Şimdi Ara

Suzuki, gelecek 10 yılda hedeflediği teknoloji stratejisini açıkladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
2
Favori
869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Japon motosiklet ve otomobil üreticisi Suzuki, gelecek 10 yılda üretimden geri dönüşüme kadar enerji tüketimini en aza indiren bir teknoloji hamlesi gerçekleştirecek ve tüm dünyadaki insanlara daha keyifli bir ulaşım sağlarken karbon nötr bir dünya hedefleyecek. Bu kapsamda Japonya merkezli şirket, hafif platformdan, verimli motor teknolojilerinin yanı sıra batarya ve batarya teknolojilerine kadar pek çok alanda sürdürülebilir hedefler gerçekleştirecek.



    Hafif ve güvenli platform ile enerji tüketimini en aza indirecek



    Suzuki, gelecek 10 yılda hedeflediği teknoloji stratejisini açıkladı
    Suzuki'nin uzmanlık alanı olan kompakt ve hafif araçlar, sadece kullanım sırasındaki karbon emisyonlarını azaltmakla kalmıyor, aynı zamanda üretim esnasında kullanılan kaynakları ve emisyon salınımlarını da azaltıyor. Böylece Suzuki, dünya kaynaklarını korumaya ve karbon emisyonlarını azaltmaya katkıda bulunuyor. Ayrıca şirket, hedefleri doğrultusunda yeni nesil hafif platformu olan “HEARTECT”i daha da geliştirecek ve bunun yanı sıra ağırlık azaltma teknolojileri ile araçların enerji tüketimini de en aza indirmek için çalışacak. 



    Yalın batarya ile elektrikli ve hibrit elektrikli araçlar geliştirecek



    Suzuki, her ülke ve bölgedeki yenilenebilir enerji oranı ve kullanım koşullarını esas alarak müşterilerine en yüksek enerji verimliliğine sahip elektrikli araçlar sunmayı hedefliyor. Bu kapsamda şirket, küçük ve verimli elektrik ünitesi ile küçük ve hafif batarya gibi “Sho-Sho-Kei-Tan-Bi” (Daha Küçük, Daha Az, Daha Hafif, Daha Kısa, Güzel) bileşenlerini bir araya getirerek enerji tüketimini en aza indiren elektrikli araçlar geliştirecek. 



    Yüksek verimli güç-aktarma sistemleri ile enerji tüketimini en aza indirecek



    Suzuki, 2023 yılında gelişmiş bir yanma seviyesi hedefleyen yüksek verimli Z12E kodlu bir motor geliştirdi. Bu motor, diğer içten yanmalı motorlara kıyasla yüzde 40’lık son derece yüksek orana sahip termal verimliliğe ulaştı. Bu yüksek verimli motoru gelecekte de dünya genelinde kullanacak ve böylece karbon nötr yakıt ve yeni nesil hibrit çözümler ile enerji tüketimini en aza indirmeyi başaracak.



    Suzuki, gelecek 10 yılda hedeflediği teknoloji stratejisini açıkladı
    Suzuki, ayrıca SDV alanında “Sho-Sho-Kei-Tan-Bi” üretim ilkesi ile enerji tüketimini en aza indirerek araçlar için katma değer yaratan uygun fiyatlı “SDV hakkı” çözümünü geliştirecek ve müşterilerine sunacak. Böylece şirket, en iyi uyuma sahip kablolu ve kablosuz (OTA) güncellemelerle yazılım güncellemelerini kolaylaştıracak. Bununla birlikte araçlardaki bileşen maliyetlerini düşürmek için ortak donanım kullanarak, geliştirme maliyetlerini düşürmek için ise yazılımı yeniden kullanarak müşterilere “Bu iyi, istediğim şey bu” hissi veren SDV'yi geliştirecek.



    Ayrıca Bkz.Yeni Renault Duster Türkiye fiyatı ve donanım seçenekleri



    Kolay geri dönüştürülebilir ve sökülebilir tasarım ürünler tasarlayacak



    Geleneksel ekonomi sisteminde; hammadde çıkarma, ürün üretimi, kullanımı ve bertaraf akışının tek yönlü olduğu döngüye doğrusal ekonomi deniyor. Bu da, kitlesel enerji tüketimine, kaynakların tükenmesine ve çevresel yıkıma neden oluyor. Suzuki, gelecekte, geri dönüşüm ve yeniden kullanım yaklaşımıyla kolayca sökülebilir ürünler tasarlayarak kaynak kullanımından tasarruf etmek üzere döngüsel ekonomi ile minimum enerji tüketimi elde edecek.









