Şimdi Ara

superonline 1 aydir tamir yapamadi, ne yapabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13 mayis tarihinde ariza kaydi biraktim, asansor calismasi yapilirken fiber kablosu kopmus ve tamirini istedim. O gun bu gundur yapmadigim kalmadi, eposta, telefon ve iadeli taahhutlu mektupla kendilerine ulasmama ragmen ne gelen var ne giden. Anca ozur diliyorlar. Bu konuda ne yapabilirim? Hakem heyetine gidecegim pazartesi gunu sizce bir sey cikar mi? Parayla dahi olsa tamir etmeyi kabul etmiyorlar ama gelip bakmiyorlar da.

    Taahhut bozma bedeli alinmadan internetimi iptal etmelerini istiyorum cunku evde internetim yok bunlari beklersem bir sene daha internetsiz kalirim kesinlikle umurlarinda degilim.

    24 ay kalma sozu vermeden once tekrar dusunun arkadaslar. Ttnet bile bunlardan iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azawarai -- 6 Haziran 2014; 18:32:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Cok emin degilim ama evlere giden kablo cat5 ethernet kablosu degil mi? elektrikciler yapabilir? faturasini da alip ya apartman yonetimine ya superonline a odeyin bunu diyebilirsin? pardon tekrar okudum da, asansor calismasini kim yaptiysa onlardan alsin yonetim... sadece fikir, bol sans!
  • Kablo hasarı kutudan size gelen kısım mı, yoksa dışardan kutuya gelen kısım mı?
  • Disaridan eve gelen kabloda sikinti var daha dogrusu apartman icindeki kabinetten daireye gelirkenki kisimda ve malesef kablo fiber, cat5 degil. Fuzyon aletim olsa ben yapacagim eskiden bu iste calismistim ama malum bir araba parasi.

    Yonetimle konusmak lazim bakalim ne diyecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azawarai -- 7 Haziran 2014; 9:27:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışarıdan bu işlerle uğraşan bir firma bulup tamir ettireceksiniz. Faturayıda asansör tamir işini yapan firma ödeyecek.
    Superonline'ın ilgi göstermemesinin sebebi de bu. O tamiri yaptıklarında ücreti asansör firmasından tahsil etmeleri gerekecek.
    Onlar ödemek istemeyecekler. Bu sefer icra - mahkeme süreci başlayacak...
  • Bende de ADSL'i var bu lanet firmanın maalesef. İnternet rezalet. Gece internete giriyorum bir anda pingler fırlıyor hız 1mbite düşüyor. Arıyorum adamları yok kablolu hız testi yapalım yok wifi kanalı değiştirelim diyorlar. En son bir kablolu test ettim de 300 ping geldi. O zaman da dedi ki beyefendi neymiş adamların şu şu mailine mail yazacakmışım. Oldu gülüm ben bununla mı uğraşacağım işim gücüm yok diye ertesi gün aradım bunları. Meğerse kerizler telefondan da arıza kaydı açabiliyormuş. Neyse açıldı arıza kaydı aradılar 1-2 gün sonra. Tahmin edin ne oldu. Tabiki de hiçbir sorun yokmuş hattımda. Ne hikmetse adamlarla telefonda konuşurken hat uçuyor ancak telefonu kapattığım zaman internet rezil oluyor.(Cep telefonu üzerinden görüşüyorum arkadaşlarla.) En son birini azarlamak zorunda kaldım hiç istemeyerekten ve kendime yakıştırmayaraktan. Ancak cidden insanı oyalıyorlar , delirtiyorlar. İnternetimle torrentde 600 görürsem şanslıyım. YouTube videoları açılmıyor bile. Ancak hat değerlerim gayet normal. Bundan önce TTNET kullanırdım 900 ile dosya çekerdim bu ne kardeşim yav? Üstelik "8 MBPS'YE KADAR" hizmeti almıyorum "8 MBPS" alıyorum. Ancak 800 görmüyorum ben bu lanet olası hatta. Resmi gazetede yayınlanan bir kanun var süresi 1 yıldan uzun veya belirsiz olan sözleşmeler tüketici tarafından cezai şart ödenmeksizin ve neden belirtmeksizin iptal edilebilir diye. Ancak adamları arıyorum efendim işte 700 küsür tl ödeyeceksiniz diye. Yav böyle yasa çıktı kardeşim diyorum. Yok bu böyle diyorlar. Sözleşmemin şartlarını istedim arkadaşlar bana sözleşmenin başvuru kısmını atmışlar akıllılar. Müşteri hizmetlerini arıyorum yemin ederim Vodafone'un müşteri hizmetlerinden bile kötü. Bu firmanın TURKCELL hizmeti ile alakası yok ve bence tamamen TURKCELL ismine leke sürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eqecakmak

    Bende de ADSL'i var bu lanet firmanın maalesef. İnternet rezalet. Gece internete giriyorum bir anda pingler fırlıyor hız 1mbite düşüyor. Arıyorum adamları yok kablolu hız testi yapalım yok wifi kanalı değiştirelim diyorlar. En son bir kablolu test ettim de 300 ping geldi. O zaman da dedi ki beyefendi neymiş adamların şu şu mailine mail yazacakmışım. Oldu gülüm ben bununla mı uğraşacağım işim gücüm yok diye ertesi gün aradım bunları. Meğerse kerizler telefondan da arıza kaydı açabiliyormuş. Neyse açıldı arıza kaydı aradılar 1-2 gün sonra. Tahmin edin ne oldu. Tabiki de hiçbir sorun yokmuş hattımda. Ne hikmetse adamlarla telefonda konuşurken hat uçuyor ancak telefonu kapattığım zaman internet rezil oluyor.(Cep telefonu üzerinden görüşüyorum arkadaşlarla.) En son birini azarlamak zorunda kaldım hiç istemeyerekten ve kendime yakıştırmayaraktan. Ancak cidden insanı oyalıyorlar , delirtiyorlar. İnternetimle torrentde 600 görürsem şanslıyım. YouTube videoları açılmıyor bile. Ancak hat değerlerim gayet normal. Bundan önce TTNET kullanırdım 900 ile dosya çekerdim bu ne kardeşim yav? Üstelik "8 MBPS'YE KADAR" hizmeti almıyorum "8 MBPS" alıyorum. Ancak 800 görmüyorum ben bu lanet olası hatta. Resmi gazetede yayınlanan bir kanun var süresi 1 yıldan uzun veya belirsiz olan sözleşmeler tüketici tarafından cezai şart ödenmeksizin ve neden belirtmeksizin iptal edilebilir diye. Ancak adamları arıyorum efendim işte 700 küsür tl ödeyeceksiniz diye. Yav böyle yasa çıktı kardeşim diyorum. Yok bu böyle diyorlar. Sözleşmemin şartlarını istedim arkadaşlar bana sözleşmenin başvuru kısmını atmışlar akıllılar. Müşteri hizmetlerini arıyorum yemin ederim Vodafone'un müşteri hizmetlerinden bile kötü. Bu firmanın TURKCELL hizmeti ile alakası yok ve bence tamamen TURKCELL ismine leke sürüyor.

    bahsettiğin bütün sorunlar Turk telekom ile alakalı. TTnet de kullansan Biri adsl de kullansan sorunun düzelmeyecektir. Yanlış sularda cabalamıssın bu kadar zamandır hocam. Türk telekom santraline gidip sorunu bi dilekçe ile operasyon şefine ilet portunu falan değiştirsinler




  • Hocam sorunun Türk Telekom ile alakalı olduğunu biliyorum ancak oradaki arkadaşlar da sorun yok diye rapor veriyor sıkıntı orada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.