Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.086
Cevap
199
Favori
1.009.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SRJANN

    Biraz abarttım sanırım: )
    Son durum budur.

     SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!!


    Alıntıları Göster
    XV'yi iki kere test ettim, bir kez de günlük kiraladım çok beğendim ancak aşağıdaki çekincelerim olmasa hemen alırdım

    1. Kiraldığım gün klima açık arabada 4 kişiydik, 70 le giderken sol şeride geçip önümdeki arabayı sollamaya çalıştım ancak sanki saatler sürdü sollamam:) Aracın ara hızlanması baya kötü. Şehir içi için gayet yeterli ancak otobanda baya can sıkıyor. Subaru 2011 tokyo fuarında tanıttığı 1.6 DIT turbo motrunu getirse tadından yenmez

    2. aracın 2013 modelleri Mart sonu gelmesine rağmen hala piyasada yok fiyatlar hep 2012 model fiyatları, imprezanın başına gelen XV nin başına da gelir mi diye korkuyorum. Impreza artık getirilmiyor biliyorsunuz.. Zaten subaru araçlar 2. el de korkunç değer kaybediyor, bir de XV yi ürün gamından düşürürlerse elimizde 2. elde değeri çok düşen ve sıfırı olmayan bir araç ile kalabiliriz.. Fiatların 10.000 tl indirilmesi de stok eritme politikası olabilir ve bahsettiğim çekincemi arttırıyor

    Bunların dışında araç bence çok iyi ve güzel..

    En çok keyif aldığım ise aracın viraj performansı ve insana verdiği ray üzerinde gidiyormuş hissi..

    Kiraladığım günden beri bindiğim ve test ettiğim diğer hiç bir araçtan keyif almaz oldum bu yüzden:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermanitouch

    XV'yi iki kere test ettim, bir kez de günlük kiraladım çok beğendim ancak aşağıdaki çekincelerim olmasa hemen alırdım

    1. Kiraldığım gün klima açık arabada 4 kişiydik, 70 le giderken sol şeride geçip önümdeki arabayı sollamaya çalıştım ancak sanki saatler sürdü sollamam:) Aracın ara hızlanması baya kötü. Şehir içi için gayet yeterli ancak otobanda baya can sıkıyor. Subaru 2011 tokyo fuarında tanıttığı 1.6 DIT turbo motrunu getirse tadından yenmez

    2. aracın 2013 modelleri Mart sonu gelmesine rağmen hala piyasada yok fiyatlar hep 2012 model fiyatları, imprezanın başına gelen XV nin başına da gelir mi diye korkuyorum. Impreza artık getirilmiyor biliyorsunuz.. Zaten subaru araçlar 2. el de korkunç değer kaybediyor, bir de XV yi ürün gamından düşürürlerse elimizde 2. elde değeri çok düşen ve sıfırı olmayan bir araç ile kalabiliriz.. Fiatların 10.000 tl indirilmesi de stok eritme politikası olabilir ve bahsettiğim çekincemi arttırıyor

    Bunların dışında araç bence çok iyi ve güzel..

    En çok keyif aldığım ise aracın viraj performansı ve insana verdiği ray üzerinde gidiyormuş hissi..

    Kiraladığım günden beri bindiğim ve test ettiğim diğer hiç bir araçtan keyif almaz oldum bu yüzden:)


    1405 kg'lık 1.6 atmosferik bir aracın ara hızlanmasının daha iyi olması zor. Turbo olsaydı daha güzel olurdu. Gerçi turbo da olsa 4 kişi + klima ile yine de çok iyi bir performans vermezdi.

    İndirim yapılması stok eritmeden ziyade ilk çıkış fiyatlarının yüksek olması sebebiyle satış rakamlarının düşük olması. 2013 modeller yolda, Mayıs ayında satışta olacak. Geç gelmesinin sebebi de Subaru'nun üretim hacminin düşük olması. Subaru Toyota gibi değil, butik bir marka. Yeni kanuna göre aracın model yılı üretildiği takvim yılı olduğu için yılbaşından sonra Türkiye siparişlerinin üretilip gelmesi Nisan sonunu buluyor.

    Eğer almayı düşünüyorsanız zamlı 2013 model yerine indirimli fiyat üzerinden iyi bir ilave indirim ile 2012 model almanızı tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mightywings

    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanitouch

    XV'yi iki kere test ettim, bir kez de günlük kiraladım çok beğendim ancak aşağıdaki çekincelerim olmasa hemen alırdım

    1. Kiraldığım gün klima açık arabada 4 kişiydik, 70 le giderken sol şeride geçip önümdeki arabayı sollamaya çalıştım ancak sanki saatler sürdü sollamam:) Aracın ara hızlanması baya kötü. Şehir içi için gayet yeterli ancak otobanda baya can sıkıyor. Subaru 2011 tokyo fuarında tanıttığı 1.6 DIT turbo motrunu getirse tadından yenmez

    2. aracın 2013 modelleri Mart sonu gelmesine rağmen hala piyasada yok fiyatlar hep 2012 model fiyatları, imprezanın başına gelen XV nin başına da gelir mi diye korkuyorum. Impreza artık getirilmiyor biliyorsunuz.. Zaten subaru araçlar 2. el de korkunç değer kaybediyor, bir de XV yi ürün gamından düşürürlerse elimizde 2. elde değeri çok düşen ve sıfırı olmayan bir araç ile kalabiliriz.. Fiatların 10.000 tl indirilmesi de stok eritme politikası olabilir ve bahsettiğim çekincemi arttırıyor

    Bunların dışında araç bence çok iyi ve güzel..

