Şimdi Ara

ARALIK FIRSATLARI BAŞLADI! | HER ÇARŞAMBA 16:00-22:00 SAATLERİ ARASINDA İTOPİK SAATLER (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.011
Cevap
140
Favori
1.145.850
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ufak Bir İki Ürün İnceledim Ama İndirimler Gerçekten Anlamsız Geldi Bana Nedense. Hazır Kasalarda Çok Büyük Bir İndirim Göremedim (Sanırım Toplama Ücretini de Dahil Etmişler Ama Çoğu Kişi PC'yi Kendi Bilgileri İle Toparlayabilir). Parça Parça Satın Alsak En Azından Kasa ve PSU'yu İstediğim Gibi Seçersem Daha Karlı Olabilir. Diğer Parçalar İçin Ufak İndirimler Var. O Parçalar İçinde Zaten Malum Sitelerde Çeklerle Daha Uyguna da Gelebilir Sanırım. Kendi Görüşümdür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şişirme indirimler kalp ben
  • resimlerde birçok üründe sıvı sogutma gözüküyor. Bunlar temsili resimler mi ?
  • Hani gaming laptoplarda nerede indirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbulturkusu İ kullanıcısına yanıt
    al hocam al.o kadar çalışmış emek vermiş.ha birkaç model alt versiyonunuda alabilrsin tabi
  • Asus ROG laptopun 4349 liralık fiyatı bence o donanıma ve piyasaya göre oldukça iyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4350 tl olan ryzen 1600 gtx 1060 gaming x olan pc avantajlı. tek tek toplayınca 5000tl ye yakın para çıkıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A NEW LİFE

    4350 tl olan ryzen 1600 gtx 1060 gaming x olan pc avantajlı. tek tek toplayınca 5000tl ye yakın para çıkıyor

    Aynen öyle

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar birşeyler yapmış konu açmış üşenmeden saçma sapan mesajlara bile cevap veriyor hala nereden laf sokarım modunda mesajlar atıyorsunuz. Bu laf sokmaya çalışanlarda teknoloji mağazasına gidince istediği ürünü bile soramıyor dili dönmüyor cümle seçemiyor.



    Bazı insanlara gerçekten iyilik yaramıyor terslenmeye 2. Sınıf insan muamelesi görmeye alışmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XII.Nicksiz

    resimlerde birçok üründe sıvı sogutma gözüküyor. Bunlar temsili resimler mi ?
    Merhaba , bazı sistemlerde kasanın iç hacmini göstermek için costum sıvı soğutuculu görseller kullanmaktayız.Bazı resimlerde ise markanın resmi sitesindeki HTML'leri kullanmaktayız.Ürün özellikleri kısmından parça detaylarına ulaşabilirsiniz.
  • CW_SNIPeR kullanıcısına yanıt
    O ürünün sadece kırmızı renk aydınlatması olan versiyonuna indirim geldi. RGB hayranları sağolsun sadece kırmızı aydınlatması olanı pek tercih edilmemiş ve indirime girmiş.

    Bu RGB muhabbetinden daha ne kadar yolunacaksınız merak ediyorum doğrusu.
  • Merhaba, uzun zamandır sitenizi takip edip kendime uygun bir sistem arıyorum. Fiyatların biraz daha alınabilir seviyesine düşmesiyle beraber ileride almayı planlıyorum. Ancak site ve işleyişi ile ilgili bir iki soru sormak istiyorum.

    1-Ben hazır bir sistemi aldığımda, ürün teslimatında kargo görevlisinin verdiği kağıdı imzalamadan önce ürüne bakma şansım var mı ? (kasada, parçalarda herhangi kırık çizik vb durumlar var mı görmek için) eğer böyle bir şansım yoksa imzaladıktan sonra, kuruluma geçmeden arızalı, kırık, çizik bir parça gördüğümde yada kurulum yapmaya çalıştığım esnada hata yada sorun ile karşılaştığımda bu durumu itopya.com firmasına nasıl anlatabilirim, haksız yere "kullanıcı hatası" adlı bir cevap alıp mağdur konumuna düşmek istemiyorum.

