Şimdi Ara

!!!!!!symbol'e virajlarda aman dikkat!!!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    bence ford focusun tek rakibi vw golf tur astra ve megane ki bunlarda olan yarı bağımsız süspansiyon sistemi var bu sistemle yol tutmaları ha yol tutuşları iyi ama asla ve asla bir focusa kafa tutucak kadar iyi değiller çünkü focusta olan çok noktadan kollu ve tam bağımsız arka süspensiyon sistemi adeta araçı yola kedi gibi pençeleri ile yapıştırıyor..

    Alıntıları Göster
    ve şunu unutmayalımki bütün otomobil test sürüşlei en iyi yol tutuşlu araçların önden çekişli araçlar olduğunu söyler ve ıslak-karlı zeminlerde ise 4 tekerden çekiş sisteminin olduğunu söylerler autocar 2006 en iyi yol tutanlar testinde 6 finalist arasında tek önden çekişli araç ford focus st idi ve bu araç için şöyle dediler..

    turuncu renkli mucize her iki dünyanın birleşimi (arkadan ve 4 çeker sistemi demek istedi..) yani ford yol tutuş konusunda cok ciddi bir marka bu fiestadan başlar mondeosuna kadar bütün araçlar yol tutuş konusunda cok iddalı ki focusu ford ayrı tutar çünkü focus fordun gözbebeği...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    bence ford focusun tek rakibi vw golf tur astra ve megane ki bunlarda olan yarı bağımsız süspansiyon sistemi var bu sistemle yol tutmaları ha yol tutuşları iyi ama asla ve asla bir focusa kafa tutucak kadar iyi değiller çünkü focusta olan çok noktadan kollu ve tam bağımsız arka süspensiyon sistemi adeta araçı yola kedi gibi pençeleri ile yapıştırıyor..

    Alıntıları Göster
    Clio symbol handlingi en kötü araçlardan birisidir. Mümessil arkadaşın arabasını kullanmak zorunda kalmıştım birkeresinde mecburiyetten dolayı...ve dalgınlığa kapılıp her zaman girdiğim viraja aynı hızda clio symbol ile girdim. Öyle bir savurdu ki ... Allah korudu yoksa yol kenarındaki afişe sembol olacaktım

    Arabanın karakteri bu bir bakıma logan'a çok benziyor bu açıdan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 21 Kasım 2006; 21:22:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    Clio symbol handlingi en kötü araçlardan birisidir. Mümessil arkadaşın arabasını kullanmak zorunda kalmıştım birkeresinde mecburiyetten dolayı...ve dalgınlığa kapılıp her zaman girdiğim viraja aynı hızda clio symbol ile girdim. Öyle bir savurdu ki ... Allah korudu yoksa yol kenarındaki afişe sembol olacaktım

    Arabanın karakteri bu bir bakıma logan'a çok benziyor bu açıdan

    Alıntıları Göster
    renonun iyi yol tuttuğunu iddaa eden arakadaşlar mesela meganı met eden arkadaşlar hayatında hiç focus kullanmamış ki bi arkadaşım vardı reno megane fanatiği yeni focusu test etme imkanı bulmuştuk bi ara ve megancı rakadaş kullanınca focusu oda kabul etti ki focusun üstünlüğünü meganda kullanmış arkadaş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 21 Kasım 2006; 21:28:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    renonun iyi yol tuttuğunu iddaa eden arakadaşlar mesela meganı met eden arkadaşlar hayatında hiç focus kullanmamış ki bi arkadaşım vardı reno megane fanatiği yeni focusu test etme imkanı bulmuştuk bi ara ve megancı rakadaş kullanınca focusu oda kabul etti ki focusun üstünlüğünü meganda kullanmış arkadaş...

    Alıntıları Göster
    şu bir gerçekki c sınıfında yol tutuş ile rakipsiz tek araç ford focus hele focus st için konuşmaya tartışmaya bile girmem çünkü autocar 2006 en iyi yol tutanlar testinde 911 turbo, cayman s, aston martin, lotus, nissan z gibi araçların arasında finalist focus st idi ve aralarında önden çekişli tek araç idi...

    autocarın dediği gibi...

