Şimdi Ara

SUBARU İMPREZA AWD 1.5 (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
566
Cevap
18
Favori
218.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lütfen öncelikle Subaru'ya araba demeyelim :) Türkiye koşullarında her gün araba kullanan biri için bu araba kesinlikle çok cep yakar. Aynen katılıyorum benim gibi ayda 1000 km geçmiyorsanız hafta sonu takılıyorsanız bu araba gerçekten keyif. Eksileri var mı yok değil ama ne demiş japon atasözü Subaru subaru dur. Birde ben şu an kullandığım aracın 3.sahibiyim demekki iyi kaliteli kullanılan araç alıcı buluyor. Tek şikayetim bir yere gittiğim zaman gençler tarafından benden çok ilgi görmesi :). Şunu söyleyim insanları öyle korkutmuşlar ki bu arabayı almamak için her gencin içinde bu araba ateşi var daha doğrusu çevremde tanıdığım kişiler içinde. Ben colin mcrae gibi bir usta sayesinde bu arabaya aşık olmuştum. Allah nasip etti bir gün kullanmayı. Ben içinin dar olduğuna katılmıyorum gayet geniş ama bagajı ufak. Şunu unutmayın bu araba aile arabası değil ralli arabası sadece motoru 1.5. Bu tarz arabaları performans için kullanıldığını unutmayın. GÜvenlik konusunda ve iç işçilik konusunda sınıfında çok arabayı sollar benim kanım. İç parça kalitesi bence iyi. Şunu unutmayalım bu araçların yüzde 60'ı amerika'ya ihraç edildiği için bu arabalar çoğu rakiplerinden daha güvenli olarak yapılıyor.

    Subaru aşktır..............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi martell -- 16 Nisan 2014; 21:14:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: martell

    Lütfen öncelikle Subaru'ya araba demeyelim :) Türkiye koşullarında her gün araba kullanan biri için bu araba kesinlikle çok cep yakar. Aynen katılıyorum benim gibi ayda 1000 km geçmiyorsanız hafta sonu takılıyorsanız bu araba gerçekten keyif. Eksileri var mı yok değil ama ne demiş japon atasözü Subaru subaru dur. Birde ben şu an kullandığım aracın 3.sahibiyim demekki iyi kaliteli kullanılan araç alıcı buluyor. Tek şikayetim bir yere gittiğim zaman gençler tarafından benden çok ilgi görmesi :). Şunu söyleyim insanları öyle korkutmuşlar ki bu arabayı almamak için her gencin içinde bu araba ateşi var daha doğrusu çevremde tanıdığım kişiler içinde. Ben colin mcrae gibi bir usta sayesinde bu arabaya aşık olmuştum. Allah nasip etti bir gün kullanmayı. Ben içinin dar olduğuna katılmıyorum gayet geniş ama bagajı ufak. Şunu unutmayın bu araba aile arabası değil ralli arabası sadece motoru 1.5. Bu tarz arabaları performans için kullanıldığını unutmayın. GÜvenlik konusunda ve iç işçilik konusunda sınıfında çok arabayı sollar benim kanım. İç parça kalitesi bence iyi. Şunu unutmayalım bu araçların yüzde 60'ı amerika'ya ihraç edildiği için bu arabalar çoğu rakiplerinden daha güvenli olarak yapılıyor.

    Subaru aşktır..............