    2-sistemi aldığımda montajlı olarak geliyor diye biliyorum doğru mudur ? Üründe örneğin 1 sene sonra bir sorun çıktığında ve ben bu sorunun ekran kartı mı ram mi anakartı mı hangisinden kaynaklandığını bilemediğimden bu sorunun çözümü için nasıl bir yol izlemeliyim ? Yani garanti süresince (2 yıl) üründe herhangi bir sorun meydana geldiğinde direkt olarak kasayı mı gönderiyoruz ?

    Bu sorunlara açıklayıcı bir anlatım getirirseniz ben ve benim gibi bu siteden alışveriş yapmayı düşünen pek çok insanın kafasındaki önemli sorulara yanıt vermiş olursunuz, teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guntoldu -- 16 Haziran 2018; 18:10:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: itopya.com

    Merhaba , bazı sistemlerde kasanın iç hacmini göstermek için costum sıvı soğutuculu görseller kullanmaktayız.Bazı resimlerde ise markanın resmi sitesindeki HTML'leri kullanmaktayız.Ürün özellikleri kısmından parça detaylarına ulaşabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Bayramın 2. gününden aramaya başladım hala aramaya devam ediyorum mail attım geri dönüş yok acil dönüş yapmanız lazım steelseries qck mouse pad aldım daha iş yerinden çıkmadan qck+ ile değiştirmek istiyorum geri kalan parayı havale yapıp dekontu attım size




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guntoldu

    Merhaba, uzun zamandır sitenizi takip edip kendime uygun bir sistem arıyorum. Fiyatların biraz daha alınabilir seviyesine düşmesiyle beraber ileride almayı planlıyorum. Ancak site ve işleyişi ile ilgili bir iki soru sormak istiyorum.

    1-Ben hazır bir sistemi aldığımda, ürün teslimatında kargo görevlisinin verdiği kağıdı imzalamadan önce ürüne bakma şansım var mı ? (kasada, parçalarda herhangi kırık çizik vb durumlar var mı görmek için) eğer böyle bir şansım yoksa imzaladıktan sonra, kuruluma geçmeden arızalı, kırık, çizik bir parça gördüğümde yada kurulum yapmaya çalıştığım esnada hata yada sorun ile karşılaştığımda bu durumu itopya.com firmasına nasıl anlatabilirim, haksız yere "kullanıcı hatası" adlı bir cevap alıp mağdur konumuna düşmek istemiyorum.

    2-sistemi aldığımda montajlı olarak geliyor diye biliyorum doğru mudur ? Üründe örneğin 1 sene sonra bir sorun çıktığında ve ben bu sorunun ekran kartı mı ram mi anakartı mı hangisinden kaynaklandığını bilemediğimden bu sorunun çözümü için nasıl bir yol izlemeliyim ? Yani garanti süresince (2 yıl) üründe herhangi bir sorun meydana geldiğinde direkt olarak kasayı mı gönderiyoruz ?

    Bu sorunlara açıklayıcı bir anlatım getirirseniz ben ve benim gibi bu siteden alışveriş yapmayı düşünen pek çok insanın kafasındaki önemli sorulara yanıt vermiş olursunuz, teşekkür ederim.
    Merhaba , ilgili videoyu izlerseniz sorularınıza cevap bulabilirsiniz.



    Satın alma sonrası almış olduğunuz kasalara istinaden , herhangi bir donanımsal sorunla karşılaşma durumunda vereceğimiz kod ile UPS kargoyu evinize çağırabilir ,

    ücretsiz arıza tespit için tarafımıza gönderebilirsiniz.Bu hususta sisteminizin sorunlu / arızalı donanımı ilgili servis pointe gönderilecektir.Fakat harddiskinizde bir sorun olduğunu

    düşünüyorsanız ''BKNZ:Bad sector'' kendiniz ilgili donanımı çıkartıp tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Servis pointten gelen ürünler tarafımızca sisteminize geri montajlanıp test edilmektedir.Sorun çözülmüş ise tarafınıza bilgi verilip kargo ile gönderilmektedir.