    TURUNCU REKNLİ MUCİZE HER İKİ DÜNYANIN BİRLEŞİMİ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    şu bir gerçekki c sınıfında yol tutuş ile rakipsiz tek araç ford focus hele focus st için konuşmaya tartışmaya bile girmem çünkü autocar 2006 en iyi yol tutanlar testinde 911 turbo, cayman s, aston martin, lotus, nissan z gibi araçların arasında finalist focus st idi ve aralarında önden çekişli tek araç idi...

    autocarın dediği gibi...

    TURUNCU REKNLİ MUCİZE HER İKİ DÜNYANIN BİRLEŞİMİ....

    Alıntıları Göster
    volkan_kolay arkadaşım olayı neden ford vs renault boyutuna taşıdın ki? focus dünyada en iyi yol tutan araç da olabilir ama megane'ın yol tutuşu ondan daha kötü diye megane'a yol tutuşu kötü diyebilir miyiz? bence diyemeyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinangin

    megane yol tutuşu konusunda efsane değil miydi ya? hatta reklamında ayda falan gidiyordu. biraz boş bir iddia olmuş bence.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    megane yol tutuşu konusunda efsane değil miydi ya? hatta reklamında ayda falan gidiyordu. biraz boş bir iddia olmuş bence.


    bu mesajı yazan sen değilmisin meganın yol tutuşunu efsane yapan değilmisin tabi benim için senin kanıtı olmayan ortaya attığın sadece bir tez olarak kabul ediyorum yoksa autocar ın 2006 en iyi yol tutanlar testinde sadece focusun finale kalması ve o muhteşem araçların arasında sadece finalist olarak focusun kalması moralinimi bozdu yoksa senin ortaya attığın efsane megane yol tutuşu tezini çürütmemmi moralini bozduuu...

    bu konuda ben bir çok test okudum ve megane clio için yol tutuş olarak efsane diye bişey duymadım...
    hatta avrupada esp sistemi tabi asp nin ne olduğunu biliyorsun anlatmama gerek yok dimi..
    bu sistem avrupada yavaş yavaş standart olurken tüm araçlarda senin efsane yol tutuşlu meganın bu sistemi opsiyonel olarak bile sunmuyor...kaldiki test verilerinde bagajına agırlık koyun yol tutması için denen bir araba için nasıl efsane yol tutuş dersin anlamadımm..

    sana saygılarımla şunu unutmaki istersen bütün test verilerini oku focusun ne kadar ciddi bir yol tutuşa sahip olduğunu anlarsın ve nitekim bir yol tutuş test verisinde esp bulunan focus için bu araç esp sistemi olmasına rağmen açmanıza ihtiyaç duymuyor...dediiii...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: Alkimake

    Megane ve Clio HB araclar yol tutus konusunda rakipsiz sınıflarında, reklam da megane II hb'e aitti zaten... 2.0 225bg'lik megane hb ile oldukca yuksek hızlarda girdim virajlara, hakikaten performans basarili. Sedan kasa araclar hangi marka olursa olsun kopma yapıyor zaten hb'lere kıyasla, fizik kanunu



    ozaman sen bu araçalrdan başka bi araç kullanmadın kullandıysan tipik bir renocu fanatiğisin ozaman..

    autocar dergisin son sayısında (alırsan okursun) 2006 en iyi yol tutanlarını seçtiler ve bu seçimde megane rs yoktu çünkü yol tutuş konusunda bu arabanın savunduğun kadar iyi olduğunu ben tahmin etmiyorum..
    gelelim mevzuya..
    hızlı hatchback sınıfında leon-fr clio ve focus st vardı ve bu karşılaştırmanın açık ara lideri for focus st idi şaşırdığım bir olay ise finale kalan 6 araba (posche 911turbo ve cayman s, aston martin, lotus, nissan z) ve bu araçların arasında tek önden çekişli ford focus st finale kaldı gerçekten ford yol tutuş konusunda rakipsiz benim sana diyeceğim sen megane ve clio dan başka araç kullanmadın..
    ve yine o dergide en ilgin olay ise bu kadar harika arçalrın arasında standart focus 1.6 ghia vardı...

    ve yazıda şöyle diyor..

    standart focusu buraya getirmemizin nedeni fordun encok satan modelinin gerçekten haklı bir üne sahip olup olmadığı..

    ve sonuç...

    sadece motor gücünü cıkartın ki standart focus 115 beygir teste en düşük araç 200 beygir..
    motor gücü hariç yol tutuş olarak burda bir çok araca kafa tutcak bir araç focus ve bmw 1, alfa brera, seat leon fr den bile yol tutuşunun hatta şürüş zevkinin cok daha iyi olduğunu söylediler...

    ford kendini her sınıfta yol tutuş olarak kanıtlamış bir markadır...

