Şimdi Ara

SUNEXPRESS REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dün gece Almanya Türkiye uçuşum vardı uçaktaki tahminimce 30-40 kişinin bagajını uçağa yüklemeyi unutmuşlar veya bilinçli yüklememişler ve şuan müşteri iletişim hattını aradığımda bir hak talep edemeyeceğimi söylüyorlar. Ben freelancer işler yapıyorum ve laptopum bagajda olduğu için para kaybedeceğim, bulunduğum şehirden İstanbul'a gitmem gerekiyordu fakat şuan valizimi beklediğim için oraya da gidemiyorum. Giyecek kıyafetim bile yok ve hala diyorlar ki hak talep edemezsiniz. Diğer hava yolları en ufak aksaklıkta bilet iade ediyor ya da masrafları karşılıyor ben böyle bir şey yaşamadım hayatımda daha önce. Yasal haklarım nelerdir? Kayıplarımı karşılamazlarsa aklıma gelen her yere yazacağım bu rezilliği. Sizin de bu firmadan uzak durmanızı tavsiye ediyorum dün hayati ilaçları valizinde olan insanlar da vardı onların şuanki halini düşünemiyorum bile.


    Yardımcı olursanız sevinirim, iyi forumlar..


    ( Konuyu buraya da açmak zorunda hissetim çünkü Firmalar forumunda çok az etkileşim var )








  • Yavaş hak iddia edemezsin. Üslubunu değiştirmeni tavsiye ederim firmaya...



    sunexpress tr
    Hasarlı veya Teslimi Geciken Bagaj - SunExpress
    https://www.sunexpress.com/tr/bilgi/bagaj/bagaj-hasari-kaybi/
  • Abdullah_C@N kullanıcısına yanıt

    Linki okudum da elimizden geleni yapacağızdan başka bir şey dememişler yine sitede de. 21 gün boyunca bulunamazsa tazminat hakkı doğar demiş. 21 günde kim öle, kim kala.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.