Şimdi Ara

- Subaru LEVORG Ana Konu - (43. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
983
Cevap
41
Favori
124.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kvadankpakal kullanıcısına yanıt
    hocam yakıt tüketiminden şikayetçi olmak biraz normal.
    ülkemizde akaryakıt fiyatları malum ateş pahası.
    üstelik levorg sadece benzinli olduğu için, bize tüketim fazla geliyor.
    sizin dediğiniz kuga ya da kia'nın dizel modelleri ülkemizde mevcut o yüzden biraz daha iyi bu konuda.

    Ama levorg sadece benzinli insan eyva eyva diyor..:)
  • kvadankpakal kullanıcısına yanıt
    Hem almanya hem fransa icin bakmistim, ingilterede de yanilmiyorsam benzer durumlar vardi. Ancak ilginc olan sadece vergili fiyat degil vergisiz fiyatlarda da levorg az farkla pahaliydi.



    Karsilik olarak turkiyede satilan esdegerlerine bakmistim.(ayni modelin dolusu gibi) Ancak a4 icin 1.4 motora baktim. Sanirim turkiyede en uygunu o ve levorga daha esdeger kabul edilebilir. A4 allroad da karsilastirilabilirdi fakat arada neredeyse 70 beygirlik bir fark ve motor hacmi bulununca pek dogru bulmadim acikcasi.( Keske levorgun 2.0 L 300 beygirlik motoru gelseydi onla karsilastirsaydik ama onu sadece sagdan direksiyonlu ulkelere satiyorlar)



    Tabi senin verdigin ispanya ornegi de guzel olmus. Orada da a4 1.4 olanla hemen hemen ayni fiyat fakat a4 icin otomatik vites sunulmamis sanirim.





    Tabi sonuca gelirsek, bu araclar avrupada vergisiz olarak hemen hemen ayni fiyat diliminde satilmasina ragmen turkiyede de ayni vergi dilimlerinde bulunurlarken bu kadar fark bulunmasi cidden garip geliyor bana. buyuk ihtimal almanlar hazir firsatini bulmus soyuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • selamlar... 1 yıldır konuyu takip ediyorum ve birkaç ay içerisinde levorg almayı planlıyorum ancak yeni taşındığım sitede kapalı otoparka girerken aracın altının sürtme ihtimali hatta askıda kalma ihtimali bile var. aklımda havalı süspansiyon var ancak levorg için yapılabiliyor mu yada yaptırmak ne kadar sağlıklı. yaşadığım yer osmaniye ili ve şehir içinde bolca hız tümseği var. bir fikir veren olursa minnettar olurum yoksa istemeyerek XV alacagım.
  • PERLINGANIT kullanıcısına yanıt
    hocam, levorg'un yerden yüksekliğini öğrenin ve çevrenizden ona yakın yükseklikte bir arabayla deneyin hiç olmadı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PERLINGANIT

    selamlar... 1 yıldır konuyu takip ediyorum ve birkaç ay içerisinde levorg almayı planlıyorum ancak yeni taşındığım sitede kapalı otoparka girerken aracın altının sürtme ihtimali hatta askıda kalma ihtimali bile var. aklımda havalı süspansiyon var ancak levorg için yapılabiliyor mu yada yaptırmak ne kadar sağlıklı. yaşadığım yer osmaniye ili ve şehir içinde bolca hız tümseği var. bir fikir veren olursa minnettar olurum yoksa istemeyerek XV alacagım.

