Şimdi Ara

Superonline beni kandırıp çıkmaza soktu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, 2012 yılında arkadaşın şirketi üzerinden benim ev hattı üzeinden kurumsal superonline adsl kullanıyorum, Pazartesi günü taahütüm bitti ve mh.'den arkadaş aradı (bu arada kullandığum tarife 16 mbite kadar 50 gb kotalı internet 34,90) eğer yıl daha taahüt verirsem 40 lira karşılığında devam bileceğimi söyledi, ben de tamam dedim. Sonra o şartları sıralarken arada 8 mbit lafı geçti ve ben tarifemin 16 mbite kadar olduğunu 8 mbit istemediğimi söyledim, bana sistemin 8 mbit göstediğini alt yapımın bunu desteklediğini söyledi, ben de ona şimdiye kadar 16 mbite destekleyen hattımın bugün mü düştüğünü söylüyorsunuz, ben speedtest yaptığımda 13'ü rahat görüyorum dedim, oda bana merak etmeyin eski hızınızı kullanacaksınız dedi. Ben de tamam dedim ve çalıştığım işim fazla uzatmadım. sonra eve gelip baktığımda hızımın 8 mbite düştüğünü gördüm, tabi mh. aradım dedim böyle böyle ben 8 mbit kullanmak istemiyorum, hem zam yapıp hem de 2 yıl tahüt alıyorsunuz ve hızımı yarı yarıya düşürüyorsunuz diye. Arıza kaydı açtılar arayan soran olmadı 2 3 akşam aradım yok sonra hat iptali istedim, bana 789 lira cayma bedeli çıkarıyorlar, dedim pazartesi taahütü yapan arkadaş cayma bedelini kullandığım miktar üzerinden ödeyeceğimi söyledi diye, onlarda yok sistem de böyle gösteriyor, e dedim hızımı yükseltin, o da yok sistemde böyle.

    Benim sinirlerim çok gerildi arkadaşlar, Şimdi ne yapmam lazım bana bir akıl verin lütfen.. BTK'ya ne yazmam lazım ve Tüketici haken heyetide çalıştığım yere yakın onlara nasıl bir dilekçe yazmam lazım? Şimdiden herkese teşekkür ederim..







  • hem btk ya , hemde superonline a yazılı olarak şikayet başvurusunda bulunun.durumu detaylı açıklayın.superonline a başvuruyu online işlemlerden yapın.
  • Üstteki arkadaşın yaptığı gibi yapın olmazsa tüketici hakem heyetine başvuru yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar için teşekkür ederim. Bakalım dilimin döndüğünce yazayım, bir sonuç çıkacakmı?
  • muhtemelen TT personeli senin portu 8Mbps altı alan abonenin portu ile değiştirdi arızalı filandır... SOLNET bu durumda ADSL alt yapısına müdahale edemiyor... BTK bile bunu biliyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankenshta

    muhtemelen TT personeli senin portu 8Mbps altı alan abonenin portu ile değiştirdi arızalı filandır... SOLNET bu durumda ADSL alt yapısına müdahale edemiyor... BTK bile bunu biliyor...

    Sanmıyorum çünkü Taahüt verene kadar 13 mbit rahal alıyordum ve modem arayüzünde 16bin küsür yazıyordu, taahüt sonrası 8192 oldu, Speedtest yapıyorum 5.5 6 mbit çıkıyor illa hızın orasından burasından budayacaklar..

    Bu arada biraz önce Superonline'na online başvuru yaptım aşağıdaki gibi..

    2012 yılında arkadaşın şirketi üzerinden benim ev hattı üzeinden kurumsal superonline adsl kullanıyorum, Faturam otomatik talimat üzerinden şimdiye kadar hiç aksatmadan zamanında ödedim.. Pazartesi günü (03.04.2017) taahütüm bitti ve mh.'den arkadaş aradı (bu arada kullandığum tarife 16 mbite kadar 50 gb kotalı internet 34,90) eğer 2 yıl daha taahüt verirsem 40 lira karşılığında devam bileceğimi söyledi, ben de tamam dedim. Sonra o şartları sıralarken arada 8 mbit lafı geçti ve ben tarifemin 16 mbite kadar olduğunu 8 mbit istemediğimi söyledim, bana sistemin 8 mbit göstediğini alt yapımın bunu desteklediğini söyledi, ben de ona şimdiye kadar 16 mbite destekleyen hattımın bugün mü düştüğünü söylüyorsunuz, ben speedtest yaptığımda 13'ü rahat görüyorum dedim, oda bana merak etmeyin eski hızınızı kullanacaksınız dedi. Ben de tamam dedim ve çalıştığım işim fazla uzatmadım. sonra eve gelip baktığımda hızımın 8 mbite düştüğünü gördüm, tabi mh. aradım dedim böyle böyle ben 8 mbit kullanmak istemiyorum, hem zam yapıp hem de 2 yıl tahüt alıyorsunuz ve hızımı yarı yarıya düşürüyorsunuz diye. Arıza kaydı açtılar arayan soran olmadı 2 3 akşam aradım yok sonra hat iptali istedim, bana 789 lira cayma bedeli çıkarıyorlar, "dedim pazartesi taahütü yapan arkadaş cayma bedelini kullandığım miktar üzerinden ödeyeceğimi söyledi diye," onlarda yok sistem de böyle gösteriyor, e dedim hızımı yükseltin, o da yok sistemde böyle, kusura bakmayın ama siz benim hızımı düşürerek daha çok mağdur ettiniz ve kendi taahütünüze uymadınız, şimdi sizden hattımın kapatılmasını kullandığım 7 günlük hizmetin faturalandırıp tarafıma gönderilmesini ve o saçma 789 liralık cayma bedelinide bir daha duymak istemiyorum. ve BTK'yada aynı dilekçeyi yollayacağım, olayın yine dallanıp budaklanması halinde Twetter'dan hergün Kaan Terzioğlu‏'na şikayetimi yazacağım, ondan sonra Tüketici hakem heyetine başvuracağım...




  • by_sinekli kullanıcısına yanıt
    adam yeni farketmiş... baksana TT yada türknet için abone ol anında düzelir... + yapa varsa hiç durma türknet seni çağırıyor... :)
  • Lanet olsun bunlara benzer şeyler benim basimada geldi malesef 18 ay daha taahhhutum var :(



    Kesinlikle uzak durun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 2 yıl tahadüt verdim 55 tl ye supronline 16 megabit 75 gb a.k.k türk telekom geldi 12 yıllık kablonun ucunu gösterdi gitti internetim nekadar sürede bağlanır bidekablonun eski olması internet hızımı etkilermi kazık yemekten korkuyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.