    En çok keyif aldığım ise aracın viraj performansı ve insana verdiği ray üzerinde gidiyormuş hissi..

    Kiraladığım günden beri bindiğim ve test ettiğim diğer hiç bir araçtan keyif almaz oldum bu yüzden:)


    1405 kg'lık 1.6 atmosferik bir aracın ara hızlanmasının daha iyi olması zor. Turbo olsaydı daha güzel olurdu. Gerçi turbo da olsa 4 kişi + klima ile yine de çok iyi bir performans vermezdi.

    İndirim yapılması stok eritmeden ziyade ilk çıkış fiyatlarının yüksek olması sebebiyle satış rakamlarının düşük olması. 2013 modeller yolda, Mayıs ayında satışta olacak. Geç gelmesinin sebebi de Subaru'nun üretim hacminin düşük olması. Subaru Toyota gibi değil, butik bir marka. Yeni kanuna göre aracın model yılı üretildiği takvim yılı olduğu için yılbaşından sonra Türkiye siparişlerinin üretilip gelmesi Nisan sonunu buluyor.

    Eğer almayı düşünüyorsanız zamlı 2013 model yerine indirimli fiyat üzerinden iyi bir ilave indirim ile 2012 model almanızı tavsiye ederim.





    Zaten 2013'ler geldiginde ruhsatta yazan ibareden baska birsey olmayacak. Ayni kasa, ayni motor (tabii distribitor bir surpriz yapip 2.0 getirirse isler degisir)

    Subaru alan kisi satarken deger kaybetme ozverisini gosterir. Subaru'cuya baska araba sevdirmek cok zor. Hatta butce olmasina ragmen yine de katlarinca pahali markalar alinmayabiliyor. XV memnuniyetim yazmakla bitmez. Konfor, guvenik, şanziman, motor vs vs. Ama bir de XV'im hakkinda kotu yanlarini yazayim. Gercekten kiziyorum Subaru'ya şu hatalardan:

    1- On kol dayama hareketsiz. Durdugu yer epey geride kaliyor. Cok sinir bozucu.

    2- Boyle bir aracta nasil arka kol dayama olmaz.

    3- Bence olmazsa olmaz, onden arkaya tavan barlari yok aracta ve satilmiyor ustelik. Amerikan versiyonu XV crosstrack'lerin ustundeki barlar bizim versiyon da nasil olmaz Subaru? Senin isin yagmur,kar,dag,arazi degil mi zaten? Daha beteri aerodynamics'i zayiflatan enlemsine barlari bir dunya paraya satiyor aksesuar olarak. Hem o para verilmez, hem de cok cirkin duruyorlar.

    Gercekten sinir oluyorum bu işe. XV ile kayaga gitmiyorum sirf tavan barlari olmadigi icin. Peder beyin Forester'i aliyorum onda var diye...

    Daha birseyler vardir ama aklima bu kadar geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Link234 -- 21 Mart 2013; 17:12:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    quote:

    Orijinalden alıntı: mightywings

    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanitouch

    XV'yi iki kere test ettim, bir kez de günlük kiraladım çok beğendim ancak aşağıdaki çekincelerim olmasa hemen alırdım

    1. Kiraldığım gün klima açık arabada 4 kişiydik, 70 le giderken sol şeride geçip önümdeki arabayı sollamaya çalıştım ancak sanki saatler sürdü sollamam:) Aracın ara hızlanması baya kötü. Şehir içi için gayet yeterli ancak otobanda baya can sıkıyor. Subaru 2011 tokyo fuarında tanıttığı 1.6 DIT turbo motrunu getirse tadından yenmez

    2. aracın 2013 modelleri Mart sonu gelmesine rağmen hala piyasada yok fiyatlar hep 2012 model fiyatları, imprezanın başına gelen XV nin başına da gelir mi diye korkuyorum. Impreza artık getirilmiyor biliyorsunuz.. Zaten subaru araçlar 2. el de korkunç değer kaybediyor, bir de XV yi ürün gamından düşürürlerse elimizde 2. elde değeri çok düşen ve sıfırı olmayan bir araç ile kalabiliriz.. Fiatların 10.000 tl indirilmesi de stok eritme politikası olabilir ve bahsettiğim çekincemi arttırıyor

    Bunların dışında araç bence çok iyi ve güzel..

    En çok keyif aldığım ise aracın viraj performansı ve insana verdiği ray üzerinde gidiyormuş hissi..

