Şimdi Ara

Superonline haksız kazanç yapıyor .!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar size olayı anlatıyorum ve Süperonline kullanmayın kullandırmayın derim.

    Ağustos ayında superonline internet aboneliğim iptal edildi ve bana 10 gün fazladan fatura kesildiği halde bunu ödedim .Daha sonrasında ayın 22.08.2017 tarihinde aras kargo aracılığıyla müşteri hizmetleri tarafından belirtilen BURSA JADE şubelerine modemi gönderdim ve 23.08.2017 tarihinde BURSA JADE şubenizde ÖZGE CANKURT adında kişi modemi teslim almış bulunuyor .Aradan 2 ay geçmiş alınan modemden Superonline genel müdürlüğünün haberi yok ? Anlaşılan Bursa Jade şubelesinden habersiz olarak çalışılıyor yada onlar superonline genel müdürlüğünden ayrı çalışıyor .? Sonuç olarak verdiğim modem üzerinden 2 ay geçmiş ve bana bu fatura nasıl çıkarılıyor ? Superonline müşterilerinden haksız kazanç elde ediyor.Kendilerinin bayisine gidip görüştüğüm halde bir sonuç alamadım.Bursa jade şubesinin kimse daha numarasını dahi bilmiyor ya da vermiyorlar.

    Ayrıca en büyük sorun ben bu konu da ağustos ayında müşteri hizmetleri tarafından aranmıştım. O zaman kargo numarasını da vermiştim ve modemin teslim alındığını işlemlerimin tamamlandığını söylediler.Bende buna istinaden elimde bulunan kargo fişini atmış bulunmaktayım.! Şimdi bunların her birimi birbirinden habersiz mi çalışıyor ?

    SONUÇ OLARAK BENİM GİBİ MAĞDUR OLAN BİRÇOK ARKADAŞ VAR BUNU KENDİ YETKİLİ BAYİLERİ DAHİL ÖYLE SÖYLÜYOR.MODEM GÖNDERİLİYOR AMA GENEL MÜDÜRLÜĞÜN HABERİ OLMUYOR.SONRASINDA MÜŞTERİLERE HAKSIZ YERE FATURA ÇIKARILIYOR.FATURA PARASI KADAR ZATEN MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ KAÇ KERE ARA,BAYİYE GİT,FAKS ÇEK DERKEN UĞRAŞTIRILIYOR.

    AYRICA BU KONUDA TWEET ATARAK HİÇ DEĞİLSE DESTEKLERİNİZİ BEKLERİM BELKİ BİR İŞE YARAR.

    https://twitter.com/tipikbir_terazi/status/917366028048523264







  • Kargo sirketine gidin. O zamanki fisi tekrar cikarabiliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başınıza gelen herhangi küçük ya da büyük olayda karalama yapmaya insanları istediğiniz gibi düşündürmeye ne kadar da meraklısınız. senden kaynaklanmayan bir nedenden dolayı canın sıkılmış olabilir bir hata yapılmış olabilir ama bu olayı sanki herkese aynı şeyi yapıyorlar ya da yapacaklarmış gibi anlatmak, olayın çözümünün basit olduğu bir durumda içinden çıkılmaz bir hal almış gibi göstermeye gerek var mı? yıllardır süperonline kullanıyorum ve her türlü sorunum en kısa sürede en güzel şekilde çözüldü. o zaman bende diyim ki herkes süperonline kullanmalı.

    elinizde teslim fişiniz var kimin aldığı belli. sizden isteneni zamanında yapmışsınız. kafanız rahat olması gerekirken yangın yapmaya ne gerek var. kargo ulaştırmadı ise kurumun ne suçu olabilir. senin muhattabın kargo olmalı bu durumda. gönderirsin belgelerini superonline firmasına git kargodan sor hesabını dersin bu faturayı da ödemiyorum çünkü yanlış dersin olur biter.

    elinde belgesi olan üstüne düşen görevi eksiksiz yerine getiren bir kişiden hangi kurum olursa olsun nasıl haksız kazanç elde edebilir söyler misin? sen hakkını aramayı bildikten sonra sana kim kazık atabilir?

    senin yaşadığın duruma benzer şekilde bende tivibu aboneliğimi iptal ettirmek için aradım konuştum getirin cihazı kumandayı kabloyu üyeliğinizi bitirelim dediler. bende taahhüt bitince gittim teslim ettim. teslim ettiğime dair yazımı aldım. 1 hafta önce de mesaj geldi üyeliğiniz sona ermiştir diye. şimdi tivibu konusunda da bir sürü şikayet varken ben nasıl işimi hallediyor olabiliyorum? demekki herkese sorun çıkacak diye bir durum yok. ben üstüme düşeni yaptım yazımı aldım kafam rahat. kalkıp yangın çıkarmama gerek var mı?

    kısacası karşılaştığımız olaylarda biraz daha sakin ve duyarlı bir şekilde düşünüp insanlara bilgi vermeden insaları yönlendirmeden önce iyice düşünmeliyiz.




  • Öncelikle firmanın kötü bir yanı varsa bu şikayetimi tabi ki anlatabilirim sonuçta ben burada yaşadığım olayı anlatıyorum sadece o firmayı seçip seçmemek insanların kendi tercihidir.Ayrıca sizin basit dediğiniz bir olay için firma beni 3 ay boyunca uğraştırdı bu da onların kendi yönlendirdikleri Bursa Jade olan iletişim durumlarından dolayı kaynaklanıyor.Bu konu da sadece sıkıntı yaşatan olan bende değilim internette bir araştırma yaparsanız birçok kişi aynı sorunu yaşamış.Onu da geçtim.Kendim yetkili bayi ile gidip görüştüm onlar birçok kişinin de aynı sorunun yaşandığı dile getirdiler.Ayrıca tabi ki benim yaşadığım kötü olayı anlattığım gibi sizde memnun iseniz iyi yanlarını dile getirebilirsiniz ben bunda bir sakınca görmüyorum.

    Konuyu da iyi okumadınız galiba kargo takip numarasını müşteri hizmetlerini ilettiğim halde sonuç buraya geldi.Kargo teslim alınmış üzerinden 2 ay geçmiş ve bana fatura çıkarılıyor bu haksız kazanç elde etmeye çalışmak değilde nedir ? Ki ben müşteri hizmetleriyle en son görüşmem de bana işleminiz halledildi modem teslim alındı dediler.Ama 2 ay geçiyor fatura çıkarılıyor modem teslim alınmadı deniliyor Bu firmanın suçu değil de kimin söyler misiniz ? Ayrıca ben zaten hakkımı aramış dilekçe vermişim 2 ay önce olay kapatılıp sonra tekrar bana fatura çıkarılıyor Ben sürekli bu olayı yaşayıp bununla mı uğraşacağım ?

    Sonuç olarak ben yaşadığım olayı anlattım.Kendim bu yüzden tavsiye de etmiyorum.Ama kullanıp kullanmamak insanların kendi tercihidir bu konu da tartışmaya da gerek yok.

    AYRICA FATURAYI SOSYAL MEDYA'DAN DA ULAŞIP İPTAL ETTİRDİM SONUNDA.UMARIM TEKRAR YAŞATMAZLAR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizilperi -- 14 Ekim 2017; 18:47:23 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.