Şimdi Ara

- Subaru LEVORG Ana Konu - (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
983
Cevap
40
Favori
124.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, şu an Milano yakınlarında bir yarış pistinde Subaru Italia'nın organize ettiği Subaru Driving School'da bir spor sürüş teknikleri eğitimine katılıyorum. Çok faydalı bu eğitimlerin, Subaru kullanıcılarına Subaru Türkiye tarafından da düzenlenmesini talep ediyorum. Bu forumu okuyorlarsa lütfen talebimi dikkate alsınlar.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     - Subaru LEVORG Ana Konu - - Subaru LEVORG Ana Konu - - Subaru LEVORG Ana Konu -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aurelius -- 11 Temmuz 2016; 15:26:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yakıt bilgisi kaba taslak
    400km yolu gidişte basarak yani min 135 maksimum 180 km hızla 230tllik benzin yaktım(yol boş olduğu sürece bastım)
    Dönüşte aynı yolu ortalama 120-130 biraz daha yavaş şekilde 190 liralık benzin yaktım
  • Subaru Türkiye den fazla bir beklenti içine girmemek lazım. Bize hem araç hem donanım olarak zengin çeşit sunabilirlerse kafidir bence.

    Bugün sipariş ettiğim USB adaptörler geldi ve dolayısıyla ses sistemi montajı için eksik parça kalmadı.

    Bayram dolayısıyla uzun yolda kullanma fırsatım oldu aracımı ve çok memnunum performansından ve konforundan. Yakıt mevzuuna gelince, 110km sabit hızda 7-8 litre yakıyor. Bu performansa göre gayet iyi bir değer.

    Koltukla ilgili gelişme var mı? Ben hala istinyeden haber bekliyorum.
  • Bayramda uzun yol tecrübesi de yaşama imkanım oldu. Bandırma İzmir arasını hız limitlerine uyarak ama hız limitlerini zorlamadan ve aşırı ivmelenmeler yapmadan sakin şekilde gidince 7.8 lt ortalama yakıt tüketimi yaptı. Çoğu Çeşme otobanın da geçen Seferihisar yolunda hiç hız yapma isteği olmadan 90 km civarı hızlarda kullanımla 6.9 lt yakıt tüketimine ulaştım. Aydın otoyolunda aşırı ivmelenmeler yaparak kullanımda 10.2 lt tüketim oldu. Dönüş yolunda İzmir Bandırma arasında trafikli ve feribota yetişmek için hız limitlerini zorlar şekilde kullanımda 9.1 lt yaktım.

    Kullanımda ise yollar çok düzgün olduğu için çok keyifli bir kullanım oldu. Araçtakiler çıkılan hızları hissetmediler bile... Arka koltukta oturan eşim feribota yetişemeyeceğiz biraz hızlan istersen dediği esnada hız göstergesi 120 gösteriyordu. Özellikle dönüş yolunda İzmir pazarlarını arabaya yüklememize rağmen bagaj hacmi sayesinde çok rahat ettik.

    Diğer kullanıcılarda var mı bilmiyorum ama benim araçtaki tek sorun iki tekerlek bir arada girilen hız tümsekleri gibi yerlerde arka tarafta çok sıçratma yapıyor. Hem bagajdaki malzeme yerinden zıplıyor, hem de arka koltuktakilerin kafasını bile tavana değdirecek şekilde bir sıçrama oluyor. Bu durum için aracı servise götürmeyi planlıyorum. Ne kadar dikkat edersen et Türkiye de hiçbir uyarı olmadan konulan hız tümsekleri nedeniyle bu sıçramayı yaşamak kaçınılmaz. O yüzden bir çare bulmak şart...




  • Subaru Türkiye böyle bir organizasyonu planlar mı bilemiyorum ancak çalıştığım şirket yöneticileri için buna benzer bir organizasyon planlamıştı. İstanbul Park'ta hizmet sunan bir firma aracılığı ile herkes günlük hayatında kullandığı araçla eğitime katılmıştı. Daha çok güvenli araç kullanmak amacıyla dizayn edilen bir eğitimdi ama aracın ve kendinin sürüş kapasitesini algılamanı sağlayacak bir çok parkur yapmışlardı. Ben zamanında kullandığım aracın bazı teknik özelliklerinin olmaması nedeniyle arkadan kayma yaparsa yolda kalma ihtimalimin olmadığını o eğitimle öğrenmiştim. Hatta aynı senaryoyu başka arabayla da denetmişlerdi, çok rahat yolda kalmıştım ama kendi aracımla spin atıp duruyordum.

