< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
SULTANGAZI FIBER INTERNET BILGI PAYLASIMI (91. sayfa)
-
-
bir gelişme varmı internetinizde ben yeni üyelik aldım 110 tl ye 50mbps vdsl yarın bağlamaya gelicekler inşallah güzel sonuclar alırım.
-
Yok hocam malesef bugün gelip bakacaklardı gelen eden yok. Testlerde 8-9 mb cıkıyor. Modem değişsem mi diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türknet Yapadan Vaeye geçiş yaptık.Şu an ADSL2+ sinyali geliyor VDSL olarak güncellemelerini istedim bakalım hız nasıl değişecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
nerde oturuyodunuz altyapınız ne gösteriyo birde modem vdsl desteklimi?
-
Uğurmumcuda il sağlık binasının karşısında I caddesi üstünde. Modemim zyxel vmg3312-b10a modemden kaynaklı sorun oldugunu sanmıyorum bazen 15mb bazen 8mb hız. Ya da değişip deneyecem modemi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
altyapıda kac mbps gosteriyor
-
97 mb.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En son sorun ankastrede elektrikçi getirip baktırmanız lazım dediler :) onuda yapacam bakalım masraf ne çıkacak :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
mahalleye telekom hipernet gelmiş (VDSL2) Haberimiz yok hemen geçiş yaptım 85Mbps gösteriyor eve gelen 75Mbps 7mbps de upload gözüküyor 3 gün sonrasında binaya fiber kutu takıtılar 3 hafta geçti daha aktif olmadı
-
geçiş süreci gerçekten anlam veremediğim bi süreçti hocam şöyle izah edeyim
ben ilk vdsl için aradığımda 2 ila 15 gün içerisinde geçersiniz dediler. fakat ne zaman operatör işlemi tamamlasa ardından hemen, geçiş işlemi sağlanamadı diye bi sms geliyodu. nereden baksan 2 3 hafta sürmüştür sonra bu zaman zarfında sizlere değerlerimi paylaştığım gün geçiş yaptık hemde direkt olarak. yani herhan gibi bir beklemeymiş v.s hiç birşey olmadı. ben bana en yüksek ne çıkıyor diye sordum 75 dediler onu istiyorum ozaman dedim ve ufak bi kurulumun ardından vdsl'e direkt olarak geçiş yaptım. fakaat şöyle bi problem yaşıyorum geçtiğim günden beridir. vdsl'e geçtiğim an itibari ile artık modemden mi kaynaklı yoksa bunların altyapısı ilemi bilmiyorum o kadar derin de anlamıyorum lakin sürekli internetim gidiyor ve kurulum yapmadan da bir daha kendine gelmiyor. türktelekomu aradım (en az 5 kere) onlarda modeme kurulum yaptırıp tekrar kapattılar. en sonunda arıza kaydı oluşturdum ve gün içerisinde bana uğramadan aramadan birşeyler yapmışlar dolaptan sanırım 1 gün boyunca internetim hiç gitmedi. ve ardından bu sorun hep tekrar etti. şuanda aradığımda modeminiz ip alamıyor diyorlar. adsl kullanırken sorun yoktu da vdsl'e geçincemi benim modemim arıza yapmaya başladı, onu idrak edemiyorum bir türlü. şuanda yaklaşık 10 saatte bir internetim gidip geliyo. ve artık kimseyi aramak dahi istemiyorum benim hevesimi kursağımda bıraktılar çünkü :D benim yaşadığım sorunu yaşıyan varmı acaba? sahiden de modemden olabilir mi? asus ac51 kullanıyorum sahiden modemden ise bir şekilde değiştirip çözülür fakat türktelekom da az değil palavrada üstlerine yok malumunuz...
-
Her zaman ki kolpaları hocam. Ankastrede sorun var dediler elektrikçiye gittim onlar yapmalı dedi adam. Ne yapacağımı şaşırdım adamların hizmeti rezil ötesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buraya Fiber Mümkünmüdür
-
TTNET büyük ihtimalle VDSL var diye fiber getirmeyebilir, emin değilim. Ancak TürkNet GigaFiber gelebilir.
-
Bildiğiniz ankastre tamiri yapan iyi bir elektrikçi var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar bugün itibariyle 50 mbps lik paketim bağlandı aldığım hız 47.7 mbps upload ise 7.8 şuanlık cok iyi değerler
-
-
Selamlar, iyi günler herkese. Uzun zamandır konuya ve altyapıma bakmıyordum şehir dışında olduğum için. Altyapımı sorgulatayım dedim VDSL olarak 75mbps'e kadar destekliyor ancak boş port yok sorunu başlamış sanırım şimdi de. Uğur mumcu mahallesi 2248 sokakta ikamet etmekteyim, umarım en kısa sürede düzelir port sorunu.
-
zubeyde hanım mahallesinde de bu şekilde, uzun bir süre bölgenizde altyapı görünmüyor hatası veriyordu sorgulayınca şimdi 80mbit gösteriyor ama port yok.
-
Sonunda TT den yetkili birilerine ulaşıp sesimi duyurdum.
Binaya gelen kutuda sorun olduğu söylendi ve bu tür arızaların çözümlenmesi de uzun sürüyormuş.Arızadan kaynaklı olarak da altyapı sorgulamaları hatalı gösteriliyormuş ve yeni abonelik/vdsl geçiş işlemleri yapılamıyormuş.
Uzun lafın kısası burada fiber veya vdsl almam mümkün değilmiş…
Zaten ümidimi kesmiştim hiç de şaşırtmadı açıkçası.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X