Şimdi Ara

SUPERONLİNE - (BTK SONUC VERMEDİ) (1000 TL istiyorlar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bugün (10.10.2019) saat 10:29'da süperonline beni aradı. ''16 gün sonra taahüdünüz bitecek, 89 liraya 24mbps interneti 12 ay taahüdlü yapalım'' dedi. Ben de ''arkadaşlarımla konuşmam gerekiyor, beni daha sonra arayabilir misiniz?'' dedim. Müşteri temsilcisi ''Ama bu özel teklif dedi, fiyat daha sonra değişebilir'' dedi. Bende boş bulundum tamam onaylıyorum dedim.

    Telefonu kapatınca çok boş bulunduğumu anladım çünkü 8 ay sonra okulum bitiyor, 1 ay dondurma hizmetini kullanacağım yani toplamda 7 ay kullanacağım internet için 12 ay parası ödeyeceğim. Daha sonra (onayladıktan sonra yarım saat geçmişti) müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım, maalesef iptal edemeyiz 1000 lira gibi bir ücret çıkıyor ama yine de iptal için kaydınızı alayım arkadaşlarım sizi arasınlar dedi. Tamam dedim kapattım.

    Sonra btk'ya şikayet açtım durumu aynen size anlattığım gibi anlattım. Saat 12:21'de geri dönüş yaptılar BTK üzerinden, cevabı aşağıya koyuyorum.
    SUPERONLİNE - (BTK SONUC VERMEDİ) (1000 TL istiyorlar)


    Şuan ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Eğer cayma bedeli için kullandığım günlerin indirim farkını ödemem gerekiyorsa kampanyaya bugün başladım yani 1 günlük bedel nasıl 1000 lira oluyor anlamış değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YBK_ -- 11 Ekim 2019; 19:54:35 >







  • Edit: Müşteri hizmetelerini aradım bu 1000 lira nasıl çıktı diye sordum, kendileri bilgi vermediler. Kaydınız alınmış size geri dönüş yapılacak dendi.

    Sağolsun iyi birisiydi konuştuğum kişi eğer taşındığınız yerde fiber altyapısı yoksa ücretsiz abonelik iptali yapabilirsiniz dediler. Benim 7 ay sonra okulumun bittiğinde gideceğim yerde fiber altyapısı var. Öğrenci evindeyiz ve diğer arkadaşlarımın oturduğu yerlerde fiber altyapısı yok ama hat benim üzerime. Sanırım benim ikametgah adresimden iptal durumu olamayacak.

    Demek istediğim en son ihtimalle zorluk çıkarırlarsa ikametgah adresimi fiber altyapısı olmayan bir yere almayı düşünebilir miyim veya hattı arkadaşımın üzerine devredebiliyor muyum çünkü onların ikametgah adresinde fiber altyapısı yok.
  • O 1000 tlyi rahat doldururlar onda sıkıntı yok zart ücreti 346.86 tl zurt ücreti 276.59 tl gibi

    Çünkü bir sınır engel yok isteyen istediği gibi cayma ücreti çıkarıyor

    Bu arada size söylenen ücret geri kalan 12 ayın ücreti

    Yani o kadar abartmışlar ki zart zurt ücretlerini 12 aylik internet kullanımı daha az tuttuğu için yasadan dolayı 12 aylık ücreti ödemenizi istiyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    O 1000 tlyi rahat doldururlar onda sıkıntı yok zart ücreti 346.86 tl zurt ücreti 276.59 tl gibi

    Çünkü bir sınır engel yok isteyen istediği gibi cayma ücreti çıkarıyor

    Bu arada size söylenen ücret geri kalan 12 ayın ücreti

    Yani o kadar abartmışlar ki zart zurt ücretlerini 12 aylik internet kullanımı daha az tuttuğu için yasadan dolayı 12 aylık ücreti ödemenizi istiyorlar
    Forumdan birisi ''Mevcut aboneliklerde kurulum ve aktivasyon ücreti alınmaz'' yazmış.
    Eğer bu doğruysa 350 lira kurulum, 150 lira aktivasyon ücreti almamaları gerekiyor. Ve benim bildiğim kadarıyla kullandığınız indirimli günlerin tutarı kadar ceza ödüyorsunuz. Kullanmadığım gün için neden ceza ödüyorum anlamadım. Komedi ya lanet olsun.

