Şimdi Ara

starex crdi 140 bg çok mu kötü (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
25.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    o ewskidendi artık işlenmiyor cam açılmıyor yani panelvan araçlara yani en mantıklısı hazır yapılmış crdi uzun şasi starex almak çünkü panelvan araç satışları arttı minibüs satışı düştü bu baz alınarak cam açılma yasaklandı ondan dolayı vergin yine aynı olacak ve kaçak olacak yakalandığında cezan diz boyu olacak


    cittimisin ?? yani yeniden proje cizdirilip ruhsata minibüs olarak işlenmez mi??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: azadvarol

    quote:

    o ewskidendi artık işlenmiyor cam açılmıyor yani panelvan araçlara yani en mantıklısı hazır yapılmış crdi uzun şasi starex almak çünkü panelvan araç satışları arttı minibüs satışı düştü bu baz alınarak cam açılma yasaklandı ondan dolayı vergin yine aynı olacak ve kaçak olacak yakalandığında cezan diz boyu olacak


    cittimisin ?? yani yeniden proje cizdirilip ruhsata minibüs olarak işlenmez mi??


    mlesef o devir kapandıönceden yan tek cam 500 ytl ye açılıyordu sadece kapı ya cam koyarsın karşısına toplam 2 cam 1000 ytl ye yarıcam olur toplamına açayım desen 4 cam 2000 ytl ama kaçak olur ruhsata işlenmez




  • quote:

    mlesef o devir kapandıönceden yan tek cam 500 ytl ye açılıyordu sadece kapı ya cam koyarsın karşısına toplam 2 cam 1000 ytl ye yarıcam olur toplamına açayım desen 4 cam 2000 ytl ama kaçak olur ruhsata işlenmez


    o zaman ruhsatta minübüs olarak işli olanını alacağim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: azadvarol

    quote:

    mlesef o devir kapandıönceden yan tek cam 500 ytl ye açılıyordu sadece kapı ya cam koyarsın karşısına toplam 2 cam 1000 ytl ye yarıcam olur toplamına açayım desen 4 cam 2000 ytl ama kaçak olur ruhsata işlenmez


    o zaman ruhsatta minübüs olarak işli olanını alacağim


    bu konuda ilanlarda yazıyordu ya 8+1 yada 9+1 rhsata işli minibüs olanını al bu multiway space veya benzeri yarı camlı olanların vergileri diz boyu onun için orjinal camlı iç çerçeveli olanını tercih et diğerleride sonradan açmadır mutlaka sarsılmaktan çorba olursun arkada sen orjinal tam camlı 8-9+1 olanını bul isteğe bağlı sen sonradan cam takarsın dış çereveden ok arkadaşım sen içini ferah tut minibüs crdi 140 uzun şasi ye devam




  • quote:

    sen içini ferah tut minibüs crdi 140 uzun şasi ye devam


    aynen
    çok teşekkür ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: azadvarol

    quote:

    sen içini ferah tut minibüs crdi 140 uzun şasi ye devam


    aynen
    çok teşekkür ederim

    ben teşekkür edrim saygılar sunuyorum alın kullanın görüşelm tekrar burda o zaman yorumlarınızı bekliyorum
  • bi kaç gündür piyasadayım

    bulabildiğim bütün starex crdi sahiplerine veya şöförlerine sordum, aşağı yukarı ortalama 60 litre ile 500 km
  • quote:

    Orjinalden alıntı: azadvarol

    bi kaç gündür piyasadayım

    bulabildiğim bütün starex crdi sahiplerine veya şöförlerine sordum, aşağı yukarı ortalama 60 litre ile 500 km

    arkadaşım kullanıma göre değişir onların lafı ile kuyuya inme derim sana bastığın kadar yakarsın ben bir depo ile 790 km yol yapıyorum 110 km ile 90 la gi,tsem 850 yakın giderdi sakin kullanıcaksın kardeşim basmıcaksın fazla
  • Aynen berbat bi şey
    quote:

    Orjinalden alıntı: Emre5355


    quote:

    Orjinalden alıntı: GÖKHANn KARADAĞ

    selam arkadaşım starex i hiç tavsiye etmem bizde 140 bg crdi var arabada sürat falan var konforluda ama adamınevine incir ağacı diker km de 500 bin lira yakıyo

    yuhhh diyorum başkada birşey demiyorum bendede 140 lık crdi 2007 model uzun şasi var nasıl ooluyorda sen 500 bin yakıyorsunda ben 260 yakıyorum şöförüne göre yakıyordur arabanın adını kirletme bi zahmet :D:D:D:d

