Arkadaşlar, Superonline yetkili servisi çağrı merkezi tarafından arandım. Bana evimdeki modemin diğer odalardaki sinyal gücünün düşük olduğunu ve bunu iyileştirmek için tarafıma bir cihaz verileceğinin bilgisini verdiler. Bu cihaz için hiçbir ücret ödemeyeceğim bilgisi özellikle verildi. Cihaz talebim olmamasına rağmen bu cihazdan evime 2 adet (el insan sanki villada yalıyorum birde 2 tane bırakmışlar) bırakılmış. Daha sonra bu cihazların bedelleri faturama yansıtılmış. Yaklaşık olarak toplamda 480 TL'lik bir meblağ. Bana bu cihazlar verilirken hiçbir ücret ödemeyeceğimi söylemelerine rağmen bu cihazın parasını benden talep ediyorlar. Cihazların iadesini ve cihazlar için kesilen paramın da hesabıma iade edilmesini talep ettim. Tarafıma bütün bilgilerin verildiğini (güya) ve cihazların iptali durumunda kalan taksitlerin faturama yansıtılacağını söylediler. btk, sikayetvar buralara şikayet ettim ama nafile. Alenen dolandırıcılık yapıyorlar. Sakın ama sakın bu firmanın çağrı merkezinden aranınca hiçbir şeyi kabul etmeyin. ben yandım siz yanmayın diye bu başlığı açıyorum. Süperonline ve Turkcell pişmanlıktır bulaşmayın.
Açık şekilde bilgilendirilip onay verdiğinizi ispat edemezse kuruş alamaz. E-devlet üzerinden tüketi hakem heyetine başvurun. Telefonda sözlü olarak vaadedilen hiçbir şeye (ses kaydı alınsa bile) güvenmeyin, tamam/evet gibi onaylayıcı ifadeler kullanmayın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme