Şimdi Ara

SUBARU XV mi Nissan Qashqai 1.2 mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
2
Favori
5.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence yaz aylarını bekleyip yeni ix35/Tucson 1.6 T-GDI 7-DCT alın.
    Hem tasarım olarak hem daha iyi yeni oluşu hem de biraz gücü hissetmiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada kazara ikinci konu başlıığı açmısışm :( Nasıl sileceğim
  • Diğer konuyada yazdım buraya da yazıyorum. O sınıfta sabaha kadar XV!
  • Valla, Dustrr mı XVmi önerisinde bile DUSTER önerildi, birçok sebepten ötürü.
    Qashqai alınır binilir.
    XVyi her adam cesaret edip de alıp binemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Vallah teknik verilere göre XV ile kafa kafaya hatta daha iyi yürüyor 0-100'de

    Ben teknik veriler ile degil, gercek hayat ve gunluk kullanim tecrubelerime gore soyluyorum o arac 1.2 motor ile yurumez. Yani yurumez derken gitmez anlaminda soylemiyorum ama ani hizlanmak veya sollamak istediginde o motor o cusseyi kaldirmaz keza 1.6 motoru bile zorlaniyor. Test ettim gordum. Yokus cikarken o motor o cusseyi cikarmada zorlanir o motor cok yorar. Bu bir gercek ama siz yinede teknik veriler, kagit uzerindeki rakamlar ile arac aliyorsaniz soylenecek birsey yok.

    1.2 motorlu SUV ben suana kadar bu ulkede gormedim. En dusuk motorlu SUV 1.6 motor ve cogunlugu tatmin etmiyor kullanicisini perforans olarak.
  • Ya hala turbo beslemeli motorlara yürümez gitmez demeyin, onları aşmalıyız artık.
    XVyi kullanun sonra gidin 1.2 turbo Qashqai kullanın.
    Sonra da buraya yazın bakalım 1.2 Turbomu performanslı 1.6 atmosferik mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 2 Mayıs 2015; 8:41:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de her yerde qq var :) Ama XV insnakarın dönüp baktığı bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    xv artıları:

    şase ve altyapı olarak çok daha üstün
    gerçek 4 çeker
    sınıfının açık ara en güvenli otomobili
    daha fazla donanım
    daha iyi yol tutuş
    sınıfında yerden en yüksek araç (22 cm)
    boxer motor
    daha fazla prestij


    qq artıları:

    yok..


    İki araç da benzer tüketimler sergileyeceklerdir hatta şehir içinde 1.2 turbo benzinli motorun daha fazla yakacağı aşikar. İki araç arasında kalıp qq almak anca lsd etkisinde falan olabilir heralde.

    başta patrol ve patfinder olmaz üzere arazide engin tecrübesi olan nissan ve gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru,
    şehiriçinde kimsenin gerçekten 4X4 e ihtiyacı olmaması,
    nissanın donanımı xv den az değil,
    yerden yüksek olmanın getirdiği binerkenki dezavantaj
    prestij? subaru? ?????

    hepsinden öte çocuklu bir ailenin ihtiyacını karşılamaktan uzak ufacık bagaj. ( biliyorum çünkü kendim için de baktım) arkadaşlar qq nin artılarını yazmışlar. belki yurtdışında subaru çok tutabilir ama burası türkiye. fantezei yapmanın gereği yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    xv artıları:

    şase ve altyapı olarak çok daha üstün
    gerçek 4 çeker
    sınıfının açık ara en güvenli otomobili
    daha fazla donanım
    daha iyi yol tutuş
    sınıfında yerden en yüksek araç (22 cm)
    boxer motor
    daha fazla prestij


    qq artıları:

    yok..