  • Bende cok severim
    Saygim vardir subaru ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peugeot 206 110 bg aracım var.
    subaru impreza 1.5 awd 2007 model düşünüyorum. 25-26 bin bütçem var.
    alacağım aracın sportif gözükmesini istediğim için subaru uygun gözüküyor.
    lpg'de aracın çekişi aşırı şekilde düşüyor mu?
    yedek parçası, servis desteği, maliyeti ne durumda.
    mesela bir debriyaj balatası öldüğü zaman ne kadar masraf çıkarır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RobinvanPersie -- 17 Nisan 2014; 2:07:42 >
  • Evet. Ne hikmetse araca çoğunluk saygı duyuyor ama almaya gelince çekiniyorlar. Ben 3 tane subi değiştirdim her zaman aldığım tepkiler abi süper araç ama çok yakar, yedek parçası pahalı, ikinci eli yok vs. Tamam hepsinde bir nebze gerçeklik payı var. Ama daha çok yakan, parçası çok daha pahalı olan bir sürü araba alıcı buluyor. Oturmuş algıları yıkmak maalesef zor bizim memlekette.
    Tabi bunda bizim sevmemize diğer insanların ise çekingen davranmsına sebep bir şey var. O da markanın her ne kadar son zamanlarda ayak uydurmaya alışsa da kendi değerlerinden ödün vermemesi. Popülist davranmıyor. Donanım veya ekonomi ilk planda değil. Ama en azından güvenilir.
    Son kasa imprezanın tek sorunu hb olanların bagaj hacimleri. Cidden b segmenti bir araba kadar. Şimdiki aracım yeni civic hb'nin yanından geçmez mesela. Bizim memleketin insanı bagaja önem veriyor.
    bir de tabi distribütör olayı var. Markanın arkasında dursa pr faliyeti yapsa dizilerin içine gömse reklam yapsa...
    Ticarisi ya da a,b segmenti aracı olmaması da handikap. Misal mitsubishi de binekte sağlam değil ama l200 canter derken ticari pazardaki liderliği ile bayi ve servis konusunda genişleme yapabiliyor temsanın saçma politikalarına rağmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • martell M kullanıcısına yanıt
    Subaru=Ralli arabasi yakistirmasi komik olmus biraz. Impreza kompakt bir sedandir temelde. Sirf ralide kullanildi diye rali arabasi demek sacma. STI dersen is degisir. Ama 1.5 motorlu bir imprezada STI altyapisi olmaz. Peugeot 206 kac kere sampiyon oldu mesela. Ona rali arabasi diyebilirmisin? Daha bir suru ornek var : focus, xsara, lancer, polo vs.

    Ekleme: araclarin daha guvenli olmasinin abd ye cok gitmesiyle alakasi yok. Oyle olsa abd nin en cok satilan araclari testlerde en kotu sonuclari almazdi. Olay subarunun marka politikasi sadece. Guvenlige fazla onem veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 19 Nisan 2014; 8:43:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupanın güvenlim normları donanımsal bazda amerikanınkilerden yüksek zaten. Adamlar popülist değil genel olarak. Mesela yokuş kalkış standart olan 2.0 imprezamda (anahratsız giriş çalıştırma da vardı) far yağmur sensörü kararan dikiz aynası filan yoktu. Olaya değişik bakıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalden alıntı: YÜNCÜOĞLU


    anladığıma göre koyu bir subaru hayranıyla karşı karşıyayız. tamam bende çok seviyorum aracımı gerçekleri göreceksin hayranlık realiteliYİ gizlememeli. gelelim artı eksilere , araca daha çok alıştım daha uzun vakit geçirdim
    (-) leri
    1- dediğniz araçlar zatEn çok yakmasıya ünlü araçlar. aynı şartlarda awd ımpreza hem tecrübe hemde teknik olarak çok yakıyor. UZUN YOLDA 25 KURUŞ YAKIYOR LPG DE

    2-lastik sesı alma olayı benim aracımda 2009 brıdgstone b250 lastik var cok sert ve yaşı itibarı ile yarıkları olan lastık ıcerıye ses alması doğal. yumusak bı lastıkle bu sorun halledılır umuyorum. ama yalıtımın daha ıyı olabılırdı .

    3-İçi üst segment araçlara göre tabiki dar avensisin rakibi legacy. alt segmente dusunce hanımlar tarafından boyle algılanması normal.

    4- üst segmet araçlarda konsolda kullanılan plastik malzememsine baktınız mı bilmiyorum ama tek parmağızla azda olsa içine ittirebiliyorsunuz. misal reno senbolden plastık konusunda hıc farkı yok cok sert plastık kullanılmış zamanla ses yapıyor. özellıkle kasıslerde.

    5-evet hararet göstergesi yok. motorun soğuk oldugunu gosteren mavı lamba yanıyor az ısınca da sönüyor. spor bir araçta hararet göstergesinin olmaması eksik bence

    6-sigara kullanmıyorum zaten önemli değili

    7- ön kol dayama daha yüksek olablirdi. illa kolunu dayayacam diye yolda eğilip bükülemem :)

    8-avnsis te 2 adamı bagaja at daha da yer kalır. geniş bagaja alıştıgım ıcın ımprezanın bagajı cok darıma geldı. hakıkatende oyle lpg tankı stepnenın yerınde oldugu halde yınede cok dar

    (+)

    1- ben daha asfaltta patinaj çektiremedim.

