Şimdi Ara

Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
13.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkürler.Bunu öğrendiğim iyi oldu.
  • Aracın ivmelenmesi mükemmel ve cvt yazılımı oldukça başarılı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    Selam Engin,

    şimdi x1-levorg olayına girmeyeceğim hiç, çünkü bana göre farklı platformda, farklı kullanıcı kitlelerine hitap eden araçlar..elma ile armut gibi olur bu karşılaştırma. ne bilim yani x1 veya muadili araç alacak birisi olsam levorg gibi bir araca bakmaz, veya levorg veya muadili bir araç alacak birisi olsam x1 e bakmazdım...

    ben cvt ile ilgili yazdıklarına birşeyler eklemek istiyorum..

    cvt denilen şanzımanı begenmiyorsunuz, tamam belki tecrübelerinize göre haklısınız ama bence cvt çok ama çok göreceli bir şanzıman ve tamamen kombin ettiğin motora göre seni hayattan soğutabilme potansiyeline sahip..

    misal babamda qq 1.6 benzin cvt var... ne zaman bu aracın sırtına çıksam (ki çıkmamak için elimden geleni ardıma koymuyorum), "şu araca cvt takanın taaa...." diye başlıyorum. araçtan soğuttu beni yeminle..

    ama bendeki forester da cvt, tamam kademeli cvt normal şanzıman gibi vites geçişleri simüle etmişler, ama sonuçta cvt, ve gerçekten yeminle konuşuyorum aracı kullandığım yaklaşık 8 ay ve 20000 km boyunca bir gün bir an bile aracın cvt olduğunu sorgulamadım...

    evet ekonomi için yapılmış küçük güçsüz motorlarda tam anlamıyla ölüm oluyor ama güzel bir motorla, ki bak foresterda öyle çok kallavi bir motor bile yok topu topu 2000 motor 150 hp; bu motorla bile tamamen farklı bir karakteristiğe bürünüyor..

    yani uzun lafın kısası tamam bir zf kadar başarılı bir şanzıman olamaz ama bence doğru bir kombinasyonla dediğin gibi 5-0 lık bir farkla da başlamaz, en azından benim için..



    Haklısın platform olarak alternatif kabul edilebilecek araçlar değiller aslında, ben de Muadil olarak değil aslında ama ilk aklıma gelen tercih edilecek Modellerden olduğundan, marka algısı üstünlüğünü de ekleyerek hızlıca söyledim. İnce eler sık dokursak 3 serisi GT ler falan Levorg ile karşılaştırması gerekir mantık olarak, ama bizim insanları biliyosun, polo alacakken hafif ticari almaya kadar karar değiştiren insanlarız.

    Cvt konusunda aslına beni güçsüz değil güçlü bir motor soğuttu diyebilirim, A5 de 2 litre dizel Motorun performansını mahvediyordu, söylediğin şeylerin aynısını ben de dedim, bu spor denilen araca bu şanzımanı takanın! Detaylara girmeyeceğim ama özetle kontrolü mahvediyor, sadece stabil sürüşe endeksli, her koşulu optimize etme içgüdüsüyle hareket eden bir yapısı var.

    Subaru Cvt nin faklı bir yapısı var diye okuyoruz hep, ama yinede bu algıyı kırabilecek kadar olduğu konusunda umutsuzum. ZF nin verdiği esneklikten sonra insani arabadan soğuttuğu kesin, ben 3.20ied den A5 e geçtim, 1.6 motora rağmen Bmw çok daha esnek ve zevkli bir arabaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Enginim sen levorgu bir test et yakınlarındaysa buralarda subaru bayisi bulsam ben giderdim de cvt nin bu araçtaki karakterini bende merak ediyorum açıkçası.
  • Başlangıç fiyatı sıkıntılı.

    Yani bu fiyatı gören yine gidip Astra, Golf, Linea ve onun rakibi olan Volvo V40 falan alacak.
  • Dün Bursa'dan 2012 model sıfır BMW 320D otom. alıp 1 yıl kullanıp 16bin km de satarak,
    2013 model (yeni kasa) Subaru Forester XT alan Alparslan abiyle görüştük.
    Levorg'u Bursa bayisinde test etmiş, yüksek süratlere çıkmış ve mümkün olduğunca zorlamaya çalışmış.