    İki araç da benzer tüketimler sergileyeceklerdir hatta şehir içinde 1.2 turbo benzinli motorun daha fazla yakacağı aşikar. İki araç arasında kalıp qq almak anca lsd etkisinde falan olabilir heralde.

    başta patrol ve patfinder olmaz üzere arazide engin tecrübesi olan nissan ve gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru,
    şehiriçinde kimsenin gerçekten 4X4 e ihtiyacı olmaması,
    nissanın donanımı xv den az değil,
    yerden yüksek olmanın getirdiği binerkenki dezavantaj
    prestij? subaru? ?????

    hepsinden öte çocuklu bir ailenin ihtiyacını karşılamaktan uzak ufacık bagaj. ( biliyorum çünkü kendim için de baktım) arkadaşlar qq nin artılarını yazmışlar. belki yurtdışında subaru çok tutabilir ama burası türkiye. fantezei yapmanın gereği yok.

    Dünyanın en iyi ralli araçlarından biri olan impreza ve dünyanın en iyi 4 tekerlekten çekiş sisteminin sahibi olan subaru. En iyi 4x4'le hiçbir mevsimde hiçbir hava durumunda yolda kalmama, yerden yükaek olmanın sağladığı ekstra görüş ve her yol kuşulunsa yola devam edebilme ve subaru prestiji. İsyer kabul et ister etme subaru her halikarda nissandan daha prestijli. Kısaca 2. El ve servis dısında xv her türlü daha iyi. Sınıfının en güvenli araba olması da cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o segmentte çok araç var.. nissan pazara hakim.. dacia da fena satmıyor ama bence mitsubishi asx ve diğer bazı markalara özellikle kia ve hyundai bakın derim. qq kullandıktan sonra pek memnun kalan görmedim. kimse beklediğini bulamıyor. ben crv, xc90 ve qq yu aynı gün test etmiştim. elbette xc90 açık ara farklı bir segmentte idi ama qq ile crv yakın fiyat aralığında ve bence qq hondanın çok gerisindeydi.. ikisi arasında kalmışsanız elbetteki subaru..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    başta patrol ve patfinder olmaz üzere arazide engin tecrübesi olan nissan ve gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru,
    şehiriçinde kimsenin gerçekten 4X4 e ihtiyacı olmaması,
    nissanın donanımı xv den az değil,
    yerden yüksek olmanın getirdiği binerkenki dezavantaj
    prestij? subaru? ?????

    hepsinden öte çocuklu bir ailenin ihtiyacını karşılamaktan uzak ufacık bagaj. ( biliyorum çünkü kendim için de baktım) arkadaşlar qq nin artılarını yazmışlar. belki yurtdışında subaru çok tutabilir ama burası türkiye. fantezei yapmanın gereği yok.

    1- Donanım

    Nissan Tekna 1.2T A/T TEKNA - 82.990 TL
    Subaru XV Elegance Tavan Rayı - 82.900 TL

    XV'nin fazlalıkları:

    Diz hava yastığı
    Isıtmalı ön koltuklar
    Navigasyon (7" multimedya)
    Geri Görüş Kamerası
    Start-Stop
    Karartılmış arka camlar
    Tavan Rayı
    Silecek buz çözücüler


    Nissan fazlalıkları

    Park sensörü
    Elektronik park freni
    Sustalı anahtar

    2- Yerden yüksek olması

    Yerden yüksek olmasının araca binerken dezavantaj getirdiği gibi saçma sapan birşeyi hayatımda ilk defa duydum, önünüze range rover ve fiat doblo koysalar daha rahat biniliyor diye fiat dobloyu seçersiniz heralde :)

    3- Bagaj Hacmi

    Evet XV'nin arka bagajı küçük ancak bunun en önemli sebebi arka süspansiyonların "Double Wishbone" olması. Arabadan anlayan adam ne demek istediğimi anlar. Ayrıca QQ ile XV bagaj hacmi arasında sadece 20 lt fark var.

    4- 4 çeker sistemi

    Dünya'nın en büyük ve en komplike 4 çeker sistemi üreticisi olan subaru'yu "gerçek" bir 4 çeker aracı olmayan marka olarak nitelemek otomobil bilginizin vehametini gösteriyor, ayrıca 4 çeker bir aracın avantajı sadece arazi üzerinde olmamakla birlikte, yol tutuş, güvenlik bir sürü kriteri de olumlu etkiler. XV'nin 0.86g yanal ivmesi var bu arada yerden bu kadar yüksek olduğu halde bu derece mükemmel bir değere ulaşması subarunun altyapı ve 4 çeker sisteminin getirisidir.

    İyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    Subaru Xv



    Konuyu acan arkadas arkaya 2 bebegi atip boyle haraketler mi yapicak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    başta patrol ve patfinder olmaz üzere arazide engin tecrübesi olan nissan ve gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru,
    şehiriçinde kimsenin gerçekten 4X4 e ihtiyacı olmaması,
    nissanın donanımı xv den az değil,
    yerden yüksek olmanın getirdiği binerkenki dezavantaj
    prestij? subaru? ?????

    hepsinden öte çocuklu bir ailenin ihtiyacını karşılamaktan uzak ufacık bagaj. ( biliyorum çünkü kendim için de baktım) arkadaşlar qq nin artılarını yazmışlar. belki yurtdışında subaru çok tutabilir ama burası türkiye. fantezei yapmanın gereği yok.

    1- Donanım

    Nissan Tekna 1.2T A/T TEKNA - 82.990 TL
    Subaru XV Elegance Tavan Rayı - 82.900 TL

    XV'nin fazlalıkları:

    Diz hava yastığı
    Isıtmalı ön koltuklar
    Navigasyon (7" multimedya)
    Geri Görüş Kamerası
    Start-Stop
    Karartılmış arka camlar
    Tavan Rayı
    Silecek buz çözücüler


    Nissan fazlalıkları

    Park sensörü
    Elektronik park freni
    Sustalı anahtar

    2- Yerden yüksek olması

    Yerden yüksek olmasının araca binerken dezavantaj getirdiği gibi saçma sapan birşeyi hayatımda ilk defa duydum, önünüze range rover ve fiat doblo koysalar daha rahat biniliyor diye fiat dobloyu seçersiniz heralde :)

    3- Bagaj Hacmi

    Evet XV'nin arka bagajı küçük ancak bunun en önemli sebebi arka süspansiyonların "Double Wishbone" olması. Arabadan anlayan adam ne demek istediğimi anlar. Ayrıca QQ ile XV bagaj hacmi arasında sadece 20 lt fark var.

    4- 4 çeker sistemi

    Dünya'nın en büyük ve en komplike 4 çeker sistemi üreticisi olan subaru'yu "gerçek" bir 4 çeker aracı olmayan marka olarak nitelemek otomobil bilginizin vehametini gösteriyor, ayrıca 4 çeker bir aracın avantajı sadece arazi üzerinde olmamakla birlikte, yol tutuş, güvenlik bir sürü kriteri de olumlu etkiler. XV'nin 0.86g yanal ivmesi var bu arada yerden bu kadar yüksek olduğu halde bu derece mükemmel bir değere ulaşması subarunun altyapı ve 4 çeker sisteminin getirisidir.

    İyi forumlar



    araç zeminin yerden yüksek olması binerken paçaların değmesi sonucunu doğurur yağışlı havalarda elbise kirlenir kaldı ki şehiriçinde 22 cm zemin yüksekliğine ihtiyaç yoktur.

    donanım öncelikleri kişiden kişiye değişir. ben inşaat demiri kılıklı bir el frenindense elektronik el frenini tercih ederim.

    bagaj hacmi. işte meselenin zırt dediği ve senin gibilerin anlamadığı nokta bu arkadaşım. bizim gibi çocuklu ailelere büyük bagajlı araba gerekiyor. xv de bu var mı? yok. o zaman evereste tırmansa tırt. kapiş.

    ve 4 çeker sistemi. arkadaşım yazdıklarımı nerenle okuyup nerenle anladın bilmiyorum ama ben senin de alıntıladığın gibi "gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru" yazdım kötü 4 çekere sahip subaru yazmadım. bir arazi aracını 4 çeker çekiş sistemiyle karıştırıp ikisi arasındaki farkı anlamıyorsan ben sana ne diyeyim. (Ör: s350 blutec 4 matic bu da 4 çeker ama arazi aracı değil yada audi a8 3.0 tdi kapiş)




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Öncelikle konuşma tarzınızdan anlaşıldığı kadarıyla karakteriniz de otomobil bilginiz gibi yetersiz.Yukarıda üç dört farklı üye size gayet düzgün mesajlar yazmış siz ise 5 yaşındaki bir çocuk zekasıyla cevap vermeye çalışmışsınız.