    Levorg kullanicalari grubumuz var bu fikir tartisildi cogu kisi mekanik yol tutusu vs bozucagini dusunurekten yaptirmadi cunku iyi olarak siniflandircagimiz airler min 10bin masraf cikariodu ucuz olanlari zaten dusunmeyin bile ...
  • o zaman yeni kasa XV bekleyeceğiz yada sokaga park edeceğim. Haftaya gaziantepte aracı her ikisini de deneyeceğim bakalım hangisinde kara vereceğiz.
  • PERLINGANIT kullanıcısına yanıt
    Açıkçası ben Levorg öncesi C4 kullanıyordum. Otopark girişlerinde vs. onun burnunun sürttüğü olmuştu. Aynı yerlerde Levorg hiç bir zaman sürtmedi. Şu ana kadar da sürtme yaşamadım. Ama sizin giriş ani yükseliyorsa yine de denemeden bilinemez. Sadece o nedenle yükseltmek doğru olmaz diye düşünüyorum.
  • Aracı özürlü raporu ile alacagım. Aslında aklımızda bmw 318 vardı ancak fiyat açısından bizi biraz zorlayacak gibi duruyor bu yüzden ilk çıktığından beri takip ettiğim levorg için fikrimi değiştirdim. Sizin fikrinizi almak isterim pişmanlığınız var mı veya özürlü raporu ile alacağım için ''ben olsam şunu alırdım '' diyeceğiniz bir araç var mı? Çünkü fiyat olarak uyguna alacağım ve 5 yıl satamayacağım. Bu yüzden 2.el değeri çok önemli değil. zevkle binebileceğim bir araç olsun istiyorum bu yüzden levorg mu yoksa başka bir araçta mı değerlendirmek daha mantıklı özürlü raporunu. teşekkürler
  • PERLINGANIT kullanıcısına yanıt
    Merhaba, önceliğiniz sürüş keyfi ve güvenliği ise, Levorg dan memnun kalacağınızdan eminim. İç hacim olarak da 3 serisine göre geniş ve ferahtır. 3.18 in tek avantajı 5 yıl sonra satmak istediğinizde 2.eli çok daha hareketli olacaktır.
  • Önceliğim güvenlik sonrasında sürüş zevki. Subaru güvenlik konusunda volvo ile yarıştığını biliyorum. 5 yıl sonrada muhtemelen yine subaru ile devam ederim diye düşünüyorum. subaru Hep hayalimdi şimdi buna daha yakınım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PERLINGANIT kullanıcısına yanıt
    Ben 1,5 yıldır kullanıyorum. Şirket araçları ve arkadaşların araçları olarak bir çok markayı deneyimledim. Açıkçası fiyat sürüş zevki optimizasyonu açısından açık ara en iyi araç. Hızlanması, hızlı giderken yoldaki tutunuşu, kar performansı vs. cidden çok iyi. Ses yalıtımı veya ses sistemi daha iyi olabilirdi belki ama açıkçası benim kullanıcı deneyimimdeki en önemli unsurlar onlar olmadığı için hiç rahatsız olmadım. Rahatsız olan arkadaşlar da cidden çok iyi çözümler geliştirdi. Benim aldığımda eyesight gelmemişti. Bu kadar çabuk geleceğini bilsem kesinlikle bekler eyesightlı versiyonu alırdım. Gerçekten iyi bir güvenlik sistemi, yıllarca daha fazlasına ihtiyaç olmayacaktır bence..
    Benim açımdan tek rahatsız edici unsur iki tekerleğin birden aynı anda girdiği hız tümseklerinde özellikle arkanın çok zıplaması ancak bu konunun farkında olunca ona göre davranılıyor. Yağmurda ve rüzgarda yere çok iyi tutunuyor. Virajlarda da harika, ancak buna alışıp başka araçla aynı viraja aynı hızla girerseniz ne olur bilemem.
    Bagaj kapasitesi inanılmaz, tatile 6 büyük bavulla gitmiştik. Dönüşte de ekstra doldurup geldik. Spor olmasına rağmen tam bir aile arabası kullanımı da sağlıyor.
    Bence düşünmeden alın en az 5 yıl keyifle kullanın... Hayırlı olsun.




  • teşekkürler yorum ve fikirleriniz için. bu hafta içerisinde denemeye niyetliydim gaziantepte ancak haftaya kaldı. XV ve levorg arasında gidip geliyorum ama yüksek olasılıkla levorg olacak.
  • Levorg ile 5 ayım doldu herşey çok iyi. Tek isteğim biraz daha süspansiyonun yumuşak olması olurdu heralde ama o da yol tutuştan öte gelen bir durum sanırım.