    2- lastikleri 195- 65- 15 olan bir araç ancak bu kadar iyi viraja girebilir. yanağı dar yayları kısa ve sertleşmiş bir süspansiyonla neler yapaBilirsiniz bir düşünün. virajda masa gibi haraket eder hiç burulma olmaz korku vermez.

    3- arabana değil yaradana güven. kamyon arkası yazısı ama yinede bena Aracıma güveniyorum

    4-açık hava fitresi uygulamam orjinali neyse o 4.000 devirden sonra gelen ses kulağa çok hoş geliyor.

    5-klıma + ön koltuklar ısıtma + arka cam rezistansı+ ön cam silecek rezistansı+ awd teknolojisi= kış arabası

    6-katılıyorum.kesici 7.000 devirde kesiyor 210 da sanırım 6.000 devir civarıydı lastiklere güvenemediğim için daha basmadım.

    7-benim araçta manuel ama hı-low yok olmasını ısterdım.

    8-tek kelimeyle kasasına bayılıyorum önceki sayfalarda aracımın resmi mevcut. allah herkese bu tecrübeyi yaşatsın. millet bıktı fransızdan artık şu japonları görün .
    SON OLARAK İNŞALLAH BİRGÜN GERÇEK SUBARU ZEVKİNİ WRX STİ DE YAŞAMAK NASİP OLUR

    Hayranlık koyu ayrıca bir de Subaru kullanıcısı olmamın payı da var.
    1- Çok yakıyor diye adı çıkmış geçen lastiklere hava basarken bir genç geldi -Abi bu yakıtı içiyordur değil mi? dedi bende nerden çıkardın dedim - Subaru ya abi bu Subaru çok yakar diyorlar dedi. Senin araç ne dedim Doğan L ne kadar yakıyor dedim abi ne yaptıysam 40 kuruşun altına düşmedi dedi. Bu da 35 kuruş yakıyor dedim dudağı uçukluyordu. Yani ön yargı işte. Benim aracımdan çok yakan bir sürü araç sayarım size bence Hurafe dir bunlar :) Ha yakıyorsa yaksın Subaru dur 3.0 Outback ler 3,20 BMW den daha az yakıyor adamlar daha bilip bilmeden çok yakar diyorlar. Böyle yakıta çok diyorsalar çok olsun ne yapalım. Benim ortalamam 9.4 şehir içi şehirler arası da 5.0 kadar düşürebildim ama genelde 6.4 diyebilirim.

    2- Yalıtım konusunda yol sesine katılsam da ben motor sesini duymak için cam aralıyorum şahsen. Bir ford Focus tan Mazda3 ten Honda Civicin bir önceki kasasından Toyota corolla dan vs... bir sürü araçtan daha iyi yalıtım olduğuna eminim.

    3- Bagaj harici gayet ferah hele de oturma pozisyonu 1.90 ın üzerinde boya sahip arkadaşım binip bakmıştı kafasıyla tavan arasında en az 5 parmak mesafe vardı bir de o bakımdan gayet ferah. Ama kilolu insanlar ön koltukların biraz daha geniş olabileceği kanısında. Tek sıkıntı bagaj gerçekten dar.

    4- Ses in kaynağını bulduk :) klima klapeleri zamanla gevşeyip tıkırtı yapıyorlarmış. Aracınızın göğsünü söküp takabilecek bir ustanız varsa bir baktırın.
    Daha üst segmente göre demeyelim 2007 ve öncesi İmpreza lara göre diyelim bence plastik kalitesi yeni impreza da düşürülmüş. Ama yine de dert edilecek ve eksi puan verilecek kadar kötü olmadığı kanısındayım.

    5- Hararet göstergesi var hararet yapınca da kırmızı yanıyor ama sürekli bir derece gösteren bir icatın olmasına gerek duyulmamış bir bildikleri var bence. dediğim gibi birden o ışığın yanması gayet dikkat çeker ama sürekli gözünüzün önünde olması dikkat-i nazarınızdan kaçabilir bence.

