Şimdi Ara

Superonline ve Türk Telekom Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba digitürk ile birlikte superonline geçen cuma başvurduk digitürk ekipleri eve gelip kurulumu yaptı. Biz kurulumu yapınca merkeze haber gidiyor denildi ardından superonlinedan müşteri numarası ve şifre ile ilgili bilgi geldi. Müşteri hizmetlerini aradığımda abonelik başvuru süreciniz tamamlanmamıştır diyor. Bugün eve türk telekom ekibi geldi adreste hata olduğunu ve yeniden başvurmamız gerektiğüni söyledi bu arada biz digitürk sözleşmesine imza attık superonline ile ilgili bir sözleşme imzalamadık. Bu durumda ne yapmam gerekir. İptal halünde bir ücrret öder miyim. Ayrıca superonline tekrar başvurmalımıyım yardımlarnız bekliyor şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.



  • tieyar T kullanıcısına yanıt
    14 gün içerisinde hiç bir cezai bedel ve gerekçe göstermeksiniz iptal ettirebilirsiniz.
    Süperonline , Digitürk müşteri hizmetlerinden gerekli yanıtı alamazsanız Btk ve Bimer aracılığıyla şikayet etmenizi tavsiye ederim.
    Başvuru yaptığınız yer bayi ise görüşün eğer müşteri hizmetleri ise iptali için talep edin ve gerekli dilekçeyi firma'ya gönderin.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Tamam çok teşekkür ederim en yakın zmanda bayiye gidip konuyu görüşeceğiz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom 4.5G sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.