Şimdi Ara

Koskoca Samsung gerçek anlamda beni dolandırdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar,


    Başıma, kendi bilgi birikimim ve tecrübelerimle çözmediğim bir bela açıldı, bildiğin tıkandım ve gerçek anlamda dolandırıcılıktan şüpheleniyorum. 18 Ekim'de şu aşağıdaki Samsung Kampanyasından yararlanarak Teknosa'dan TV aldım.


    https://www.samsung.com/tr/buyuk-tv-gunleri-2020//


    Aldığım TV 65Q95T Qled. Tam tutarı tek çekim kredi kartından 17.539,68 TL olarak ödedim.


    Kampanya kapsamında bana daha sonra İninal Karta yüklü 2000 TL göndermeleri gerekiyordu. Gerekli başvuru formları düzgünce doldurdum ve beklemeye başladık. Bir kaç hafta sonra içince sadece 700 TL olan bir ininal kart posta ile geldi. Normalde 2000 TL iade olması gerektiğinden 750+750+500 olarak 3 kart göndermeleri gerekiyordu. Hemen iletişime geçtim ve durumu bildirdim. İnanır mısınız zaten Korona'dan dolayı ofise gitmediğimiz için zamanımın da olmasından dolayı 30 kere telefonla görüştüm Samsung Müşteri Hizmetleriyle. Müşteri hizmetleri Çözüm merkezine aktardı, o oraya aktardı, bu buraya aktardı sürekli bir yerlere aktarılıp aynı bilgileri sabırla verdim. Hatta bana 2 tane boş ininal kart almamı söylediler ben de gittim 10 TL verip 2 kart aldım. Bu kart numaralarını da Samsung'a verdim.


    Derken dün sabah cep telefonumdan bana birisi ulaştı ve kampanya merkezinden aldıkları bilgiye göre kartlar bana ulaşmışmış ve ben de harcamışmışım. İtiraz etim tabi ve hangi karta ne kadar yüklediğinizi söyleyin ve ne zaman, nerde harcandığını söyleyin dedim fakat nafile bu bilgiye ulaşamıyoruz diye gevelediler. Bana sadece bir kart ulaştı ve onu da 1 ay içinde kullanmam gerekiyordu ben de kullandım ama bariz saçmalıyorlar ve yalancılıkla itham ediyorlar.


    Telefonda çok üsteledim, asla haklı iken haksız duruma düşmeden ve herhangi bir hakarette bulunmadan konuşmaya devam ettim. O anda başka yapacağımız bir şey yok deyip telefonu yüzüme kapattı bir kadın.


    Ben bu durumda ne yapabilirim arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum.


    Saygılar.








  • Çok geçmiş olsun kardeşim sen en başta samsung alarak yanlış yapmışsın zaten.Vaktin zamanın varsa direk thh ye başvuru yap.ve sonuna kadar da hakkını ara.Senin gibi çok kişiyi mağdur etmişler ama millet 300-500 diye peşine düşmemiş.Arıyorlar müşteri hizmetlerini kart geldi gelecek yok formu yanlış doldurmuşsunuz yok bir daha doldurun gönderin bizeform gelmedi gibi saçmalıklar.Kim ne derse desin samsung rezilliktir.Ya bu parayı kendi aralarında pay ediyorlar yada başka şey!!!insanın aklına başka birşey gelmiyor yani..Hele de alıp sorun yaşadıktan sonra muhatap bulamazsın karşında...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen dediğin gibi birader şikayet.com'da yüzlerce şikayet var çok fazla kişi kartlarını alamamış. Samsung diyosun dünya devi diyorsun olaya bak gerçekten iğrenç. Dediğin gibi Samsung bitmiştir artık.


    https://eksisozluk.com/25-aralik-2020-samsung-turkiye-rezaleti--6799119?focusto=118256531

  • Martta telefon aldım, kod ile 200 tl indirim vardı, ayrıca 250 tl migros çeki veriyorlardı. İndirim kodunu kullandım, buna rağmen migros çekide görünüyordu. Alışverişten sonra migros çeki için sms alacaksınız dendi, faturada da görünüyordu. Bekleki çek gelsin. Sonra yok kampanya birleşmez, şöyle böyle bi dolu yalan. Çekinde falan değilim, kandırılmak içime dokunuyor. En son hakem heyetine verdim. Aynı şeyi başkası da yaşamış, onda hakem heyetine vermiş ve kazanmış.

  • Benzer bir olayda ben yaşadım 2000 tl vaat ettiler tv alırken sonra tv arızalı çıktı değişime gitti geldi yeni tv bu sefer 750 tl alabilirsiniz dediler macera böylelikle başlamış oldu 700 dk konuştum telefonda bu süre zarfında yüzüme telefon kapamalar vs vs her şey geldi laf anlatamazsınız kıt beyinli bir kaç kişi koymuşlar sıkıştıkları zaman şuraya buraya aktarıp duruyorlar bir tv iade iki de arızalı tv değişimi yapmış birisi olarak diyorum ki ben mesleğim gereği anca çözebildim rezil ettim müdürlerinin yanında kayıtları dinlemişler tv gönderelim bile dediler hakaret eden bile oldu öyle sokaktan geçeni işe almışlar başınıza iş açmak istemiyorsanız özellikle 2020 den sonra çıkan hiç bir cihazı almayın hele ki Türkiye de montajı yapılan aletler tam vasat sonuç olarak 750 tl gönderdiler telefon faturasını bile karşılamadı son kez alışveriş yaptım daha kapılarından geçmem cinnetlik tam





  • Ulen bunların yerlisi de yabancısı da aynı oldu hiç birinin birinden farkı yok. Satışı yapana kadar gerçek yüzlerini iyi saklıyorlar satış oldu parayı alınca da yüzümüze bakan yok. Ve üstüne telefonlarda sinir krizi geçirmemiz de cabası oluyor. İnsan artık alışveriş yapmaya korkar oldu bunların yüzünden.

  • Kredi Kartımdaki çekilen tutar için charge back başvurusunda bulundum ve olumsuz döndüler. Hakem heyetinin cevabını bekliyorum bakalım. Eğer o da olmazsa vereceğim bir avukata vekaletname uğraşmayacağım bundan sonra artık isterse 1-2 sene sürsün umrumda değil. Bildiğin zararlı şirket bu ve tüketiciyi aldatıyor. Siz siz olun asla Samsung almayın.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.