Şimdi Ara

Ssongyang Kyron 4x4 inceleme test (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
1
Favori
78.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni bir araç daha buldum geçen bulduğum farklı bir sebepten dolayı kalmıştı bakalım bu sefer alacağım inşallah fakat araç 2009 model 18 jant jantlar 2008 modeldekinden navigasyon yok 50000 bakımı yeni yapılmış 4 lastik yeni 52000 istiyorlar yorumlarınızı bekliyorum saygılarımla
  • ne ucuz ne pahalı büyük ihtimal 2008 sonudur 2009da 18 jantları değiştirdiler çünkü hatta ederinin biraz üstü gibi 1-2bin daha aşağı olsaymış daha iyiymiş naviye takılmayın 500 lira bişey tutuyor...
  • banada fazla gelmişti fakat bu özelliklerde kazasız boyasız bulamadım ve tabiki full olanından 16 jant çok var ama benim hoşuma gitmiyor.
  • hocam fazla takılmayın sorunsuz olsun yeter düzgün bir 16 jant yine full denecek ayarda alın bir tane 2009sonu 2010 falan teknik açıdan kafanız rahat olur ve yeni olur yeni tip 18 jant sahibindende 1200lira navigasyon falan 2009 orta ve sonlarında standart ona bütçe ayırmamış olursunuz...
  • dediğin doğru fakat 18 jantın duruşuda bir başka ya :) bakalım yarın aracı görmeye gideceğim eğer hoşuma giderse alırım dediğin gibide dışardan bir navi taktırırım.Amacım en az 5 yıl binmek ondan sonrası Allah kerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    hocam fazla takılmayın sorunsuz olsun yeter düzgün bir 16 jant yine full denecek ayarda alın bir tane 2009sonu 2010 falan teknik açıdan kafanız rahat olur ve yeni olur yeni tip 18 jant sahibindende 1200lira navigasyon falan 2009 orta ve sonlarında standart ona bütçe ayırmamış olursunuz...


    Teknik açıdan derken daha eski modellerde sorun çıkıyormuşmu açıklama yaparmısın biraz kardeşim
  • Kyron enlüks modelinde far sensörü var diyor far sensörü nasıl bir işlev yapıyor.Bilen varsa anlatırsa sevinirim.
  • 2008 actyon sportslarda şanzumanda bazen sıkıntı çıktığını duyuyorum otomatikte servistekiler dahil genel kanaat 2009 ortası ve sonrasının alınması yönünde servistekilerin söylediği 2009 ortalarında dış mahreçli mercedes şanzumanları arıza nedeniyle gelmesi sebebiyle bu tarihlerde fabrika şanzmanda bazı değişiklikler yapmış teknik dediğim o'dur ben actyon sports alacaklarada 2009 ortası ve sonrası modelleri alın diyorum.Ha 2008 2009 başı hepsi değil nadiren 1000 araçtan 1 belki böyle çıkıyor...zaten bir durum varsa 50.000 kmde falan belli etmeye başlıyor genelde...
  • linkini verdiğim sitede kyron'un kasa ,motor ve elektrik servis kitapları var işinize yararmı bilmem

    http://autorepman.com/tr/ssangyong/1238-onar%C4%B1m-ve-ara%C3%A7-ssangyong-kyron-bak%C4%B1m%C4%B1-i%C3%A7in-y%C3%B6nergeler.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drcula

    linkini verdiğim sitede kyron'un kasa ,motor ve elektrik servis kitapları var işinize yararmı bilmem

    http://autorepman.com/tr/ssangyong/1238-onar%C4%B1m-ve-ara%C3%A7-ssangyong-kyron-bak%C4%B1m%C4%B1-i%C3%A7in-y%C3%B6nergeler.html


    Teşekkürler arkadaşım güzel bir paylaşım
  • merhaba,

    yaklaşık 1 aydır kyron kullanıyorum.

