Öncelikle herkese merhaba digitürk ile birlikte superonline geçen cuma başvurduk digitürk ekipleri eve gelip kurulumu yaptı. Biz kurulumu yapınca merkeze haber gidiyor denildi ardından superonlinedan müşteri numarası ve şifre ile ilgili bilgi geldi. Müşteri hizmetlerini aradığımda abonelik başvuru süreciniz tamamlanmamıştır diyor. Bugün eve türk telekom ekibi geldi adreste hata olduğunu ve yeniden başvurmamız gerektiğüni söyledi bu arada biz digitürk sözleşmesine imza attık superonline ile ilgili bir sözleşme imzalamadık. Bu durumda ne yapmam gerekir. İptal halünde bir ücrret öder miyim. Ayrıca superonline tekrar başvurmalımıyım yardımlarnız bekliyor şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.
tieyarT
kullanıcısına yanıt
14 gün içerisinde hiç bir cezai bedel ve gerekçe göstermeksiniz iptal ettirebilirsiniz. Süperonline , Digitürk müşteri hizmetlerinden gerekli yanıtı alamazsanız Btk ve Bimer aracılığıyla şikayet etmenizi tavsiye ederim. Başvuru yaptığınız yer bayi ise görüşün eğer müşteri hizmetleri ise iptali için talep edin ve gerekli dilekçeyi firma'ya gönderin.
NitroNos
kullanıcısına yanıt
Tamam çok teşekkür ederim en yakın zmanda bayiye gidip konuyu görüşeceğiz.