    Kiraladığım günden beri bindiğim ve test ettiğim diğer hiç bir araçtan keyif almaz oldum bu yüzden:)


    1405 kg'lık 1.6 atmosferik bir aracın ara hızlanmasının daha iyi olması zor. Turbo olsaydı daha güzel olurdu. Gerçi turbo da olsa 4 kişi + klima ile yine de çok iyi bir performans vermezdi.

    İndirim yapılması stok eritmeden ziyade ilk çıkış fiyatlarının yüksek olması sebebiyle satış rakamlarının düşük olması. 2013 modeller yolda, Mayıs ayında satışta olacak. Geç gelmesinin sebebi de Subaru'nun üretim hacminin düşük olması. Subaru Toyota gibi değil, butik bir marka. Yeni kanuna göre aracın model yılı üretildiği takvim yılı olduğu için yılbaşından sonra Türkiye siparişlerinin üretilip gelmesi Nisan sonunu buluyor.

    Eğer almayı düşünüyorsanız zamlı 2013 model yerine indirimli fiyat üzerinden iyi bir ilave indirim ile 2012 model almanızı tavsiye ederim.





    Zaten 2013'ler geldiginde ruhsatta yazan ibareden baska birsey olmayacak. Ayni kasa, ayni motor (tabii distribitor bir surpriz yapip 2.0 getirirse isler degisir)

    Subaru alan kisi satarken deger kaybetme ozverisini gosterir. Subaru'cuya baska araba sevdirmek cok zor. Hatta butce olmasina ragmen yine de katlarinca pahali markalar alinmayabiliyor. XV memnuniyetim yazmakla bitmez. Konfor, guvenik, şanziman, motor vs vs. Ama bir de XV'im hakkinda kotu yanlarini yazayim. Gercekten kiziyorum Subaru'ya şu hatalardan:

    1- On kol dayama hareketsiz. Durdugu yer epey geride kaliyor. Cok sinir bozucu.

    2- Boyle bir aracta nasil arka kol dayama olmaz.

    3- Bence olmazsa olmaz, onden arkaya tavan barlari yok aracta ve satilmiyor ustelik. Amerikan versiyonu XV crosstrack'lerin ustundeki barlar bizim versiyon da nasil olmaz Subaru? Senin isin yagmur,kar,dag,arazi degil mi zaten? Daha beteri aerodynamics'i zayiflatan enlemsine barlari bir dunya paraya satiyor aksesuar olarak. Hem o para verilmez, hem de cok cirkin duruyorlar.

    Gercekten sinir oluyorum bu işe. XV ile kayaga gitmiyorum sirf tavan barlari olmadigi icin. Peder beyin Forester'i aliyorum onda var diye...

    Daha birseyler vardir ama aklima bu kadar geliyor.

    Alıntıları Göster
    aracınız hayırlı olsun Subaruya binen birisi daha başka marka araç bakmıyor.Dediğiniz gibi subaruyu sıfır alan adam satmak için almaz binmek için alır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okullu Mehmet Pasa

    aracınız hayırlı olsun Subaruya binen birisi daha başka marka araç bakmıyor.Dediğiniz gibi subaruyu sıfır alan adam satmak için almaz binmek için alır.

    Alıntıları Göster
    Buarada Subaru, XV Hybrid modelini New York otomobil fuarında tanıtıyor. Hadi hayırlısı, detaylarını, teknik verilerini merek etmiyor değilim boxer olmak şartıyla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    Buarada Subaru, XV Hybrid modelini New York otomobil fuarında tanıtıyor. Hadi hayırlısı, detaylarını, teknik verilerini merek etmiyor değilim boxer olmak şartıyla...

    Alıntıları Göster
    Son dönemde Subaru XV satın alan arkadaşlarımız, hangi bayiden, anahtar teslim kaç liraya satın aldıklarını belirtebilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaylanCemilem

    Son dönemde Subaru XV satın alan arkadaşlarımız, hangi bayiden, anahtar teslim kaç liraya satın aldıklarını belirtebilirler mi?

    ben ankara bayraktardan xv Premium aldım..sonuncusunu..birkaç ilave işlem (boya koruma,vs ) yaptırmak için bıraktım,ne durumda görmeye gittiğimde 3 müşteri bakıyordu.biri illa Premium arıyordu,diğeri elegance anlaşmış son işlemleri yapıyordu..Premium'u liste fiyatından az bir miktar kırımla aldım.sanırım 2 tane elegance kaldı.premium yok dediğim gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkk33an

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaylanCemilem

    Son dönemde Subaru XV satın alan arkadaşlarımız, hangi bayiden, anahtar teslim kaç liraya satın aldıklarını belirtebilirler mi?

    ben ankara bayraktardan xv Premium aldım..sonuncusunu..birkaç ilave işlem (boya koruma,vs ) yaptırmak için bıraktım,ne durumda görmeye gittiğimde 3 müşteri bakıyordu.biri illa Premium arıyordu,diğeri elegance anlaşmış son işlemleri yapıyordu..Premium'u liste fiyatından az bir miktar kırımla aldım.sanırım 2 tane elegance kaldı.premium yok dediğim gibi.