    Aracın özellikle şanzımanı çok iyi. Motor kasaya göre biraz küçük kalıyor , ancak çok hızlı gideceğim demiyorsanız yeterli.
  • Dün İstanbul Yenibosna bayisinde Kyron modeliyle deneme sürüşü yaptım.

    İzlenimlerim şöyle:

    1. Bayide bir camekanda arabanın motoru, otomatik şanzımanıyla beraber sergileniyor ve üzerinde Mercedes amblemini görüyorsunuz. Triger kayışı yerine zincir var.

    2. Sürüşü bozuk zeminde düşük hızlarda yaptım. Yüksek hızlarda nasıl bilmem ama çok konforluydu.

    3. Rampa aşağı gaza yüklenerek ani fren yaptığımda arabada zerre kadar kayma göremedim. Bunu bir kaç kez de özellikle tekrarlattı bana satış elemanı. Bu araba iki ton üstelik.

    4. Arabanın dönüş çapı çok iyi. yaklaşık 5 metre çaptan dönebiliyor.

    5. 2H-4H-4L modları var. Hareket halindeyken ayağınızı gazdan ve frenden çekerek 2H-4H arasında sarsıntısızca geçiş yapabiliyorsunuz. Üstelik her hızda. 2L moduna geçmek için tam duruş gerekli.

    6. Otomatik rampa iniş kontrol sistemi var. Onu da çok dik bir rampada (servis katına inen dik yol) denedim, harikaydı. Araba kendi kendine tekerleri bir fren yaparak-bir salarak yavaşça indiriyor.

    7. Yokuş kalkış desteği var. Rampadan yukarı çıkarken gazı bıraktığınızda araba frene basmasanız da yerinde kalıyor. Gaza bastığınızda devam ediyor. Hem de istediğiniz süre boyunca.

    8. Freni aniden köklediğinizde yolcuyu ve sürücüyü de öne doğru fırlatmıyor. Bunu çok beğendim. Arkada bacanağım oturuyordu, emniyet kemeri takılı olmadığı halde öne fırlamadığını söyledi.


    * Şahsuvaroğlu SsangYong için 4 yıl boyunca geri satın alma garantisi veriyor ve fiyatını da bugünden imzalıyor.

    ** 100.000 km'ye kadar bugünkü fiyatla bakım masraflarının tümü (biri ağır bakım) 3.500 Tl tuttuğunu söylediler.

    *** En kısa sürede servis hizmeti ve daima yedek parça bulundurma garantisi veriyorlar.

    *** En üst versiyonunu 14.000 Tl indirimle 79.000 Tl'ye satıyorlar. (Almayanı da dövüyorlar. :) )

    Sonuç: Alınası bir araba. Aynı özellikleri taşıyan Avrupa-ABD-Japon arabaları en az iki kat fiyat ister.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetturk52

    Dün İstanbul Yenibosna bayisinde Kyron modeliyle deneme sürüşü yaptım.

    İzlenimlerim şöyle:

    1. Bayide bir camekanda arabanın motoru, otomatik şanzımanıyla beraber sergileniyor ve üzerinde Mercedes amblemini görüyorsunuz. Triger kayışı yerine zincir var.



    Buyurun işte,

    Mercedes imzalı motor olmadığını iddia edenler gelsin bakalım!!!
  • Merhabalar arkadaşlar o kadar çok okudum ki 4*4 forumlarını , aklıma f/p bakımından
    en çok yatan seçenek mercedes farkıyla Kyron şu an için ;)
    Bununla birlikte kısaca anlatayım durumumu belki daha yaratıcı fikirleriniz olur.
    Elimde mart-nisan gibi 60000 tl civarında bir para olacak,aracımda olsun istediğim özelliklere
    gelecek olursak kesinlikle 4*4 bir araç istiyorum, çok fazla olmasa da arazi tarzı kullanımım olacaktır.
    Dizel ve 2000cc motor seçeneği , ötv ve yakıt tüketimi açısından önemli.(Eğer şu aracı alırsan hem ötvden
    hem de yakıt tüketimi başarılı olacağı için akaryakıt ücretinden çok pişman olmazsın diyebileceğiniz bir
    seçenek varsa o da kabulümdür)
    Aracı ferah göstermesi ve yine kişisel zevkimdir sunroof olmazsa olmazlarımdan.
    Alıp satmak değil derdim , yılda 15-20 bin km civarı kullanımım olur ve ömürlük olsun isterim
    (Tabii ki yetkili servisi v.s. sıkıntısı yaşama durumum olmazsa)
    ne dersiniz ? neler olur önerileriniz ? veya şu iyidir ama şu özelliğini de göz ardı etme gibi önerilerinizi
    merakla bekliyorum :)