    Şu forumda 50 kadar üyede XV var 70 sayfalık konusu var ve bir mesajda bile arabaya zor binildiğini söyleyen biri çıkmadı.Ne ben ne de çevremdekiler arabaya binerken hiç bir şekilde zorlanmadık.

    Donanım öncelikleri kişiden kişiye değişir siz park freni istersiniz kimisi koltuk ısıtması, diz hava yastığı , start&stop vs. ama iki araç arasında ciddi olarak donanım olarak XV üstün..

    Konuyu açan arkadaş büyük bagajlı bir araba istememiş güvenli bir araba istemiş, ki XV sınıfının en güvenli arabası ayrıca bagaj hacimleri arasında 20 lt gibi ufak bir fark var. Dünya üzerinde arabadan birazcık anlayan her insan çift salıncaklı tam bağımsız süspansiyon ve 380lt bagaj mı yoksa ortalama bir süspansiyon ve 400lt bagaj hacmi mi sorusuna aynı cevabı verir.

    XV ile QQnin arazi kabiliyetlerini kıyaslamak gibi bir gaflette bulunmamış olmanızı temenni ediyorum.XV nin simetrik dört çekeri karşısında QQnin ciddi anlamda hiç şansı yok.Mercedes ve audi örnekleriniz sizi komik duruma düşürmüş.

    Sonuç olarak sizin için bu tarz bir arabada yerden yükseklik "paçanızı kirletiyorsa" , bagaj hacminin 20lt fazla olması harika bi süspansiyon ve yol tutuştan önemliyse , ikinci eli güvenlik ve malzeme kalitesinden, elektronik park freni diz hava yastığından önemliyse Fiat Doblo sizin için iyi bir tercih olur ama iki araç arasında XV çok daha üstün..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    başta patrol ve patfinder olmaz üzere arazide engin tecrübesi olan nissan ve gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru,
    şehiriçinde kimsenin gerçekten 4X4 e ihtiyacı olmaması,
    nissanın donanımı xv den az değil,
    yerden yüksek olmanın getirdiği binerkenki dezavantaj
    prestij? subaru? ?????

    hepsinden öte çocuklu bir ailenin ihtiyacını karşılamaktan uzak ufacık bagaj. ( biliyorum çünkü kendim için de baktım) arkadaşlar qq nin artılarını yazmışlar. belki yurtdışında subaru çok tutabilir ama burası türkiye. fantezei yapmanın gereği yok.

    1- Donanım

    Nissan Tekna 1.2T A/T TEKNA - 82.990 TL
    Subaru XV Elegance Tavan Rayı - 82.900 TL

    XV'nin fazlalıkları:

    Diz hava yastığı
    Isıtmalı ön koltuklar
    Navigasyon (7" multimedya)
    Geri Görüş Kamerası
    Start-Stop
    Karartılmış arka camlar
    Tavan Rayı
    Silecek buz çözücüler


    Nissan fazlalıkları

    Park sensörü
    Elektronik park freni
    Sustalı anahtar

    2- Yerden yüksek olması

    Yerden yüksek olmasının araca binerken dezavantaj getirdiği gibi saçma sapan birşeyi hayatımda ilk defa duydum, önünüze range rover ve fiat doblo koysalar daha rahat biniliyor diye fiat dobloyu seçersiniz heralde :)

    3- Bagaj Hacmi

    Evet XV'nin arka bagajı küçük ancak bunun en önemli sebebi arka süspansiyonların "Double Wishbone" olması. Arabadan anlayan adam ne demek istediğimi anlar. Ayrıca QQ ile XV bagaj hacmi arasında sadece 20 lt fark var.

