Şimdi Ara

Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
13.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sensodrive S kullanıcısına yanıt
    Bu videonun düz yolda ve standard motorlu araçla çekilip çekilmediğini nereden biliyoruz? Aracı test ettim, sürüş hissi gerçekten daha hızlıymış gibi. Bunu sonrasında düşündüm biraz... Ben yıllarca '95 Golf GTI 16V kullandım (95-01 arası). O aracın 0-100 verisi 8.7 sn'ydi, ve zamanının hızlı araçlarındandı. Levorg ondan yaklaşık 18 HP güçlü, ama 250 kg ağır... Buna karşın çok başarılı bir cvt şanzıman var. Bu sayede 20 yıl önceki Golf gti'dan sadece 0.2 sn daha yavaş 100kph'a çıkıyor. Bunda AWD olmasının da ufak bir rolü olabilir.

    3 yıldır 525 xdrive kullanan biri olarak Levorg'un sürüş keyfinin oldukça iyi olduğunu söyleyebilirim.

    Belki garip gelecek ama, ben şu anda i3 ile Levorg arasında karar vermeye çalışıyorum. Levorg'a daha yakınım. 525'i 2012 aralığında 3 yıllığına kiralamıştım, 15 Aralık'ta iade ediyorum. Araçtan çok memnunum, kendi aracımı alacak olsam Borusan benden 210bin civarı isteyecek... 3 yaşında 64000'de aracıma 200k vermek mantıklı gelmiyor, 3 yıl sonra 130k olacak ve tekrar araç bakınmaya başlayacağım. Onun için yarı fiyatına zaten Forester'dan aşina olduğum ve sevdiğim Subaru'nun Levorg'u güçlü bir alternatif. Diğer yandan i3'ü de test ettim ve içinde ilk aracım olan '73 vosvos'la çok benzer duyguları hissettim... Fakat o araç yaklaşık 160k'ya maloluyor... Bunun yanında sıfır emisyon, 525'in bile 1/5'i kadar yakıt maliyeti, 0-100 7.2 sn hıza çıkabilen ve geleneksel imaj komplekslerinden arınmış bir araç... Levorg da öyle imaj anlamında gerçi...

    Tek endişem günde 90 km yol yapıyor olmam...

    Gördüğünüz gibi böyle alakasız 2 otomobili bile karşılaştıran olabiliyor bazen :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Arkadaşlar ilk inceleme videosu düşmüş.




    Benim gibi Cvt şanzımandan hazzetmeyen bir tip olduğu açık.
    Ayrıca Tr standardının üstünde bir test potansiyeli var arkadaşın, otopark'ın yerini ayrı tutmak gerek tabi.
    Bence de Subaru madem bu kadar teknoloji delisi, yap kardeşim ZF gibi bir Tork Konvertörlü ya da DCT mis gibi motorları öldürme.




  • yuh 5 sayfa olmuş bu araba .subaru gitsin önce türkiyede sevis sayısını arttırsın sonra arabalarını konuşuruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m6rk

    Bu videonun düz yolda ve standard motorlu araçla çekilip çekilmediğini nereden biliyoruz? Aracı test ettim, sürüş hissi gerçekten daha hızlıymış gibi. Bunu sonrasında düşündüm biraz... Ben yıllarca '95 Golf GTI 16V kullandım (95-01 arası). O aracın 0-100 verisi 8.7 sn'ydi, ve zamanının hızlı araçlarındandı. Levorg ondan yaklaşık 18 HP güçlü, ama 250 kg ağır... Buna karşın çok başarılı bir cvt şanzıman var. Bu sayede 20 yıl önceki Golf gti'dan sadece 0.2 sn daha yavaş 100kph'a çıkıyor. Bunda AWD olmasının da ufak bir rolü olabilir.

    3 yıldır 525 xdrive kullanan biri olarak Levorg'un sürüş keyfinin oldukça iyi olduğunu söyleyebilirim.

