Herkese merhaba. Başlıktan da anlayabileceğiniz üzere “Steelseries Arctis 3 2019 Siyah” kulaklığımın PC için olan dual 3.5 mm extension (kablosu) kaybolması sebebiyle neler yaptığımı anlatacağım. Bu başlığın amacı, kendim araştırıp “forumlarda ne yapmışlar” diye baktığımda bu konunun cevabını bulamamamdır. Öncelikle Steelseries Support bölümüne Ticket attım. İşte kablomu kaybettim şu bu yardımcı olur musunuz diye (kedim yedi bu arada. :D). Dediler ki: Kardeşim biz Türkiye’ye gönderim yapamıyoruz, buradan (siteden) yenisini getirtme gibi bir durumun yok. Gideceksin “Perakendecine” onlar paketleyip incelemeye alacaklar. Bunun üzerine Mediamarkt’ın müşteri hizmetlerine; kulaklığım, içerisindeki diğer kısa olan kablosu(4-Pole 3.5mm cable), faturası ve garanti belgesiyle her şeyi eksiksiz verdim ve destek ekibiyle geçen konuşmamı aktardım. Görevli gerekli yeri aradıktan sonra detayları aktardı: “Biz şimdi ürünü alıyoruz, sen bu “Ürün kayıt formu”nu al, faturanı da al. Gerisini firmaya yollayacağız. Ürün incelendikten sonra onların belirtmiş olduğu IBAN numarasına söylenilen fiyatı ödedikten sonra sana verdiğimiz ürün kayıt formu ile birlikte gelip kulaklığını ve yeni gelen kabloyu alıp gidebilirsin.” Şu an bekleme aşamasındayım. İleride detaylar gelince bu başlığı düzenleyeceğim ve sonuçtan haber edeceğim. Şimdilik beklemede kalın. Görüşmek üzere. Düzenleme 20 Temmuz 2022. Bahsettiğim gibi Türkiye'ye kargo olmadığı için adıma "yeni ürün veya iade" kararı çıktı. Eskisi aldılar şimdi 10 gün içerisinde yenisini getirteceklermiş. Kablo kaybettik diye yeni kulaklık alacağım yani :D < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KONT4Y -- 20 Temmuz 2022; 11:7:11 > |
Bildirim