Şimdi Ara

SÜPERONLİNE+SERVİS ELEMANLARIYLA SON DOLANDIRICILIK YÖNTEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konu silisin.. servis sağlayıcı değiştirildi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesido -- 26 Temmuz 2022; 13:21:33 >



  • malesef kotu nıyetlı seyler olabılıyor. Tek care tuketıcı haklarına edevlettekı sıstemden basvurup parayı ıstemek

  • Bence sizin kabloda sorun vardı. Bunu sizde halledebilirdiniz .Yoksa neden durduk yere sinyal gitsinki ? Peki neye göre 150TL aldılar 150TL kablomu degişti yada farklı bir parçamı degişti.Bence sorunun ne olduğunu ögrenin sorun nasıl çözüldü eger sorun sizden yada kablodan kaynaklı ise işi tatlıya bağlamaya çalışın 150TL çok deyin 50TL de anlaşın.

    Ben türktelekomun kablo işlerini yapıyorum örnegin müşterinin interneti çalışmıyor sorun %100 kabloda oluyor bende fiyat veriyorum müşteri kabul ederse yapıyorum kablo degişmeyecekse sorunun bağlantıda olduğunu 100TL ye halledecegimi söylüyorum nadirde olsa müşteri kabul etmiyor genelde müşteri kabul ediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_devil33 -- 8 Mart 2022; 16:27:6 >
  • Erişim nasıl geldi hocam, ekip kabloyu mu değiştirdi, ankastre kutusundan mı işlem yaptı, modemi mi değiştirdi? Nasıl bir işlem yapıldı hocam ve bağlantı geldi? Detayları bilirsek daha net konuşabiliriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 8 Mart 2022; 17:10:27 >
  • yanlış konuya yazıldı//




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi --MK-- -- 10 Mart 2022; 1:1:6 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    değerli arkadaşım yetkili elemanların erişimi nasıl sağladıklarıyla ilgili hiç bir bilgi vermediler. ben evde yoktum gelip kutuya bakmışlar yaptık dediler ve uçup gittiler..150 tl karşılığında bana hiç bir şey yapılmadı sadece evdeki internet sinyaline baktı o sinyalde yoktu sonra çekip gittii

  • mesido kullanıcısına yanıt

    Eğer daire içerisinde bir sorun yok ise ve problem binanızdaki ankastre/fiber kutusundaki bir problemden kaynaklandı ise sizden bir ücret talep etmemeleri lazım. Bununla ilgili size bilgi verilmedi ise tuketici.btk.gov.tr adresinden ilgili ücrete itiraz edebilirsiniz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.