Şimdi Ara

Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
13.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forum iyice sapıttı. Şu başlığa yazılan, aracı övmeyen her mesaj mutlaka eksileniyor.

    He babam he... Cvt ,en süper sistem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161
    İyi araştır bakalım abd deki motorlarla avrupadaki motorlar aynımı. Abd de isim olarak aynı olsa bile daha fazla karbon salınımı yapan ama birazda olsa daha güçlü motorlar var.Ek olarak oradaki değerler 0-60 mhp olduğundan bir miktar fark ta ordan oluyor. Yani bukadar yanlışı nasıl oturup yazıyorsunuz hayret ediyorum. Hee biride beni şikayet etmiş, 10 yıllık forum kariyerimdeki tek ve en önemsiz ayrıntı teşekkürler

    yildiz sende alınabilirsin bu mesajdan

    Outback 2.5i ABD 175hp, Avrupa'da 175 hp
    XV 2.0i ABD'de 148hp, Avrupa'da 148 hp
    Forester XT ABD'de 253 hp, Avrupa'da 240 hp -- (ABD'de 87 oktan kullanıldığı için Avrupa versiyonu 98 oktan ile yakın outputu veriyor.)

    Gördüğün gibi motorlar denk...

    1 - 1.5 saniye farkı 0-96 , 0-100 kmh hızlanma farkından dolayı olduğunu iddia edersen zekana hakaret ederim. 0.2, 0.3 saniye değil bu rakamlar. Ki çoğu markada 0.1 saniye bile değil avrupa abd değer farkları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 4 Kasım 2015; 19:29:18 >







  •  Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 4 Kasım 2015; 23:55:19 >




  • 3.16 nin 8.5 saniyelik hizlanma videosu tamamen balondur.konusunu açan ve borusandan gerekli teyidi alan da benim.Subaru eğer Türkiye'de doğru pazarlansa ve bu araca 1.6 dizel olsun lpg garantisi olsun biraz özense piyasanın tozunu atar.114 bin tl ye satılan bu aracın özellikleri sınıfını tokatlıyor geçiyor bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    3.16 nin 8.5 saniyelik hizlanma videosu tamamen balondur.konusunu açan ve borusandan gerekli teyidi alan da benim.Subaru eğer Türkiye'de doğru pazarlansa ve bu araca 1.6 dizel olsun lpg garantisi olsun biraz özense piyasanın tozunu atar.114 bin tl ye satılan bu aracın özellikleri sınıfını tokatlıyor geçiyor bile.

    Doğru, ama hala 3. dünya ülkesi sınıfında görülüyoruz ne avrupa'daki 5 yıllık garanti, ne de eyesight gibi bir güvenlik sistemini getiriyorlar. Haliyle türkiye'de kemikleşen subaru kitlesi dışında kimse cesaret edemiyor bu arabalara.
  • Çok güzel araba ama şanzımanı ara hızlanmada çok tepkisiz. Düşük devir seyrederken aniden yükleniyorsun gaza, araba neredeyse 2 saniye düşünüp öyle hızlanmaya başlıyor. CVT şanzımanları oldum olası sevmem zaten motoru çok bağırttıkları için.
  • Yeni Hyundai Tucson (1.6 lt 177 hp benzin), 2. el Volvo XC60 D3 dizel ve Subaru Levorg arasında seçim yapmanız gerekirse hangisini neden tercih edersiniz arkadaşlar?
  • Birde bunlar var Japonya'da..







  • Yeni X1 aşağı yukarı aynı fiyat.
    Bu Hatcbakimsi StationVagonu alana kadar neden X1 almıyorum biri geçerli bir neden söylesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Yeni X1 aşağı yukarı aynı fiyat.
    Bu Hatcbakimsi StationVagonu alana kadar neden X1 almıyorum biri geçerli bir neden söylesin.

    Bmw X1 sDrive18i 136PS - 134.000 TL

    20 bin tl fiyat farkı, bomboş araç, 4 çeker bile değil, Güçsüz motor....

    Yol tutuşu, güvenlik, iç hacim bunlara girmiyorum bile...

    Alana neden aldın demem, saygı duyarım...

    Edit: Bu arada levorg, 3 serisi touring'den bile uzun ve iri bir otomobil nasıl hatchbackimsi sw oluyor kısmı da anlayamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G@LGE

    Yeni Hyundai Tucson (1.6 lt 177 hp benzin), 2. el Volvo XC60 D3 dizel ve Subaru Levorg arasında seçim yapmanız gerekirse hangisini neden tercih edersiniz arkadaşlar?

    İkinci el takıntısı yoksa Volvo ilk tercihim olurdu. Yerden yüksek araç ihtiyacı varsa levorgdan uzak durmak lazım. Yok Suv, crossover tarzını sadece görüntüsü için düşünüyorsanız, levorg görünüm olarak bence çok daha havalı. Tucson iyi hoş araç ama 4 çekeri hikayeden, performansda ve sürüş hissiyatında levorga rakip olabileceğini düşünmüyorum o yüzden tercih dışı. Sonuç olarak yıllık çok km yapmıyor ve bozık yollara girilmeyecekse levorg, tersi ise xc60 doğru tercih olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Yeni X1 aşağı yukarı aynı fiyat.
    Bu Hatcbakimsi StationVagonu alana kadar neden X1 almıyorum biri geçerli bir neden söylesin.