    Belki garip gelecek ama, ben şu anda i3 ile Levorg arasında karar vermeye çalışıyorum. Levorg'a daha yakınım. 525'i 2012 aralığında 3 yıllığına kiralamıştım, 15 Aralık'ta iade ediyorum. Araçtan çok memnunum, kendi aracımı alacak olsam Borusan benden 210bin civarı isteyecek... 3 yaşında 64000'de aracıma 200k vermek mantıklı gelmiyor, 3 yıl sonra 130k olacak ve tekrar araç bakınmaya başlayacağım. Onun için yarı fiyatına zaten Forester'dan aşina olduğum ve sevdiğim Subaru'nun Levorg'u güçlü bir alternatif. Diğer yandan i3'ü de test ettim ve içinde ilk aracım olan '73 vosvos'la çok benzer duyguları hissettim... Fakat o araç yaklaşık 160k'ya maloluyor... Bunun yanında sıfır emisyon, 525'in bile 1/5'i kadar yakıt maliyeti, 0-100 7.2 sn hıza çıkabilen ve geleneksel imaj komplekslerinden arınmış bir araç... Levorg da öyle imaj anlamında gerçi...

    Tek endişem günde 90 km yol yapıyor olmam...

    Gördüğünüz gibi böyle alakasız 2 otomobili bile karşılaştıran olabiliyor bazen :)

    Hocam yalnız degilsiniz:)inanın bir kaç arabaya baktım inceledim ama i3 ve levorg aklımda kaldı. Ayrı kulvarlar alakaları yok ama akılda kalıyorlar. İ3 için 160k maalesef fazla geliyor bana ama aracin kesintisiz sürüş hissi inanılmazdı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dun aksam saatlerinde (gaziemir belediyesi taraflarinda) ilk kez kirmizi levorg gordum ve hayran kaldim, arac sw + suv karisimi gibi bir sey olmus ve harika olmus. Sahibinin tekerine tas degmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aralık ayında liste fiyatının 110 bin tl olacağı bilgisini almıştım bayi yetkilisinden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G@LGE

    Yeni Hyundai Tucson (1.6 lt 177 hp benzin), 2. el Volvo XC60 D3 dizel ve Subaru Levorg arasında seçim yapmanız gerekirse hangisini neden tercih edersiniz arkadaşlar?

    Hocam geçen hafta 3 aracı da inceledim tesadüf sizin işinize yarayacak.XC60 biraz heyecansız bir araç ama her tarafından kalite akıyor.Levorg zaten çok beğendiğim ve almayı planladığım bir araç.Çok sportif ve kaliteli bir aile arabası diyebilirim.Özellikle iç mekandaki detaylar çok hoş.Tucson ise çok gösterişli bir araç, resmen gel beni al diyor ancak iç mekanı inceleyince fikirleriniz tamamen tersine dönüyor.Açıkçası i40 kadar olmasa da o kaliteye yakın bir iç mekan beklerdim ama benim için hayal kırıklığı oldu.Her şeye rağmen çok yakışıklı, bayağı satar o araç.




  • Bana sorsanız ideal hayal ülkesi nedir? 2litre gt levorg'un 80bin gibi rakama alınabildiği yer derim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: G@LGE

    Yeni Hyundai Tucson (1.6 lt 177 hp benzin), 2. el Volvo XC60 D3 dizel ve Subaru Levorg arasında seçim yapmanız gerekirse hangisini neden tercih edersiniz arkadaşlar?

    Hocam geçen hafta 3 aracı da inceledim tesadüf sizin işinize yarayacak.XC60 biraz heyecansız bir araç ama her tarafından kalite akıyor.Levorg zaten çok beğendiğim ve almayı planladığım bir araç.Çok sportif ve kaliteli bir aile arabası diyebilirim.Özellikle iç mekandaki detaylar çok hoş.Tucson ise çok gösterişli bir araç, resmen gel beni al diyor ancak iç mekanı inceleyince fikirleriniz tamamen tersine dönüyor.Açıkçası i40 kadar olmasa da o kaliteye yakın bir iç mekan beklerdim ama benim için hayal kırıklığı oldu.Her şeye rağmen çok yakışıklı, bayağı satar o araç.

