Şimdi Ara

Suzuki ADRESS 14 jant scooter 113cc enjeksiyonlu ANA KONU(100km de 1.96lt tüketen yakıt cimrisi) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
191
Cevap
8
Favori
35.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yani motoru tavsiye edebilirim ama buda altinizda ondan cok farkli durmaz eger cok ufak kaldi derseniz boyum 1.86 demissinzi benim de 1.80 tabiki biraz ufak kaliyor benim gorusum isinizi goruyorsa pek problem yok bu boyla zaten 100-150cc neye binerseniz binin bu boyle olucak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyük tekerlek olduğu için bunun kadar sırıtmaz belki hocam.aslında motorumdan da memnunum ama üstünde kendimi biraz kötü hissediyorum.
    ne yapsam karar veremedim
  • Bursadasin sende git tekyildizda var 1 adet siyah bak ustune otur canlisini gor ona gore karar ver 5750 ye birakiyor du

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pcx 125 veya nmax ta karar kıldım. Cygnus l den adress e geçmek çok mantıklı olmucak dediğin gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugberk16 -- 6 Nisan 2016; 14:59:03 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tugberk16 kullanıcısına yanıt
    O zaman kesinlikle n max dusunun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar selam,

    motosikleti yaklaşık 20 gün önce aldım, 500 km'ye yakın yol yaptım. bu süre zarfında heidenau k66 4 mevsim lastik de aldım.
    bir kere hafif olması her açıdan avantaj, iyi gidiyor, iyi duruyor, az yakıyor ve manevrası aşırı basit. çoğu motora göre daha dik gelen bir gidonu var, bu hem avantaj hem dezavantaj. kafa daha çok oynuyor, daha hassas ama şehir içinde manevra kabiliyeti çok yükseliyor. dönüş çapı 1.9 metre.
    motor çok yeni ve enjeksiyonlu, o yüzden az yakıyor ve titreşimi bu cc için gerçekten az.
    marushin'in 888nx medium boy kapalı kaskı sığıyor, açık kaska muhtaç değilsiniz bu çok iyi bir özellik. hatta rüzgarlık, ıvır zıvır için de yer kalıyor.
    en sevmediğim yanı lastikleri. çok sıcak havada idare eder ama en ufak bir olumsuzlukta çok sukoyveren bir lastiği var. hiç zaman kaybetmeden heidenau k66 alın, city grip'ten daha iyi bir lastik. çok bilinmediği için fiyatı da uygun, alman malı lastikler arasında en beğendiğim scooter lastiği.
    bir diğer uyuz yanı 80/90/14 ölçüsünde ön tekeri var, lastik çok zor bulunuyor. bu ebatın da dışına çıkmayın, gidon ağırlaşmaya başlıyor, hoş değil tam ebat alın.
    düz hesap 10 lirayla 100 km gidiyor.
    bir eksi daha yazacak olursak; konsolda saat yok. keşke benzin seviyesi yerine sadece benzin ışığı olsa, orda da saat olsa. daha çok mutlu olurdum.
    dediğim gibi, motosiklet hafif olmanın ekmeğini iyi yemiş.

    kıssadan hisse toparlamak gerekirse, 5800 liraya, sıfır km daha iyi bir scooter almak bence mümkün değil. alın geçin, zaten çok da incelenecek bir şeyi yok. istanbulda çok yoğun bir semtte oturuyorsanız, alabileceğiniz en iyi fiyat performans scooter'ı




  • funkmaster kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun,bu tarz yazı hatta mumkunse vıdeonuzda olursa cok cok ıyı olur cunku sızde bılıyorsunuzdur address hakkında materyal cok az koca ınternet ortamında 2 tane bızımkılerın vıdeosu sadece.
  • :) deneme

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayirli olsun bende katiliyorum tek eksik bir saat olsa super olurdu birde trip metre eksik gostergede lastikleri fiyati ne kadar acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 130 lira ön, 140 lira arka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crauls

    Hayırlı olsun,bu tarz yazı hatta mumkunse vıdeonuzda olursa cok cok ıyı olur cunku sızde bılıyorsunuzdur address hakkında materyal cok az koca ınternet ortamında 2 tane bızımkılerın vıdeosu sadece.

    video çekmek çok dert, aksiyon kameram yok, bir de üstüne mikrofon lazım. uzun hikaye.
  • şansa ben yenı bır vıdeosuna denk geldim,oldukca serı duruyor..


    bırde sızın boy kac? rahat edıyormusunuz gıdon / sele mesafesı olarak..