    240hp Turbo Forester tabiki farklı ivmeleniyor dedi ama Levorg 1.6 Turbo 170hp motor , CVT şanzıman ile o kadar uyumlu ve rafine
    çalışıyorki performansından çok memnun kaldım dedi. Özellikle yol tutuşu ve Subaru'larda alıştığımız raylarda gidiyormuş hissi yine muazzamdı
    diye ifade etti. Bu adam kolay kolay beğenmeyen tarzda bir kullanıcı ve 2012 model 320D otomatik 8 ileri ZF den direk 2013 Turbo Forester CVT ye geçti.
    Tabi Subaru CVT 8 ileri ve direksiyondan kontrol ediliyor aracı bende kullandım özellikle Subaru'nun geliştirdiği yine direksiyondan kontrollü sürüş modları
    Intelligence / Sport ve özellikle Sport Sharp modda CVT muazzam zevk veriyor. Bir Suv bu fiyata ancak bu kadar zevk verebilir ne X1 ne birbaşkası..

    Tamamen farklı araçlar ve Subaru'nun zevki hiçbirşeyde yok dedi. BMW 520i almaya gittiğimiz gün E180 de test ettik ve onlar farklı araçlar ama

    BMW ve Mercedes'teki (1.6 Turbo benzinli) performans ile Levorg kıyasladık Subaru kesinlikle daha iyi diye ifade etti. 1.6T CVT ile çok iyi olmuş dedi.

    Bu hafta bende (2008 Impreza 1.5AWD sahibi olarak) Ankara Bayraktarda Levorg test etmeyi düşünüyorum.

    Ankaradan arkadaşlar varsa buluşalım birlikte gidelim teste ve görelim.


    Ayrıca BMW X1 en ağır çarpışma testlerinde Marginal yani 4 te 2 alırken
    Subaru her modelinde en üst puanlar ile Volvo ile birlikte en üst seviyede güvenlik sunuyor.

    (WRX ile Levorg aynı platformu taşıyor - Impreza ile XV nin aynı platform olduğu gibi)






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 7 Kasım 2015; 11:22:54 >




  • Yollarda bol bol görürüz ins.

    Bayraktardan aslinda bir bunu birde q30 geldiği zaman onu test etmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Levorg'un kardeşi:
    2015 Subaru Legacy small overlap IIHS crash test


    Ayrıntılar için:
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/legacy-4-door-sedan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayaer07 -- 7 Kasım 2015; 14:58:09 >




  • Bu arada fiyat alan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Enginim sen levorgu bir test et yakınlarındaysa buralarda subaru bayisi bulsam ben giderdim de cvt nin bu araçtaki karakterini bende merak ediyorum açıkçası.

    Outback ya da Forester radarımda olan araçlardan, o yüzden yakın zamanda bi test yapacağım inş, İstanbulda olmama rağmen subaru bayisi dünyanın bi ucunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar konunun sahibi benim.
    Konunun sahibinin değişmesi falan gibi şeyler okumuştum forumda, oluyor sanırsam.
    Konuyu daha etkin yürütecek birisi almak isterse verebilirim, daha yararlı olacaksa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bdf B kullanıcısına yanıt
    Konuyu ben alabilirim.
  • Kaynak:http://www.iihs.org/iihs/ratings

     Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL


     Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL


     Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL


     Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 8 Kasım 2015; 11:18:57 >




  • Subaru bu guvenlik isini iyi beceriyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NovaTHOR

    Subaru bu guvenlik isini iyi beceriyor...

    İnsanların otomobil alırken dikkat etmesi gereken ilk kriter güvenlik olmalı zaten.

    İçinde canımızı, çocuklarımızı, ailemizi taşıyoruz, bundan daha önemli ne olabilir ?

    Eğer bir sıralama gerekiyorsa ; önce güvenlik, sonra sorunsuzluk, en son prestij olmalı..

    Ama nedense insanoğlu hep tersini yapar..
  • gorkemuse kullanıcısına yanıt
    Nasıl yapıyoruz hocam.
    Sonradan eklenen video çarpışma testi vb ilk mesaja koymak önemli, ilgilenirsin değil mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ilk inceleme videosu düşmüş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Arkadaşlar ilk inceleme videosu düşmüş.




    Fahir Talib döktürmüş yine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amphioxus IV

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Arkadaşlar ilk inceleme videosu düşmüş.




    Fahir Talib döktürmüş yine

    Adam Turkiye'de ki en kaliteli testleri yapan kisi bence.

    Hem gereksiz laf kalabaligi yapmiyor hemde anlatirken akiciligi bozmuyor. Genel kullanicinin merak ettigi herseye yeterli seviyede deginiyor.

    Basarilarinin devamini dilerim(z).

    Levorg gercekten cok yakisikli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 10 Kasım 2015; 23:53:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    O segmentte evet işini iyi yapanlar arasında ancak yine de tam anlamı ile TEST olmuyor videoları.
    Videonun altındaki yorumlarda da okudum mesela. İnsanlar rüzgar sesi trim sesi gibi detayları sormuşlar. Muamma kalmış ki bu aracı test edebilecek insan sayısı çok az ülkemizde. Malum Subaru bayisi 3 5 ilde falan var herhalde.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.