    Sağol haftasonu 2 sini de görüp (levorg ve tucson) test ettim ve dediklerine aynen katılıyorum ben anlatsam herhalde aynısını yazardım. Benim için ikisi de olmadı diyebilirim. Levorg yere yakınlıktan kaybetti gerisi herşey olumlu idi.
    XC60 a bakacaz artık ama 0 ını zaten alamam 2. el bakacam artık.

    Bu arada yazmayı unutmuşum fakat eklemeden olmaz, ben levorg'u sürerken eşim ve kızım arka koltukta idiler. İkisi de arkadaki uğultu dan şikayet ettiler, o sıra çevre yolundaydık. Alacak arkadaşlar daha dikkatli deneyebilirler sanırım karoser'in SW olması yüksek hızlarda arka tarafta uğultu yaratabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi G@LGE -- 17 Kasım 2015; 9:25:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: G@LGE

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: G@LGE

    Yeni Hyundai Tucson (1.6 lt 177 hp benzin), 2. el Volvo XC60 D3 dizel ve Subaru Levorg arasında seçim yapmanız gerekirse hangisini neden tercih edersiniz arkadaşlar?

    Hocam geçen hafta 3 aracı da inceledim tesadüf sizin işinize yarayacak.XC60 biraz heyecansız bir araç ama her tarafından kalite akıyor.Levorg zaten çok beğendiğim ve almayı planladığım bir araç.Çok sportif ve kaliteli bir aile arabası diyebilirim.Özellikle iç mekandaki detaylar çok hoş.Tucson ise çok gösterişli bir araç, resmen gel beni al diyor ancak iç mekanı inceleyince fikirleriniz tamamen tersine dönüyor.Açıkçası i40 kadar olmasa da o kaliteye yakın bir iç mekan beklerdim ama benim için hayal kırıklığı oldu.Her şeye rağmen çok yakışıklı, bayağı satar o araç.

    Sağol haftasonu 2 sini de görüp (levorg ve tucson) test ettim ve dediklerine aynen katılıyorum ben anlatsam herhalde aynısını yazardım. Benim için ikisi de olmadı diyebilirim. Levorg yere yakınlıktan kaybetti gerisi herşey olumlu idi.
    XC60 a bakacaz artık ama 0 ını zaten alamam 2. el bakacam artık.

    xc60 yeni kasası gelecek hocam. üstelik 1.5 yeni benzinli motoru koyma durumları var. şu anda almak 2. el veya 0 olarak pek mantıklı olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    Selam Engin,

    şimdi x1-levorg olayına girmeyeceğim hiç, çünkü bana göre farklı platformda, farklı kullanıcı kitlelerine hitap eden araçlar..elma ile armut gibi olur bu karşılaştırma. ne bilim yani x1 veya muadili araç alacak birisi olsam levorg gibi bir araca bakmaz, veya levorg veya muadili bir araç alacak birisi olsam x1 e bakmazdım...

    ben cvt ile ilgili yazdıklarına birşeyler eklemek istiyorum..

    cvt denilen şanzımanı begenmiyorsunuz, tamam belki tecrübelerinize göre haklısınız ama bence cvt çok ama çok göreceli bir şanzıman ve tamamen kombin ettiğin motora göre seni hayattan soğutabilme potansiyeline sahip..

    misal babamda qq 1.6 benzin cvt var... ne zaman bu aracın sırtına çıksam (ki çıkmamak için elimden geleni ardıma koymuyorum), "şu araca cvt takanın taaa...." diye başlıyorum. araçtan soğuttu beni yeminle..

    ama bendeki forester da cvt, tamam kademeli cvt normal şanzıman gibi vites geçişleri simüle etmişler, ama sonuçta cvt, ve gerçekten yeminle konuşuyorum aracı kullandığım yaklaşık 8 ay ve 20000 km boyunca bir gün bir an bile aracın cvt olduğunu sorgulamadım...

    evet ekonomi için yapılmış küçük güçsüz motorlarda tam anlamıyla ölüm oluyor ama güzel bir motorla, ki bak foresterda öyle çok kallavi bir motor bile yok topu topu 2000 motor 150 hp; bu motorla bile tamamen farklı bir karakteristiğe bürünüyor..

    yani uzun lafın kısası tamam bir zf kadar başarılı bir şanzıman olamaz ama bence doğru bir kombinasyonla dediğin gibi 5-0 lık bir farkla da başlamaz, en azından benim için..