    .


  • Crauls kullanıcısına yanıt
    tamı tamına 1.80


    bacaklarım biraz uzunca, değiyor, gidon kilit dönüş yapamıyorum ama genel anlamda rahat.
    marushin'in medium full face kaskı sığıyor ona çok sevindim, hatta bir de rüzgarlık koyacak kadar yer kalıyor. korumalı mont sığmıyor ama yanımda eldiven vs. hiçbir şey taşımıyorum.
  • funkmaster kullanıcısına yanıt
    tesekkurler;benım 1.82 boyla fıddle 3 ,suzukı adress ve sym symphony uzerıne bınıp tam kurcalamadan karar vermem zor gozukuyor.Hayatımda ılk defa keske bıraz kısa olsaydım dıyorum.
  • Crauls kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsinde değecek peşin peşin söyleyeyim, bir de enjeksiyonlu motosiklet varken karbüratörlü almak çok mantıklı bir hareket değil. Bir de fiddle küçük teker.
  • funkmaster kullanıcısına yanıt
    teknolıjı,fp,saglamlık,kalıte,yakıt hepsınde haklısın,ama sadece tasarım acısından sana hak veremıyorum adress cub gıbı ama cokta artısı olan bır motor zaten ınsanı en azından benı kararsızlıga surukleyende bu,bırınde tasarım bırınde 2.el pıyasası bırınde servıs agı bırınde kalıte v.s...
  • Crauls kullanıcısına yanıt
    Kullandıkça benim gözüme daha güzel gelmeye başladı, fiddle fazla çakma vespa. İmitasyonu izlenimi uyandırıyor artık, o olayı sevmedim.
    Şimdi 600 km'de, yağını değiştireceğim.
  • funkmaster kullanıcısına yanıt
    Lastıklerı nereden aldınız bende arastırdım pek yok o olculerde bırde on ve arka ıcın farklı k62 k66 falan denmıs,motor yagı ne koyacaksınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Hocam hepsinde değecek peşin peşin söyleyeyim, bir de enjeksiyonlu motosiklet varken karbüratörlü almak çok mantıklı bir hareket değil. Bir de fiddle küçük teker.

    Yanılıyorsunuz. fiddle2-3 ve symphony bariz daha rahat. Uzun boylular için daha iyi, hatta şunu söyleyebilirim boyu 1.70 den az olanlar symphonye binerse ayak uçları ile ancak durabilecektir. Dik oturduğunuzdan dolayı bel sırt ağrısı yapmaz sadece ayak uzatma yeri yok o sıkıntı. address biraz daha küçük kalıyor. Yamaha delight ile fiddle2 arası gibi bişey. Delight daha da küçük onu söyliim.
  • fıddle 2 yı hem sele boyu ve konforu hem fren performansı hemde motor gucu olarak fıdle 3ten zayıf oldugu ıcın eledım,eger fdl 3 e oturdugumda dız mesafesı ıyı gelırse ne ala kucuk teker harıcı olumsuzlugu kalmıor bana gore..

    suzukı buyuk tkere ve cok onemlı gormesemde enjeksıyon guzellıgı var,saglam ama ustune oturdugumda bana kucuk gelıyorsa mecburen eleyecegım,ıstemesemde.

    symphony ıse hem buyuk teker hem on arka dısk fren,enjeksıyon harıcınde suzukıden pek gerıde kalan yanı yok,dızlerımın en rahat ettıgı motor olacaksa secımım olur symphony.

    bu ucu dısında karar verecegımı suan ıcın sanmıyorum,butceyıde dusununce.

    delıgth bakmadım cunku gıdıp gormeye gerek yok cıdden kucuk,tasarım kalıte ve fıyatın tam dengelı bulustugu bır motor fakat bana kucuk.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.