    6- :)

    7- Ebay da yükseltici var alınabilir :) 30 dolar.

    8- Dar diyorum bende ama port bagaj iş görür.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1- Asfaltta patinaja düşerse ya şaft kırılmıştır ya da başka bir sorun vardır direk çekici çağırıp servise götürün 4 çekerden patinaja sadece buzda ve çok kaygan zeminlerde düşebilirsiniz aksi halde imkansızdır.

    2- yayları kısaltmaya gerek yok sadece 205-55-17 bir lastikle kullanın tadından yenmiyor ben kullandım geçenlerde harikaydı snaki viraj dönmüyor düz gidiyor. Ama konfor düşüyor. ya yol tutuştan ya konfordan taviz vermek lazım bu durumda. 16 jant daha ideal gibi.

    3- Tedbirini al takdirini Allah a bırak derdi ilk okul öğretmenim sık sık. Siz tedbir olarak Subaru almışsınız zaten.

    4- Açık hava filtresini ses için değil aslında yakıt için tavsiye ederim. Taktığım günden beri yol bilgisayarı çitf haneli rakam hiç göstermedi en fazla 9.6.

    5- Evet katılıyorum Sivas ta on numara oluyor ne kadar bu sene kar yağmadıysa da. Ama yaz kış her daim güvenlik demek benim için + 8 hava yastığını da unutmamak lazım.

    6- Allah bereket versin uçacak halin yok sonuçta 1.5 araba.

    7- Olaydı keşke Subaru nun koyabileceği en güzel donanımdır bence.

    8- Amin cümlemize nasip olur inşallah. Boş verin görmesinler Clio gibi her köşe başında bir tane görmek istemem. Bilmesinler uzaktan daha kıçı Subaru koltuğuna değmemiş adamlar atıp tutsun daha zevkli ben çok eğleniyorum. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: King Schultz

    peugeot 206 110 bg aracım var.
    subaru impreza 1.5 awd 2007 model düşünüyorum. 25-26 bin bütçem var.
    alacağım aracın sportif gözükmesini istediğim için subaru uygun gözüküyor.
    lpg'de aracın çekişi aşırı şekilde düşüyor mu?
    yedek parçası, servis desteği, maliyeti ne durumda.
    mesela bir debriyaj balatası öldüğü zaman ne kadar masraf çıkarır.


    LPG çekişin düşmesi ya da düşmemesi tamamen montaja bağlı ben LPG yle 190 gördüm daha da gidiyordu.
    LPG yi vezir de eden rezil de eden montajdır ve sonra kitin kalitesi önemlidir. Ona göre karar verin. Şahsen benim aracımda LPG ile benzin arasında herhangi bir fark yok.
    Yedek parçası bazıları pahalı bazısı ucuz Subaru için en uygun parçaları otomobilyedekparcalari.com da buldum şahsen ama yine de değişken. Ancak parça ver servis fiyatlarında Honda dan Toyotadan pekde farklı değil korkulacak bir durum yok. Bir de diğer araçlar gibi sanayi dostu değildir Subaru adam gibi bakarsan motoruna anahtar değmez bakım haricinde.
    Alacağın aracın baskı balatası en geç 70.000 de değişmiş olmalı daha fazla gitmez.
    Bakım kitapçığındaki bakım ve değişim süreleri esnek değildir hangi km de ne değişecekse ve ne yapılacaksa tam da o dedikleri zamanda yapılmazsa sıkıntı çıkarır. Ben baskı balatayı 70,000 de değiştirdim bakım periyot tablosunda da 62500 km de yazıyordu. 70.000 sıkıntım titreme ve çekiş kaybı olduğu için değiştirdim baskı balata harbiden de bitmişti fazla bile kullandım ama sıkıntı çıkarmadı. Sıkıntı çıkarırdan kastım o değişim zamanında değişmezse kendini belli eder bir şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu

    Avrupanın güvenlim normları donanımsal bazda amerikanınkilerden yüksek zaten. Adamlar popülist değil genel olarak. Mesela yokuş kalkış standart olan 2.0 imprezamda (anahratsız giriş çalıştırma da vardı) far yağmur sensörü kararan dikiz aynası filan yoktu. Olaya değişik bakıyorlar.