    Haklısın platform olarak alternatif kabul edilebilecek araçlar değiller aslında, ben de Muadil olarak değil aslında ama ilk aklıma gelen tercih edilecek Modellerden olduğundan, marka algısı üstünlüğünü de ekleyerek hızlıca söyledim. İnce eler sık dokursak 3 serisi GT ler falan Levorg ile karşılaştırması gerekir mantık olarak, ama bizim insanları biliyosun, polo alacakken hafif ticari almaya kadar karar değiştiren insanlarız.

    Cvt konusunda aslına beni güçsüz değil güçlü bir motor soğuttu diyebilirim, A5 de 2 litre dizel Motorun performansını mahvediyordu, söylediğin şeylerin aynısını ben de dedim, bu spor denilen araca bu şanzımanı takanın! Detaylara girmeyeceğim ama özetle kontrolü mahvediyor, sadece stabil sürüşe endeksli, her koşulu optimize etme içgüdüsüyle hareket eden bir yapısı var.

    Subaru Cvt nin faklı bir yapısı var diye okuyoruz hep, ama yinede bu algıyı kırabilecek kadar olduğu konusunda umutsuzum. ZF nin verdiği esneklikten sonra insani arabadan soğuttuğu kesin, ben 3.20ied den A5 e geçtim, 1.6 motora rağmen Bmw çok daha esnek ve zevkli bir arabaydı.



    cvt ile ilgili bir önceki iddiamı iptal ediyoprum..

    geçen hafta hanıma 2013 kasa otomatik yaris aldım 2.el. aracı istanbuldan aldım, istanbul içinde kullandığım mesafe + memlekete gelirken yaptığım yol derken 1500 km cıvarı bir yol yaptım şehir içi ve şehir dışı olarak.

    şanzıman benim foresterdaki gibi kademeli cvt. bence çok güzel ve uyumlu bir şanzıman olmuş. çok zevkli bir şekilde kullandım yeminle.

    kısacası şunu anladım ki kademeli cvt ise "ok", değilse "yallah"




  • Subaru fiyatları uygun tutmadıkça yine kimse almayacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    xc 60 ne zaman kasa değiştirecek acaba..? bilginiz varmı..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_japan

    Dun aksam saatlerinde (gaziemir belediyesi taraflarinda) ilk kez kirmizi levorg gordum ve hayran kaldim, arac sw + suv karisimi gibi bir sey olmus ve harika olmus. Sahibinin tekerine tas degmesin.

    araç 148 cm yükseklikte yav. yere acayip yakın neresini suv'a benzettiniz.

    aracı bende beğeniyorum da algınız tuhaf olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    xc 60 ne zaman kasa değiştirecek acaba..? bilginiz varmı..?

    2008 üretimi volvo genelde 8 yılda bir kasa değiştiriyor. 2016 sonu gibi gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    Selam Engin,

    şimdi x1-levorg olayına girmeyeceğim hiç, çünkü bana göre farklı platformda, farklı kullanıcı kitlelerine hitap eden araçlar..elma ile armut gibi olur bu karşılaştırma. ne bilim yani x1 veya muadili araç alacak birisi olsam levorg gibi bir araca bakmaz, veya levorg veya muadili bir araç alacak birisi olsam x1 e bakmazdım...

    ben cvt ile ilgili yazdıklarına birşeyler eklemek istiyorum..

    cvt denilen şanzımanı begenmiyorsunuz, tamam belki tecrübelerinize göre haklısınız ama bence cvt çok ama çok göreceli bir şanzıman ve tamamen kombin ettiğin motora göre seni hayattan soğutabilme potansiyeline sahip..

    misal babamda qq 1.6 benzin cvt var... ne zaman bu aracın sırtına çıksam (ki çıkmamak için elimden geleni ardıma koymuyorum), "şu araca cvt takanın taaa...." diye başlıyorum. araçtan soğuttu beni yeminle..

