Şimdi Ara

SUPERONLİNE - (BTK SONUC VERMEDİ) (1000 TL istiyorlar) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Abone olduğunuz tarifenin sayfasını paylaşır mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bekle taahüt bitsin yada taşımayı dene taahüt karşılayan issler var...
  • Arkadaşlar son noktayı koydular, BTK'dan gelen cevaba göre 14 gün cayma hakkımız yokmuş. Tarihe not düşsün bu sorunla başı dertte olanlar sadece adres taşımayla kurtulabiliyorlar.

    @Sayın xxx, bu şekilde düşündüğünüz için üzgünüm. 10.10.2019 tarihinde Turkcell Fiber Süper Paket Kampanyasına geçtiğinizi görüyorum. Taahhüt süresi bitmeden hizmet iptallerinde cayma bedeli talep edilmektedir. Turkcell Superonline’ın sağlamakta olduğu taahhütlü hizmetler, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun yanı sıra Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliğine tabidir. Bu yönetmelikte 14 gün içerisinde cayma bedeli yansıtılmadan taahhütlü hizmetin işletmeci tarafından iptaline ilişkin hüküm bulunmamaktadır. 10.10.2019 tarihinde Turkcell Fiber Süper Paket Kampanyasından faydalandığınızı görüyorum. Taahhüt bitiminden önce hizmetinizi iptal etmeniz durumunda cayma bedeli yansıtılmaktadır. Müşteri temsilcimizle 11.10.2019 tarihinde yaptığınız görüşmenin analizini sağladım. İlgili görüşmenizde, hizmetinizi iptal etmeniz durumunda cayma bedeli yansıtılacağı, dilerseniz hizmetinizi dondurabileceğiniz bilgisi size verilmiştir. İptal talebinizden vazgeçtiğinizi beyan ettiğiniz için herhangi bir işlem sağlanmamıştır. Sizin gibi değerli bir müşterimizi kaybetmek istemeyiz. İyi günler dileriz.




  • resmen panik yaptırıp insanları tuzağa düşürüyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.