amazondan ocak 2023 te rival 5 aldım. tekerleği atlama yapmaya başladı. amazon despec bilgisayar ilgileniyor dedi. despecin yönlendirdiği teklos aş ye mouse u yolladım. despec ürünün arızalı olduğunu kabul etti. kaşe ve imzalı kağıda ürünü yenisiyle değişim yapamadıklarını bildirdiler stok olmadığı için. aldığınız yere bu kağıdı iletin yazmışlar. kağıdı taratıp amazona mail attım. amazon ne para iadesi ne de değişimle yardımcı oluruz diyor. kaldım ortada öyle. edevletten tüketici mahkemesine ticket açtım ama o da uzun süreç. işin özeti steelseries alınmaz. |
steelseries almayın. garantisi yok gibi bir şey.
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Despecten genel olarak insanlar memnunlar. Ben Apex pro tkl wr aldım 2ay olmadan daha ilk doldurduğum şarjı bitmeden 8ıkm tuşları sürekli kendi kendine basmaya başladı gönderdim direk yenisini göndermişler. Sizlerin yaşadığı problem Amazon ile ilgili bir durum anladığım kadarı ile.
-
amazonun elinde zibil gibi rival 5 var. değişim yapmıyorlar. iade alıyorlar. ocak 2023 te 800 tl ye aldığım mouse bugün 1500 tl. amazon bile şark kurnazlığı yapar oldu. despec de hiç yardımcı olmuyor. amazonla görüşün diyip aradan sıyrılıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 20 Aralık 2023; 10:48:43 > -
Doğrudur. İade olayı biraz değişik. Ben değişimi yapılan klavyemi dün Mediamarkt a iade yaptım mesela. Klavye aldığım gün 7699 liraymış, şu anda 7299 lira dediler. Ancak iade olarak benim ödediğim bedeli verdiler. Oradaki arkadaşlar ile yapmış olduğum görüşmede destek firması iade için rapor verir, değişim için rapor veremez değişimi kendisi yapar dediler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X