Şimdi Ara

SUPERONLİNE İNTERNET VE TELEFON TAŞIMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Buradaki yazımda Süperonline firması ile aramızda yaşanan müşteri memnuniyetsizliginden kısaca bahsetmek istedim. Fakat yazımı nekadar kısa yazmaya çalışsamda sorunu problemi daha iyi anlatabilmem için yazdıgım yazı biraz uzudı oldu o yüzden kusura bakmayın SUPERONLİNE firmasına yeni abone olacak üyeler için faydalı olacağını düşünüyorum bu firma hakkında olumsuzlukları okuyup araştırdıktan sonra internet veya telefon için abonelik sözleşmesi yapsınlar.

    Süperonline firması ile 2 yıl önce yalın adsl sesli kampanyası adı altında 59.00 TL 24 ay sözleşmeli abone oldum. Yani hem telefon hem internet toplamda 59.00 TL ödeyecektim. 23 yıllık Ev telefon hattımı Türk Telekomdan süperonline firmasına taşıyacaklarını hem telefon hizmeti hemde internet hizmeti alacagım konusunda anlaştık sözleşme imzaladık. Fakat süperonline firması sadece internet aboneliği açmış telefon taşıması işlemi yapmamıştır. Türk telekomdan her ay 20.00 , 25.50 TL arası fatura gelmektedir. Süperonline firmasından da her ay 59.00 TL fatura geliyor. Toplam aylık ev telefonu ve internete 80-90 TL arası para ödüyorum. Defalarca firmayı aramama rağmen hiçbirşekilde sorunuma cözüm üretmemişlerdir. 23 yıllık Türk telekom abonesiyiz. Superonline ile sözleşme imzaladıktan sonra süperonline firmasından aylık 59.00 TL fatura gelmeye başladı. Sözleşme tarihinden sonrada Türk telekomdan fatura gelmeye devam etti. Türk telekomdan gelen faturaya baktım eski faturadır dedim ödedim bir sonraki ay türk telekomdan tekrar fatura geldi fatura tarihine baktım yeni fatura. Durumu öğrenmek için İlk türk telekomu aradım durumu izah ettim hattınız bizde görünüyor dendi ben süperonline firmasına taşınması için abone oldugumu söyledim numaranız bizde görünüyor efendim hattınız hala bizde aktif süperonlinede görünmüyor dendi. Görüşmeyi sonlandırıp Süperonline firmasını ardım durumu anlattıp zaten bilgiler önlerinde görüyorlar incelenmesi için arıza şikayet talebi gibi bişey oluşturdular 48 saat içinde geri döndüş yaptılar.İlk aradıgımda telefonunuz başka bir firmaya kayıtlı görünüyor denildi O yüzden taşıma işlemi olmadıgını söylediler. Bana türk telekomdan fatura geliyor dedim. Gelen fatura türk telekoma ait ve ayrıca benim başka firmaya ait ev telefonum yok 23 yıldır aynı firmadan hizmet alıyorum dedim. Yine prosüdür geregi peki efendim telep oluşturalım size tekrardan dönüş yapalım denildi. Tekrar arandım efendim taşıma talebimizi Türk telekom firması RED etmiş taşıma talebimizi red etmişler bu yüzden telefonunuz taşınmamış cevabı aldım. Peki ilk sefer de niye başka firmaya görünüyor diyorsunuzda şimdi red cevabı vermişler diyorsunuz dedim anlamsız yanıltmacalı bir birini tutmayan cevaplar aldım böyle saçma cevaplardan sonra tabii haliyle kızıp telefonu kapatıp doğru Avcılar Türk Telekom müdürlüğüne gittim müşteri hizmetlerine yüzyüze durumu anlattım sözleşmemi gösterdim bilgisayardan inceleyip süperonline firması bize taşıma talebinde bulunmamış talep olsaydı biz gerekli incelemeyi yapıp izin verirdik denildi oradan da böyle bi cevap aldım şimdi hangisine inanayım ? Yine süperonline firmasını aradım siz benim telefonumu taşıma talebinde bulunmamışsınız dedim biz hatınız için taşıma talebinde bulunduk fakat red cevabı aldık denildi. Türk