    Buna benzer bir organizasyonu kendimiz de planlayabiliriz. Yeterli talep olursa hep beraber gider, hem araçlarımızın kapasitesini öğreniriz. Hem tanışmış oluruz. Organizasyonu Subaru yapsa aracın teknik özelliklerini uygulamalı anlatsa tabi ki daha yararlı olur ama tehlikeyi minimize eden parkurlarda araçları denemek de güzel olur.





  • şu jantları türkiyede bulabilirmiyim acaba ?

    veya bmw m performance jantlarına benzer logosuz jant varmı acba?
     - Subaru LEVORG Ana Konu -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inspiretr -- 20 Temmuz 2016; 14:34:03 >




  • Arkadaşlar levorg'un diesel olanı yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inspiretr

    http://www.ebay.com/itm/18-SUBARU-IMPREZA-STI-WRX-Premium-FACTORY-OEM-WHEELS-RIMS-2015-16-BLACK-STi-/302003175804?hash=item4650cac17c:g:OnkAAOSw5ZBWNDAO&vxp=mtr
    şu jantları türkiyede bulabilirmiyim acaba ?

    veya bmw m performance jantlarına benzer logosuz jant varmı acba?
     - Subaru LEVORG Ana Konu -

    bu jantları dün bir kia ceed'de gordum, logo varmıydı cok dikkat etmedim motorla yanından geçtiğim için.
    oem olarak bulabilirsiniz sanıyorum




  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Levorg, tek motor, tek donanım paketi. Alternatif yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Levorg, tek motor, tek donanım paketi. Alternatif yok.

    Belki kendi Anavatan'ında ya da başka ülkelerde vardır kesin tdi motor.
    Saçmalık yani, bir tane tdi süper tork'lu motor koy da millet motor görsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane


    quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Levorg, tek motor, tek donanım paketi. Alternatif yok.

    Belki kendi Anavatan'ında ya da başka ülkelerde vardır kesin tdi motor.
    Saçmalık yani, bir tane tdi süper tork'lu motor koy da millet motor görsün

    Bildiğim kadarıyla anavatanında ve Amerikada birde 2.0 benzinli 300hp motoru var. Başkada çeşidi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende buna anlam veremiyorum. Japonlarin kafasi dizel motora basmiyormu diyecem ama dizel motorlu baska araclari var. 1.6 dizel yada 1.9 dizel yaparlarsa tadindan yenmez. Hem yakit tuketimi duser hem yakit alirken benzinle dizel arasinda yakit farkindan depo biraz daha ucuza dolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gece istanbuldan çıkıp sabah izmir dikiliye vardım. Susurlukta bir mola verdim sakin kullanımdım 90-110km gibi ort.6.0lt 480km yarım depo.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     - Subaru LEVORG Ana Konu -

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • taka8604 kullanıcısına yanıt
    acikcasi dizel motor pek japonlarin isine yaramiyor. hakim olduklari pazarlarda dizel kullanimi cok dusuk. avrupa icin 2 litrelik dizel motorlari var, ama onlarda turkiyede vergi sikintisi yasiyor.
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    keske 2 litre 300 beygirlik motor turkiyeye gelseydi. Ama avrupanin emisyon kisitlamalari nedeniyle biz de 1.6 motora talim etmek durumunda kaliyoruz.

    bu arada nedense subaru levorgu amerikaya sokmadi. 2 litrelik motor sadece japonya ve avustralyada var. hatta avustralyada sadece 2 litrelik olani satiyorlar. anlasilan sagdan direksiyonlu ulkeler icin uretmisler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeopol -- 21 Temmuz 2016; 18:41:03 >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Yeni Levorg aracım ile Yunanistan, İtalya, Slovenya, Hırvatistan, Sırbistan ve Bulgaristan'ı kapsayan 6,000 km.lik bir yolculuğu tamamladım.

    Araç mükemmel emniyet, konfor ve performans sundu. Otoyol kullanımı mükemmel. Bagaj hacmi çok başarılı. Klima çok iyi.

    Bu 6,000 km de ortalama yakıt tüketimi, iki kişi ve oldukça dolu bir bagajla 10 lt/100 km oldu. Bazı günler sırf otoyol kullanımı yaptım. 140 - 150 km/hız ortalamalarda tüketim 10 lt civarında oldu. Bazı günler otoyol dışı kullandım ki 80 - 110 km/hız arasında ortalama tüketim 7,6 litrelere bile indi. Otoyol dışı kullanımda çok rahat 8 lt civarında hesap yapabilirsiniz.