  • quote:

    Orjinalden alıntı: azadvarol

    quote:

    Arkadaşım bakım masraflarını ve yakıtı iyi ölç,maalesef forumda bir fanatiklik furyası var,transporter veya vito ne kadar yakıyor acaba,alım fiyatları ve servis maliyetlerini bir karşılaştır.Benim tanıdıklarımda crdi starex var ve gayet memnunlar.Araç şöförüne göre yakar bunu unutma ben crdi era sahibiyim,sana bir örnek vereyim fab. verisi 4 lt olan arabaya ben uzun yolda 6 lt yaktırıyorum.Bagaj tıka basa dolu araçta 5 yetişkin ve bir bebek varken 130-180 km.hızlar arsı kullanırsan yakıyor.Kısacası her araba abandın mı yakar.


    bende merak ediyorum, gerçekten transporter yada vito ne kadar yakıyor?

    artı starex'in servis fiyatları bayağı makul düzeyde diyor arkadaşlar. transporter ve vito servis fiyatları hakkında bilgim yok.

    voswagen servis girişi 250 ytl bakım fytını sen düşün ne kadar olur




  • selamlar
    2 hafta önce 2005 model starex crdi 9+1 svx aldım.98 000 kmde .
    araç full donanım ve otomatik vites..
    önümüzdeki hafta içi aracımı vip e çeviricem..
    merak ettiğim bazı konular vardı starex alırken.az yakan crdi 140 motoru tavsiye ettiler ..bu motorun yakıt değerleri hakkında güncel bilgilere sahip olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    100 kmde ,10-11 litre ye kadar razıyım inşallah daha çok yakmaz..(otomatik vites faktörüde var tabi)

    ayrıca bakımlarını kaçbin km de yaptıracaz ve 10-40 yağmı kullanılıyor ???
  • selamlar arkadaşım bende 2007 model crdi motor 140 bg modeli vardı şu anda mercedes vito kullanıyorum değiştirdim bu arabayı ne kadr bilgin varken aldın ve ne kadara aldın bilmiyorum ama tahminimce ne kadar full olrsa olsun 15.000 tl den fazla vermediğini inanıyorum bu arabanın yakıtı tamamen senin elinde ne kadar devirsiz kullanırsan o kadar çok yakar bende çok hız hastasıyım taksiyle kafa kafaya kapışır bir araba dır hakkıı yememk lazım ortlama yakıt tüketimi basarsan şayet 50 ykr nin altında kalmaz şu günkü yakıt fiyatlarıyla ama basmazsan sakin kullanımda şehir dışında 220 ye düşerssin şehir içide 300 e çıkarsın bunlar uzun şase için bendekide uzun şase idi arabanı 2500 devirden aşağa indirme yukarıda zorunlu kalmadıpın sürece çıkarma bu devirde senin yapacağın hız 5.vites 2500 devir de 120km hız ve bu durumda yakıtı 220 dir ben manuel kullandım ama otomatik te o araba yı kullanman senin için zor olabilir yakıt da daha ideal olabilir bakımlarına gelince araştırmadan aldığın açıkça ortada 120 binde triger seti değişecektir tüm ağır bakımları yaplacaktır cebinden serviste çıkacak para da 2 bin tl ye yakın olacaktr sana tavsiyem fazla elinde tutmmaya çalış starex in km si yükseldikçe satman oldukça zor olacaktır 2007 modele yükselmeye çalış crdi 140 olsun km side 50-60 binde olsunki cebinden para çıkmadan 60-70 bin km binebilesin ayrıca bakımlarıda 5000 km de bir çok kısa süre ama satmama gerek yok diyorsan seni korkutacak kadar yakmaz sakin kullanırsan tabi umarım yardımcı olabilmişimdir sana arkadaşım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10-UR

    selamlar
    2 hafta önce 2005 model starex crdi 9+1 svx aldım.98 000 kmde .
    araç full donanım ve otomatik vites..
    önümüzdeki hafta içi aracımı vip e çeviricem..
    merak ettiğim bazı konular vardı starex alırken.az yakan crdi 140 motoru tavsiye ettiler ..bu motorun yakıt değerleri hakkında güncel bilgilere sahip olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    100 kmde ,10-11 litre ye kadar razıyım inşallah daha çok yakmaz..(otomatik vites faktörüde var tabi)

    ayrıca bakımlarını kaçbin km de yaptıracaz ve 10-40 yağmı kullanılıyor ???