    Alıntıları Göster
    Dün XV'yle Bolu Kartlakaya'ya tırmanırken buzlanma çoktu. Tırmanırken artık bir noktada tüm araçlar durdu çünkü bazı araçlar çıkamıyordu buzdan ötürü. Zaten en önde bir kafile otobüsü kalınca yaklaşık 30 araç konvoy olduk ve durduk. Çoğu araç o noktada zincir takmak zorunda kaldı. Buzun üzerindeyken kalkarken cok zorlanan (patinaj & kaydırma) veya hiç kalkamadan zincire sarılan, görebildiğim bazı 4 çeker veya görünümlüler şöyle:

    - JEEP cherokee
    - Toyota rav
    - Suzuki vitara
    - Daihatsu
    - Volkswagen tiguan
    - Ssangyong action

    SORUNSUZCA BUZ ÜZERİNDE KALKANLAR:

    - Subaru forester
    - Subaru impreza AWD
    - BMW X5
    - Benim Subaru XV (lastikler dört mevsim, kar değil)

    Aslında video'ya çekmelikti ortam ama millet çok stres yapınca, kaydıranlar falan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    Dün XV'yle Bolu Kartlakaya'ya tırmanırken buzlanma çoktu. Tırmanırken artık bir noktada tüm araçlar durdu çünkü bazı araçlar çıkamıyordu buzdan ötürü. Zaten en önde bir kafile otobüsü kalınca yaklaşık 30 araç konvoy olduk ve durduk. Çoğu araç o noktada zincir takmak zorunda kaldı. Buzun üzerindeyken kalkarken cok zorlanan (patinaj & kaydırma) veya hiç kalkamadan zincire sarılan, görebildiğim bazı 4 çeker veya görünümlüler şöyle:

    - JEEP cherokee
    - Toyota rav
    - Suzuki vitara
    - Daihatsu
    - Volkswagen tiguan
    - Ssangyong action

    SORUNSUZCA BUZ ÜZERİNDE KALKANLAR:

    - Subaru forester
    - Subaru impreza AWD
    - BMW X5
    - Benim Subaru XV (lastikler dört mevsim, kar değil)

    Aslında video'ya çekmelikti ortam ama millet çok stres yapınca, kaydıranlar falan...

    Alıntıları Göster
    sadece vitara şaşırttı beni çıkamayanlar arasında...ilginç..vitara güzel bir arazidir yahu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    sadece vitara şaşırttı beni çıkamayanlar arasında...ilginç..vitara güzel bir arazidir yahu

    Hatta Vitaranın şöförü 100 m. önce gayet iddialı bir şekilde korna çalıp yol istedi, ben de verdim bastı gitti buzun üstünde. Ta ki durana kadar. Son gördüğümde ön tekerler full patinaja kalmış, arka tekerler debeleniyor geri geri kaydırıyordu. Tork dağılımı sıkıntısı var demekki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    sadece vitara şaşırttı beni çıkamayanlar arasında...ilginç..vitara güzel bir arazidir yahu

    Hatta Vitaranın şöförü 100 m. önce gayet iddialı bir şekilde korna çalıp yol istedi, ben de verdim bastı gitti buzun üstünde. Ta ki durana kadar. Son gördüğümde ön tekerler full patinaja kalmış, arka tekerler debeleniyor geri geri kaydırıyordu. Tork dağılımı sıkıntısı var demekki.

    Alıntıları Göster
    kesin pilotaj hatasıdır...4L ye alsaydı tırmanırdı vitara...suzuki subaru kardeştir gönlümde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    kesin pilotaj hatasıdır...4L ye alsaydı tırmanırdı vitara...suzuki subaru kardeştir gönlümde

    Alıntıları Göster
    Bu başlık altında yazılanlardan XV hakkında çok şey öğrendim. Özellikle Link234 tarafından verilen bilgilerin çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Otomobille ilgili teknik verileri ve sürüş dinamiklerini gayet dikkatli ve objektif anlatmış, kendisine teşekkür ediyorum. Bu aracı Kasım ayından beri inceliyorum aslında. Yakında bir test edeceğim. En başından beri beni düşündüren husus aracın motor performansı idi. Bu ağırlıkta bir araçta 1.6 atmosferik motor ve 114 HP düşük kalmış. Yakıtı belki de çok sorun etmediğim için böyle düşünüyor olabilirim ama özellikle araç yüklü iken rampada yığılabilir gibi geliyor bana. Link234 belki bu konuda bir yorumda bulunabilir mi acaba? Arabadaki ekstra gücü yalnızca sollamalarda veya emniyet için gerektiğinde kullanan biriyim ve hıza karşı bir merakım filan da yoktur. Böyle anlaşılmasını istemem. 2013 modellerin gelmesine az bir zaman kala 2012 modellerde bir miktar daha indirim olmasını bekler misiniz? Cevaplarınız için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskota

    Bu başlık altında yazılanlardan XV hakkında çok şey öğrendim. Özellikle Link234 tarafından verilen bilgilerin çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Otomobille ilgili teknik verileri ve sürüş dinamiklerini gayet dikkatli ve objektif anlatmış, kendisine teşekkür ediyorum. Bu aracı Kasım ayından beri inceliyorum aslında. Yakında bir test edeceğim. En başından beri beni düşündüren husus aracın motor performansı idi. Bu ağırlıkta bir araçta 1.6 atmosferik motor ve 114 HP düşük kalmış. Yakıtı belki de çok sorun etmediğim için böyle düşünüyor olabilirim ama özellikle araç yüklü iken rampada yığılabilir gibi geliyor bana. Link234 belki bu konuda bir yorumda bulunabilir mi acaba? Arabadaki ekstra gücü yalnızca sollamalarda veya emniyet için gerektiğinde kullanan biriyim ve hıza karşı bir merakım filan da yoktur. Böyle anlaşılmasını istemem. 2013 modellerin gelmesine az bir zaman kala 2012 modellerde bir miktar daha indirim olmasını bekler misiniz? Cevaplarınız için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    impreza 1.5 çok şaşırtıcı olmuştur bütün heybetli araçlar kalırken onun tırmanması araç sahiplerini fena üzmüştür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskota

    Bu başlık altında yazılanlardan XV hakkında çok şey öğrendim. Özellikle Link234 tarafından verilen bilgilerin çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Otomobille ilgili teknik verileri ve sürüş dinamiklerini gayet dikkatli ve objektif anlatmış, kendisine teşekkür ediyorum. Bu aracı Kasım ayından beri inceliyorum aslında. Yakında bir test edeceğim. En başından beri beni düşündüren husus aracın motor performansı idi. Bu ağırlıkta bir araçta 1.6 atmosferik motor ve 114 HP düşük kalmış. Yakıtı belki de çok sorun etmediğim için böyle düşünüyor olabilirim ama özellikle araç yüklü iken rampada yığılabilir gibi geliyor bana. Link234 belki bu konuda bir yorumda bulunabilir mi acaba? Arabadaki ekstra gücü yalnızca sollamalarda veya emniyet için gerektiğinde kullanan biriyim ve hıza karşı bir merakım filan da yoktur. Böyle anlaşılmasını istemem. 2013 modellerin gelmesine az bir zaman kala 2012 modellerde bir miktar daha indirim olmasını bekler misiniz? Cevaplarınız için teşekkürler.

    Teşekkür ederim. Sorularınızı cevaplamaya çalışayım.

    Araçta 4 kişi varken bir defa şehir içi sürdüm. Motor zorlanıyor, yığılacak gibi oluyor ama iş görüyor. Mesela Istanbul istikametinden Bolu'ya tırmanırken (2 kişi) şunu farkediyorum; araç hızını alana kadar biraz zorlanıyor ama hızını aldıktan sonra değmeyin keyfime. Altını çiziyorum yol tutuşu Forester'dan daha iyi ve sürüşü daha keyifli bence, kesinlikle yolculuktan daha fazla keyif alıyorum. Amamotor performansı daha önemliyse ve yakıt tüketimine takılmıyorsanız aynı bütçelere az kullanılmış 2.0 AT Forester almayı tercih edebilirsiniz. İşte hem XV'nin keyfini hem de Forester'ın Performansını XV 2.0 Dizel veriyor ama TR'de satışta yok malesef.

    Son ş.dışı yolculuğumda büyük çoğunluğu 140 - 160 km arası hızla 500 km yol yaptım. 3.000 - 5.000 devir arası baya bir bağırttım motoru. Buna rağmen tüketim 7 lt oldu. 1.500 kg araç için bunun iyi bir değer olduğunu düşünüyorum. Sakin kullanımda ise 5.5 litrelere düşüyor. Ş.içi değerim ise tasarruflu kullanmıyorum ve 7 lt.

    Şuanki liste fiyatlarında indirim olur mu? Sanmam ama 2013'ler galeriye girdiğinde belki kalan birkaç adet 2012 modele güzel indirimler yapabilirler. Belki de 2013 hiç gelmez. XV satışında hedefe ulaştığını sanmıyorum sokaklara bakarsak... Neden? Hep yanlış reklam stratejileri yüzünden Subaru tutmadı bu ülkede zaten. Mesela İngiltere'de Q3 ile XV aynı potansiyel alıcılara hitap ediyor ve aynı fiyata satılıyor. Bizde ise Kia Sportage mertebesinde ve buna rağmen Sportage tercih ediliyorsa tanıtım sıkıntısı var demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    quote:

