Şimdi Ara

Suzuki Splash Türkiye yollarında... (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
564
Cevap
6
Favori
70.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nerenin çocuklarıymış onlar öyle ya, bildiğin eşkiya :D
  • Tesekkurler herkese.Kimsenin başına gelmesini istemedigim bir olay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adepex kullanıcısına yanıt
    Motosiklet piyasasında çok itibarlı bir marka olan Suzuki'nin otomobil piyasasında bir türlü Honda, Nissan, Toyota gibi çokça tercih edilen bir marka konumuna gelemeyişi benim oldum olası çok şaşırtmıştır. Pazarlama ve reklam konusunda sıkıntı var sanırım.

    Celerio'da Auto Gear Shift diye bir vites varmış. Hem manuel hem otomatik.

    http://www.youtube.com/watch?v=V0h77X7cwJA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    Motosiklet piyasasında çok itibarlı bir marka olan Suzuki'nin otomobil piyasasında bir türlü Honda, Nissan, Toyota gibi çokça tercih edilen bir marka konumuna gelemeyişi benim oldum olası çok şaşırtmıştır. Pazarlama ve reklam konusunda sıkıntı var sanırım.

    Celerio'da Auto Gear Shift diye bir vites varmış. Hem manuel hem otomatik.

    http://www.youtube.com/watch?v=V0h77X7cwJA

    Suzuki sağlam, kaliteli, dayanıklı ve güvenli.

    Daha önce defalarca konuştuğumuz üzere eksik tanıtım, eksik organizasyon derken böyle oluyor.
    Söylediğiniz üzere pazarlama ve reklam konusunda eksik var.

    Celerio'nun bu vitesi otomatikleştirilmiş manuel vites çeşitine benziyor. Hem otomatik hem manuel kullanılabilen viteslerden.




  • slm arkadaşlar.bugün splasim yokuş çıkarken çok bağırdı ,bu ikinci oluşu. çıktığım rampa çok dik değil "D" konumunda çıktım ama bi türlü vitese geçmedi ,acaba kullanışımda bir hata mı var,yoksa aracımda mı bi sıkıntı var. önceki aracımda (206 otomatik)aynı yokuşta bağırıyordu acaba ben mi gaza gerektiği gibi yüklenmedim.yada yüklenmemmi gerekiyordu .yorumlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum... bu arada dönüş yolumuzda ışıklarda splaşin yeşil renklisini gördüm ve çok yakıştığını yazmadan geçmeyeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bankicampik

    slm arkadaşlar.bugün splasim yokuş çıkarken çok bağırdı ,bu ikinci oluşu. çıktığım rampa çok dik değil "D" konumunda çıktım ama bi türlü vitese geçmedi ,acaba kullanışımda bir hata mı var,yoksa aracımda mı bi sıkıntı var. önceki aracımda (206 otomatik)aynı yokuşta bağırıyordu acaba ben mi gaza gerektiği gibi yüklenmedim.yada yüklenmemmi gerekiyordu .yorumlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum... bu arada dönüş yolumuzda ışıklarda splaşin yeşil renklisini gördüm ve çok yakıştığını yazmadan geçmeyeyim

    Hareket etmeye o yokuşun üzerinde mi başladın yoksa öncesinde belli bir mesafe, ne bileyim, 300-400 metre, 1 kilometre vs. yol alıp gelmiş miydin?