    selamlar arkadaşım bende 2007 model crdi motor 140 bg modeli vardı şu anda mercedes vito kullanıyorum değiştirdim bu arabayı ne kadr bilgin varken aldın ve ne kadara aldın bilmiyorum ama tahminimce ne kadar full olrsa olsun 15.000 tl den fazla vermediğini inanıyorum bu arabanın yakıtı tamamen senin elinde ne kadar devirsiz kullanırsan o kadar çok yakar bende çok hız hastasıyım taksiyle kafa kafaya kapışır bir araba dır hakkıı yememk lazım ortlama yakıt tüketimi basarsan şayet 50 ykr nin altında kalmaz şu günkü yakıt fiyatlarıyla ama basmazsan sakin kullanımda şehir dışında 220 ye düşerssin şehir içide 300 e çıkarsın bunlar uzun şase için bendekide uzun şase idi arabanı 2500 devirden aşağa indirme yukarıda zorunlu kalmadıpın sürece çıkarma bu devirde senin yapacağın hız 5.vites 2500 devir de 120km hız ve bu durumda yakıtı 220 dir ben manuel kullandım ama otomatik te o araba yı kullanman senin için zor olabilir yakıt da daha ideal olabilir bakımlarına gelince araştırmadan aldığın açıkça ortada 120 binde triger seti değişecektir tüm ağır bakımları yaplacaktır cebinden serviste çıkacak para da 2 bin tl ye yakın olacaktr sana tavsiyem fazla elinde tutmmaya çalış starex in km si yükseldikçe satman oldukça zor olacaktır 2007 modele yükselmeye çalış crdi 140 olsun km side 50-60 binde olsunki cebinden para çıkmadan 60-70 bin km binebilesin ayrıca bakımlarıda 5000 km de bir çok kısa süre ama satmama gerek yok diyorsan seni korkutacak kadar yakmaz sakin kullanırsan tabi umarım yardımcı olabilmişimdir sana arkadaşım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10-UR

    selamlar
    2 hafta önce 2005 model starex crdi 9+1 svx aldım.98 000 kmde .
    araç full donanım ve otomatik vites..
    önümüzdeki hafta içi aracımı vip e çeviricem..
    merak ettiğim bazı konular vardı starex alırken.az yakan crdi 140 motoru tavsiye ettiler ..bu motorun yakıt değerleri hakkında güncel bilgilere sahip olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    100 kmde ,10-11 litre ye kadar razıyım inşallah daha çok yakmaz..(otomatik vites faktörüde var tabi)

    ayrıca bakımlarını kaçbin km de yaptıracaz ve 10-40 yağmı kullanılıyor ???



    arkadaşım sen bir süre benim dediğim devirlerde kullan bana gördüğünü söyle tekrar yol ararız sana ne kadar mercedes kullanıcısı olsamda ne biliyorsak paylaşırız cebin zarar etmez bende seni gibi çok yol aradım ben bu şekilde rahat ettim ve satma sebebim de içinde bir kuşku olmasın neden sattı az yakıyorsa benim aracım 25000 bin tl ye aldım 6 bin km de idi çok seyahat ettim km si sattığımda 190 binde idi artık SATILMAYACAĞINI BİLDİĞİM İÇİN dayalı döşeliidi zaten full idi 18 000 nakite verdim ben o arabayı ve adamda vito vardı takas ettik üzerine 6 bin tl verdim artık bunu kullanıyorum sende keyfini çıkartmaya bak saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10-UR

    selamlar
    2 hafta önce 2005 model starex crdi 9+1 svx aldım.98 000 kmde .
    araç full donanım ve otomatik vites..
    önümüzdeki hafta içi aracımı vip e çeviricem..
    merak ettiğim bazı konular vardı starex alırken.az yakan crdi 140 motoru tavsiye ettiler ..bu motorun yakıt değerleri hakkında güncel bilgilere sahip olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    100 kmde ,10-11 litre ye kadar razıyım inşallah daha çok yakmaz..(otomatik vites faktörüde var tabi)

    ayrıca bakımlarını kaçbin km de yaptıracaz ve 10-40 yağmı kullanılıyor ???