    Orijinalden alıntı: iskota

    Bu başlık altında yazılanlardan XV hakkında çok şey öğrendim. Özellikle Link234 tarafından verilen bilgilerin çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Otomobille ilgili teknik verileri ve sürüş dinamiklerini gayet dikkatli ve objektif anlatmış, kendisine teşekkür ediyorum. Bu aracı Kasım ayından beri inceliyorum aslında. Yakında bir test edeceğim. En başından beri beni düşündüren husus aracın motor performansı idi. Bu ağırlıkta bir araçta 1.6 atmosferik motor ve 114 HP düşük kalmış. Yakıtı belki de çok sorun etmediğim için böyle düşünüyor olabilirim ama özellikle araç yüklü iken rampada yığılabilir gibi geliyor bana. Link234 belki bu konuda bir yorumda bulunabilir mi acaba? Arabadaki ekstra gücü yalnızca sollamalarda veya emniyet için gerektiğinde kullanan biriyim ve hıza karşı bir merakım filan da yoktur. Böyle anlaşılmasını istemem. 2013 modellerin gelmesine az bir zaman kala 2012 modellerde bir miktar daha indirim olmasını bekler misiniz? Cevaplarınız için teşekkürler.

    Teşekkür ederim. Sorularınızı cevaplamaya çalışayım.

    Araçta 4 kişi varken bir defa şehir içi sürdüm. Motor zorlanıyor, yığılacak gibi oluyor ama iş görüyor. Mesela Istanbul istikametinden Bolu'ya tırmanırken (2 kişi) şunu farkediyorum; araç hızını alana kadar biraz zorlanıyor ama hızını aldıktan sonra değmeyin keyfime. Altını çiziyorum yol tutuşu Forester'dan daha iyi ve sürüşü daha keyifli bence, kesinlikle yolculuktan daha fazla keyif alıyorum. Amamotor performansı daha önemliyse ve yakıt tüketimine takılmıyorsanız aynı bütçelere az kullanılmış 2.0 AT Forester almayı tercih edebilirsiniz. İşte hem XV'nin keyfini hem de Forester'ın Performansını XV 2.0 Dizel veriyor ama TR'de satışta yok malesef.

    Son ş.dışı yolculuğumda büyük çoğunluğu 140 - 160 km arası hızla 500 km yol yaptım. 3.000 - 5.000 devir arası baya bir bağırttım motoru. Buna rağmen tüketim 7 lt oldu. 1.500 kg araç için bunun iyi bir değer olduğunu düşünüyorum. Sakin kullanımda ise 5.5 litrelere düşüyor. Ş.içi değerim ise tasarruflu kullanmıyorum ve 7 lt.

    Şuanki liste fiyatlarında indirim olur mu? Sanmam ama 2013'ler galeriye girdiğinde belki kalan birkaç adet 2012 modele güzel indirimler yapabilirler. Belki de 2013 hiç gelmez. XV satışında hedefe ulaştığını sanmıyorum sokaklara bakarsak... Neden? Hep yanlış reklam stratejileri yüzünden Subaru tutmadı bu ülkede zaten. Mesela İngiltere'de Q3 ile XV aynı potansiyel alıcılara hitap ediyor ve aynı fiyata satılıyor. Bizde ise Kia Sportage mertebesinde ve buna rağmen Sportage tercih ediliyorsa tanıtım sıkıntısı var demektir.

    Alıntıları Göster
    Tekrar teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. Bir bayiye XV 2.0D ya da benzinli 150 HP modelinin TR'ye getirilmesi olasılığını sordum. Vergilendirme nedeniyle düşünülmediğini söylediler. Geçenlerde bir değerlendirme yazısını okurken ben de XV ile Q3 fiyatlarının İngiltere'de birbirine epeyce yakın olduğunu fark etmiştim. Subaru'nun yurt dışında ne kadar meraklısı olduğunu bilen ve markayı tanıyan biri olarak bu firmanın TR'deki pazarlama stratejisi ve yaklaşımı oldum olası şaşırtmıştır beni de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    quote:

    Orijinalden alıntı: iskota

    Bu başlık altında yazılanlardan XV hakkında çok şey öğrendim. Özellikle Link234 tarafından verilen bilgilerin çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Otomobille ilgili teknik verileri ve sürüş dinamiklerini gayet dikkatli ve objektif anlatmış, kendisine teşekkür ediyorum. Bu aracı Kasım ayından beri inceliyorum aslında. Yakında bir test edeceğim. En başından beri beni düşündüren husus aracın motor performansı idi. Bu ağırlıkta bir araçta 1.6 atmosferik motor ve 114 HP düşük kalmış. Yakıtı belki de çok sorun etmediğim için böyle düşünüyor olabilirim ama özellikle araç yüklü iken rampada yığılabilir gibi geliyor bana. Link234 belki bu konuda bir yorumda bulunabilir mi acaba? Arabadaki ekstra gücü yalnızca sollamalarda veya emniyet için gerektiğinde kullanan biriyim ve hıza karşı bir merakım filan da yoktur. Böyle anlaşılmasını istemem. 2013 modellerin gelmesine az bir zaman kala 2012 modellerde bir miktar daha indirim olmasını bekler misiniz? Cevaplarınız için teşekkürler.