    Euro N-Cap ın taraflı olduğunu düşündükleri için Amerikalılar İİHS adında aynı testleri yapıyorlar. N-Cap ta 5 yıldız alan Passat CC nin İİHS de kapısı düşmüştü Subaru ise teste giren giren tüm modelleriyle tam not almıştı. Bence Amerikalılar daha pimpirikli.
    Avrupa ya güvenmemekte de haklılar. GOLF yılın en çok satan aracı seçildi diye dünya reklam yaptılar bu sene haber oldu ki o kararın verildiği oylamada Golf ün 35,000 oy değil 3400 oy aldığı ortaya çıktı.
    Amerikalılara hak veriyorum.
    Amerika da Japonların çok satmasının sebebi aslında güvenlik değil bakım ve tamir maliyetlerinin aşırı yüksek olması. Adamların hepsinin garajlarında dünya kadar alet edevat var servise ve tamirciye gidip para kaptırmamak için adamlar her işi öğreniyor.
    Rakamların uçukluğuna örnek vereyim Bir Toyota Highlander ın radyatörünün değişimine 2700 dolar istemiş adamlar. O paraya burada 3 kere motor indirirsin. Onlar da haklı.
    Amerikanın en çok satanı Bu sene Subaruydu ama genelde Subaru Honda ve Toyota en çok tutulan markalar. O kadar her yerde - Ben bir Amerikan vatandaşıyım diye kendilerini öne çıkarsalarda Amerikan araçlarını 150,000 km de motoru kucakladıkları için çok da tercih etmiyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: King Schultz

    peugeot 206 110 bg aracım var.
    subaru impreza 1.5 awd 2007 model düşünüyorum. 25-26 bin bütçem var.
    alacağım aracın sportif gözükmesini istediğim için subaru uygun gözüküyor.
    lpg'de aracın çekişi aşırı şekilde düşüyor mu?
    yedek parçası, servis desteği, maliyeti ne durumda.
    mesela bir debriyaj balatası öldüğü zaman ne kadar masraf çıkarır.


    LPG çekişin düşmesi ya da düşmemesi tamamen montaja bağlı ben LPG yle 190 gördüm daha da gidiyordu.
    LPG yi vezir de eden rezil de eden montajdır ve sonra kitin kalitesi önemlidir. Ona göre karar verin. Şahsen benim aracımda LPG ile benzin arasında herhangi bir fark yok.
    Yedek parçası bazıları pahalı bazısı ucuz Subaru için en uygun parçaları otomobilyedekparcalari.com da buldum şahsen ama yine de değişken. Ancak parça ver servis fiyatlarında Honda dan Toyotadan pekde farklı değil korkulacak bir durum yok. Bir de diğer araçlar gibi sanayi dostu değildir Subaru adam gibi bakarsan motoruna anahtar değmez bakım haricinde.
    Alacağın aracın baskı balatası en geç 70.000 de değişmiş olmalı daha fazla gitmez.
    Bakım kitapçığındaki bakım ve değişim süreleri esnek değildir hangi km de ne değişecekse ve ne yapılacaksa tam da o dedikleri zamanda yapılmazsa sıkıntı çıkarır. Ben baskı balatayı 70,000 de değiştirdim bakım periyot tablosunda da 62500 km de yazıyordu. 70.000 sıkıntım titreme ve çekiş kaybı olduğu için değiştirdim baskı balata harbiden de bitmişti fazla bile kullandım ama sıkıntı çıkarmadı. Sıkıntı çıkarırdan kastım o değişim zamanında değişmezse kendini belli eder bir şekilde.

    tek birşey soracağım,
    boxer motor diğer motorlara göre farklı çalışıyor motorla ilgili bir arıza olduğunda herhangi bir ustaya götürsem problemi çözermi?
    sakaryada oturuyorum yetkili servis yok burada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: martell