    Alıntıları Göster
    2006 yılında çıkmış araçlar içinde yeni Clio RS vardı o listede..

    Lütfen yalan yanlış bilgi vermeyelim Megane RS 2006 da çıkmadı.. Megane RS ayrıca topGearda yapılan tur zamanlarında Golf GTI ve Astra OPC den daha iyi tur zamanları elde ederek başarısını kanıtlamıştır..


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Alkimake

    Megane ve Clio HB araclar yol tutus konusunda rakipsiz sınıflarında, reklam da megane II hb'e aitti zaten... 2.0 225bg'lik megane hb ile oldukca yuksek hızlarda girdim virajlara, hakikaten performans basarili. Sedan kasa araclar hangi marka olursa olsun kopma yapıyor zaten hb'lere kıyasla, fizik kanunu



    ozaman sen bu araçalrdan başka bi araç kullanmadın kullandıysan tipik bir renocu fanatiğisin ozaman..

    autocar dergisin son sayısında (alırsan okursun) 2006 en iyi yol tutanlarını seçtiler ve bu seçimde megane rs yoktu çünkü yol tutuş konusunda bu arabanın savunduğun kadar iyi olduğunu ben tahmin etmiyorum..
    gelelim mevzuya..
    hızlı hatchback sınıfında leon-fr clio ve focus st vardı ve bu karşılaştırmanın açık ara lideri for focus st idi şaşırdığım bir olay ise finale kalan 6 araba (posche 911turbo ve cayman s, aston martin, lotus, nissan z) ve bu araçların arasında tek önden çekişli ford focus st finale kaldı gerçekten ford yol tutuş konusunda rakipsiz benim sana diyeceğim sen megane ve clio dan başka araç kullanmadın..
    ve yine o dergide en ilgin olay ise bu kadar harika arçalrın arasında standart focus 1.6 ghia vardı...

    ve yazıda şöyle diyor..

    standart focusu buraya getirmemizin nedeni fordun encok satan modelinin gerçekten haklı bir üne sahip olup olmadığı..

    ve sonuç...

    sadece motor gücünü cıkartın ki standart focus 115 beygir teste en düşük araç 200 beygir..
    motor gücü hariç yol tutuş olarak burda bir çok araca kafa tutcak bir araç focus ve bmw 1, alfa brera, seat leon fr den bile yol tutuşunun hatta şürüş zevkinin cok daha iyi olduğunu söylediler...

    ford kendini her sınıfta yol tutuş olarak kanıtlamış bir markadır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 22 Kasım 2006; 0:35:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    2006 yılında çıkmış araçlar içinde yeni Clio RS vardı o listede..

    Lütfen yalan yanlış bilgi vermeyelim Megane RS 2006 da çıkmadı.. Megane RS ayrıca topGearda yapılan tur zamanlarında Golf GTI ve Astra OPC den daha iyi tur zamanları elde ederek başarısını kanıtlamıştır..


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Alkimake

    Megane ve Clio HB araclar yol tutus konusunda rakipsiz sınıflarında, reklam da megane II hb'e aitti zaten... 2.0 225bg'lik megane hb ile oldukca yuksek hızlarda girdim virajlara, hakikaten performans basarili. Sedan kasa araclar hangi marka olursa olsun kopma yapıyor zaten hb'lere kıyasla, fizik kanunu



    ozaman sen bu araçalrdan başka bi araç kullanmadın kullandıysan tipik bir renocu fanatiğisin ozaman..

    autocar dergisin son sayısında (alırsan okursun) 2006 en iyi yol tutanlarını seçtiler ve bu seçimde megane rs yoktu çünkü yol tutuş konusunda bu arabanın savunduğun kadar iyi olduğunu ben tahmin etmiyorum..
    gelelim mevzuya..
    hızlı hatchback sınıfında leon-fr clio ve focus st vardı ve bu karşılaştırmanın açık ara lideri for focus st idi şaşırdığım bir olay ise finale kalan 6 araba (posche 911turbo ve cayman s, aston martin, lotus, nissan z) ve bu araçların arasında tek önden çekişli ford focus st finale kaldı gerçekten ford yol tutuş konusunda rakipsiz benim sana diyeceğim sen megane ve clio dan başka araç kullanmadın..
    ve yine o dergide en ilgin olay ise bu kadar harika arçalrın arasında standart focus 1.6 ghia vardı...