    Edit: Şimdi aklıma bişey geldi ben 1 gündür bu hizmeti kullanıyorum ya, kullanmadığım 12 ay için benden para istiyorlar. Öteki türlü de ben mesela 10 ay kullansaydım ve 2 ay kala iptal kararı alsaydım bu seferde 10 ay kullandınız onun parasını ödeyin diyip yine 1000 tl yapıştırıcaklardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YBK_ -- 11 Ekim 2019; 10:30:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YBK_

    Forumdan birisi ''Mevcut aboneliklerde kurulum ve aktivasyon ücreti alınmaz'' yazmış.
    Eğer bu doğruysa 350 lira kurulum, 150 lira aktivasyon ücreti almamaları gerekiyor. Ve benim bildiğim kadarıyla kullandığınız indirimli günlerin tutarı kadar ceza ödüyorsunuz. Kullanmadığım gün için neden ceza ödüyorum anlamadım. Komedi ya lanet olsun.

    Edit: Şimdi aklıma bişey geldi ben 1 gündür bu hizmeti kullanıyorum ya, kullanmadığım 12 ay için benden para istiyorlar. Öteki türlü de ben mesela 10 ay kullansaydım ve 2 ay kala iptal kararı alsaydım bu seferde 10 ay kullandınız onun parasını ödeyin diyip yine 1000 tl yapıştırıcaklardı.

    Alıntıları Göster
    Kullanmadığınız gün için ceza odemiyorsunuz

    Söyle anlatıyım
    Mesela
    telefonda sesli onay alım hizmeti 587.96 tl
    Taahut uzatın ücreti 674.32 tl
    Hizmet decam ücreti 345.86tl
    Indirimli olarak kullanılan gunlerin bedeli 6.59tl
    Ne etti 1614.73 tl ama yasa sayesinde siz bu ücret yerine sadece 12*89.9=1078.8 tlyi ödemenizi istiyorlar

    Yada mesela paketin taahutsuz ücret aylık 16182 tldir doğal olarak 2 günlük indirim tutarı 1000 tl eder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Proprietor -- 11 Ekim 2019; 10:32:46 >




  • Proprietor P kullanıcısına yanıt
    Bu kadar acımasız olacaklarını tahmin etmiyorum ya. Forumda falan beş kuruş ödemeden iptal edenler olmuş.

    @madde 16 – (1) taahhütlü aboneliklerde tüketicinin süresinden önce taahhütlü aboneliğini sonlandırması halinde, satıcı veya sağlayıcının talep edeceği bedel, tüketicinin taahhüdüne son verdiği tarihe kadar tüketiciye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı kalmak zorundadır.
  • 14 günlük cayma hakkımı kullanmak istiyorum taahhuttten vazgeçiyorum de. 15 gün sonra da internetim kapatacağım. Aynı zamanda şu an evde bulunan 4 arkadaşım da turkcell hatlarını taşıyacak bu durumdan çok korktular aynı mağduriyeti yaşamak istemiyorlar aynı zamanda anne babamın ve kardeşlerimin de hatlarını taşıyacaz bizim ailemin evindeki turkcell superonline fiber inde taahhütu bittiğinde direk Türknet e taşıyacağım taahhüt bedelinin bu kadar ağır olduğunu bilmiyordum de salla. Sallayabildigin kadar.

    İptal edersin. Sana bu faturayı yollamazlar muhtemelen ama yollarlarsa tüketici hakem heyeti ile falan uğraşman lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcrew -- 11 Ekim 2019; 11:21:6 >
  • 12 Ay kullandınız ve taahhütünüz bitti siz tekrar uzattınız değil mi ?

    BTK kararına itiraz'da bulunun 14 gün içinde cayma hakkını belirtin.

    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'da açıkça ifade etmektedir.