  • E duster bu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Suzuki, gelecek 10 yılda hedeflediği teknoloji stratejisini açıkladı

  • suzuki motosiklet yapsın gerisine karışmasın

  • Sattığı ayıplı ve/veya hatalı malın arkasında durabilme omurgasını oluşturabilecekler mi diye baktım ama yok.. burada işler böyle diyerek müşterisini mağdur ettikten sonra isterse ışınlamayı bulsa ne yazar

  • Algı bunlar, tüm Fransızlar( PSA Opel ve Renault grubu) ayıplı arabaları, boya hataları olan ve fabrikasyon parça ve elektronik hatalı araçları bize iteliyor, kimsenin sesi çıkmıyor. Vitara modelinde 10 binde 100 binde 1 ayıplı mal olayı olmuş herkes algı kasıyor. Sorunsuz SCross alırsın Vitara koltuk demirlerine güvenmiyorsan. Tüm Dünya'da ve Türkiye'de bile Yargıtay kararı ile resmi olarak " gizli ayıplı mal" ilan edilen DSG şanzıman için bu kadar algı yapılmadı. Mercedes, BMW özellikle dizel motorlarının rezilliği, kronik sorunları için bu kadar algı yapılmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 28 Temmuz 2024; 1:17:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yani zahmet olacak tabi verimliliğe yönelmeleri ama

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben 10 yıl sonra Suzuki nin hala otomobil üretebileceğine inanmıyorum.

  • Şu anki leğen plastiginden yapılmış kapı döşemeleri ile fazlasıyla geri dönüştürülmüş malzeme kullanıyorlar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota gibi 1.8 atmosferik hibrit motor gibi bir zırva çıkarıp torkunu da 3600 devirde 142nm tork verirler, Türkiye pazarında da sadece müşterisi, rüşvetçi ilaç firmalarının alıp Corolla 1.8'de olduğu gibi lise mezunu reprezantlar olur.

  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    Meganəde sorun olmadığını sende biliyorsun kapsama yapma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Suzuki, gelecek 10 yılda hedeflediği teknoloji stratejisini açıkladı

    Çünkü Dünya'dan haberin yok, sadece Hindistan'a üretse yeter, 1.2 milyarlık ülkede tekel konumundadır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    O Türk vergi sisteminin saçmalığı, kronik sorunlu sandık motorlu Avrupa araçları korumak için kurulmuş sistemimiz. Toyota'nın normal hybrid motoru 2.0 152hp dynamic force motor, 0-100 ü 7.7 sn. Yine de 1.8 en sorunsuz motor, e-cvt en sorunsuz şanzıman, aile aracı için yeterli. Japon araçların çoğu 2.0 motordan başlar, Mazda, Subaru, Toyota, Mazda gibi.

    Yılllık 10 milyon+ araç satan Toyota, Türkler 5-10 bin fazla araç satacak diye, cahil ergenler kendini yarış pilotu sansın diye küçük motorlu turbo araç getirmez. Getirseydi de o kültür ve zeka yok bizde, biraz şekil olsun, boş olsun Alman olsun ezikliği var bizde. Toyota 1.6 turbo 300hp GR Corolla getirse bizim mallar almaz ki gider Golf R-Line falan alır.

    Büyük firmalar kronik sorunlu ve hor kullanımında 3 yıl dayanmayacak VAG grubu, PSA vs ile filo kiralasın ki. Suzuki, gelecek 10 yılda hedeflediği teknoloji stratejisini açıkladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 1 Ağustos 2024; 0:5:59 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Ahmet1020 kullanıcısına yanıt
    Evet, özellikle otomatik benzinli ve dizellerinde sorun olmadığını biliyorum :)


    www.sikayetvar.com
    Renault Megane Yorumları ve Şikayetleri - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/renault/megane



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 28 Temmuz 2024; 1:35:11 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    Klasik Japoncu üslubun ile saçma sapan alakasız cevaplar verdiğin için teşekkürler.



    Golf R-Line dediğin araç GR Corolla'dan daha iyi olduğu için elbette herkes R-Line tercih edecek.


    Kronik sorunluymuş, aynen ben 30 yıldır Avrupa ve Alman markası araçlarla her gün yolda kalıyorum. İnternette 5-10 sene de gördüğünüz ve duyduğunuz şu sorunsuzluk yalanını artık her yere yazıp durmayın, resmen kirlilik.


    2.0 152hp motorun övülecek ne yanı var? Leş yine. Almanlar 2.0 motoru standart araçlarında 250/280hp sunuyor, Toyota gitsin dersine çalışsın biraz sorunsuzluk ayağını bıraksın. Az yakan, iyi performans veren turbo benzin araç hiç bir zaman üretemediler, çünkü beceremiyorlar.

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Kurumsal firmalar tabiki Toyota kiralayacak, diğer markalar 3 yıl dayanmıyor ki şirket aracının hor kullanılmasına. Toyota 10 yıl garanti uzatma sunuyor, diğerleri niye 2+2,2+3 te kalıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    www.sikayetvar.com
    Volkswagen T-Roc Arıza Şikayetleri - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/volkswagen/t-roc/ariza


    Volkswagen önce elektronik ve yazılım sorunlarını gidersin, 2.5 milyona 2024 Tiguan alıp bunlarla uğraşmak rezalet.

    Suzuki, gelecek 10 yılda hedeflediği teknoloji stratejisini açıkladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 1 Ağustos 2024; 0:35:21 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.