    Lütfen öncelikle Subaru'ya araba demeyelim :) Türkiye koşullarında her gün araba kullanan biri için bu araba kesinlikle çok cep yakar. Aynen katılıyorum benim gibi ayda 1000 km geçmiyorsanız hafta sonu takılıyorsanız bu araba gerçekten keyif. Eksileri var mı yok değil ama ne demiş japon atasözü Subaru subaru dur. Birde ben şu an kullandığım aracın 3.sahibiyim demekki iyi kaliteli kullanılan araç alıcı buluyor. Tek şikayetim bir yere gittiğim zaman gençler tarafından benden çok ilgi görmesi :). Şunu söyleyim insanları öyle korkutmuşlar ki bu arabayı almamak için her gencin içinde bu araba ateşi var daha doğrusu çevremde tanıdığım kişiler içinde. Ben colin mcrae gibi bir usta sayesinde bu arabaya aşık olmuştum. Allah nasip etti bir gün kullanmayı. Ben içinin dar olduğuna katılmıyorum gayet geniş ama bagajı ufak. Şunu unutmayın bu araba aile arabası değil ralli arabası sadece motoru 1.5. Bu tarz arabaları performans için kullanıldığını unutmayın. GÜvenlik konusunda ve iç işçilik konusunda sınıfında çok arabayı sollar benim kanım. İç parça kalitesi bence iyi. Şunu unutmayalım bu araçların yüzde 60'ı amerika'ya ihraç edildiği için bu arabalar çoğu rakiplerinden daha güvenli olarak yapılıyor.

    Subaru aşktır..............



    Subaru ralli arabası dersen genelleme olur bu dediğin uygun olmaz.
    Subaru nun ralli ye de arabası var aileye de arabası var.
    1.5 motor şahsen bende kullanıyorum rallilik bir tarafı yok motor olarak. Ancak yol tutuş derseniz iş değişir.
    Bana göre de Subaru arazi arabasıdır keçi gibi her yere çıkıyor ama bir Land Cruiser ın yanında lafı bile olmaz. Lafının olması için en azından yerden 40-50 cm yüksek olacak motor 3.0 ın üstünde olacak ki bende arazi aracıdır dediğim de gülmesinler.
    O bakımdan görüntü olarak ralli aracımıdır derseniz ralli aracı modifiyesini gayet kaldırır. Sürüş te onlardan pek de bir eksiği olmaz ama STİ a bakarsanız DCCD olması lazım ki sürüşü de ona göre ralli arabası olsun düz yolda aynıdır diyebiliriz.
    Motor olarak asla değildir red line da da kullanabilirsiniz sıkıntı yok ama bir WRX tadı vermez.
    1.5 İmpreza gayet yüksek güvenlikli süper bir Aile aracıdır bence. Aile olmaya da gerek yok ama olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: King Schultz

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: King Schultz

    peugeot 206 110 bg aracım var.
    subaru impreza 1.5 awd 2007 model düşünüyorum. 25-26 bin bütçem var.
    alacağım aracın sportif gözükmesini istediğim için subaru uygun gözüküyor.
    lpg'de aracın çekişi aşırı şekilde düşüyor mu?
    yedek parçası, servis desteği, maliyeti ne durumda.
    mesela bir debriyaj balatası öldüğü zaman ne kadar masraf çıkarır.


    LPG çekişin düşmesi ya da düşmemesi tamamen montaja bağlı ben LPG yle 190 gördüm daha da gidiyordu.
    LPG yi vezir de eden rezil de eden montajdır ve sonra kitin kalitesi önemlidir. Ona göre karar verin. Şahsen benim aracımda LPG ile benzin arasında herhangi bir fark yok.
    Yedek parçası bazıları pahalı bazısı ucuz Subaru için en uygun parçaları otomobilyedekparcalari.com da buldum şahsen ama yine de değişken. Ancak parça ver servis fiyatlarında Honda dan Toyotadan pekde farklı değil korkulacak bir durum yok. Bir de diğer araçlar gibi sanayi dostu değildir Subaru adam gibi bakarsan motoruna anahtar değmez bakım haricinde.
    Alacağın aracın baskı balatası en geç 70.000 de değişmiş olmalı daha fazla gitmez.
    Bakım kitapçığındaki bakım ve değişim süreleri esnek değildir hangi km de ne değişecekse ve ne yapılacaksa tam da o dedikleri zamanda yapılmazsa sıkıntı çıkarır. Ben baskı balatayı 70,000 de değiştirdim bakım periyot tablosunda da 62500 km de yazıyordu. 70.000 sıkıntım titreme ve çekiş kaybı olduğu için değiştirdim baskı balata harbiden de bitmişti fazla bile kullandım ama sıkıntı çıkarmadı. Sıkıntı çıkarırdan kastım o değişim zamanında değişmezse kendini belli eder bir şekilde.

    tek birşey soracağım,
    boxer motor diğer motorlara göre farklı çalışıyor motorla ilgili bir arıza olduğunda herhangi bir ustaya götürsem problemi çözermi?
    sakaryada oturuyorum yetkili servis yok burada.

