Şimdi Ara

SUV milleti ve iç mekan genişliği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
2
Favori
2.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizin o dedikleriniz şu dandik captur ,mokka,tarzı b-suv larda oluyor. Kaşkayide tiguanda yani c-suv larda öyle bişey söz konusu değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendinizi kandırmayın, gidin herhangi bir SUV'un b sınıfı ya da c sınıfı sedan modelini test edin. 5-10 cm yükseklik dışında bir fark YOK. İç mekan tarzı, ön konsol vs bildiğin B sınıfı.

    4-5 tane connect parasına connectten çok az daha konforlu makineler bunlar. Özellikle isminin "CİP" olarak bilinmesi fiyatının en az %30'unu oluşturuyor.
  • yenı kuga nın genıslıgı gayet ıyı
    bir skoda superb gıbı olmasada passattan genıs...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    Kendinizi kandırmayın, gidin herhangi bir SUV'un b sınıfı ya da c sınıfı sedan modelini test edin. 5-10 cm yükseklik dışında bir fark YOK. İç mekan tarzı, ön konsol vs bildiğin B sınıfı.

    4-5 tane connect parasına connectten çok az daha konforlu makineler bunlar. Özellikle isminin "CİP" olarak bilinmesi fiyatının en az %30'unu oluşturuyor.



    Hiç captiva'ya bindiniz mi? Arabada 7 kişi rahatlıkla seyehat edebiliyoruz. diz mesafesi en arkadaki kişiler için bile yeterli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S A M C R O -- 9 Temmuz 2014; 18:19:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Kuganın neresi oyuncak gibiymiş açıklayında arabayı harcamayın . Fanboyluk değil , bir görüş sundunuz açıklayın bunu . Edit:Yanlış anlaşılmasın Nedenini sordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nejoz -- 9 Temmuz 2014; 22:53:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nejoz

    Kuganın neresi oyuncak gibiymiş açıklayında arabayı harcamayın . Fanboyluk değil , bir görüş sundunuz açıklayın bunu . Edit:Yanlış anlaşılmasın Nedenini sordum.


    Küçücük basit bir araç, suv diye pazarlanıyor şişirilmiş mini sınıf, neyini açılayacakmışım size, siz ona cevap verin bana. Yazdığım bir görüşümü, görüşümü beğenmeyen araç sahiplerine açıklamak durumunda mıyım? Sizin arabanızdır seversiniz beni ilgilendirmez, benim içinse ufak, suv olması anca adında olan basit bir araçtır. Bu da benim fikrimdir, kimseyi ırgalamaz.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Benim sizin görüşünüze saygısızlık yaptığım siz yanlış anlamışsınız , ve konuştuğumuz araçta öyle basit masit değil , küçükte değil tekrar incelemenizi öneririm .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YNQs

    quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    Kendinizi kandırmayın, gidin herhangi bir SUV'un b sınıfı ya da c sınıfı sedan modelini test edin. 5-10 cm yükseklik dışında bir fark YOK. İç mekan tarzı, ön konsol vs bildiğin B sınıfı.

    4-5 tane connect parasına connectten çok az daha konforlu makineler bunlar. Özellikle isminin "CİP" olarak bilinmesi fiyatının en az %30'unu oluşturuyor.



    Hiç captiva'ya bindiniz mi? Arabada 7 kişi rahatlıkla seyehat edebiliyoruz. diz mesafesi en arkadaki kişiler için bile yeterli

    2. Sıra koltukları ileri geri oynuyor mu? Sanırım hayır..
    Bu nedenle 3. Sıra koltuklarda diz mesafesi oldukça dar..
    Üstelik arka 2 koltuğu açtığınızda bagaj perdesi elinizde kalıyor.. Bagaja sığmıyor.. Öyle değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: YNQs

    quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    Kendinizi kandırmayın, gidin herhangi bir SUV'un b sınıfı ya da c sınıfı sedan modelini test edin. 5-10 cm yükseklik dışında bir fark YOK. İç mekan tarzı, ön konsol vs bildiğin B sınıfı.

    4-5 tane connect parasına connectten çok az daha konforlu makineler bunlar. Özellikle isminin "CİP" olarak bilinmesi fiyatının en az %30'unu oluşturuyor.



    Hiç captiva'ya bindiniz mi? Arabada 7 kişi rahatlıkla seyehat edebiliyoruz. diz mesafesi en arkadaki kişiler için bile yeterli

    2. Sıra koltukları ileri geri oynuyor mu? Sanırım hayır..
    Bu nedenle 3. Sıra koltuklarda diz mesafesi oldukça dar..
    Üstelik arka 2 koltuğu açtığınızda bagaj perdesi elinizde kalıyor.. Bagaja sığmıyor.. Öyle değil mi?