  • evet hareket yokuşta başladı ışıklarda duruyorsun düz yolda,sola dönenler rampa çıkıyor bende o rampadan çıkarken oluyor bu durum .gazı köklemem mi gerekli yoksa gaz pedalında yumurta varmış gibimi basmam gerekli :) ben genelde ikisinin ortasında çıkarım yokuşları ,önümde rampa varsa geriden daha fazla hızlanarak çıkmaya çalışırım . bu otomatik vitesin püf noktası nedir birileri biliyordur elbet bizede bilgi versinler arkadaşlar,beklemedeyim...
  • bankicampik kullanıcısına yanıt
    Ben rampalarda 2 ye çekiyorum öyle kullanıyorum eski aracıma göre (yaris)daha sesli daha zorlanıyormuş gibi geliyo bana ama alıştım artık bu aracı lpg li kullanan varmı acaba :)
  • arkadaslar bende geçen hafta eşime aldım splashı... sunu söylemem gerekir araç muadillerine göre çok geniş ve çok ferah yurtdışında zaten mini mpv olarak geçiyor... eşimin böyle bir araçtan haberi yoktu fakat aldıktan sonra oda çok memnun kaldı... sehiriçi için çok ideal araç az yakıyor hızlı kaçıyor, yalnız benim aldığım 2011 model boş paketti fakat bukadar boş nasıl olabilir hala anlamıyorum araçta direksiyondan kumanda varken(ki birçok markanın full araçlarında yokken) merkezi kilit ve otomatik cam yok... garip hakikaten garip...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: martinmert

    arkadaslar bende geçen hafta eşime aldım splashı... sunu söylemem gerekir araç muadillerine göre çok geniş ve çok ferah yurtdışında zaten mini mpv olarak geçiyor... eşimin böyle bir araçtan haberi yoktu fakat aldıktan sonra oda çok memnun kaldı... sehiriçi için çok ideal araç az yakıyor hızlı kaçıyor, yalnız benim aldığım 2011 model boş paketti fakat bukadar boş nasıl olabilir hala anlamıyorum araçta direksiyondan kumanda varken(ki birçok markanın full araçlarında yokken) merkezi kilit ve otomatik cam yok... garip hakikaten garip...

    Aracınız hayırlı olsun.1.2 motor 92 beygir bu sınıfta yok.Millet gidiyor tonla parayı 60-70 beygir arabaya veriyorlar.Opelin yeni arabası Adam bile 70 hp 8 litre yakıyor,15 saniyede 100 kmyi görüyor..40-50 bin tl.Bu sınıf araçlarda özellik güvenlik biraz eksik olur.Yoksa fiyatı b-c sınıfı araçlara yaklaşıyor.Arka cam otomatiği 300-400 tlye serviste takılabiliyor.Park sensörleri 100-150 tlye ön arka taktırılıyor.Cant 400-500 tlye takılıyor.Bunlarla ekonomik ve gösterişli kullanışlı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chefiso

    Ben rampalarda 2 ye çekiyorum öyle kullanıyorum eski aracıma göre (yaris)daha sesli daha zorlanıyormuş gibi geliyo bana ama alıştım artık bu aracı lpg li kullanan varmı acaba :)

    Bence sürekli D' de kullanmak lazım.2 ye gerek yok.Yormayın kendinizi.Yokuş kalkarken çok gaz vermeyin,patinaja düşer yerinde sayar araç.Sağa sola yalpalar.Hafif gaz vermeniz yeterlidir.Otomatik olduğu için stop etme durumu olmaz.
  • Yokuş çıkarken benim de rastladığım bir durum. Rampada harekete başladığında böyle bir zorlanma oluyor. Normal kabul etmek lazım. Arkadaki trafik seni hızlanmak konusunda zorlamıyorsa düşük bir süratle gitmek, arabanın zorlanmasını önleyecektir. O ses, hızlanmaya çalıştıkça çıkıyor çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: martinmert

    arkadaslar bende geçen hafta eşime aldım splashı... sunu söylemem gerekir araç muadillerine göre çok geniş ve çok ferah yurtdışında zaten mini mpv olarak geçiyor... eşimin böyle bir araçtan haberi yoktu fakat aldıktan sonra oda çok memnun kaldı... sehiriçi için çok ideal araç az yakıyor hızlı kaçıyor, yalnız benim aldığım 2011 model boş paketti fakat bukadar boş nasıl olabilir hala anlamıyorum araçta direksiyondan kumanda varken(ki birçok markanın full araçlarında yokken) merkezi kilit ve otomatik cam yok... garip hakikaten garip...