    18 jantlar da bunda çok etkili tabi.
  • Merhabalar

    Uzunca bir süredir Levorg u inceliyorum. İnternette bulabildiğim bütün incelemeleri, deneme sürüşlerini ve forumları incelemeye çalıştım. Ancak tabiki son kullanıcıların yorum ve deneyimleri çok önemli. Bu noktada kafamdaki soruların cevaplarını da bulabileceğimi umuyorum.



    -Ankara da yaşıyorum, özellikle büyükşehirlerde levorg kullananlar aracın tüketmi konusunda bilgi verebilir mi?

    - İncelemelerimden gördüğüm kadarıyla koltuk derilerinde aşınma sorunuyla bir kaç kişi karşılaşmış. Firmanın bu konuya yaklaşımı nasıl? Kronik bir sorun olarak değerlendirilebilir mi? Başka kronik olarak değerlendirilebilecek bir sorun var mı?

    - Subaru özelinde uzun süredir kullanıcı olanlar ikinci elini değerlendirirse çok sevinirim.

    - Uzun süredir kullanıcı olanların yapacağı diğer yorumlar da çok önemli.



    Sabırla cevap yazacak herkese şimdiden çok teşekkürler. Açıkcası levorg ve 3008 arasında kaldım. Duygular levorg derken, mantık yakıt vb nedenlerle 3008 diyor😀😀😀.



    Tekrar teşekkürler.

    -

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ebenlier kullanıcısına yanıt
    Ben istanbulda trafikte kullanıyorum, ortalamam 10,5 civarında. Koltuk derisi aşınıyor çünkü sizi kavraması için kabarık yapılmış. Firma yenisiyle değiştiriyor.
    arabada sorun denebilecek bir durum yok.

    Aracın ses yalıtımı ve ses sistemi biraz zayıf kalıyor onuda çözmek kolay. bende 2015 var , 2016 da eyesight lı olanları getirdiklerinde değiştirdim. Almaya karar verirseniz görüşelim.
  • ebenlier kullanıcısına yanıt
    Benim koltuklar bir buçuk yılda henüz aşınmadı. Sanırım aşınan arkadaşların sırt kısmında yan taraflarda oldu. %5 kullanıcıda meydana gelen bir durum diye düşünebilirsiniz. Kullanım nedeniyle olabilir ancak Subaru ücretsiz değiştirdi.

    Yakıt tüketimi büyük şehir kullanıcılarında 9-13 litre arasında diyebiliriz. Kendimden örnek verirsem ilk 10bin karışık kullanımım vardı. Ortalama 11 civarı tüketim değerlerindeydim. Son zamanda kullanım mesafem kısaldı. Son 6 ayda 4 bin 500 km yaptım. Aracı her gün kullandım. Çok kısa mesafelerde tepelik arazi de dur-kalk ile kullanınca ortalamam son dönem ortalamam 13.6'ya vurdu. Sakin ve düz alanda kullanan biriyseniz, mesafelerde çok kısa değilse, ortalama 10 civarı zor değil aslında.

    Dizel 3008'le Levorg cidden çok farklı iki araç, Levorg'un kullanımdaki seriliği ve keyfine 3008'le ulaşmanıza imkan yok ancak 3008'in tüketimine de Levorg'la ulaşmanıza imkan yok.

    Levorg'un hep bahsettiğimiz gibi yol tutuşu, viraj kabiliyeti vs. çok iyi.Bagaj hacmi vs. de çok iyi. Ama dizel araçlarla yakıt tüketimini karşılaştırırsanız memnun etmez. Benzinli araçlarla karşılaştırırsanız sürekli 4 çeker bir araç için fazla tüketmiyor. ne karar verirseniz verin hayırlı olsun.




  • Sayın Calledman ve KP1 yorum ve yardımlarınız için çok teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam herkese benim 2015 araçta ilk periyodik bakım sırasında kapı fitilleri ücretsiz olarak değişti. Bundan sonra ses izolasyonunda iyileşme oldu.

    Bu arda levorg whatsapp grubuna nasıl katılabiliriz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • skyflood S kullanıcısına yanıt
    Bana mesaj atarsanız sizi de grubumuza eklerim. Numaram: 05384397811

    özkan
  • Levorg için cam kaldırma ve ayna katlama kiti hazırdır.

    Uzaktan kumandayla uzaktan camları indirmek artik mümkün.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.