Şimdi Ara

- Subaru LEVORG Ana Konu - (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
983
Cevap
41
Favori
123.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önceki görüşlerime test sürüşü görüşüm ile devam etmek isterim.

    Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, lansman rengi olan açık mavi gerçekten çok hoşuma gitmişti ve aracın tüm detaylarını çok güzel vurgulayan bir renkti. O araç satılmış, yerine showrooma klasik füme konmuştu. Bu rengin bu aracın güzelliğini yeterince vurgulayamadığı görüşü bende hakim oldu. Ayrıca test aracı da kırmızı renkti. RX-8, CX-5 ve C180 Coupe'de hep ısrarla kırmızı tercih eden ben, bu kasada kırmızıyı favori olarak görmüyorum.

    Gelelim aracın içine yerleşmeye ve sürüşe. Koltuk oturma pozisyonu gerçekten yüksek. Bu sefer ilginç bir şey yakaladık yalnız, boy uzun olanlar koltuğu geriye ittikçe, koltuk kızaklarının arkaya doğru alçalan yapısı sebebiyle daha alçak pozisyonda oturabiliyorlar. Aynen C180 Coupe'de de benzer bir durum mevcuttu. Yani şaşırtıcı olarak 1.72 boyumla ben koltuğu an altta kullanarak oturma pozisyonunu gayet yüksek bulurken, 1.90 boyla Erce gayet iyi buldu.

    Sürüşten notlar;

    - Motor sesi düşük

    - Yol sesi kullandığım en düşük Subaru

    - Trim sesi test boyunca mevcut değildi

    - Klima iyi soğutuyor ama biraz sesli çalışıyor (şimdi kullandığım BMW araca göre)

    - Koltuk hem konforlu hem iyi tutuyor

    - Yol tutuş çok iyi

    - Direksiyon I pozisyonunda gayet normal yumuşaklıkta, S pozisyonunda sanki biraz dada sertleşip, daha iyi tepki veriyor. Genel anlamda BMW veya Mazda netliği yok, daha çok son dönemde kullandığım Mercedes C180 direksiyonunu andırdı.

    - Performans I pozisyonunda 5.000 d/d civarına kadar çok perdeleniyor. S pozisyonunda ise 1.6 motor sınıfında gayet iyi. Hiçbir durumda yetersiz hissettirmedi. Ancak 3. bir motor yönetim opsiyonuna ihtiyaç var gibi. I ve S arasında bir pozisyondan bahsediyorum. S sürekli kullanım için biraz fazla agresif. I ise biraz fazla ekonomi ile can sıkıyor. Daha önce sahibi olduğum Outback ve şimdiki BMW aracımdaki gibi en alt pozisyonun ekonomiye, en üstün üse tamamen spora odaklandığı ama ikisinin ortasında her gün kullanım için ideal bir programlama gerekiyor.

    - Süspansiyon sert ayarlı ve 45 yanak lastikler ile birlikte bu etki artıyor. Ancak Avrupa veya Japonya kalitesindeki asfaltta ilerlerken, bu asfalttaki küçük pürüzlerde veya dalgalanmalarda inanılmaz konforlu ve emniyetli hissettiriyor. Ancak Türk tipi çukur ve tümseklere gelindiğinde ise işin rengi sertliğe doğru kaçıyor. Yalnız bu sertlik 18 jantlı ve RFT lastikli 3 serisi düzeyinde, daha fazla değil. Ayrıca bu gibi çukurlarda ilginç şekilde aracın gövdesinde sertliği hissediyorsunuz ama ultra konforlu koltuk sırtınızdaki hissini çok yumuşatıyor.

    Süspansiyon çok olgun ve sessiz çalışıyor. Büyük çukurlara düşüldüğünde sert davranıyor ama gövdede veya süspansiyonda bir aşırı vurma sesi veya vibrasyon hissetmiyorsunuz.

    - CVT! Gerçekten şunu söyleyebilirim ki, Subaru'nun bu şanzıman tipinde yaptığı gelişim çok takdire şayan. Bugüne kadar kullandığım en iyi CVT şanzımanlı otomobil olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ancak yine de sektörün en iyisi ZF üretimi tork konvertörlü kadar olmadığını ve hatta ciddi mesafe olduğunu da belirtmek gerek. Yine de ani hızlanma isteklerinde D pozisyonunda motor devrini en üstte tutmayıp, tork konvertörlü gibi kademeli davranması, motor devrindeki alçalma ve yükselmeler ile sportif his arttırılmış.