    Bmw X1 sDrive18i 136PS - 134.000 TL

    20 bin tl fiyat farkı, bomboş araç, 4 çeker bile değil, Güçsüz motor....

    Yol tutuşu, güvenlik, iç hacim bunlara girmiyorum bile...

    Alana neden aldın demem, saygı duyarım...

    Edit: Bu arada levorg, 3 serisi touring'den bile uzun ve iri bir otomobil nasıl hatchbackimsi sw oluyor kısmı da anlayamadım.


    Şekil olarak çok dağınık, hava ön arka bütünlüğü yok, şahsen bütüncül bir araba göremiyorum baktığımda,
    Subaru'ya bir ön yargım yok, hatta OutBack'i çok severim.

    Ama Levorg'un eksi yanlarını da görmezden gelemeyiz.

    Eğer Bmw'nin sitesinde bir hata yoksa

    BMW X1 sDrive16i SAV Otomatik 1.598 4 / 4 143 HP 119.326

    Ve bu indirimsiz fiyat, yapılan indirimle güzel bir donanım doldurulabilir.
    Levorg Cvt şanzıman kullanarak baştan 5-0 geride başlıyor kapışmaya,
    karşısında ZF gibi bir günümüz şartları için mükemmel denilebilecek bir şanzıman var.
    Bmw/Subaru kıyasında Subaru aşığı bir insan bile iki kere düşünür.
    Ayrıca X1 şehirli kullanımı için çok ideal, çok da çekici bir araç, yeni kasası ciddi manada stil sahibi.

    Geliri yüksek 5-10 maaşı ile bu arabaları alabilecek ülkeler için tercih çok zor olmaz, gider Levorgu beğendiyse alır kullanır,
    geri döünüşümüne, marka değerine vs bakmaz ama, Tr şartlarında 114 Bin verdiğiniz bir aracın bir sene geçmeden 80 Bin TL lere kadar düşmesi
    bizim ülkede pek kolay kabul edilebilecek bir durum değil, Bmw'de kesinlikle bu durum yaşanmaz, piyasası aşağı yukarı bellidir.

    Bu tür bir düşünceyi, almadan satmayı düşünen maho'lar dedik eleştirdik hadi ama, yine de Levorg X1 karşısında örneğin bir OutBack'in durduğu gibi
    dolu dolu hadi canım bu mu bu mu dedirtecek bir araç değil, SW gibi bir şey, hava kanalları var , sporumsu, ailemsi, yani bilmiyorum kolay tercih edilebilecek bir araç değil.
    Dediğim gibi karşısında ZF şanzımanlı, çok verimli bir motora sahip, marka kimliği ve kalitesi yüksek, hele F serileri ile yakaladığı çıkışı düşünürsek Bmw çok daha cazip aynı paralara.

    Yani işin içine mantık girince kesinlikle Levorg Türkiye şartlarında kesinlikle sınıfta kalır bu fiyatlarla.
    Tabi bunlar benim şahsi çıkarımım, aşık oldum alacağım diyenin parası kendi parası, gider alır, kimsenin kimseyi eleştirmeye hakkı yok.




  • x1 siz almadan zaten eski kasa olmuş olacak 2. elde değer kaybıyla subaruyu eleştirip eski kasa bmw tercihi mantıkla çelişiyor.(BMW X1 sDrive16i SAV Otomatik 1.598 4 / 4 143 HP 119.326)
    Yeni kasa x1 zaten önden çeker ve otomt. 135 binden başlıyor. Logosu için alan alır. Gerçek sürücü için itici, anca imaja yönelik olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saracen

    x1 siz almadan zaten eski kasa olmuş olacak 2. elde değer kaybıyla subaruyu eleştirip eski kasa bmw tercihi mantıkla çelişiyor.(BMW X1 sDrive16i SAV Otomatik 1.598 4 / 4 143 HP 119.326)
    Yeni kasa x1 zaten önden çeker ve otomt. 135 binden başlıyor. Logosu için alan alır. Gerçek sürücü için itici, anca imaja yönelik olur.

    Özür, ben karıştırmışım haklısın, gece gece yorgunluktan heralde, o fiyat tabiki eski kasaya ait :D
    Yeni 136, 130 'a verirler ama yine de bir iki donanımla hemen 140 ları görür, arada ciddi bir fiyat farkı var ama yine de,
    110 üstünde 1.6 Benzinli bir araba alınacaksa çok seçenek var, çok marjinal bir kesim hariç kimse gidip 1.6 Benzinli bir Subaruya 115 Bin TL vermez.