telekoma gittim diyorum taşıma talebi yok diyor sizi arıyorum taşıma talebinde bulunduk fakat RED edildi diyorsunuz. Bu nasıl iştir ben hanginize inanacam gerekli işlemleri yapın dedim benim sizinle yaptıgım sözleşme anlaşma bu şekilde dedim olumsuz efendim red edilmiş diyor tabii telefonda kızmalar sinirlenmeler başladı dedim madem taşıma talebi olmuyor bana neden bilgi verilmiyor taşıma talebini gerçekleştiremiyoruz diye neden bilgilendirilmiyorum dedigimde ise size bilgi verilmedimi ? hayır ben gelen faturalardan öğreniyorum taşımanın olmadıgını, evet haklısınız sizi bilgilendirmemiz gerekirdi gibi komik cevaplar almaya başladım. Ben telefonumun taşınmadıgı Türk telekom dan gelen faturalardan 2 ay sonra öğreniyorum. Hem madem telefonum taşınmıyor internet bağlantısını neden açıyorsunuz benim sizinle yaptıgım sözleşme telefon ve internet bunlardan biri olmazda abonelik açmamanız gerekiyor. müşteriyi aboneyi bilgilendirmeniz gerekiyor. Bu tür konuşmaları defalarca firma ile görüştüm sonuç hüsran. 4-5 ay uğraştım Olmadı bir türlü telefonumu firmaya taşıyamadılar. 2 yıl süperonline firmasına alamadıgım telefon hizmet için fazla para ve türk telekoma da ayrıca telefon parası ödedim. Ayrıca O dönem diğer internet firmalarının internet kampanyaları aylık sabit fiyat 30 - 40 TL arasında sözleşme yapıyorlardı.Biz telefonumuzda olsun hepsi aynı faturada gelsin dedik kampanyaya kandık bu kampanya tamamen tuzak müşteriyi abone yapıyorlar telefon taşıma işlemine gelince hiçbir işlem yapmıyorlar . Şu an benzer kampanya devam ediyor.Sitelerinde kampanyalar bölümünde 59.00 TL ye benzer kampanya var sakın buna kanmayın telefonunuzu felan taşımazlar internetizizi açarlar aylık internet parası ödersiniz ayrıca türk telekomada telefon parası ödemeye devam edersiniz. Aynı sıkıntıyı esnaf bir arkadaşım daha yaşamış ve tartışarak zar zor aylar sonra telefonunu süperonline firmanına taşıtmış. Ama benim telefonumu taşıyamadılar. İnternet forumlarında,şikayet sitelerinda aynı sıkıntıdan sorun yaşayan birçok süperonline abonesi vardır. internette araştırma yaparak bu ve benzeri şikayetlere ulaşabilirsiniz. Amacım firmayı kötülemek değil sadece başımdan geçen mağdur edildigim durumu anlatmak ve diger üyelerede bilgi olsun diye böyle bi yazı yazdım. İnternete gelince onda bi şikayetim yok 2 yıl boyunca kesintisiz bağlandım. Diyeceğim şu bu firmanın kampanyalarını iyice araştırarak eşe dosta sağa sola sorarak abonesi olun sadece bu firma degil tabii diger firmalarıda araştırarak işlem yapın. Tabi her firmada sıkıntı var.Birçok sıkıntı yaşıyoruz. Ama bu benim yaşadıgım olay tamamen firmanın ilgisizligi ile alakalı sözleşme neyse O olması gerekir.Bizi abone yapıyorlar sonra olumsuzluklar ile uğraş dur. Sözleşmemiz telefon ve internet hizmeti. Sadece internet hizmeti verip telefon hizmeti vermezseniz veya taşımazsanız yada taşıma talebinde bulunmazsanız sözleşme kurallarına süperonline firması uymamış oluyor. Aradan bi kaç ay geçtikten sonra memnun olmadıgım için kapatmak isteyincede extra ceza parası kapama parası çıkarıyorlar. Müşteri onca işin güçün ardından böyle sıkıntılar ile uğraşıyor ve müşteri magdur ediliyor. Forumdaki arkadaşlar araştırın sorun okuyun danışın öyle abone olun yoksa benim gibi hem fazla para ödersiniz hemde mağdur olursunuz. Saygılar.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.