    Mesafeli sözleşmeler

    MADDE 48- (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal
    veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin
    kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan
    sözleşmelerdir.

    (2) Tüketici, mesafeli sözleşmeyi ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce ayrıntıları
    yönetmelikte belirlenen hususlarda ve siparişi onaylandığı takdirde ödeme yükümlülüğü altına gireceği konusunda açık ve
    anlaşılır şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından bilgilendirilir. Tüketicinin bilgilendirildiğine ilişkin ispat yükü satıcı veya
    sağlayıcıya aittir.

    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma
    hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması
    yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici,
    cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı
    değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi
    içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.




  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Beni genel müdürlükten aradılar, iptal edemiyoruz ama 5 ay fazladan boşa ödemeyin ben 2 ay sizden para almıyım 3 ay boşa ödeyin dedi bana. 1 günlük hizmetin kullanımı nasıl 1000 lira dedim. Öyle artık dedi, 12 aylık faturanın tamamı tahsil ediliyor dedi. Şuan ne yapıcam inanın bilmiyorum. Sizin yazdığınızı yeni okudum, bilsem öyle sallardım.

    Abonelik iptal talebinizi iptal etmeliyim yoksa aboneliğinizi iptal edicez, cayma bedelini ödemek zorunda kalıcaksınız dedi. Ben de tamam indirim de istemiyorum siz iptal edin dedim. Bunu şeyden dolayı dedim, hattı arkadaşıma devredicem. Onun yaşadığı yerde fiber internet yok, onun evine nakil olamayacağı için iptal etmek zorunda kalıcaklar diye. Bu yol mantıklı mı?
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim böyle bir hakkımın olduğunu dahi bilmiyordum. Genel müdürlükten beni arayan adam sürekli lafı dolandırdı kıvırdı, bu işten kurtulursam sizin sayenizde kurtulucam. Daha önce online satın aldığım bir üründe cayma hakkı dilekçesiyle ürünü karşı tarafa göndermiştim, bu durumda ne yapmam gerekiyor?

    Edit: Bu arada herşey dün sabah 10'da gerçekleşti. 24 aylık taahüdüm bittiği için müşteri hizmetleri aradı, 1 yıllık daha uzatalım aynı fiyattan dedi ben de boş bulunup onayladım.

    Edit2: Şimdi müşteri hizmetlerini arayıp cayma hakkımı kullanmak istiyorum diye belirtmem mi doğru olur yoksa direk genel müdürlüğe cayma dilekçesi mi göndermeliyim?

    Edit3: Müşteri hizmetlerini aradım cayma dilekçesini nereye yollayabilirim dedim. ''ben işin hukuksal kısmını bilmiyorum biz hukuk fakültesi okumadık'' diye ukalaca konuştu eğer bir belge göndermek istiyorsanız internet sitemizde ıslak imzalı formu gönderebileceğiniz bir yer var dedi, bende tamam dedim kapattım. İnternet sitelerinde genel müdürlüğün adresi var, cayma dilekçesini yazıp oraya PTT Kargoyla göndermem daha mı doğru olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YBK_ -- 11 Ekim 2019; 12:14:8 >




  • YBK_ kullanıcısına yanıt
    14 Gün içinde cayma hakkınızı kullanacağınızı bildirin eğer olumsuz olursa btk'ya 14 gün içinde dilekçe oluşturup gönderin.

    Sağ üst tarih

    Türkcell Süperonline Genel Müdürlüğüne;

    xxxx hizmet numaralı aboneliğimin 14 gün içinde hiç bir cezai bedel ödemeksizin iptal edilmesini arz ederim.

    Ad Soyad;
    Tc Kimlik No;
    İmza;

    Bu kadar.

    Ayrıca şuraya da gönderin derim.

    hellofax.com'a girin ücretsiz hakkınızı kullanarak dilekçenizi göndereceksiniz.