    Aracınızın sorunlarını bildikten sonra atla deve değil tabiki çözülür. Benim hiç bilmeyen ustam (ama işçiliği gerçekten çok sağlamdır) baskı balatamı değiştirdi bende yanında durdum çıraklık yaptım. Sonuçta her gün boxer motor açmıyor ilk defa eline geçmiş. Ama motor mantığını bilmeli illa ki öyle deneme yanılmayla olmaz bu işler. onun için aracınızın (hangi marka olursa olsun) sorununu ilk siz tespit edeceksiniz ustanın da iyisini bulacaksınız hiçbir sıkıntı olmaz. Bende Sivas tayım burada da Servis yok Kayseri de servis var dediler adamlarda polen filtresi bile yok sadece tabela servis denilen bir servis yani.
    Onun için sıkıntı edecek bir durum yok. Temiz araç bulursanız alın mutlaka bakımları adam gibi yapılırsa hiçbir sıkıntı çıkarmaz bakımını da her yerde yaptırmak mümkün. Parçalar internetten alınabilir. Bu konuda yardımcı olabilirim de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: martell

    Lütfen öncelikle Subaru'ya araba demeyelim :) Türkiye koşullarında her gün araba kullanan biri için bu araba kesinlikle çok cep yakar. Aynen katılıyorum benim gibi ayda 1000 km geçmiyorsanız hafta sonu takılıyorsanız bu araba gerçekten keyif. Eksileri var mı yok değil ama ne demiş japon atasözü Subaru subaru dur. Birde ben şu an kullandığım aracın 3.sahibiyim demekki iyi kaliteli kullanılan araç alıcı buluyor. Tek şikayetim bir yere gittiğim zaman gençler tarafından benden çok ilgi görmesi :). Şunu söyleyim insanları öyle korkutmuşlar ki bu arabayı almamak için her gencin içinde bu araba ateşi var daha doğrusu çevremde tanıdığım kişiler içinde. Ben colin mcrae gibi bir usta sayesinde bu arabaya aşık olmuştum. Allah nasip etti bir gün kullanmayı. Ben içinin dar olduğuna katılmıyorum gayet geniş ama bagajı ufak. Şunu unutmayın bu araba aile arabası değil ralli arabası sadece motoru 1.5. Bu tarz arabaları performans için kullanıldığını unutmayın. GÜvenlik konusunda ve iç işçilik konusunda sınıfında çok arabayı sollar benim kanım. İç parça kalitesi bence iyi. Şunu unutmayalım bu araçların yüzde 60'ı amerika'ya ihraç edildiği için bu arabalar çoğu rakiplerinden daha güvenli olarak yapılıyor.

    Subaru aşktır..............



    Subaru ralli arabası dersen genelleme olur bu dediğin uygun olmaz.
    Subaru nun ralli ye de arabası var aileye de arabası var.
    1.5 motor şahsen bende kullanıyorum rallilik bir tarafı yok motor olarak. Ancak yol tutuş derseniz iş değişir.
    Bana göre de Subaru arazi arabasıdır keçi gibi her yere çıkıyor ama bir Land Cruiser ın yanında lafı bile olmaz. Lafının olması için en azından yerden 40-50 cm yüksek olacak motor 3.0 ın üstünde olacak ki bende arazi aracıdır dediğim de gülmesinler.
    O bakımdan görüntü olarak ralli aracımıdır derseniz ralli aracı modifiyesini gayet kaldırır. Sürüş te onlardan pek de bir eksiği olmaz ama STİ a bakarsanız DCCD olması lazım ki sürüşü de ona göre ralli arabası olsun düz yolda aynıdır diyebiliriz.
    Motor olarak asla değildir red line da da kullanabilirsiniz sıkıntı yok ama bir WRX tadı vermez.
    1.5 İmpreza gayet yüksek güvenlikli süper bir Aile aracıdır bence. Aile olmaya da gerek yok ama olsun.