    Merhabalar...Bende otomatik TCi uzun şase olanı var. Uzun yolda 90km hızı geçmezsem 8.5-9 litre, 120-130 km hızın altına inmezsem 10 litre dolaylarında tüketiyor. Şehir içinde 11.5-12.5 arası değişiyor. CRDİ modeli ile sakin kullanımla 10-11 litreyi rahat rahat yakalarsınız.

    Bakımı 15.000km^de yağı 10.000km'de bir değiştirin. 10-40 yağ normal....

    Kullanım esnasında, P konumundan D konumuna yada R konumuna getirdiğinizde hemen hareket etmeyip kısa bir süre bekleyin...Vites kutusunu korumuş olursunuz...

    Şehir içinde düşük hızlarda (sıkışık trafikte 10-50km hız aralığında) HOLD fonksiyonunu kullanırsanız, gereksiz yere birinci ve ikinci vitesler arasında gidip gelmez aracınız. Kalkışta biraz daha hantal olsada...işe yerıyor...

    Sollamalarda PRW seçeneği işe yarıyor...(en azından yaradığını sanıyorum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre5355


    quote:

    Orijinalden alıntı: 10-UR

    selamlar
    2 hafta önce 2005 model starex crdi 9+1 svx aldım.98 000 kmde .
    araç full donanım ve otomatik vites..
    önümüzdeki hafta içi aracımı vip e çeviricem..
    merak ettiğim bazı konular vardı starex alırken.az yakan crdi 140 motoru tavsiye ettiler ..bu motorun yakıt değerleri hakkında güncel bilgilere sahip olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    100 kmde ,10-11 litre ye kadar razıyım inşallah daha çok yakmaz..(otomatik vites faktörüde var tabi)

    ayrıca bakımlarını kaçbin km de yaptıracaz ve 10-40 yağmı kullanılıyor ???



    selamlar arkadaşım bende 2007 model crdi motor 140 bg modeli vardı şu anda mercedes vito kullanıyorum değiştirdim bu arabayı ne kadr bilgin varken aldın ve ne kadara aldın bilmiyorum ama tahminimce ne kadar full olrsa olsun 15.000 tl den fazla vermediğini inanıyorum bu arabanın yakıtı tamamen senin elinde ne kadar devirsiz kullanırsan o kadar çok yakar bende çok hız hastasıyım taksiyle kafa kafaya kapışır bir araba dır hakkıı yememk lazım ortlama yakıt tüketimi basarsan şayet 50 ykr nin altında kalmaz şu günkü yakıt fiyatlarıyla ama basmazsan sakin kullanımda şehir dışında 220 ye düşerssin şehir içide 300 e çıkarsın bunlar uzun şase için bendekide uzun şase idi arabanı 2500 devirden aşağa indirme yukarıda zorunlu kalmadıpın sürece çıkarma bu devirde senin yapacağın hız 5.vites 2500 devir de 120km hız ve bu durumda yakıtı 220 dir ben manuel kullandım ama otomatik te o araba yı kullanman senin için zor olabilir yakıt da daha ideal olabilir bakımlarına gelince araştırmadan aldığın açıkça ortada 120 binde triger seti değişecektir tüm ağır bakımları yaplacaktır cebinden serviste çıkacak para da 2 bin tl ye yakın olacaktr sana tavsiyem fazla elinde tutmmaya çalış starex in km si yükseldikçe satman oldukça zor olacaktır 2007 modele yükselmeye çalış crdi 140 olsun km side 50-60 binde olsunki cebinden para çıkmadan 60-70 bin km binebilesin ayrıca bakımlarıda 5000 km de bir çok kısa süre ama satmama gerek yok diyorsan seni korkutacak kadar yakmaz sakin kullanırsan tabi umarım yardımcı olabilmişimdir sana arkadaşım