    Bu arada diğer araçlardan neden vazgeçtiğimi ufak ufak da yazayım fikir oluşturur belki yönlendirmelerinizde
    veya yanlış düşündüğüm bi konu varsa düzeltirsiniz.
    1-kia sportage ile başladım ama benzinli olması ve 1.6 motorun yetersiz geleceğini düşünmem vazgeçirdi
    2-jeep compass 2.0 dizel otomatik spor kasaya baya baya yönelmiştim ama jeep in fiata satıldığını duymam ve dizel motor
    seçeneğinin artık üretici firma veya distrübütör tarafından ülkemize getirilmediğini ve bu durumun ilerleyen zamanlarda
    yedek parça , ikinci el gibi durumlarda çok can sıkacağını düşündürüyor.Ki fiat ın aldığını ve ilerleyen zamanlarda jeep yerine
    fiat markalı SUV larla piyasada olacağını duymam ayrı bi moralimi bozdu.
    3-Tiguan a geldim , aracın Golf Plus olması ve yeni kasasının yakında çıkacak olması yine fikrimi negatif yönde etkileyen
    faktörler.Ama 1.4 motor seçenekli hem yakıt hem de vergi segment durumu aynı zamanda ikinci eldeki durumu da pozitif unsurlar
    4-captiva ya gelince yakıt tüketiminin fazla oluşu ve istediğim donanımlısının biraz bütçemi aşıyor olması kötü etkiledi
    5-suzuki grand vitara 19 dizel , honda cr-v lpg takviyesi ile ikinci el , subaru forester dizel ikinci el , rav 4 bunlar da şu ana kadar
    aklıma yatanlar ama fiyat aralığımın sıfırına şimdilik el vermemesi nedeniyle askıda , şu model temiz bir modelini alabilirsin
    kafan da rahat olur diyeceğiniz modellere de dediğim gibi açığım.

    Biliyorum çok yordum okuturken bile :) ama biliyorum ki bu forumda cidden çok güzel bilgi ve deneyimleri olan
    ve bunu karşılık beklemeksizin paylaşacak çok kişi var.

    Şimdiden çok teşekkür ediyor ve yardımlarınızı bekliyorum :)

    Dipnot : Bu arada bugüne kadar SUV tarzı bir araç kullanmadım , şu anda da Ford Focus'um var ,alman araçlarının bir çoğunu
    uzun yıllar kullandım.Otomatik vites de şu güne kadar kullanmadım ve takıntım da yoktur otomatik olsun diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Purael

    Merhabalar arkadaşlar o kadar çok okudum ki 4*4 forumlarını , aklıma f/p bakımından
    en çok yatan seçenek mercedes farkıyla Kyron şu an için ;)
    Bununla birlikte kısaca anlatayım durumumu belki daha yaratıcı fikirleriniz olur.
    Elimde mart-nisan gibi 60000 tl civarında bir para olacak,aracımda olsun istediğim özelliklere
    gelecek olursak kesinlikle 4*4 bir araç istiyorum, çok fazla olmasa da arazi tarzı kullanımım olacaktır.
    Dizel ve 2000cc motor seçeneği , ötv ve yakıt tüketimi açısından önemli.(Eğer şu aracı alırsan hem ötvden
    hem de yakıt tüketimi başarılı olacağı için akaryakıt ücretinden çok pişman olmazsın diyebileceğiniz bir
    seçenek varsa o da kabulümdür)
    Aracı ferah göstermesi ve yine kişisel zevkimdir sunroof olmazsa olmazlarımdan.
    Alıp satmak değil derdim , yılda 15-20 bin km civarı kullanımım olur ve ömürlük olsun isterim
    (Tabii ki yetkili servisi v.s. sıkıntısı yaşama durumum olmazsa)
    ne dersiniz ? neler olur önerileriniz ? veya şu iyidir ama şu özelliğini de göz ardı etme gibi önerilerinizi
    merakla bekliyorum :)