    +9008502229595'e Fax numarasına göndereceksiniz.
    www.superonline.net
    Faks Yolu İle Abonelik Feshi - TURKCELL SUPERONLINE
    https://www.superonline.net/hakkimizda/duyurular/faks-yolu-ile-abonelik-feshi


    Siz gene de kimlik ön ve arka fotokopisini gönderin ek olarak fax ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 11 Ekim 2019; 12:20:15 >




  • nasıl bir iş anlamadım 14 gün içinde cayma hakkın var. bunun yanı sıra taahhüt iptali durumunda kullandığın indirim miktarı yada kalan fatura tutrarı arasından müşteri lehine olan ödenir. ülkemde firmalar dolandırıcılık öyle bir hal aldı ki artık firmalar kanun filan tanımıyorlar açık açık da söylüyorlar. bu taahhüt olayı zaten dolandırıcılık 3 firma var 10 milyon da müşteri bakıyorsun kim avantajlı müşteri. şimdi biz 10 milyon müşteri olarak bir sözleşme sunup bize ürün pazarlamasına öyle izin versek ürünün şu standartlarda olacak fiyatın bu standartlar da olacak. ama izin işine tükteici'yi temsil eden bir kurum değil devlet bakıyor. ve firma o 10 milyon müşteriyi teker teker öyle bir kıskaca alıyor ki hiçbir şeyde hiç bir hak talep edemiyoruz. taahhüt gibi dolandırıcılıklara kurban gidiyoruz adam bizi 2 yıl bağlıyor indirim kullandırdım diyor. taahhütsüz fiyatlara çakıyor fiyatı ucuz kullandırdım diyor ve rekabetin önüne geçiyor yatırım yapmasına da gerek kalmıyor. aslında bizim hiç bir karımız yok taahhüt olayından taahhüt bitiyor bizi kıskaca alıyorlar telefon üstüne telefon işi biraz bilenler iptal dilekçesiyle vs. biraz ucuz kullansa da taahhüt yine de aleyhimize taahhüt olmasa rekabet olur ve çok daha ucuza kullanırız açık ve net. ama vatandaşı koruyan kimse yok malesef başın sıkışıyor tüketici hakem heyetine gidiyorsun oradakiler de seni şikayetinden vazgeçirmeye çalışıyor bir şey çıkmaz vs. yazık bu vatandaşa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19yusuf05

    nasıl bir iş anlamadım 14 gün içinde cayma hakkın var. bunun yanı sıra taahhüt iptali durumunda kullandığın indirim miktarı yada kalan fatura tutrarı arasından müşteri lehine olan ödenir. ülkemde firmalar dolandırıcılık öyle bir hal aldı ki artık firmalar kanun filan tanımıyorlar açık açık da söylüyorlar. bu taahhüt olayı zaten dolandırıcılık 3 firma var 10 milyon da müşteri bakıyorsun kim avantajlı müşteri. şimdi biz 10 milyon müşteri olarak bir sözleşme sunup bize ürün pazarlamasına öyle izin versek ürünün şu standartlarda olacak fiyatın bu standartlar da olacak. ama izin işine tükteici'yi temsil eden bir kurum değil devlet bakıyor. ve firma o 10 milyon müşteriyi teker teker öyle bir kıskaca alıyor ki hiçbir şeyde hiç bir hak talep edemiyoruz. taahhüt gibi dolandırıcılıklara kurban gidiyoruz adam bizi 2 yıl bağlıyor indirim kullandırdım diyor. taahhütsüz fiyatlara çakıyor fiyatı ucuz kullandırdım diyor ve rekabetin önüne geçiyor yatırım yapmasına da gerek kalmıyor. aslında bizim hiç bir karımız yok taahhüt olayından taahhüt bitiyor bizi kıskaca alıyorlar telefon üstüne telefon işi biraz bilenler iptal dilekçesiyle vs. biraz ucuz kullansa da taahhüt yine de aleyhimize taahhüt olmasa rekabet olur ve çok daha ucuza kullanırız açık ve net. ama vatandaşı koruyan kimse yok malesef başın sıkışıyor tüketici hakem heyetine gidiyorsun oradakiler de seni şikayetinden vazgeçirmeye çalışıyor bir şey çıkmaz vs. yazık bu vatandaşa...
    Vallaha o kadar güzel bir yazı yazmışsınız ki baştan aşağı doğru ve haklısınız. Ben bu zamana kadar bunların bu şekilde şark kurnazlığı yaptıklarını, işi yokuşa sürüp müşteriyi zor duruma düşüreceklerini kesinlikle bilmiyordum. Kötü bir deneyim oldu ama öğrenmiş oldum. Her halde ülkede bir şeylerin düzelmesi için herkesin başından böyle kötü olaylar geçmesi, bu vesileyle bilinçlenmesi gerekiyor sanırım. Çünkü hizmet verenlerden yana düzelmeye giden bir şey yok.