    ama bendeki forester da cvt, tamam kademeli cvt normal şanzıman gibi vites geçişleri simüle etmişler, ama sonuçta cvt, ve gerçekten yeminle konuşuyorum aracı kullandığım yaklaşık 8 ay ve 20000 km boyunca bir gün bir an bile aracın cvt olduğunu sorgulamadım...

    evet ekonomi için yapılmış küçük güçsüz motorlarda tam anlamıyla ölüm oluyor ama güzel bir motorla, ki bak foresterda öyle çok kallavi bir motor bile yok topu topu 2000 motor 150 hp; bu motorla bile tamamen farklı bir karakteristiğe bürünüyor..

    yani uzun lafın kısası tamam bir zf kadar başarılı bir şanzıman olamaz ama bence doğru bir kombinasyonla dediğin gibi 5-0 lık bir farkla da başlamaz, en azından benim için..



    Haklısın platform olarak alternatif kabul edilebilecek araçlar değiller aslında, ben de Muadil olarak değil aslında ama ilk aklıma gelen tercih edilecek Modellerden olduğundan, marka algısı üstünlüğünü de ekleyerek hızlıca söyledim. İnce eler sık dokursak 3 serisi GT ler falan Levorg ile karşılaştırması gerekir mantık olarak, ama bizim insanları biliyosun, polo alacakken hafif ticari almaya kadar karar değiştiren insanlarız.

    Cvt konusunda aslına beni güçsüz değil güçlü bir motor soğuttu diyebilirim, A5 de 2 litre dizel Motorun performansını mahvediyordu, söylediğin şeylerin aynısını ben de dedim, bu spor denilen araca bu şanzımanı takanın! Detaylara girmeyeceğim ama özetle kontrolü mahvediyor, sadece stabil sürüşe endeksli, her koşulu optimize etme içgüdüsüyle hareket eden bir yapısı var.

    Subaru Cvt nin faklı bir yapısı var diye okuyoruz hep, ama yinede bu algıyı kırabilecek kadar olduğu konusunda umutsuzum. ZF nin verdiği esneklikten sonra insani arabadan soğuttuğu kesin, ben 3.20ied den A5 e geçtim, 1.6 motora rağmen Bmw çok daha esnek ve zevkli bir arabaydı.



    cvt ile ilgili bir önceki iddiamı iptal ediyoprum..

    geçen hafta hanıma 2013 kasa otomatik yaris aldım 2.el. aracı istanbuldan aldım, istanbul içinde kullandığım mesafe + memlekete gelirken yaptığım yol derken 1500 km cıvarı bir yol yaptım şehir içi ve şehir dışı olarak.

    şanzıman benim foresterdaki gibi kademeli cvt. bence çok güzel ve uyumlu bir şanzıman olmuş. çok zevkli bir şekilde kullandım yeminle.

    kısacası şunu anladım ki kademeli cvt ise "ok", değilse "yallah"



    Beğendiysen sorun yok abi devam :)
    Kişide oluşturduğu algı önemli, seni mutlu ediyorsa gerisi teferruat.
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın Yaris'i

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mondeonun dolusuna 220k istenen dönemde 2 adet alınabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bada38

    Mondeonun dolusuna 220k istenen dönemde 2 adet alınabilir

    o mondeo'nun motoru 2.0 yalnız, vergi sisteminin saçmalıklarını firmalara yıkmayalım.
  • Subaru'nun iddiasına göre levorg'da yer yer "ultra high strength steel" kullanılmış ve diğer subarulardan daha güvenliymiş ki diğer subarular C ve D segmentinin en güvenli otomobili zaten. Levorg pasif güvenlikte aşmış :)
  • Yorumlar süper satmaz, kesin satmaz , soran bile olmaz.. Arkadaşım Subaru'nun müşterisi belli zaten gene Subaru'ya binen biri model ve yıl yenilemek isteyen biri gidip alacak. Sen kendine göre memleketi şekillendirme bırak, bir kere bile Subaru'ya binmediğine de iddiaya girerim.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.