    Teşekkür ederim. Sorularınızı cevaplamaya çalışayım.

    Araçta 4 kişi varken bir defa şehir içi sürdüm. Motor zorlanıyor, yığılacak gibi oluyor ama iş görüyor. Mesela Istanbul istikametinden Bolu'ya tırmanırken (2 kişi) şunu farkediyorum; araç hızını alana kadar biraz zorlanıyor ama hızını aldıktan sonra değmeyin keyfime. Altını çiziyorum yol tutuşu Forester'dan daha iyi ve sürüşü daha keyifli bence, kesinlikle yolculuktan daha fazla keyif alıyorum. Amamotor performansı daha önemliyse ve yakıt tüketimine takılmıyorsanız aynı bütçelere az kullanılmış 2.0 AT Forester almayı tercih edebilirsiniz. İşte hem XV'nin keyfini hem de Forester'ın Performansını XV 2.0 Dizel veriyor ama TR'de satışta yok malesef.

    Son ş.dışı yolculuğumda büyük çoğunluğu 140 - 160 km arası hızla 500 km yol yaptım. 3.000 - 5.000 devir arası baya bir bağırttım motoru. Buna rağmen tüketim 7 lt oldu. 1.500 kg araç için bunun iyi bir değer olduğunu düşünüyorum. Sakin kullanımda ise 5.5 litrelere düşüyor. Ş.içi değerim ise tasarruflu kullanmıyorum ve 7 lt.

    Şuanki liste fiyatlarında indirim olur mu? Sanmam ama 2013'ler galeriye girdiğinde belki kalan birkaç adet 2012 modele güzel indirimler yapabilirler. Belki de 2013 hiç gelmez. XV satışında hedefe ulaştığını sanmıyorum sokaklara bakarsak... Neden? Hep yanlış reklam stratejileri yüzünden Subaru tutmadı bu ülkede zaten. Mesela İngiltere'de Q3 ile XV aynı potansiyel alıcılara hitap ediyor ve aynı fiyata satılıyor. Bizde ise Kia Sportage mertebesinde ve buna rağmen Sportage tercih ediliyorsa tanıtım sıkıntısı var demektir.

    yurtdışı verileri daha doğrusu 2012 dünyada toplam xv satışı 194,800 küsür..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    quote:

    Orijinalden alıntı: iskota

    Bu başlık altında yazılanlardan XV hakkında çok şey öğrendim. Özellikle Link234 tarafından verilen bilgilerin çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Otomobille ilgili teknik verileri ve sürüş dinamiklerini gayet dikkatli ve objektif anlatmış, kendisine teşekkür ediyorum. Bu aracı Kasım ayından beri inceliyorum aslında. Yakında bir test edeceğim. En başından beri beni düşündüren husus aracın motor performansı idi. Bu ağırlıkta bir araçta 1.6 atmosferik motor ve 114 HP düşük kalmış. Yakıtı belki de çok sorun etmediğim için böyle düşünüyor olabilirim ama özellikle araç yüklü iken rampada yığılabilir gibi geliyor bana. Link234 belki bu konuda bir yorumda bulunabilir mi acaba? Arabadaki ekstra gücü yalnızca sollamalarda veya emniyet için gerektiğinde kullanan biriyim ve hıza karşı bir merakım filan da yoktur. Böyle anlaşılmasını istemem. 2013 modellerin gelmesine az bir zaman kala 2012 modellerde bir miktar daha indirim olmasını bekler misiniz? Cevaplarınız için teşekkürler.

    Teşekkür ederim. Sorularınızı cevaplamaya çalışayım.

    Araçta 4 kişi varken bir defa şehir içi sürdüm. Motor zorlanıyor, yığılacak gibi oluyor ama iş görüyor. Mesela Istanbul istikametinden Bolu'ya tırmanırken (2 kişi) şunu farkediyorum; araç hızını alana kadar biraz zorlanıyor ama hızını aldıktan sonra değmeyin keyfime. Altını çiziyorum yol tutuşu Forester'dan daha iyi ve sürüşü daha keyifli bence, kesinlikle yolculuktan daha fazla keyif alıyorum. Amamotor performansı daha önemliyse ve yakıt tüketimine takılmıyorsanız aynı bütçelere az kullanılmış 2.0 AT Forester almayı tercih edebilirsiniz. İşte hem XV'nin keyfini hem de Forester'ın Performansını XV 2.0 Dizel veriyor ama TR'de satışta yok malesef.

    Son ş.dışı yolculuğumda büyük çoğunluğu 140 - 160 km arası hızla 500 km yol yaptım. 3.000 - 5.000 devir arası baya bir bağırttım motoru. Buna rağmen tüketim 7 lt oldu. 1.500 kg araç için bunun iyi bir değer olduğunu düşünüyorum. Sakin kullanımda ise 5.5 litrelere düşüyor. Ş.içi değerim ise tasarruflu kullanmıyorum ve 7 lt.