    Cayma hakkını online alışverişlerin tamamında biliyordum da bu konuda da olması ülkedeki güzel ender şeylerden biri sanırım.

    Bu arada cayma dilekçemi nüfus fotokopim ile birlikte faksladım. Aramalarını bekleyeceğim.




  • YBK_ kullanıcısına yanıt
    sözleşme ve taahhüt gibi uygulamaların kaldırılması için. internette kotayı kaldırma hareketi gibi bir hareket lazım. yoksa bu halk daha çok mağdur olacak. bu gün sana, yarın bana , ertesi gün de diğer arkadaşlara çözüm olmadığı sürece birgün bizde kurban olacağız. altyapı yatırımlarından ve rekabetten sözleşme , taahhüt bahaneleriyle kaçmaları yüzünden her gün kurbanız zaten.
  • Ben öğrenci evindeki hattımi ve ailemin evindeki Superonline hattını turknet gibi taahudsuz hizmet veren firmalarla degistiricem. AKK gibi bir hareket başlarsa buna da destek veririm tabii.

    Edit: Şirketten mesaj geldi, göndermiş olduğunuz iptal formunda müşteri numaraniz yazmiyor diyorlar simdi de. Ben cayma dilekçesi gönderdim iptal formu değil. Cayma dilekçe sablonlarını da epey inceledim, müşteri numarası yazmak gibi bir durum yoktu. Neyse yarin tekrar fakslicam. Uğraştıriyorlarsa ugrasiriz ama bir daha ASLA.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YBK_ -- 11 Ekim 2019; 17:32:2 >
  • YBK_ kullanıcısına yanıt
    Öncelikle merhaba konu sahibi forum arkadaşımız;

    Yukarıda bir yerlerde benim mesajımı alıntılamışsın onu farkettim, güzel de bir durum aslında ama önünü arkasını kesip koyman tam olmamış, keşke tamamını koysaydın.

    Konu özelinde cevap yazacak olursam, sizin 14gün cayma hakkınız var. Bunu isterseniz tüketici hakem heyetine başvurarak, isterseniz firma ile irtibata geçerek direkt olarak yapabilirsiniz. Tarafınıza cayma bedeli yansıtılırsa bunun itirazını tüketici hakem heyetine yapacaksınız.

    En kolay yöntem ise, diyelim bankadan kredi kartın var ve iptal için aradığında kırk tane ses kaydı dinliyorsun, iptal etmemek için sana kampanya sunuyorlar vb. Ancak internette her on kişiden dokuzu yazmış ya, arıyorsun kayıp çalıntıdan bir dakika içinde kapatıyorlar ve herkes de bu yöntemi kullanıyor. İşte bunun gibi bir durum internette de var. Altyapı olmayan bir yere nakil istersen kendi kendine kapanır abonelik. Seninkisi de öyle bir şans ki, öğrenci evinde ve kendi evinde fiber varmış. Millet arayıp bir tanesini bulamazken sen iki tane fiber bulmuşsun.

    Şaka bir yana, hiçbir şeyle uğraşmadan aboneliği sonlandır firmayla irtibata geçip. Daha sonra sana cayma bedeli çıkarsa bunu tüketici hakem heyetine götür. Büyük bir ihtimalle senin lehine sonuçlanacaktır.