    4- 4 çeker sistemi

    Dünya'nın en büyük ve en komplike 4 çeker sistemi üreticisi olan subaru'yu "gerçek" bir 4 çeker aracı olmayan marka olarak nitelemek otomobil bilginizin vehametini gösteriyor, ayrıca 4 çeker bir aracın avantajı sadece arazi üzerinde olmamakla birlikte, yol tutuş, güvenlik bir sürü kriteri de olumlu etkiler. XV'nin 0.86g yanal ivmesi var bu arada yerden bu kadar yüksek olduğu halde bu derece mükemmel bir değere ulaşması subarunun altyapı ve 4 çeker sisteminin getirisidir.

    İyi forumlar



    araç zeminin yerden yüksek olması binerken paçaların değmesi sonucunu doğurur yağışlı havalarda elbise kirlenir kaldı ki şehiriçinde 22 cm zemin yüksekliğine ihtiyaç yoktur.

    donanım öncelikleri kişiden kişiye değişir. ben inşaat demiri kılıklı bir el frenindense elektronik el frenini tercih ederim.

    bagaj hacmi. işte meselenin zırt dediği ve senin gibilerin anlamadığı nokta bu arkadaşım. bizim gibi çocuklu ailelere büyük bagajlı araba gerekiyor. xv de bu var mı? yok. o zaman evereste tırmansa tırt. kapiş.

    ve 4 çeker sistemi. arkadaşım yazdıklarımı nerenle okuyup nerenle anladın bilmiyorum ama ben senin de alıntıladığın gibi "gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru" yazdım kötü 4 çekere sahip subaru yazmadım. bir arazi aracını 4 çeker çekiş sistemiyle karıştırıp ikisi arasındaki farkı anlamıyorsan ben sana ne diyeyim. (Ör: s350 blutec 4 matic bu da 4 çeker ama arazi aracı değil yada audi a8 3.0 tdi kapiş)

    Feint size gerekli cevabı vermiş ben hiç yorulmayayım :)




  • Bırakın donanım farklarını, iki aracın tüm donanımları aynı bile olsaydı, qashqai yerine kesinlikle XV' yi tercih ederdim ki son mesajlarda çok güzel açıklamalarla bu konuyu kapatmışlar resmen.. Bize yazacak birşey kalmamış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    Öncelikle konuşma tarzınızdan anlaşıldığı kadarıyla karakteriniz de otomobil bilginiz gibi yetersiz.Yukarıda üç dört farklı üye size gayet düzgün mesajlar yazmış siz ise 5 yaşındaki bir çocuk zekasıyla cevap vermeye çalışmışsınız.

    Şu forumda 50 kadar üyede XV var 70 sayfalık konusu var ve bir mesajda bile arabaya zor binildiğini söyleyen biri çıkmadı.Ne ben ne de çevremdekiler arabaya binerken hiç bir şekilde zorlanmadık.

    Donanım öncelikleri kişiden kişiye değişir siz park freni istersiniz kimisi koltuk ısıtması, diz hava yastığı , start&stop vs. ama iki araç arasında ciddi olarak donanım olarak XV üstün..

    Konuyu açan arkadaş büyük bagajlı bir araba istememiş güvenli bir araba istemiş, ki XV sınıfının en güvenli arabası ayrıca bagaj hacimleri arasında 20 lt gibi ufak bir fark var. Dünya üzerinde arabadan birazcık anlayan her insan çift salıncaklı tam bağımsız süspansiyon ve 380lt bagaj mı yoksa ortalama bir süspansiyon ve 400lt bagaj hacmi mi sorusuna aynı cevabı verir.

    XV ile QQnin arazi kabiliyetlerini kıyaslamak gibi bir gaflette bulunmamış olmanızı temenni ediyorum.XV nin simetrik dört çekeri karşısında QQnin ciddi anlamda hiç şansı yok.Mercedes ve audi örnekleriniz sizi komik duruma düşürmüş.

