğiniz ya da beklediğiniz fiyat neydi?

    Alıntıları Göster
    geçenlerde test etme imkanım oldu.satış elemanın söylemesine göre fulldu.hakikatten araba ağzına kadar doluydu.tam düşündüğüm gibi çıktı araç.ben araçta konfor ararım.malum Türkiye'nin yolları stabilizeden bozma.araç yolda giderken yolu ütülüyor.süspansiyonlar yumuşak.yalnız bununda bir götürüsü var o da yol tutuşu.zaten araç da çok hızlı gidecek bir araç değil.vites geçişlerini hiç hissetmedim.motor sesini duymadım dersem yeridir.ama belli bir km den sonra dizellerin sesi yumurta içirmişsin gibi açılır bilirsnz:)iç plastik kaliteside ahım şahım bişey değil.zaten öyle birşey beklemek hata olur ama civic yada corolladan geri kalmaz..kontrollerin dizilişi gayet hoş.hepsi sürücü odaklı.elektrikli koltuklar vücudu gayet iyi sarıyor.şimdi bazı arkaşlar fiyatı yüksek demiş.doğrudur bu arabanın ederi en fazla 40.000 TL'dir ama sağolsun halkını kollayan değil kendini kollayan devletimiz sağolsun aracın fiyatı 78000 civarı.rakam olarak yüksek ama rakiplerine göre'de çok aşağıda.örneğin yeni sorento € 53.000 + 1.595 TL hyundai santa fe 110.000 TL'dir.gördüğünüz gibi arada 30.000 TL fark vardır.70000-80000TL fiyat aralığında bulunan araçlar ise chevrolet captiva, nissan x-trail hatta nissanın QASHQAI modeli bile bu fiyat aralığındadır.fiyatları inceleğimizde hakikatten bu fiyata alınabiliecek "EN İYİ" SUV aracıdır.(arkadaşlar aranızdan "sen kimsinkinde ne anlarsın arazi aracından" diyenler çıkabilir ben belirteyim 2004 yılından itibaren 3 sene boyunca land rover freelander kullandım.arazi aracı nsl olur neye benzer iyi bilirim )alacak arkadaşlar gidip test etsinler.benim sölediklerimi de iice araştırsınlar.ondan sonra karar verip alsınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2ner -- 7 Haziran 2010; 0:37:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2ner

    geçenlerde test etme imkanım oldu.satış elemanın söylemesine göre fulldu.hakikatten araba ağzına kadar doluydu.tam düşündüğüm gibi çıktı araç.ben araçta konfor ararım.malum Türkiye'nin yolları stabilizeden bozma.araç yolda giderken yolu ütülüyor.süspansiyonlar yumuşak.yalnız bununda bir götürüsü var o da yol tutuşu.zaten araç da çok hızlı gidecek bir araç değil.vites geçişlerini hiç hissetmedim.motor sesini duymadım dersem yeridir.ama belli bir km den sonra dizellerin sesi yumurta içirmişsin gibi açılır bilirsnz:)iç plastik kaliteside ahım şahım bişey değil.zaten öyle birşey beklemek hata olur ama civic yada corolladan geri kalmaz..kontrollerin dizilişi gayet hoş.hepsi sürücü odaklı.elektrikli koltuklar vücudu gayet iyi sarıyor.şimdi bazı arkaşlar fiyatı yüksek demiş.doğrudur bu arabanın ederi en fazla 40.000 TL'dir ama sağolsun halkını kollayan değil kendini kollayan devletimiz sağolsun aracın fiyatı 78000 civarı.rakam olarak yüksek ama rakiplerine göre'de çok aşağıda.örneğin yeni sorento € 53.000 + 1.595 TL hyundai santa fe 110.000 TL'dir.gördüğünüz gibi arada 30.000 TL fark vardır.70000-80000TL fiyat aralığında bulunan araçlar ise chevrolet captiva, nissan x-trail hatta nissanın QASHQAI modeli bile bu fiyat aralığındadır.fiyatları inceleğimizde hakikatten bu fiyata alınabiliecek "EN İYİ" SUV aracıdır.(arkadaşlar aranızdan "sen kimsinkinde ne anlarsın arazi aracından" diyenler çıkabilir ben belirteyim 2004 yılından itibaren 3 sene boyunca land rover freelander kullandım.arazi aracı nsl olur neye benzer iyi bilirim )alacak arkadaşlar gidip test etsinler.benim sölediklerimi de iice araştırsınlar.ondan sonra karar verip alsınlar.


    Gerçekten aracı iyi gözlemlemişsiniz. Farkettiğiniz çoğu iyi ya da kötü yön doğru. Yol tutuşunun kötü olmasının sebebi dediğiniz gibi süspansiyonların yumuşak olması dışında aracın yerden yüksekliği. Sonuç olarak araç bir suv. Ve bineklerle aynı yol tutuşunu beklemek olmaz tabi. Motor sesinden ziyade aslında önemli olan dışarının sesini duyup duymamanız. İç plastik kalitesi kore araçlarında almanlar kadar iyi olmuyor maalesef. Fiyat yüksek bu doğru ancak bunda vergi sisteminin ve şahsuvaroğlunun katkısı yadsınamaz. Gerçekten güzel bir araç. Ben de ekim kasım gibi aracımı değiştireceğim. Ki ssangyong Türkiyeye ilk geldiğinde incelemiştim ve almayı düşünüyordum ancak şu an biraz kararsızlığım var. Bilmiyorum belki ssangyong belki başka marka-model-segment düşünebilirim. Siz alacak mısınız bilmiyorum ama alırsanız diye söyliyeyim o 78 binlik fiyat kredi kampanyasından yararlanırsanız gerçerli. Yararlanmazsanız bildiğim 69 civarına düşüyor. Haberiniz olsun.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.