Şimdi Ara

Subaru'nun sürekli dört çeker araç üretimi 20 milyon adedi devirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Subaru'nun sürekli dört çeker araç üretimi 20 milyon adedi devirdi



    Subaru’nun Sürekli Dört Çeker (AWD) sistemine sahip araçlarının toplam üretimi 2021 yılı Haziran ayı itibariyle 20 milyon adede ulaştı.



    Markanın Eylül 1972'de Japonya'nın ilk seri üretim AWD binek otomobili Subaru Leone 4WD Estate Van'ı piyasaya sürmesinden bu yana tam 49 yıl geçti. AWD modelleri şu anda Subaru'nun küresel satışlarının %98'ini oluşturuyor ve markanın tüm AWD modelleri, karşılıklı yatay yerleşimli "Boxer" motorla donatılmış Subaru Simetrik AWD sistemine sahip.



    Ayrıca Bkz.Renault'da sıfır faizli kredi, Dacia'da taksit erteleme fırsatı



    Subaru'nun Simetrik Sürekli Dört Çeker sisteminin en ayırt edici özelliği, simetrik olarak yerleştirilmiş bir aktarma organının onunla aynı doğrultuda konumlandırılmış boylamasına monte edilmiş bir Boxer motorla eşleştirilmiş olması. Boxer motor tarafından sağlanan alçak ağırlık merkezi ve simetrik aktarma organlarının ağırlık dengesinin mükemmel kombinasyonu, çeşitli hava ve yol koşullarında üstün sürüş performansı sunarak dört tekerlekten çekişe özgü dengeyi ve çekişi en üst düzeye çıkarıyor. Bu teknik avantajlara ek olarak, Subaru, sürücüye ve yolculara artırılmış “Eğlence ve İç Huzuru” sunmak ve araçla daha yüksek bir bütünlük duygusu sağlamak için “insan odaklı otomobil üretme” felsefesi kapsamında AWD kapasitesini sürekli olarak geliştirmeye devam ediyor.



    Subaru'nun sürekli dört çeker araç üretimi 20 milyon adedi devirdi



    Subaru'nun güvenlik ve sürüş keyfine olan bağlılığını destekleyen temel teknolojilerden biri olan ve yaklaşık yarım yüzyıl boyunca geliştirilmeye devam edilen Subaru'nun AWD teknolojisi ve AWD performansı, markanın elektrikli araçlarında da gelişmeye devam ediyor.



    Japonya'da ve dünyanın diğer bölgelerinde satışa sunulan "e-BOXER" ile donatılmış mild-hibrit modellerde ise; kar-buz gibi kaygan yol yüzeyleri ve engebeli yollarda gelişmiş sürüş kabiliyetinin yanı sıra daha fazla güvenlik hissi sunan AWD'nin daha hassas kontrolünü sağlayan, yol şartlarına son derece duyarlı ve hızlı yanıt veren bir motor yer alıyor.  



    2022'de pazara sunulacak tamamen elektrikli SUV "SOLTERRA" ve 2020'li yılların ortalarında piyasaya sürülmesi planlanan yeni güçlü hibrit araçlar da dahil olmak üzere yakın gelecekte satışa sunulacak elektrikli modeller için Subaru'nun AWD kapasitesi elektrifikasyon teknolojisiyle daha da geliştirilecek.









  • tamam

  • Bugün aynı REKLAMI hem İnstagram üzerinde tahmin edebileceğiniz malum kişilerde, hemde burada görmek şaşırtmadı. Mesela kaç milyon adet ürettiği değil! Asıl sorun şu Haziran ayında binlerce otomobil satışı olmuşken, hemde ülkenin şu ekonomisi içerisinde. Subaru neden 100 adet dahil araç satamamış?? Reklam ve pr çalışması mı yanlış? Rakiplere göre fiyatlandırmada mı hata var? Yoksa yaygın servis ve yedek parça ağının olmaması mı? Asıl sorunu görmeksizin böyle basit reklam hamleleri bana deve kuşlarını anımsatıyor. Yoksa;

    -Araçların boxer motor kullanımı,

    -Özel çekiş, kontrol sistemleri,

    -Boş ve dolu paketler arasındaki donanım farklarının gerçekten diğer modellere göre az oluşu

    gibi gibi başarılı olduğu birçok konu varken, bu araç neden satmıyor? Kimse bilmem kaç yılında araç ürettiğini, kaç milyon adet üretim yaptığını sormuyor.

    Kısaca, kimse babanızı sormaz annenizi sorarlar.


    Umarım asıl sorunlarını çözerek, markanın daha iyi verilere ulaşmasını sağlayabilirler.

    Ayrıca, kendi anavatanında dahil satış verileri rakiplerine göre çok çok düşük..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Subaru firmasına büyük bir saygı duyuyorum. Mühendisliklerini gerçek kullanıcı otomobilleri üretmek için kullanıyorlar.

    Subaru İmpreza Wrx'ler Forester'lar, Legacy'ler her biri segmentinde keyifle binilecek araçlar.

    Sadece sürüş zevki de değil, malzeme kalitesi ve güvenlik konusunda da güzel araçlar üretiyorlar.

    Subaru Xv'nin güvenliğini test etmek için 2.5 ton ağırlığında bir kamyonetle kafa kafaya çarpıştırmışlardı. Sonuç şoför kapısı çalışıyor yani böyle bir kazada bile kapıyı açıp inebilirsiniz.