    Bu arada diğer araçlardan neden vazgeçtiğimi ufak ufak da yazayım fikir oluşturur belki yönlendirmelerinizde
    veya yanlış düşündüğüm bi konu varsa düzeltirsiniz.
    1-kia sportage ile başladım ama benzinli olması ve 1.6 motorun yetersiz geleceğini düşünmem vazgeçirdi
    2-jeep compass 2.0 dizel otomatik spor kasaya baya baya yönelmiştim ama jeep in fiata satıldığını duymam ve dizel motor
    seçeneğinin artık üretici firma veya distrübütör tarafından ülkemize getirilmediğini ve bu durumun ilerleyen zamanlarda
    yedek parça , ikinci el gibi durumlarda çok can sıkacağını düşündürüyor.Ki fiat ın aldığını ve ilerleyen zamanlarda jeep yerine
    fiat markalı SUV larla piyasada olacağını duymam ayrı bi moralimi bozdu.
    3-Tiguan a geldim , aracın Golf Plus olması ve yeni kasasının yakında çıkacak olması yine fikrimi negatif yönde etkileyen
    faktörler.Ama 1.4 motor seçenekli hem yakıt hem de vergi segment durumu aynı zamanda ikinci eldeki durumu da pozitif unsurlar
    4-captiva ya gelince yakıt tüketiminin fazla oluşu ve istediğim donanımlısının biraz bütçemi aşıyor olması kötü etkiledi
    5-suzuki grand vitara 19 dizel , honda cr-v lpg takviyesi ile ikinci el , subaru forester dizel ikinci el , rav 4 bunlar da şu ana kadar
    aklıma yatanlar ama fiyat aralığımın sıfırına şimdilik el vermemesi nedeniyle askıda , şu model temiz bir modelini alabilirsin
    kafan da rahat olur diyeceğiniz modellere de dediğim gibi açığım.

    Biliyorum çok yordum okuturken bile :) ama biliyorum ki bu forumda cidden çok güzel bilgi ve deneyimleri olan
    ve bunu karşılık beklemeksizin paylaşacak çok kişi var.

    Şimdiden çok teşekkür ediyor ve yardımlarınızı bekliyorum :)

    Dipnot : Bu arada bugüne kadar SUV tarzı bir araç kullanmadım , şu anda da Ford Focus'um var ,alman araçlarının bir çoğunu
    uzun yıllar kullandım.Otomatik vites de şu güne kadar kullanmadım ve takıntım da yoktur otomatik olsun diye.

    Söylenecek tercihleri sen kendin sıralamışsın zaten. :) KYRON al ve yoluna devam et. 79.000 Tl'ye satıyordu İstanbul-Yenibosna bayisi. O fiyata o donanımı ve hele de Mercedes farkını başka markada bulamayacağını bilirsin. Mesela Nisan Qashqai 2.0 dizelin başlangıç fiyatı bile 100.000 Tl. Ki o araba gerçek bir arazi aracı değil, crossover. Nereden bakarsan bak, doğru tercih KYRON olur. Çok para vereceğim desen başka önerilerim olurdu tabi. :) Ancak KYRON'da sunroof yok diye biliyorum. (Sence önemliymiş...)