    Diğer sorularınızın cevabını videoda bulabileceğinize inanıyorum.

    itopyayoutube
    SİPARİŞLERİNİZ NASIL HAZIRLANIR - ITOPYA
    https://www.youtube.com/watch?v=sLi98vLGoEA&t=3s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi itopya.com -- 17 Haziran 2018; 19:41:8 >




  • Dişe dokunur indirimler oluyor. Güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: itopya.com

    Merhaba , ilgili videoyu izlerseniz sorularınıza cevap bulabilirsiniz.



    Satın alma sonrası almış olduğunuz kasalara istinaden , herhangi bir donanımsal sorunla karşılaşma durumunda vereceğimiz kod ile UPS kargoyu evinize çağırabilir ,

    ücretsiz arıza tespit için tarafımıza gönderebilirsiniz.Bu hususta sisteminizin sorunlu / arızalı donanımı ilgili servis pointe gönderilecektir.Fakat harddiskinizde bir sorun olduğunu

    düşünüyorsanız ''BKNZ:Bad sector'' kendiniz ilgili donanımı çıkartıp tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Servis pointten gelen ürünler tarafımızca sisteminize geri montajlanıp test edilmektedir.Sorun çözülmüş ise tarafınıza bilgi verilip kargo ile gönderilmektedir.


    Diğer sorularınızın cevabını videoda bulabileceğinize inanıyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=sLi98vLGoEA&t=3s

    Alıntıları Göster
    Videoyu izledim açıklayıcı yanları olduğunu söylemek mümkün, bununla beraber sorduğum sorulardan birisi anlaşmalı olduğunuz kargo şirketi ups'den ürünü teslim aldığım sırada, imza atmadan ürünlerde fiziksel bir sorun var mı bunu görme şansım var mı ?
    Eğer imzalayıp daha sonradan fiziksel yada yazılımsal bir sorun ile karşılaştığımda itopya müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattığımda, "kullanıcı hatası" yada kargo geldiğinde kontrol etmeliydiniz, tutanak tutmalıydınız gibi müşteriyi suçlu bulma tarzında bir anlayış ile karşı karşıya kalmak istemiyorum. Bunun cevabını sizden net bir şekilde duymak isterim.

    Diğer sorum ile alakalı sanırım demek istediğiniz, üründe ilerleyen zamanlarda sorun çıkar ve bunun ne olduğunu anlayamazsam, ürünü kasa olarak size kargolamam ve sizinde ürünü, üreticinin kendi servisine gönderip onarımın yapılması sağlayıp geri firmanıza çağırarak montaj ve testini yaparak daha sonrada müşteriye tekrar geri göndermeniz, umarım doğru anlamışımdır ?




  • ne yalan söyleyeyim tereddüt ederek aldım sıfır sıkıntı çok güzel paketlenmiş hızlı kargo süper ürünler teşekkürler itopya.
  • Bayramdan 1 hafta önce ses kartı aldım kargoya vermediler diye iptal ettirdim bugün aradım ya iptal etmişizde paranız iade edilmemiş bugün başlatıyoruz dediler iadeyi. Sanmıyorum para dönene kadar hergün arıcam. Enteresan bir firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Burada SENTRY - 1600 "4.349 TL" olarak görünüyor ama sitenizde daha pahalı 4349'dan alabiliyor muyuz acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi durmus.42 -- 22 Haziran 2018; 10:42:36 >
  • durmus.42 kullanıcısına yanıt
    Merhaba , ürünlerin fiyatları artmıştır.Konumuz yeni kampanyalı ürünler ile güncellenmektedir.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.