    Aktif güvenlik sistemleri de iyi çalışıyor. Diğer firmalar daha Acc'yi düzgün çalıştıramazken Subaru çift kamera ile bisikletleri filan tanıyordu.

    Adamlar her konuda en iyisini yapmak için uğraşıyor. Bize de helal olsun demek düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 2017 de sıfır Subaru outback aldığımda yakın çevrem çok şaşırmıştı. Hep malum laflar vardı nasıl satacaksın ki, 4 çeker çok yakar, parçasını nasıl bulacaksın, parçası çok pahalı ya bunların, bla bla bla

    Peki ne oldu bu 4 senede. Aracı ilk aldığımda yeni bir maceraya başladığımın bende farkındaydım ama en azından çok çok iyi araştırıp testler yaparak aldığım bir araçti o nedenle güvensizlik hiç hissetmedim

    Tabi ilk başlarda araca yabancıyım ama her özelliğine de çok meraklıyım, ilk 6 ayda aracın aslında SUV değilde crossover otomobil olduğunu anladım. Nasıl anladım; bi kere yolda gidişi virajları alışı, direksiyon hassasiyeti, oturuşu vs otomobilden eksiksizdi araç araştırdığım zamanda tiguan la arada kalmıştım çünkü vw öncelikli bir kişiydim. Tiguanı da zaten amca kızıma aldık :). Tecrübeyle anladım ki fiyat olarak tiguan seviyesinde ama sınıf olarak kesinlikte premium seviyesinde bir araca sahip olmuşum. Muhtemelen fiyatına göre beklentim tiguan seviyesindeydi ve o fiyata o konfor beni şaşırtmıştı.

    6 ay sonra ne oldu; ilk bakıma gittik ve bakım fiyatı tabiki vw ile hemen hemen aynıydı işin ilginci diğer reno aracımızın sradan bakımı daha pahalı tutmuştu. Yakıt ise şehir dışı 6.0 lt şehir içi 8lt seviyelerindeydi buda memnuniyet vericiydi.
    Peki çevrem ne yaptı; açık açık yakın markaja almışlardı hep yakıtı soruyolar, yol sesini sorular konforu soruyorlar tabi inanamıyorlar ve hep kendimize plan yapıp doğa gezmeleri, uzun yol yolculukları yapıyoruz. Hepside mest oluyordu ama günün sonunda abi alsak satamayız ya bunu diyorlardı.

    Kendi işimin patronuyum, bir gün 2 firmanında patronunu alarak şehir dışında proje çalışması yapacağız. O 2 iş arkadaşımda 2016bmw 5.20d ve mercedes E300 var. Dediler ki senin araba farklı senin arabayla gidelim görelim. O zaman yolculuğu beraber yaptık ve şaşırıp kalmışlardı hiç beklemedikleri şekilde araç konforlu rahat geniş ve güvenli gelmişti fakat gün sonunda ne oldu denildi ki biz patron adamlara kullanımdan çık gösteriş lazım oluyor 2. Araç olarak ciddi ciddi bundan bir tane düşünüyoruz oldu.

    Aradan geçti 4 yıl. Artık çevremdekiler subaru bayilerinde araç kovalıyolar ama geçti o günler. Artık ötvler ağır güçlü arabaları getirmiyorlar, outback yok forester motor yüzünden premium seviyede değil fiyatlar uçtu vs vs. Ben ise 100.000 km de mutlu mesut hayatıma devam ediyorum. Şu sıralar 2017 outback arıyoruz bir arkadaşıma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • canibeyaz C kullanıcısına yanıt

    Outback yalıtım ne seviyede? Tiguan la kıyaslar mısınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boxer motoru inatla kullanmak için dizelini bile geliştiren saygı duyulası bir marka. Yakınınızdan egzozlu Subaru geçtiğini bu sayede net bir şekilde ayırt edebiliyorsunuz. IIHS gibi ağır testlerde hep en tepeye oynayan sonuçlar alarakta güvenilirliğini kanıtlıyor. Birkaç seneye kadar ailemizde GC8 kasası vardı çok eğlenceli ve kullanımı zevkli güven veren bir araçtı. 4 çekerin de hakkını gerçekten veriyor yakışır subiye. Nice 20 milyonlara

  • Subaru gibi marka tamda bu ülkeye layık önemi veriyor. Yani ipinfe bile değil. Düşün 20m 4x4 üretiyorsun tr de kaç tane var desen 1000 li rakamlar bile olmayabilir.

    Şu ülke insanı şu araçları sırf motor ötv ikiileminde alamadı. İnşallah elektrikli araçları daha çok satar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle outback daha iyi. Tiguana göre eksiklik sayılabilecek şey söylersek tiguanın direksiyonu daha yumuşak. Fakat 4 sene geçti ve tiguandan şu anda sağlam trim sesleri geliyor ben okadar dağ taş gezdiğim halde halen trim sesi yok ve nasıl böyle olabiliyor halen anlam veremedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canibeyaz C kullanıcısına yanıt

    Aynı sağlamlık xv de de var. İnceleyince o kadar kaliteli izlenimi vermiyor ama kullandıkça anlıyorsun. Trim sesi vs yok gayet tok yapıda. Zor koşullarda test edildiği, bunlara dikkat edildiği belli oluyor. Bir tek direksiyon derisi çok kalitesiz.

    Yeni kasa outback çok güzel duruyor ama bu ülkede imkansız artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugünlük doğadayız.


    Subaru'nun sürekli dört çeker araç üretimi 20 milyon adedi devirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.