    Merkezi kilit mi yok? Yani tüm kapıların üzerinde anahtar deliği var ve gerektiğinde hepsini anahtarla mı açıp kapatıyorsun?
  • martinmert M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin,benim aracım full modeli bende usb girişi olmamasını çok yadırgamıştım otomatik cam cok masraflı değil servis harici bi sanayide kolaylıkla yapılabilinir ve bencede en gerekli donanım...
  • martinmert M kullanıcısına yanıt
    Ben de sizinki gibi almıştım en boşundan 2011 model, gerçekten çekilecek gibi değildi sattım hemen. Tavsiyem siz de satın dolusunu alın, diğerleriyle yaklaşık 2000-2500 tl donanım fiyat farkı var çünkü. Sonradan takılan merkezi kilit ve cam otomatiği de bir şeye benzemez. Sattım otomatik full olanını aldım, rahatladım. Splash harika bi araç ama boşu da şimdiye kadar gördüğüm en boş araçtı.
  • Arkadaşlar park edeceğiniz zaman vitesi önce P konumuna alıp mı motoru durduruyorsunuz yoksa vitesi boşa alıp motoru durdurduktan sonra mı vitesi P konumuna alıyorsunuz. Hangisi daha sağlıklı acaba?
  • Yakıt tüketimleriniz ne durumda arkadaşlar? 2011 otomatik aracımla tamamı şehir içi 500 km yol yaptım, yakıt ortalamam 7.2lt/100km. Yalova'da yaşıyorum ve evim yokuşta ayrıca hep kısa mesafelerde kullanıyorum, 10 dk yı geçmiyor gideceğim yer. Sizce normal mi? Sizin yakıt tüketiminiz nasıl?
  • merkezi kilit yok... ilk aldığımda aracın kapılarını içeriden kapatıyordum şimdi merkezi kilit taktırdım... otomatik cam taktıracağım fakat fiyatları biraz yüksek istiyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joeblacker

    Arkadaşlar park edeceğiniz zaman vitesi önce P konumuna alıp mı motoru durduruyorsunuz yoksa vitesi boşa alıp motoru durdurduktan sonra mı vitesi P konumuna alıyorsunuz. Hangisi daha sağlıklı acaba?

    İlk yöntem:
    Frene basarak dur. Basılı tut. Vitesi P'ye al. El frenini çek. (Önce daima P, sonra el freni)


    İkinci yöntem: Frene basarak dur. Basılı tut. Vitesi N'ye al. El frenini çek. Vitesi P'ye al.


    İkinci yöntemde amaç, dişlilere binen yükü olabildiğince azaltmak.


    İlk yöntem, kullanma kılavuzunda yazan yöntem. İkincisi bir arkadaşın verdiği incelikli yöntem.
  • teşekkürler arkadaşlar... araçtan memnnunum zaman buldukça arada alıp kullanıyorum... bende c sınıfı araç olmasına rağmen hoşuma gidiyor bu araca binmek...merkezi kilit taktırdım, park sensörü taktırdım, şuan için birtek otomatik cam kaldı onun için de 300-400 tl rakam istediler onuda yaptırınca heralde full olacak:) cem yılmazın skeçlerinde vardı belki hatırlayanlarınız vardır camı kolla çevirirdik hareketi yapardı aklıma geldikçe guluyorum o gun espri konusuydu bugun aldıgım araç boyle :) yalnız bahsettiğim gibi araç gayet ferah muadillerine göre kullanımı rahat ve güzel almadan önce ford yeni ka, citroen c1, peugeot 107 bakmıştım bunların arasında en geniş ve rahat olanı... içi biraz daha geniş olsa neredeyse c sınıfına girecek tavan yüksekliği beni çok şaşırttı super mini suv boşuna demiyorlar bu araçlar için... virajlarda çok başarılı, 100 km hızı geçmediğiniz zaman içeri seste almıyor diğer muadillerinin en buyuk zaafı buydu dar iç mekan ve içeri giren motor sesi...




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.