    Her zaman en iyiyi arayan bir kişiliğe sahip olarak böyle bir araçta halen çok gelişmiş bir tork konvertörlü arzu etmekle birlikte, CVT için de olmamış diyemem. Yumuşak ve ekonomik kullanımlarda klasik CVT gibi davranan şanzıman, gazlı kullanımlarda tork konvertörlü gibi davranıyor. Bu yönüyle sanki hibrid bir şanzıman havası veriyor. Klasik CVT vınlama sesi azaltılmakla birlikte üst devirler zorlandığında duyulmaya devam ediliyor. Manuele geçildiğinde direksiyondaki kulakçıklar çok iyi çalışıyor ve bir CVT için şaşırtıcı hızla vites değiştiriyor. Yine de ZF8HP değil tabi ama fena da değil doğrusu...

    - Tüketimi test etmek böyle bir sürüşte doğru olmayacağı için, o konuya hiç girmedim.

    Benim gibi bazı eksikliklere takılanlar için yetkililerden öğrendiğim notlar;

    1- Arka park sensörü serviste takılabiliyor ve multimedya ekranı ile de akuple çalışıyormuş.

    2- Henüz Subaru Levorg modelinde Harman Kardon opsiyonu sunmuyor Forester ve Outback'te sunduğu gibi. Ancak Subaru'nun kendi kampanyası ile Alpine hoparlör, sub ile yetkili servis garantisi ile uygulama yapılıyormuş. Üstelik HK'yı aratmadığını da eklediler. BMW'deki HK ayarında olmayabilir ama yeterli hale getirebilir.

    3- Eyesight halen niye yok diye eleştiriyorum ama aslında yarım eyesight var. Çünkü araçta yan aynalarda ölü nokta uyarı sistemi, şerit değiştirme yardımcısı ve arka araç tespit sistemi var. Eyesight içinden eksik kalanlar ise otomatik frenleme, adaptif CC ve şerit değiştirme assitanı.




  • Ayrıntılı izlenimleriniz için teşekkürler. Bir iki sorum olacak.
    Birincisi aracın yerden yüksekliği. Aracın yerden yüksekliği 135 mm deniyor. Dört çeker bir araçtan beklenti, biraz da hafif arazi şartlarında gidebilmesidir. Outback ve Forester'in daha yüksek yapısına göre Levorg'un yerden yüksekliği bırakın hafif arazi koşullarını Türkiye yolları için bile düşük sayılabilir. Özellikle kasislerden geçerken aracın altını sürtmesi gibi bir sorun yaşadınız mı? Sizce bu yükseklik hafif arazi koşullarına uygun mu?
    Test sırasındaki yakıt tüketimi konusunda küçük de olsa bir fikir verebilir misiniz?
    Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    Ayrıntılı izlenimleriniz için teşekkürler. Bir iki sorum olacak.
    Birincisi aracın yerden yüksekliği. Aracın yerden yüksekliği 135 mm deniyor. Dört çeker bir araçtan beklenti, biraz da hafif arazi şartlarında gidebilmesidir. Outback ve Forester'in daha yüksek yapısına göre Levorg'un yerden yüksekliği bırakın hafif arazi koşullarını Türkiye yolları için bile düşük sayılabilir. Özellikle kasislerden geçerken aracın altını sürtmesi gibi bir sorun yaşadınız mı? Sizce bu yükseklik hafif arazi koşullarına uygun mu?
    Test sırasındaki yakıt tüketimi konusunda küçük de olsa bir fikir verebilir misiniz?
    Teşekkür ederim.

    Minimum yerden yüksekliğin 135mm olması bu aracın bir asfalt aracı olduğunun göstergesidir. Benim şimdi kullanmakta olduğum BMW 3.20i aracım da aynı yerden yüksekliğe sahip. Subaru'nun Legacy, Legacy SW, STI, BRZ, Impreza ve Levorg modelleri asfalt üstü araçlardır ve awd sistemleri de yol tutuş ve kaygan zemin güvenliğine hitap eder.

    Hafif arazi için benim şahsi kanaatime göre en az 200mm yerden minimum yükseklik iyi olur. Bu tip hobileriniz varsa Subaru ürün portföyündeki XV, Forester ve Outback size daha uygun olacaktır.




  • Hepimizin araç kullanırken aradığı farklı tabi ki.
    Bir çok eleştiri; ama çok daha fazla övgü var araca.

    Eleştirilerin hiç biri benim düşünceme göre elzem, aracın puan kaybetmesini sağlayacak eleştiriler değil.

    Malzeme kalitesi SUBARU dan beklenenin çok çok üstünde.
    Bu durumda aracı bildiğimiz elegant markalar ile kıyaslarsak çok yanılırız.

    SUBARU BOXER Motor 1.6 DiT ile gerçekten bir harika.
    AWD zaten tartışmasız bir başarı hikayesi.
    Sport Touring olan bu araç ise şu anda bu sınıfta mücadele eden tüm rakiplerini alt edebilecek durumda.

    Denemek isteyen; ama henüz denememiş olanlar var ise zaman kaybetmeyin derim.
    Çok keyif alacağınıza eminim.