    Şuanki liste fiyatlarında indirim olur mu? Sanmam ama 2013'ler galeriye girdiğinde belki kalan birkaç adet 2012 modele güzel indirimler yapabilirler. Belki de 2013 hiç gelmez. XV satışında hedefe ulaştığını sanmıyorum sokaklara bakarsak... Neden? Hep yanlış reklam stratejileri yüzünden Subaru tutmadı bu ülkede zaten. Mesela İngiltere'de Q3 ile XV aynı potansiyel alıcılara hitap ediyor ve aynı fiyata satılıyor. Bizde ise Kia Sportage mertebesinde ve buna rağmen Sportage tercih ediliyorsa tanıtım sıkıntısı var demektir.

    Alıntıları Göster
    XV periyodik bakım fiyatları ve genel olarak subaru yedek parça tedarik süresi diğer markalara kıyasla yedek parça fiyatları hakkında bilgi sahibi olan var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forever eagle

    Bu aracın kaskosu ne kadar tutuyor acaba? yaptıranlar örnek verebilir mi?

    İstanbul plakalı XV sahibi arkadaşlar ne kadara kasko yaptırdıklarını paylaşabilirler mi?

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mightywings

    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanitouch

    XV'yi iki kere test ettim, bir kez de günlük kiraladım çok beğendim ancak aşağıdaki çekincelerim olmasa hemen alırdım

    1. Kiraldığım gün klima açık arabada 4 kişiydik, 70 le giderken sol şeride geçip önümdeki arabayı sollamaya çalıştım ancak sanki saatler sürdü sollamam:) Aracın ara hızlanması baya kötü. Şehir içi için gayet yeterli ancak otobanda baya can sıkıyor. Subaru 2011 tokyo fuarında tanıttığı 1.6 DIT turbo motrunu getirse tadından yenmez

    2. aracın 2013 modelleri Mart sonu gelmesine rağmen hala piyasada yok fiyatlar hep 2012 model fiyatları, imprezanın başına gelen XV nin başına da gelir mi diye korkuyorum. Impreza artık getirilmiyor biliyorsunuz.. Zaten subaru araçlar 2. el de korkunç değer kaybediyor, bir de XV yi ürün gamından düşürürlerse elimizde 2. elde değeri çok düşen ve sıfırı olmayan bir araç ile kalabiliriz.. Fiatların 10.000 tl indirilmesi de stok eritme politikası olabilir ve bahsettiğim çekincemi arttırıyor

    Bunların dışında araç bence çok iyi ve güzel..

    En çok keyif aldığım ise aracın viraj performansı ve insana verdiği ray üzerinde gidiyormuş hissi..

    Kiraladığım günden beri bindiğim ve test ettiğim diğer hiç bir araçtan keyif almaz oldum bu yüzden:)


    1405 kg'lık 1.6 atmosferik bir aracın ara hızlanmasının daha iyi olması zor. Turbo olsaydı daha güzel olurdu. Gerçi turbo da olsa 4 kişi + klima ile yine de çok iyi bir performans vermezdi.

    İndirim yapılması stok eritmeden ziyade ilk çıkış fiyatlarının yüksek olması sebebiyle satış rakamlarının düşük olması. 2013 modeller yolda, Mayıs ayında satışta olacak. Geç gelmesinin sebebi de Subaru'nun üretim hacminin düşük olması. Subaru Toyota gibi değil, butik bir marka. Yeni kanuna göre aracın model yılı üretildiği takvim yılı olduğu için yılbaşından sonra Türkiye siparişlerinin üretilip gelmesi Nisan sonunu buluyor.

    Eğer almayı düşünüyorsanız zamlı 2013 model yerine indirimli fiyat üzerinden iyi bir ilave indirim ile 2012 model almanızı tavsiye ederim.





    Evet haklısınız bayi de 2013 modeller mayıs ayında gelecek dedi. Comfort paket gelmeyecekmiş, elegance ve premium olarak gelecekmiş.

    Ben xenon far konusunda çok bilGi sahibi değilim, ama genel olarak merceksiz xenon far uygulamasını pek tavsiye etmiyorlar.

    Bildiğim kadarı ile XV nin farları merceksiz, Merceksiz xenon farlardan memnun musunuz?

    Saygılar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermanitouch

    quote:

    Orijinalden alıntı: forever eagle

    Bu aracın kaskosu ne kadar tutuyor acaba? yaptıranlar örnek verebilir mi?

    İstanbul plakalı XV sahibi arkadaşlar ne kadara kasko yaptırdıklarını paylaşabilirler mi?

    Saygılar

    gecen hafta yeniledim
    onceki aractan zeyil olan bir policem vardı.
    hasarsızlık indirimi yoktu
    ama sig sirketlerinde Subaru markası biraz yuksek cıkıyormus
    2000-5000 arası fiyatlar cıktı
    en uygun Avivasa verdi-internet uzerinden fiyat alabiliyorsnuz
    1500 tl ye yaptırdım..




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.