    Yukarıda forum arkadaşlarımız çok güzel özetlemiş, senden istenen para verilen indirim değil, zart zurt ücretleri. Müşteri her zaman düşük olanı ödediği için sistem 12ay indirim ücretini ve bu ücretleri yan yana koyuyor ve hangisi az ise sana öde diyor.Çünkü zaten bir günlük kullanım ile sana çok fazla indirim sağlamamış oluyor ama bu şekilde güzel bir para yansıtmış oluyor sana.

    Yine yukarıda forum arkadaşlarımızın dediği gibi, aboneliği sonlandır. İptal edildiğine dair evraklarını iste. Daha sonra sana cayma bedeli yansıtılmış bir fatura gelirse de bunu tüketici hakem heyetine ver. Lehine sonuçlanırsa ödemezsin ama sonuçlanmazsa ödemek zorunda kalacaksın.

    Dönelim başa, en iyi ihtimal konuda bahsedildiği gibi altyapı olmayan yere nakil iste. Örneğin arkadaşına devret aboneliği, o da kendi adresine nakil istesin ve altyapı olmadığı için abonelik sonlanmış olur.Tabi bu konuda bahsedilen yöntemlerin açıkları kapatıldıysa senin için kötü bir durum...
    Geçmiş olsun diliyorum.




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam evet alıntıyı sizden yapmıştım, yardim gelmez diye cekindigimden ve konuyu okusunlar diye kısa kısa yazmaya çalıştım ondan mesajınızı keserek koydum.

    14 günlük cayma hakkimi kullandığımda benim bildiğim hic bir ücret tarafıma yansimamaliydi. Simdi hız diyorsunuz ki o ücreti sizden isteyebilirler ve hakem heyeti sizi haksiz bulabilir ve o parayı ödemek zorunda kalırsınız. Boyle bir şey olursa asla altından kalkamam.
    Cayma dilekçemi geri mi cekmeliyim şuan korktum biraz.
  • YBK_ kullanıcısına yanıt
    Beni de mesajınıza etiketleme yapabilirdiniz. Altta "haberdar et" diye bir seçenek bulunuyor.
    Öncelikle sizin takip ettiğiniz adımlar tamamen yanlış. Sizi kınamıyorum yanlış anlamayın, keşke öncesinde sorsaydınız ne yapayım diye bir işlem yapmadan. Size adım adım yazayım.

    1.Söz konusu iptal talebinizi geri alın.
    2.Hattı fiber olmayan bir yere nakil talebinde bulunun.
    3.Hattınız otomatik olarak iptal olacaktır. (önce dondurulacak, altyapı temin süresi sonunda iptal olacaktır)
    4.Hattı arkadaşınıza devredebilirsiniz, o da kendi adresine bağlatmayı deneyip fiber olmadığı için iptal ettirebilir ama devir işlemi de ücretli.
    5.Hakem heyeti her zaman müşteriyi haklı bulmuyor. Firmanın savunmasına göre de karar veriyor. Bu durumda sizin aleyhinize de karar verebilir anlamı taşıyor bu. Yani bunu göze almalısınız.
    6.Merak etmeyin, korkmayın. Bunlar tecrübedir ve bu şekilde öğreniliyor zaten ama keşke hiç işlem yapmadan önce burada insanlara danışsaydınız.
    7.Hemen şimdi arayın, iptal talebini geri çekin. Akabinde ise hattı fiber olmadığını bildiğiniz bir yere nakil isteyin.
    8.Devir ücretini vereyim arkadaşıma devredeyim, o adresine istesin o uğraşsın diyorsanız siz bilirsiniz ama bence arkadaşınızı bulaştırmayın hiç bu konuya. Sonuçta bir de devir ücreti konusu var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 11 Ekim 2019; 17:36:14 >




  • YBK_ kullanıcısına yanıt
    Attığım linkte belirtmişler aslında müşteri numaranızı yazın o zaman uğraşacaksınız dua edin 14 günü geçmemiş.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Dilekçeyi göndermesinde bir sakınca yok cezai bedel ödemeksizin diye ibare var kabul ederlerse ödemez ha etmezlerse btk'ya bildirilir ve itiraz edilir.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.