    Sonuç olarak sizin için bu tarz bir arabada yerden yükseklik "paçanızı kirletiyorsa" , bagaj hacminin 20lt fazla olması harika bi süspansiyon ve yol tutuştan önemliyse , ikinci eli güvenlik ve malzeme kalitesinden, elektronik park freni diz hava yastığından önemliyse Fiat Doblo sizin için iyi bir tercih olur ama iki araç arasında XV çok daha üstün..

    yahu arkadaşım beni 5 yaşındaki çocuk gibi cevap vermekle suçluyorsun ama söylediklerimi anlamıyorsun bile. ben sana ne diyorum. nissan ın petrol ve pathfinder dan gelen arazi birikimi var diyorum. ben sana diyormuyum qq arazide çok iyi. ben sana sadece subarunun arazi aracı yapmakta (ki gerçek bir arazi aracı yok kilitli dif+arazi şanzımanı) nissanın çok gerisinden olduğunu söylüyorum. eğer bir itirazın varsa bunu qq üzerinden yapma xv üzerinden de yapma. nissan arazide (dikkat et model vermiyorum) subarudan çok daha iyi çünkü subaru arazi aracı üreten bir firma değil. merc ve audi örneklerini komik bulman
    a- ya anlamadığını gösteriri
    b- yada gayet iyi anladığın halde işine gelmediğini gösteriri.

    ayrıyeten iki bebek bekleyen bir babaya 380 lt hacimli bir aracı tavsiye edecek zekada bulunmak zeten niye millet aya giderken bizim yaya kaldığımızın en iyi örneği. ben şirketin ticari araçlarına binerken (ki yerden yüksekler) yağmurlu havada zorluk yaşıyorum kendi deneyimimi anlatıyorum yerden yüksek araba illaki bilek seviyesinde rahatsızlık verir. kaldı ki ben de arkadaşa qq önermem ama subarunun avantajları diye yazdıklarınız o kadar palavra ki sussam gönül razı değil konuşunca doğru söyleyeni 9 köyden kovuyorlar. bu arada xv forumunu da takip ediyorum nasıl anlamsız sorunlar yaşayıp beceriksiz servisler karşısında çaresiz kalıp da araçlarını uzun süreler servislerde bıraktıklarını biliyorum. hülasa xv yi bilen birtek siz değilsiniz. o yüzden sallarken biraz destekli sallayında land crusier sahibinden dinliyormuş gibi olmayalım.




  • Passat Trendline al derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr


    yahu arkadaşım beni 5 yaşındaki çocuk gibi cevap vermekle suçluyorsun ama söylediklerimi anlamıyorsun bile. ben sana ne diyorum. nissan ın petrol ve pathfinder dan gelen arazi birikimi var diyorum. ben sana diyormuyum qq arazide çok iyi. ben sana sadece subarunun arazi aracı yapmakta (ki gerçek bir arazi aracı yok kilitli dif+arazi şanzımanı) nissanın çok gerisinden olduğunu söylüyorum. eğer bir itirazın varsa bunu qq üzerinden yapma xv üzerinden de yapma. nissan arazide (dikkat et model vermiyorum) subarudan çok daha iyi çünkü subaru arazi aracı üreten bir firma değil. merc ve audi örneklerini komik bulman
    a- ya anlamadığını gösteriri
    b- yada gayet iyi anladığın halde işine gelmediğini gösteriri.

    ayrıyeten iki bebek bekleyen bir babaya 380 lt hacimli bir aracı tavsiye edecek zekada bulunmak zeten niye millet aya giderken bizim yaya kaldığımızın en iyi örneği. ben şirketin ticari araçlarına binerken (ki yerden yüksekler) yağmurlu havada zorluk yaşıyorum kendi deneyimimi anlatıyorum yerden yüksek araba illaki bilek seviyesinde rahatsızlık verir. kaldı ki ben de arkadaşa qq önermem ama subarunun avantajları diye yazdıklarınız o kadar palavra ki sussam gönül razı değil konuşunca doğru söyleyeni 9 köyden kovuyorlar. bu arada xv forumunu da takip ediyorum nasıl anlamsız sorunlar yaşayıp beceriksiz servisler karşısında çaresiz kalıp da araçlarını uzun süreler servislerde bıraktıklarını biliyorum. hülasa xv yi bilen birtek siz değilsiniz. o yüzden sallarken biraz destekli sallayında land crusier sahibinden dinliyormuş gibi olmayalım.

