Şimdi Ara

SUV seçimi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
7.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu arada ben görmüştüm tiguanı araba genişte yani.CO2 emisyonu fln düşünüyosun kesinlike tiguan.He bu arada bu fiyata bu kadar iyi araba bulamazsın şiddetle tavsiye ederim

     SUV seçimi
  • arazide kullanmayacağınıza göre mercedes c180k olabilir.ancak c-max'deki ferahlığı bulmanız biraz zor.Q5 her ne kadar sportif tatlar sunsa da özellikle arka koltuklarında çok da geniş bir hcim sunmuyor.xc60 üst vergi diliminde yer alıyor.glk gereksiz yere pahalı bir araç.zaten pek tutmadı.bence tercihlerinizi sedanlardan yana yapın.dört tekerden çekiş çok ekstrem durumlar hariç size fayda getirmeyecektir.ayrıca kış şartlarında bile eğer kış lastiği kullanmazsanız size ekstradan bir tutunma da sağlamayacaktır.bu tip testler çok kez yapıldı ve sonuç olarak 4 tekerden çekiş her ne kadar avantajlı olsa da normal yol koşullarında iklim ne olursa olsun dağlar kadar fark yaratmıyor.ancak araziye girerseniz durumlar değişiyor.bir de zaten mercedes ve bmw arkadan itişli olduğundan yol tutuş da iyi seviyede.yüksek tork üreten bir motor olmadığı sürece de önden çekiş problem yaratmıyor.sonuç olarak:
    -yeni a4 1.8t 160hp+gerekli gördüğünüz donanımlar.dizele gerek yok zaten oldukça verimli ve torklu bir motor.
    -mercedes c180k+elegance.zaten sebebini siz de açıkladınız.
    -eskise de dinamik karakteriyle bmw 320d premium.piyasadaki, şu an en iyi dizel motor, performans üst seviyede benzinli ile aradaki farkı varmeye değer.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: deppblue

    arkadaşlar siz olsanız ne alırdınız


    Forester 2.0 TD

     SUV seçimi
  • Ben de kafayı VW Tiguan'a iyice taktım. Sanki aracı almadan da takıntımdan kurtulamayacağım gibi hissediyorum; ancak şu kriz ortamında biraz daha bekle diye içimdeki sesi takip ediyorum.

    Tiguan 1.4 motorunun sunduğu vergi avantajı, VW markasının kalitesi ve ayrıca yapılan çarpış testlerinde aldığı yüksek notlarla epey iddialı durumda. Ayrıca yurt dışındaki test sürüş yorumlarında araç hakkında çok olumlu sözler edilmiş. Galiba ilerki yıllarda çok daha popüler olacak.

    Tiguan'ı alırsam Corolla D4-D elegant aracımla takas yapıp üstüne de mecburen para ödeyeceğim. Umarım güzel bir takas fırsatı çıkar.
  • Bende bir kaç arkadaşın önerdiği gibi Tiguan'ı öneriyorum. Bu fiyat aralığında ki rakipleri ile kıyaslama yaparak söylüyorum.
    Tiguan'dan bahsedildiği için, şu anda kullandığım araç, bilgilerimi paylaşmak istedim.
    Mutlaka otomatik olsun demiyorsanız 4x4 1.4 TSI 150 BG 240 Nm Torkuyla araç hem size harika bir şehir içi sürüş zevki sunuyor hem de gerçekten 4x4 ü hissettiriyor. 2.0 TDI dan itibaren DSG opsiyonu var.
    Haldex 4 motion sistemi var araçta, McPherson ön takım süspansiyonlar, 4 motion 4 çeker sistemi Audi Quattro ile aynı sistem isimler farklı sadece. Elektronik olarak tekerlere çekiş kontrolü dağıtılıyor, hangi teker zorlanıyorsa çekiş oraya kaydırılıyor. Ben geçenlerde hem dik yokuşlu hem de yer yer karlı bir güzergahta sürüş yaptım. Aracın çekişine hayran kaldım cidden, yokuş tırmanırken mükemmel bir çekiş var, resmen saldırıyor yokuşa. Torku ve beygir gücünü 4x4 ü hissettiriyor size.
    Dik rampa tamamen karlı yokuşun ortasında durdum, durduğu yerden kalkacak mı diye denemek istedim, kış lastiği falan yok. Dört mevsim Pirelli geniş yanaklı lastikler. AUTOHOLD diye harika bir özellik var zaten, ona bastım ve pedallardan ayağımı çektim. Araç tutkal gibi zaten yapışıyor rampada. Vites 1 ve normal olarak yavaşça kaldırdım asılı kaldığım karlı dik rampada, sonuç mükemmeldi. Auto hold otomatik olarak devre dışı kaldı ve araç en ufak bir patinaj olmadan o dik rampada kendini kaldırdı ve hiç kayma patinaj olmadan çıktım yukarı. Notum 10 üzerinden 10 oldu Tiguan'a.
    Sonuçta bana bu araç hergün SAFARİ yapmak için lazım değil, 4x4 bana rampada, arazide, karlı havalarda, karda kışta normal şartlarda yokuşta farkını hissettirecek onuda çok fazlasıyla zaten veriyor. Aracı test edin ve deneyin. Zaten şehir içinde spor bir otomobile biniyor gibi kıvraksınız ve hızlısınız.
    Notlar:
    En yüksek güvenlik derecelerini almış, VW gibi kendini kanıtlamış bir marka, güvenlik ve konfor.
    1.4 TSI Motor ile makul yakıt ve süper vergi avantajı
    150 BG 240 Nm tork ile süper performans
    (0-100) hızlanma 9.6 sn ( bu değer zaten aracın ne olduğunu anlatıyor sanırım ataklık ve performans açısından)
    Çok ferah ve geniş iç hacim. AUDI Q7 de göreceğiniz diz mesafeleri TIGUAN'da var, hem önde hem arkada. Sadece bagaj biraz daha küçük bazı rakiplerine göre, arka koltuklarda raylı öne çekerek bagajı derinleştirebilirsiniz.
    Autohold ve elektronik park freni kullanımı ve yararlığı çok güzel.

    Tiguan'la ilgili olarak bir çok aynı fiyat aralığında olan rakiplerinde bahsedile dezavantajları asla bulamazsınız. Artısı çok fazladır, ama onlarda bahsedilen eksiler zaten Tiguan'da yoktur. Sadece eksi yönleri olarak bahsedilen noktalar içinin golf plusa benzemesi, bagajın biraz daha diğerlerine göre küçük olması başka bir olumsuz (görece değişir, bana göre bagaj biraz küçük olabilir ama içerisi AudiQ7 kadar ferah bir araç olması daha önemli) eleştiri ne yurtdışı sitelerde ne de yurtiçinde ben rastlamadım. Aracı kullanırken şunu söylemeliyim son kuruşuna kadar hakkını veriyor.

    Yukarda saydıklarımı da imkanınız varsa test edin ve görün derim.




    quote:

    Orjinalden alıntı: deppblue

    arkadaşlar siz olsanız ne alırdınız



     SUV seçimi


     SUV seçimi




  • arkadaşlar teşekkürler bir de wv uğra diyorsunuz tiguan bakılması gereklı diyorsunuz bu hafta bursa ya gidip bakacagım.değerli katkılarınıza teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.