    Tek ricam, ön yargılarınızı bir kenara koyun aracı test ederken.
    Keyif almaya ve aracı tanımaya daha çok özen gösterin.

    Çıktığı günden beri bir çok sefer kullanma imkanım oldu ve her seferinde biraz daha alışarak keyfimi arttırıyorum.
    Sürücüsü ile bütünleşen bir araç...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcsgamestop -- 22 Eylül 2015; 17:26:04 >




  • Subaru çok daha fazla övgüyü hakeden bir marka, varsın 2. Eli Olmasın varsın her köse başında olmasın. Hayatımda bir kez subarum oldu ondada doyamadan binemedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 114.900 Tl
    savaşlar siyasi krizler, birde üstüne Das Auto sahtekarlığı
    ZAM,ZAM,Zam
    www.subaru.com.tr
    Subaru Türkiye
    http://www.subaru.com.tr/arac-fiyat-listesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cstadem -- 1 Ekim 2015; 15:13:29 >
  • Arac gayet basarili almakta binmekte nasip oldu ilk defa bir subaru kullaniyorum ve cokta hosuma gitmis durumda surus zevki acisindan yan koltukta oturanlar bile aracin vermis oldugu hazzi hissedebiliyo olmalari da ayri bi konu sanirim.arac verilerinden falan pek anlamam 250 tl ye 500 km uzun ve sehir ici karisik gidiyo bmw alicam kopegim var ve tasimam gereken seyler oluyo amarok alicam alinca en az bi 20-30 bin daha harcayip seklini duzeltmen gerekiyo hersene muayne vergi daha fazla falan bu tam anlamiyla zevkide işide goruyo bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakan crls H kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Subaru aşkı bir ömür boyu devam etsin.
  • Honda dan başka japon harikası tanımam hele accorda 160hp 350n torkluk 1.6 dizel otomatik motor gelsin estoril falan dinlemem direk satarım bmv mi o kadar diyorum yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün aracı incelemeye gittim.fakat hala test aracı olmadığından kullanamadım. Ben şuan mercedes a200 aracımı satıyorum bu aracı almak için. Bagajı ve konforu için. Birbirinden bağımsız iki araç. Beni subaru tatmin edermi çok kararsızım. Fikirlerini söylerseniz çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Walla dedigim gibi guvenlik konfor surus keyfi bagaj ve dort ceker bu paraya benim bulabildigim ve aldigim arac levorg baska bisy bulamadim.herkesde olmamasi benim hosuma gidiyo bundan once honda cr-z kullaniyodum o da yok denilebilicek kadar azdi ikiside japon ama bu daha bi guzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayramdan önce teslim aldım yaklaşık 1k km dir kullanıyorum daha önce 320d polo gti ve golf 7 kullandım ve bunların hepsinden daha keyifli diyebilirim. Ve çocuklu aile içinde çok işlevsel (güvenli, 4x4, geniş bagaj, farklı ve kızılay dağıtmış gibi değil ilgi çekici) test sürüşü yaparsanız almak isteyeceksiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araba dizel olmaliydi kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skyflood S kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar. Yakıt konusunda bir veri elde edebildiniz mi? Şehir içi ve şehir dışı ayrı ayrı olarak? Teşekkürler.
  • Buz mavisi rengini çok beğendim, içi direksiyonu falan harika. Fiyatı 105 den çıkıp 10 bin zam yemiş o kötü oldu. Acaba döviz düşüyo yine indirim gelir mi sizce ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lawyer22 L kullanıcısına yanıt
    Henüz şehirdışı yapmadım ama istanbul şehiriçi 10.5-10.7 lt

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyflood

    Henüz şehirdışı yapmadım ama istanbul şehiriçi 10.5-10.7 lt

    valla bu kalitede ve geniş iç mekan sunan bir araç için bence çok iyi, subarunun sağlamlığını ve arazi/kar performansını zaten herkez biliyordu fakat bu araç bize gösterdi ki artık subaru iç mekanda sınıf atlamış. premium alman markalarının bile suni deriye geçtiği bu dönemde hakiki deri döşemeler kullanarak fark yaratmış subaru
  • gokhan08fb G kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum aslında fuardan beri aracı bekliyordum araç gelip içine oturunca tamam dedim bu olmuş! araç gerçektende premium bir iç mekan veriyor daha çok az kullandım ancak şuana kadar çok memnunum. Verdiği sürüş keyfi o kadar fazla ki yakıt tüketimine takılmıyor insan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle klasik subaru hastalıklarını geride bırakıp iç mekanda iyileştirme yapmışlar. En basiti nihayet kendiliğinden kararan dikiz aynası, 4 cam otomatik tek dokunuş gibi özellikleri koyup sert plastik aksamlari yumusatmislar.su anda ciddi olarak niyetleniyorum ama diğer aracım forester xt olunca yakıtı düşünmeden edemiyorum. 2. Araç olsun isteyince çok geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.