    3. sıra koltuklar dediğiniz gibi geniş değil uzun boylu biri oturamaz ama bayanlar ve 15 yaşına kadar gençler rahat bir şekilde oturabiliyor. Zaten bu 7 kişilik kullanım şehir içi bir yerden bir yere giderken kullanıyoruz bagaj gerektirmeyen seyehatlerde. Benim boyum 1.80'nin üstünde 3. sırada kısa süreli gezintide sıkıntı çekmedim ama uzun yolda oturulmaz.




  • Suv bence gereksiz bir tasarim yani suv dan kastim bu son model alengirli asfaltta giden suvlardan bahsediyorum. Suv dedin arac dag tas arazi cikmali cikarkende acimamalisin e ben bi suv alayim desem hadi en ucuz 100 bin verdim e ben onu araziye surmeye korkarim cizilcek kirilacak diye ne anladim suvdan. Asfaltta butun araclar gidiyor. Cj5 - land cruiser tarzi araclar benim gozumde suvdur gerisi hikaye parayla hava atmanin baska bi yolu digerleri..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    SUV başka, Off-road arazi aracı başka ;)
  • Kuga bakmak için bir satıcıya gitti. aracı 5-10 dk kullanarak kesinlikle bana hitap etmeyen bir araç olduğunu anladım.
    ben rahat bagaj yükleme ve rahat binme ve inme mantığıyla düşünmüştüm ama bana bildiğin C segmenti ayarında standart bir aracın 5-10 cm yükseltilmişi gibi geldi ve şahsi görüşümdür sadece cipe biniyorum diyenler için üretilmiş berbat bir bagaj hacmine sahip vasat bir araç.
    aynı satıcının elinde Selective bir Mondeo Sw vardı, koltuklarından bagajına kadar, sürüş tokluğundan en ufak malzemeye kadar 1 gömlek üstte. ve Hemen hemen aynı yaş ve km de Kuga'dan daha ucuz. Bagaj, arka koltuk konforu mukayese bile edilemez.


    işte toplum olarak tercihlerimizi başkalarının bize bakış açılarına göre belirlediğimizin en büyük göstergesi.
    bu yerden yüksek muhabbeti de bana biraz kılıf gibi geliyor.
    olabilecek en alçak araçlardan birini kullanıyorumdur sanırım, kaç defa uzun yol yaptım aracımla, yarısını da şehir içinde yaptım bir kere dönüş açısını ayarlamadığımdan kendi hatam haricinde aracın altını vurmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    SUV başka, Off-road arazi aracı başka ;)

    Bana herturlu sacma gelio nedense usta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    SUV başka, Off-road arazi aracı başka ;)

    Bana herturlu sacma gelio nedense usta

    Memlekette şehiriçindeki yollar bile hafif off-road gerektirdiği için yüksek bir araç tercih ederdim
  • weycell1905 W kullanıcısına yanıt
    Hocam şu yazıyı inceleyin ne denmek istendiğini anlarsınız

    Sport utility vehicle ya da SUV (Türkçe: spor amaçlı taşıt) hem çekme kapasitesi hem de kamyonet özelliğine sahip yolcu taşıma aracıdır. Araç hem minivan hem de station wagon özelliklerini bir arada barındırır. Bunun yanında asfalt harici arazilerde hareket edebilir.

    Bazı ülkelerde bu araçlara "arazi aracı" , "dört çeker" ya da "4WD" (4 Wheel Drive) denir. Ancak tüm SUV araçları dört tekerlekten çekme özelliğine sahip olmadığı gibi her 4WD yolcu aracıda SUV değildir. Off-road araçları ise tamamıyla farklı bir sınıf olup sadece asfalt veya döşenmiş yol haricindeki yollar için tasarlanmıştır. Her ne kadar bazı SUV araçları off-road özelliğine sahip olsa da bu, araçlar için ikinci sırada bir özelliktir. Birçoğunun 2WD, 4WD yüksek çekiş ve 4WD düşük çekişten birinden diğerine geçme özelliği bulunmamaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nejoz

    Hocam şu yazıyı inceleyin ne denmek istendiğini anlarsınız

    Sport utility vehicle ya da SUV (Türkçe: spor amaçlı taşıt) hem çekme kapasitesi hem de kamyonet özelliğine sahip yolcu taşıma aracıdır. Araç hem minivan hem de station wagon özelliklerini bir arada barındırır. Bunun yanında asfalt harici arazilerde hareket edebilir.

    Bazı ülkelerde bu araçlara "arazi aracı" , "dört çeker" ya da "4WD" (4 Wheel Drive) denir. Ancak tüm SUV araçları dört tekerlekten çekme özelliğine sahip olmadığı gibi her 4WD yolcu aracıda SUV değildir. Off-road araçları ise tamamıyla farklı bir sınıf olup sadece asfalt veya döşenmiş yol haricindeki yollar için tasarlanmıştır. Her ne kadar bazı SUV araçları off-road özelliğine sahip olsa da bu, araçlar için ikinci sırada bir özelliktir. Birçoğunun 2WD, 4WD yüksek çekiş ve 4WD düşük çekişten birinden diğerine geçme özelliği bulunmamaktadır.

