Şimdi Ara

Türk Telekom 4.5G sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 gündür 4.5G bağlanamıyorum.Diğer komşularımızın telefonları cayır cayır 4.5G çekiyor.Bende 4.5G ayarı yapıyorum.30 saniye bekliyor servis yok diyor.Sonra H+ 3G+ a atıyor. Online işlemlerden de 4.5G Aktif/Deaktif işlemi yapılamıyor.Bu yazı karşıma çıkıyor."Güncellemek istediğiniz işlem durumu ile seçtiğiniz işlem durumu aynıdır. Lütfen tekrar kontrol ediniz." adlı bir yazı karşıma çıkıyor.Ne yapabilirim? Anlayan birisi var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Kullandığınız cihaz kaynaklı gibi duruyor. Farklı bir cihaza sim kartınızı takip deneyebilir misiniz ?

  • SMS ile açıp kapamayı deneyin düzelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baska bir telefon ile demediniz mi sorun sizin telefonda gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phasan -- 16 Temmuz 2023; 13:6:2 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sorun düzeldi arkadaşlar.Sim Kart data aktarımı kapalıymış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.