Şimdi Ara

Steelseries Farem Bozuldu Servis Rapor Verdi Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhabalar beyler ben Selim,


    Trendyol üzerinden trendyol satıcılı, steel series prime+ faresini 16 nisan 2024 de satın aldım. Ürünün sol tuşu ile sağ tuşu arasında hissiyat farkı oluştu. Sanki sağ tarafın yayı bozulmuş gibi, tuşu geri itmemeye başladı ve aynı hissiyatı vermediği için servise yolladım. Servis bana rapor yazmış raporda derki;


    Servisimize göndermiş olduğunuz aşağıda detayları yazılı ürünün arızalı olduğu tespit edilmiştir.

    Stoklarımızda arızalı ürününüze birebir ya da muadil ( eşdeğer) ürün mevcut olmadığından değişim işlemleri tamamlanamamıştır.

    Ürünü satın aldığınız firmaya bu mektup ile birlikte 30 gün içerisinde müracaat etmenizi rica ederiz.


    Trendyolu aradığımda dedilerki ürünü yollayın biz inceleyelim sonra ona göre aksiyon alalım, bide şey diyolar eğer ürün kullanıcı hatalıysa filan tespitini yapıcaz. Ulan ben yetkili servisinden rapor almışım neyin incelemesi kardeşim.

    Sanki bunlar ürünün ücretini iade edip beni mağdur edecekler gibi hissettim. Müşteri hizmetlerinede sürekli belirttim iade istemiyorum muadil veya üstü diye. Çünkü ben fareyi almışım 600 TL ye.

    Şuanda 89,99 Euro ücreti 3.286,26 Türk Lirası yapar!


    Gerekirse tüketici hakem heyetine giderim. Nasıl yol ilerlemem lazım bilgili kişiler beni bilgilendirirseniz çok müteşekkür olurum.


    Steelseries Farem Bozuldu Servis Rapor Verdi Yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rotryzer -- 13 Kasım 2024; 17:9:16 >







  • 20 iş gününün sonunda, trendyol hiç aramadan direk ücret iadesi yaptı. Bilginiz olsun.


    SteelSeries den uzak durun. Trendyoldanda uzak durun. Steelseries europe a mail attım adamlar ilgilenmedi. Kusura bakmayın, bölgenize gönderim sağlayamıyoruz diye mail attılar.

  • Bu konuda Logitech'ten daha iyisi yok. Bayi, servis ile çözemezsen her türlü Logitech ile çözebiliyorsun. Hollanda'dan ürünü gönderiyorlar. Bu arada benzer yazıyı Razer fare için Razer servisi gönderdi bana, fareyi Vatandan almıştım. Bu yazıyla gidip yenisini aldım. Ücret iadesi yapsa o paraya aynı ürünü almak mümkün değil tabi ki. Hem marka hem de aldığın bayi güvenilir olacak.

  • unstained kullanıcısına yanıt

    Logitech konusunda kesinnikle haklısınız, logitech g pro x kulaklığım vardı, kulaklığını kablosu bozulmaya başladı. Servise vermeden hiç logitech desteğe yazdım. Adamlar yurt dışından sırf bana o kabloyu yolladılar :)

    -Kulaklığı sağlam diyemem (ürünü 1 kere garantiye yolladım direk değişimle yenisi geldi. Aynı problemi bidaha yaşadım ama garantisi bittiği için yollayamadım.) ama ürününün 2 sene arkasında duruyor adamlar.

  • rotryzer kullanıcısına yanıt

    Eskiden ömür boyu ürünlerinin arkasında duruyorlardı, geçmiş zaman garantisi bitmiş olan X540 sol ön hoparlörü bozulunca ücreti mukabili hoparlör temin edebilir miyim dedim adamlar z506 set gönderdi ücretsiz, g700 mouse pil kapağı kırıldı yeni g700 gönderiler. Sonra bu duyulunca insanlar yalan dolanla ürün talep etmeye başlamış. Artık garanti süresi içerisinde ve fatura ibrazı ile yardımcı oluyorlar. Diğer markalar onu dahi yapmıyor.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.