    Aracın tek eksiği üzerinde gelmeyen navigasyon sistemi idi. Navigasyon için telefonumda HERE isimli aplikasyonu kullandım. Bu app ücretsiz bir şekilde size dünyanın bütün ülkelerinin haritalarını indirip offline kullanma imkanı veriyor. Gayet yeterli ve başarılı buldum bu aplikasyonu. Sadece tanımlanmış POI sayısı az. Gideceğiniz yeri adresle ya da haritada işaretleyerek bulmanız gerekiyor.

    Bu bir aylık yol tecrübesi sonunda Levorg almayı düşünüp bu forumu okuyan arkadaşlara yorumum: Her gün şehir içi uzak mesafeler kullanmıyorsanız, aracı zaman zaman ve uzun yol, şehir dışı ağırlıklı kullanıyorsanız bu otomobili kesinlikle tavsiye ederim. Şehir içi için uzun ve büyük bir araç. Şehir içi kullanım için çok ekonomik de değil. Ancak uzun yol kullanımı, çok surat de yapmıyorsanız (bu otomobil çok hızlı gidebiliyor, bunu da hatırlayın) hem çok keyifli hem de makul yakıt tüketimi veriyor.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,
    Bende 1 aylık süreçte ihtiyaç olarak gördüğüm park sensörü ve media ünitesinin değişim işini bitirdim. Yaşadığım sıkıntı nedeniyle Öncelikle park sensörünü aurelius'un önerileri doğrultusunda tamponun siyah plastik kısmına valeo marka (küçük ekranlı) park sensörü getirterek servis dışı bir yere taktırdım ve gayet iyi çalışıyor açı halkalarında işe yaradı. Göstergesinde dikiz aynasının üzerine monte edildi. Ayrıntılı bilgi isteyene yine verebilirim. Fotoğraflarını ekliyorum.
    Ayrıca Calledman 'ın yaptığı uyum sistemiyle pioneer avic dap70 navigasyon sistemini yine servis dışı bir ses sistemleriyle uğraşan birine taktırdım burda söylemeliyimki Calledman gerek çerçeve ve diğer kabloları aynı dediği gibi tak çıkar şeklinde lehimleyip bana gönderdi ve takılma sırasındaysa telefonla yardımcı oldu, tekrar teşekkür ederim kendisine . Gerçekten sistem çok iyi oldu ses çok rahat anlaşılır şekilde iyileşti, hatta eşim araca binince hoparlörlerde mi değişti? dedi. Direksiyon kumanda uyumu usb uyumu tam oldu, mikrofon uyumu olmadığı için pioneerın mikrofonunu kullanmaya başladım levorgun eski sisteminin telefon bağlantısına göre ses belirgin düzeldi. Ayrıca CarPlay i deneme fırsatım oldu iyi çalışıyor ama navigasyon daha tam Türkiye'ye uygun değil o yüzden pioneerın navigasyonu şimdilik yeterli, Siri ile tam uyum gösterdi. Maalesef radyo anteninden olduğunu düşündüğüm radyoların güçsüz çekmesi devam ediyor, ama ses çok düzeldiği için bence yeterli. Burdan araçla ilgili paylaşımları sayesinde sorunlarımı çözmemi sağlayan arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     - Subaru LEVORG Ana Konu - - Subaru LEVORG Ana Konu - - Subaru LEVORG Ana Konu -

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba,

    Memnun olmanıza sevindim. Dediğim gibi hoparlörler çok kaliteli değil ama güçlü bir sistemle fena ses çıkarmıyorlar. Ben hoparlörleri değiştirdim bu arada.
    Önlere Pioneer TS-G173Cİ 17 Cm arkalarada Sony XS-GS1621 PREMIUM set taktım. Ses kalitesi şu anda oldukça iyi. Eylül başlarında belki bir amfi ve subwoofer da ekleyebilirim.

    Japonyaya gittiğimde orjinal park sensörlerine bir bakmayı planlıyorum. Oradan alıp burada montajını yapmak istiyorum.


     - Subaru LEVORG Ana Konu -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calledman -- 23 Temmuz 2016; 18:44:50 >




  • Levorg'ta artık 2 seçenek bulunuyor. Eski özelliklerle olan Levorg 122,900 TL yeni Levorg'a ise Eyesight gelmiş ve 131,900TL.

    Hayırlı olsun.

    http://www.subaru.com.tr/Files/Foy/LEVORG_TEKNIK_FOY2.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KP1 -- 26 Temmuz 2016; 18:09:43 >
  • Eyesight dışında bir de 7inçlik müzik sistemi eklenmiş mevcut pakete ek olarak.

    Bu yeni müzik sisteminin 6.2inçlik olandan ekran boyutu dışında farklılıkları nedir acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yankee99 -- 26 Temmuz 2016; 21:51:09 >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.