    Sanırım yazdığımı tam anlatamadım. Ben dedim ki bu araba asıl 2.5 ve 2.0 yapılıyor. Soora Avrupa ve bizim gibi benzini pahalı yerlere 1.5 geliyor. Şimdi ki kasa 2.0 ve 2.5 sanırım 1.6 da var. Bu araba performans arabasının motoru kırpılmışıdır. 1.5 ralli dediğimi hatırlamıyorum :)
    Land Cruiser ın yanına bir forester verelim de nasıl çıkılıyormuş o yol alem görsün. subaru outback 3.0 saymıyorum :)

    biri arazi mi dedi :)
    http://www.youtube.com/watch?v=qqQzU-q8S2o



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi martell -- 23 Nisan 2014; 16:48:18 >




  • Kilit diferansiyel olmadığı sürece arazide her türlü subaru daha iyidir. Ama gerçek arazi araçları ile aşık atamaz o konuda. Ha o araçlar da off road araçları zaten asfaltta yazıktır. ya da L200 gibi pickuplardır. Mekanik bir sistemle diferansiyeli kiliylerler. Böylece aktif tork dağılımı ya da limitli kaydırmalıdan daha iyidirler. Subarunun off road kullanımını ben görmedim. Ama dediğim gibi zaten farklı şeyler. Subi candır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Subaru=Ralli arabasi yakistirmasi komik olmus biraz. Impreza kompakt bir sedandir temelde. Sirf ralide kullanildi diye rali arabasi demek sacma. STI dersen is degisir. Ama 1.5 motorlu bir imprezada STI altyapisi olmaz. Peugeot 206 kac kere sampiyon oldu mesela. Ona rali arabasi diyebilirmisin? Daha bir suru ornek var : focus, xsara, lancer, polo vs.

    Ekleme: araclarin daha guvenli olmasinin abd ye cok gitmesiyle alakasi yok. Oyle olsa abd nin en cok satilan araclari testlerde en kotu sonuclari almazdi. Olay subarunun marka politikasi sadece. Guvenlige fazla onem veriyorlar.

    Birebir aynı şasi, platforma sahip araçlardır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf r ile 1.2 tsi golftede ayni şasi ve platform var? Bu iki araci bir tutamayacagin gibi 1.5 impreza ile sti yi bir tutamazsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gadniar G kullanıcısına yanıt
    sayın gadniar SUBARU İMPREZA awd 1.5 almak istediğim bir araç var mümkünse beni aramanızı istiyiyorum bir kaç sorum olacak telefonda konuşursak benim için daha iyi olacak ricam bana ulaşabilrseniz ve yardımcı olursanız sevinirim adım murat zorlu 0 538 585 89 77
  • Arkadaşlar aşağıdaki linkte yer alan araç hakkındaki yorumlarınızı alabilir miyim ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-aciiiiiilllllll-satilik-bayandan-temiz-imprezaaaaa-162770343/detay

    Fiyat performans olarak nasıl dır ?

    Bir kazası olduğu söylenmiş ilanda. Araç gerçekten sağlam ise alınır mı? + Bu model bir aracın istanbul trafiğinde yakıt tutarı ne kadar olur ?


    ( Not : Ayda 500 km ya yaparım ya yapmam. )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    Arkadaşlar aşağıdaki linkte yer alan araç hakkındaki yorumlarınızı alabilir miyim ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-aciiiiiilllllll-satilik-bayandan-temiz-imprezaaaaa-162770343/detay

    Fiyat performans olarak nasıl dır ?

    Bir kazası olduğu söylenmiş ilanda. Araç gerçekten sağlam ise alınır mı? + Bu model bir aracın istanbul trafiğinde yakıt tutarı ne kadar olur ?


    ( Not : Ayda 500 km ya yaparım ya yapmam. )

    O fiyata o kadar dolu araç bulman mümkün değil ancak araç daha 55,000 deyken 100000 km de bir değişen triger neden değişmiş yatak mı sardı ciddi kazası mı var bilemedim. Yakıt olarak endişelenme bir honda civicden corolladan focustan fazla yakmaz. Ama elegance ların fiyatı o kadar düşmez adam tavan ve kaput hariç her yerde boya var demeye getirmiş resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.