    Outback, Forester için oluşmuş bir alıcı kitlesi mevcut ama o araçların spesifik karakterleri var bilinerek tercih ediliyor,
    zor yani, satıştan kaldırmazsa Subaru iyidir.




  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Eğer kıyası Subaru XV - BMW X1 arasında yapıyor olsanız, dünyalar kadar fiyat farkına rağmen (tahminen 60 K kadar) kasa yeniliği, motor performansı, şanzımanı vs vs BMW X1 almaya çalışırdım. Ama kıyas elma ile armut üzerinden olunca iş değişiyor. Levorg'un muadili olsa olsa 3 serisi touring olur. Şimdi sırf yazabilmek için bmw sitesinde araç oluşturdum; motor performansı nedeni ile 3.20 olanı seçtim, standart donanıma sadece orjinal deri ve sunroof ile ön koltuk ısıtmayı eklediğimde sedan araç 160 K çıktı. 10 K'da touringe fark alıyor 170 K. Yani tıpkı xv-x1 kıyasında olduğu gibi neredeyse 60 K fark var arada. maalesef 1.6 motorda xdrive alınamıyor BMW'de onu hiç saymadım.

    Evet Subaru'nun kemik bir kitlesi mevcut ama levorg o kitlede bile heyecan yarattı diyebilirim. Bence satışına devam etmenin dışında muhtemelen seneye yollarda da daha çok göreceğiz.
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Yıllık 20.000 km veya fazlasını yapıyorum ve bozuk yola da giriyorum işin doğrusu. Suv veya crossover benim için artık ihtiyaç oldu, köpekler var çocuk var, günlük iş hayatı kullanımı dahil neredeyse 100 km yapıyorum 3 senedir kullandığım aracım artık haftasonu ihtiyaçlarımı karşılamıyor. Gönül levorg diyor ama mantıklı olanı XC60 herhalde
  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Selam Engin,

    şimdi x1-levorg olayına girmeyeceğim hiç, çünkü bana göre farklı platformda, farklı kullanıcı kitlelerine hitap eden araçlar..elma ile armut gibi olur bu karşılaştırma. ne bilim yani x1 veya muadili araç alacak birisi olsam levorg gibi bir araca bakmaz, veya levorg veya muadili bir araç alacak birisi olsam x1 e bakmazdım...

    ben cvt ile ilgili yazdıklarına birşeyler eklemek istiyorum..

    cvt denilen şanzımanı begenmiyorsunuz, tamam belki tecrübelerinize göre haklısınız ama bence cvt çok ama çok göreceli bir şanzıman ve tamamen kombin ettiğin motora göre seni hayattan soğutabilme potansiyeline sahip..

    misal babamda qq 1.6 benzin cvt var... ne zaman bu aracın sırtına çıksam (ki çıkmamak için elimden geleni ardıma koymuyorum), "şu araca cvt takanın taaa...." diye başlıyorum. araçtan soğuttu beni yeminle..

    ama bendeki forester da cvt, tamam kademeli cvt normal şanzıman gibi vites geçişleri simüle etmişler, ama sonuçta cvt, ve gerçekten yeminle konuşuyorum aracı kullandığım yaklaşık 8 ay ve 20000 km boyunca bir gün bir an bile aracın cvt olduğunu sorgulamadım...

    evet ekonomi için yapılmış küçük güçsüz motorlarda tam anlamıyla ölüm oluyor ama güzel bir motorla, ki bak foresterda öyle çok kallavi bir motor bile yok topu topu 2000 motor 150 hp; bu motorla bile tamamen farklı bir karakteristiğe bürünüyor..

    yani uzun lafın kısası tamam bir zf kadar başarılı bir şanzıman olamaz ama bence doğru bir kombinasyonla dediğin gibi 5-0 lık bir farkla da başlamaz, en azından benim için..




  • X1in eski kasasi guvenlik testerinde sorun cikarmis bir arac.levorgun guvenligini test etmek icin subarunun adi bile yeter.donanim motor dort cekeri saymiyorum.xc60 bunlardan bir kademe buyuk kaliyor ikinci el dusunulecekse onu almak daha dogru tabi.levorgun en guclu muadili tucson suanda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alikum kullanıcısına yanıt
    Bilmedigimden soruyorum subarudaki cvt şanziman vites gecisleri ve sürüs zevki diger şansimanlara gore daha mi zevksiz bazi incelemelerde oyle duydum umarim anlatabilmişimdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adoring

    Bilmedigimden soruyorum subarudaki cvt şanziman vites gecisleri ve sürüs zevki diger şansimanlara gore daha mi zevksiz bazi incelemelerde oyle duydum umarim anlatabilmişimdir?

    Tam tersi hocam.

    Subarudaki cvt'ler diğer cvt şanzmanlara göre daha zevkli.

    Bazılarında yazılımsal geliştirmelerle vitesli şanzuman kullanıyor hissi yaratıyor. Nissanın, toyotanın cvt'sinden daha başarılı.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.