    Evet wikipedia da yazar bu bilgi, ben de ayni şeyi söyledim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cip lobisi sizi, eksiye bogmuşsunuz :)

    çıkarın sırtınızdan lüzumsuz kabuğu. yollarda boşu boşuna kaporta gezdiriyorsunuz.

    Dışı seni içi beni yakar misali; balonun içinden çıkın.

    (bu yazı bir öneridir, sorumluluk okuyana aittir.Sonra vay efendim şöyle oldu boyle bitti demeyin)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araçların iç mekan genişlikleri internet sitelerinde yayınlanıyor... Göreceli bir kavram değil. Açıp baktığınızda hangisinin geniş hangisinin dar olduğunu görebilirsiniz. Ülkemizde insanlar hafif ticari araçları yerden yüksek diye, daha geniş iç hacim sunduğu için, özellikle yaşlıların rahat inip binebilmesi nedeniyle aile otomobili olarak kullanıyorlar.. Sizin olmasa bile toplumun mpv ve suv sınıfına ihtiyacı var. Kimse gösteriş yapmak için doblo almaz mesela,ama insanlar bu tarz araçları aldılar kullandılar. Çünkü ülkemiz şartlarında ihtiyaçlarını en iyi bu araçlar karşılıyordu. şimdi ise b suv larında çıkmasıyla her kesime her bütçeye uygun bu tarz araçlar var. iyi ki de var İnsanlar çok çok daha güvenli araçlarla seyahat ediyorlar. b-suv, c-suv, b-mpv, c-mpv araçlar çoğu marka da bulunmakta. Bu araçlar salt gösteriş amaçlı üretilseydi, avrupada 1 tane bile satılmazdı. Avrupa'da kimse gösteriş için otomobil almaz. Daha önce de bahsettim focusum vardı. Kayın validemin ayağında protez var. Arka koltuğa binebilmesi için ön sağ koltuğu sürekli en öne alıyorduk. Bu ileri geri almalar yüzünden sağ yan hava yastığının kablosu koptu. superb de alsam alçak oturma pozisyonu nedeniyle aynı sıkıntı devam edecekti. Şu an yeti kullanıyorum. inişlerde binişlerde sıfır sorun. Aldığım günden beri koltuklar aynı pozisyonda. Mutlaka ki gösteriş için tercih eden de vardır ama Gösteriş için Araç alacak kişi zaten aynı paralara gidip bmw yada c180 alabilir ikinci el. Ben alanların çoğunun ihtiyaçtan ötürü aldığını düşünüyorum. Ülkemizde neredeyse her ailede engelli ve yaşlı mevcut. Tercih yaparken mecburen herşeyi düşünmek zorundasınız. Büyük şehirlerde yaşayanlar için yollar çok kötü olmayabilir. Ama uzak ilçelere vs gidince bile stabilize yollarda seyahat ediyoruz. Yerden yükseklik baya işe yarıyor. İleride aracımı değiştirsem, daha fazla yakıt tüketmeme rağmen yine bu araçları seçerim. Çünkü benim ihtiyacımı bunlar karşılıyor...




  • Katkınız için teşekkürler ancak yazdıklarınıza göre SUV olayı tamamen mantık hatası.

    Birincisi; önceden de yazdığım hususu siz de belirtiyorsunuz: 120.000 liralık cipler, 30.000 liralık connectten çok daha fazlasını vermiyor.
    İkincisi; Yüksek arabaya binip inmek çoğu kişi için daha zordur. Bu bir avantaj değil. Yaşlı ve hasta için cip kullanma konusu anlamlı değil.
    Üçüncüsü; Güvenlik: SUVların güvenli olduğu nereden çıktı? Kime karşı güvenlik, kendisine mi çarptığı küçük arabaya mı?
    Dördüncüsü; Avrupada insanlar bilinçli, şehir içinde kolay kolay compakt SUV göremezsiniz, en azından TR'ye göre çok çok az. En çok gördükleriniz de gerçek cipler olur(üst sınıf)
    Beşincisi: Focus ile Yetinin arka diz mesafeleri arasındaki fark kaç metre ki ön koltuğu oynatmaya gerek kalmayacak kadar rahatlama sağlandı?
    Altıncısı; Tr'de yollar kesinlikle cip kullanacak kadar kötü değil, bu bir abartı. 2 tane kasise girmemek için cip mi alınır yahu. Köyde yaşayanları ya da sık sık köye gidenleri hariç tutuyorum. İlçe yolları da gayet güzel artık, o devir o zihniyyet geride kaldı.

    Size katıldığım tek konu cip almak ile gösteriş merakı arasında her zaman kesin bir ilişki olmadığıdır.

    Selamlar.




  • SUV var SUV'cuk var.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.