    Abi sen hasta falan mısın ? Nissan'ın pathfinder ve patrolden gelen arazi birikiminin önden çeker 1.2 motor qashqai ile ne alakası var bu birincisi ? Kaldı ki ortadoğu'da aylarca pathfinder kiralayan biri olarak söylüyorum bunu :) Ben subaru arazi aracı üretiyor demedim nissan'ın bu konuda tecrübesi yok da demedim. En iyi 4 çeker sistemini subaru üretiyor diyorum ki insan evladının %90'ı bu soruya aynı cevabı verir ve iq seviyesi 3 haneli olan her insan da bu dediklerimi anlar heralde.

    Ayrıca iki bebek bekleyen bir babaya 380 lt bagaj hacminde araç önermekle 400 lt bagaj hacminde bir araç önermek arasında nasıl bir fark olabilir. O 20 lt lik ufak bir sırt çantası kadar olan fark mı yani sorun olan :) Zaten adam en başa güvenlik öncelikli tercihim demiş okumada da mı sıkıntı var anlamadım.

    Subaru'nun avantajı olarak yazdığım şeylere palavra falan demişsin şimdi altta yazdığım şeyler sana palavra falan mı geliyo :)

    Simetrik 4 çeker,
    Boxer Motor,
    Daha fazla donanım,
    Daha iyi yol tutuş,
    Daha güvenli bir otomobil,

    Yemin ederim foruma sizin gibi algılama sorunu olan fanatik herifler yüzünden girmeye çekiniyorum. Ortada iki adet araç var ve araçların artıları eksikleri belliyken, "sallarken biraz destekli sallayında land crusier sahibinden dinliyormuş gibi olmayalım" gibi ilkokul 3 metaforları falan yapmaya gerek var mı ? :)




    arkadaş acil oftalmolojiste görün. benim qq tavsiye ettiğimi nerde gördün. ayrıca şehiriçinde boxer 4 çekerin ne faydasını gördün tüketimden başka? nissanda donanım parayla benim de canımı sıkıyor ama böyle. kabul 4 çekerle yol tutuş daha iyi ama kimse iki çocuğuyla ralliye girmez. daha güvenli olması da senin iddian. yani yazdıkların harbi palavra ama iki çocuk sahibi olup da araba arayanlar için. yoksa çok fazla yanlış bir tarafı yok. lütfen ama lütfen bana qq tavsiye ettiğim yeri göster bütün tükürdüklerimi yalayacağım ve senden özür dileyeceğim.




  • Hocam biraz destekli konuşun

    quote:

    Subaru katıldığı tüm kategorilerde en yüksek puanı alarak “Yılın En Güvenli Aracı” ödülünü aldı.
    Subaru'nun farklı segmentlerde yer alan modelleri Amerika Otoyol Güvenliği sigorta Enstitüsü (IIHS) tarafından yapılan güvenlik ve çarpışma testlerini başarı ile geçerek "Yılın En Güvenli Aracı" ödülüne layık görüldü.

    2015 model "EyeSight" teknolojisine sahip Legacy, Outback, Forester, Impreza ve Subaru XV Crosstrek modelleri IIHS en yüksek güvenlik standardı olan 2015 Yılı "Top Safety Pick+" ödülünü ve önden çarpışma önleme testinde ise en üst sıralama olan "Superior" (Üstün) derecesini almaya hak kazandı. Küçük araçlar kategorisinde ise yalnızca Impreza ve Subaru XV Crosstrek "Superior" (Üstün) derecesi sahibi oldu.


    http://www.sabah.com.tr/otomobil/2014/12/30/subaru-en-guvenli-otomobil-secildi




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.