    Ben aracı sürdüm, yukarıda kısaca da anlattım. Başkalarının deneyimleri de var zaten sitede. Özellikle daha önce böyle bir araç kullanmamış olmandan dolayı tatmin olmayacağın hiçbir yönü olmayacak. Başka arazi araçları kullansaydın, daha kalitelilerini falan, o zaman tereddüt etmen mümkün olabilirdi. Benim 80.000 Tl verecek gücüm olsa hemen o gün almıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetturk52 -- 4 Şubat 2012; 18:54:28 >




  • Arabada beğenmediğim şeyler yok mu? Var ama sorun olacak şeyler değil:

    1. Direksiyon simidi arabaya göre ince. Daha dolgun olmalıydı ki ele daha iyi gelsin.

    2. Gösterge paneli de daha iri olsa daha hoş olurdu.

    Bunlar da kadı kızı misali...
  • Sunroof en boşu dışında diğer modellerde standart tv navigasyon standart kuş kuş falan onun sınıfı değil bi kere quashqainin rakibi korando olabilir Kyron değil.bizde düz vites kyron var fotolarını önceki sayfalarda bulabilirsiniz.Yakıt olarak ş.içi 10LT şehirler arası 6.5-7 LT arası yakıyor diğerlerine göre vergi avantajı çok donanım kalitesi fena değil.Fakat;

    *Yakıt zamlandıkça az yakma arayaşına girdik biz sık kullanıyorsanız yılda 30-40 bin km yakıt yorabilir.
    *Gösterge konusunda katılıyorum daha canlı korelilere yakışır mavili beyazlı bişey olabilirdi.
    *Arka taraf az bi sıkışmayla 4 kişi alabilirdi fakat dar olmuş.
    *Motor sanki 270 xdi olsa daha tatmin edici olurdu ama ben performans sevdiğim için söylüyorum yoksa o kasaya gayet yeterli.

    Yinede sınıfında parasını sonuna kadar hak eden bir araçtır...
  • Arkadaşlar, bugün bir bayiye uğradık. satış danışmanı Kyron yerine ısrarla korando satmaya çalışıyor. Yeni model olduğu için normal ama
    biraz ısrar edince Kyronların son partisi geldi, birdaha Türkiye ye getirilmiyecek dedi.
    Korando ile devam edeceğiz diyor. Sebep olarakta kyron euro4 motordu. korado euro5 motor falan diye bisürü laf etti. sanki aynı motoru Kyron a taksalar olmıycakmış gibi. çok da farklı makineler değil sonuçta....
    bana pek mantıklı gelmedi ama, bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOKEZ

    Arkadaşlar, bugün bir bayiye uğradık. satış danışmanı Kyron yerine ısrarla korando satmaya çalışıyor. Yeni model olduğu için normal ama
    biraz ısrar edince Kyronların son partisi geldi, birdaha Türkiye ye getirilmiyecek dedi.
    Korando ile devam edeceğiz diyor. Sebep olarakta kyron euro4 motordu. korado euro5 motor falan diye bisürü laf etti. sanki aynı motoru Kyron a taksalar olmıycakmış gibi. çok da farklı makineler değil sonuçta....
    bana pek mantıklı gelmedi ama, bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen...

    Merhaba,

    Dostum öncelikle Kyron için üretiminin bittiğini,devamının gelmeyeceğini bende duymuştum ne derece doğru bilmiyorum

    Ama onun dışında Kyron ve Korando çok farklı araçlar

    Korando bir Crossover,Kyron ise şasisi itibari ile gerçek bir arazi aracı

    Ama Bu önümüzdeki Nisan ayında Korando için yeni motorları gelecek deniyor

    Kyron ile ilgili bir bilgiye ulaşamadım

    Ayrıca ayıptır söylemesi imzanızda Kyron 4x2 yazıyor

    Sizin kendi aracınız varda başkasına mı bakıyorsunuz aracı




  • KYRON gelmezse yazık olur. Muadilleri o kadar pahalı ki... Millet uygun fiyata (Türkiye piyasasına göre tabi) adam gibi bir cip alıyordu. Üzülürüm doğrusu.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.