    yardımın için teşekkürler dostum.
    yalnız şurayı anlamadım ,ne kadar devirsiz kullanırsan o kadar çok yakar yazmışsın bu nasıl oluyor..devirli kullandığımda daha çok yakmazmı ?? ideal yakıt devrinide 2500 demişsin bnim araç otomatik 100-105 km ye geldiğinde son vitese geçiyor ve devir 2000 civarı oluyor ben bu noktada tutmaya çalışıyorum en az bu aralıkta yakar diye .geçenlerde bir ölçüm yaptım çok kasmadan ş.içi-ş.dışı karışık kullandım ve 12 lt civarı tüketti bana biraz fazla geldi ama alıştıkça araca dahada makul olur diye tahmin ediyorum bakıcam artık .
    aracı vip yapılması için vermiştik ,3 gün önce aldık lastikleride 17 225 oldu buda biraz etkiliyebilir tabi..
    tek problemim 9+1 den vip olunca 7+1 e düştü 2 koltuk çıktı ortadaki .trafikte sorun oluyormuş soradan öğrendik ..bunun için biryol arıyorum şimdi..yardımcı oldugun için tekrar sağol..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10-UR
    tek problemim 9+1 den vip olunca 7+1 e düştü 2 koltuk çıktı ortadaki .trafikte sorun oluyormuş soradan öğrendik ..bunun için biryol arıyorum şimdi..yardımcı oldugun için tekrar sağol..


    Arkadaşım merhaba. Kendim de karavan yapmak amacıyla bu proje ve tadilat konularını yetkili makina mühendislerinden çok inceledim. Bildiklerimi paylaşmak istedim.
    9+1 den 7+1 e düştüğünüz için arkadan 2 kişilik koltuklardan birini çıkardınız. Trafik kontrollerinde bazen sorun olabilir. En önemlisi ise fenni muayeneden bu şekilde geçemezsiniz. Ya çıkardığınız koltuğu takıp fenni muayeneye gideceksiniz ,yada proje tadilatları çizen yetkili bir makina mühendisine proje çizdirip, onaylatıp yeni ruhsat çıkartmanız gerekli.
    Bunun için de aranan şartlar şunlar:
    1- Aracınız 2500 Kg nun üstündeyse araçta ABS olması şart, yok 2500 kilonun altındaysa ABS şart değil.
    (Bu ABS konusu yalnız ,ruhsatta yazan koltuk ve değişen yolcu sayısıyla ilgili. Cam açıp işletmek için ABS aranmıyor.)
    2- Aracınızın 5 yaşından büyük (yani bu sene itibarıyla 2005 model olması gerekir)
    5 yaşından küçük araçların ruhsatlarının eğer ticari ise ,hususiye çevrilerek proje değişikliğinde fazladan %85 ÖTV istiyor devlet., Ama araç bu sene itibariyla 5 yaşında (yani 2005 model) ve daha büyükse (2004,2003 2002 vs... gibi) böyle bir sorun yok.
    Ayrıca araç 5 yaşından küçükse,çizilen proje maliyeti de daha fazla oluyor.

    Aracınızı bir şirkete vip yaptırdıysanız bu bilgileri onların da size söylemesi ve yapması gerekir.
    Kendiniz VİP yaptırdıysanız , ve İST da oturuyorsanız araç tadilat ve proje işlemlerini yapan bir makina mühendisinin telefonunu size özelden verebilirim. Gereken detaylı bilgileri oradan da alabilirsiniz.




  • aracım 2005 model ve abs mevcut ,2500 kg dan hafif ağırlığı.
    araç ticari olarak çalışacak,ruhsattada ticari diye geçiyor.vergi levhası çıktı herşey tamam .tek sorun bu koltuk olayları ..
    aracın içine koltukların bağlandığı raylı sistem yapıldı böylece istediğim zaman koltugu takıp çıkartabiliyorum.4 tane vidası var çok pratik.muayene bu yüzden benim için sorun değil.senede 1 kez koltuğu takıp o şekilde muayene gidebilirim..

    benim için problem trafik çevirmeleri.araç sürekli yollarda olduğundan bu sorun teşkil ediyor .
    aracıma proje yaptırıp 7+1 e düşürdüğümde ekstradan seyyarda olsa 2 koltuk taktırmama gerek kalmıyor anladığım kadarıyla ??direk bu şekilde 2 koltuk olmadan kullanabiliniyor değilmi ?
    proje yapıldığında ruhsat tekrar değişiyormu ?
    proje işlemlerinin bana maliyeti ne kadar olacaktır tahminen.4 adet araç var toplu indirimde olabilir belki ,özelden proje yapan arkadaşın numarasını verirsen çok makbule geçer .bu arada inşallah istanbuldadır çünkü ben istanbulda ikamet ediyorum ,şimdiden teşekkürler yardımların için




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.