Öncelikle merhabalar beyler ben Selim, Trendyol üzerinden trendyol satıcılı, steel series prime+ faresini 16 nisan 2024 de satın aldım. Ürünün sol tuşu ile sağ tuşu arasında hissiyat farkı oluştu. Sanki sağ tarafın yayı bozulmuş gibi, tuşu geri itmemeye başladı ve aynı hissiyatı vermediği için servise yolladım. Servis bana rapor yazmış raporda derki; Servisimize göndermiş olduğunuz aşağıda detayları yazılı ürünün arızalı olduğu tespit edilmiştir. Stoklarımızda arızalı ürününüze birebir ya da muadil ( eşdeğer) ürün mevcut olmadığından değişim işlemleri tamamlanamamıştır. Ürünü satın aldığınız firmaya bu mektup ile birlikte 30 gün içerisinde müracaat etmenizi rica ederiz. Trendyolu aradığımda dedilerki ürünü yollayın biz inceleyelim sonra ona göre aksiyon alalım, bide şey diyolar eğer ürün kullanıcı hatalıysa filan tespitini yapıcaz. Ulan ben yetkili servisinden rapor almışım neyin incelemesi kardeşim. Sanki bunlar ürünün ücretini iade edip beni mağdur edecekler gibi hissettim. Müşteri hizmetlerinede sürekli belirttim iade istemiyorum muadil veya üstü diye. Çünkü ben fareyi almışım 600 TL ye. Şuanda 89,99 Euro ücreti 3.286,26 Türk Lirası yapar! Gerekirse tüketici hakem heyetine giderim. Nasıl yol ilerlemem lazım bilgili kişiler beni bilgilendirirseniz çok müteşekkür olurum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rotryzer -- 13 Kasım 2024; 17:9:16 > |
Bildirim