    ve yazıda şöyle diyor..

    standart focusu buraya getirmemizin nedeni fordun encok satan modelinin gerçekten haklı bir üne sahip olup olmadığı..

    ve sonuç...

    sadece motor gücünü cıkartın ki standart focus 115 beygir teste en düşük araç 200 beygir..
    motor gücü hariç yol tutuş olarak burda bir çok araca kafa tutcak bir araç focus ve bmw 1, alfa brera, seat leon fr den bile yol tutuşunun hatta şürüş zevkinin cok daha iyi olduğunu söylediler...

    ford kendini her sınıfta yol tutuş olarak kanıtlamış bir markadır...


    Alıntıları Göster
    aynen katılıyorum benimde 1.4 16 v sybolüm vardı araçtan genel olarak memnundum ...iç hacmi ve yol tutuşu hariç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    2006 yılında çıkmış araçlar içinde yeni Clio RS vardı o listede..

    Lütfen yalan yanlış bilgi vermeyelim Megane RS 2006 da çıkmadı.. Megane RS ayrıca topGearda yapılan tur zamanlarında Golf GTI ve Astra OPC den daha iyi tur zamanları elde ederek başarısını kanıtlamıştır..


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Alkimake

    Megane ve Clio HB araclar yol tutus konusunda rakipsiz sınıflarında, reklam da megane II hb'e aitti zaten... 2.0 225bg'lik megane hb ile oldukca yuksek hızlarda girdim virajlara, hakikaten performans basarili. Sedan kasa araclar hangi marka olursa olsun kopma yapıyor zaten hb'lere kıyasla, fizik kanunu



    ozaman sen bu araçalrdan başka bi araç kullanmadın kullandıysan tipik bir renocu fanatiğisin ozaman..

    autocar dergisin son sayısında (alırsan okursun) 2006 en iyi yol tutanlarını seçtiler ve bu seçimde megane rs yoktu çünkü yol tutuş konusunda bu arabanın savunduğun kadar iyi olduğunu ben tahmin etmiyorum..
    gelelim mevzuya..
    hızlı hatchback sınıfında leon-fr clio ve focus st vardı ve bu karşılaştırmanın açık ara lideri for focus st idi şaşırdığım bir olay ise finale kalan 6 araba (posche 911turbo ve cayman s, aston martin, lotus, nissan z) ve bu araçların arasında tek önden çekişli ford focus st finale kaldı gerçekten ford yol tutuş konusunda rakipsiz benim sana diyeceğim sen megane ve clio dan başka araç kullanmadın..
    ve yine o dergide en ilgin olay ise bu kadar harika arçalrın arasında standart focus 1.6 ghia vardı...

    ve yazıda şöyle diyor..

    standart focusu buraya getirmemizin nedeni fordun encok satan modelinin gerçekten haklı bir üne sahip olup olmadığı..

    ve sonuç...

    sadece motor gücünü cıkartın ki standart focus 115 beygir teste en düşük araç 200 beygir..
    motor gücü hariç yol tutuş olarak burda bir çok araca kafa tutcak bir araç focus ve bmw 1, alfa brera, seat leon fr den bile yol tutuşunun hatta şürüş zevkinin cok daha iyi olduğunu söylediler...

    ford kendini her sınıfta yol tutuş olarak kanıtlamış bir markadır...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    2006 yılında çıkmış araçlar içinde yeni Clio RS vardı o listede..

    Lütfen yalan yanlış bilgi vermeyelim Megane RS 2006 da çıkmadı.. Megane RS ayrıca topGearda yapılan tur zamanlarında Golf GTI ve Astra OPC den daha iyi tur zamanları elde ederek başarısını kanıtlamıştır..


    [
    Tur zamanlamasında aracın motor gücü de çok önemli bir faktör. Sanırım MegRS 225, GTI 200 ve GTC de 200 bg civarı. Beygir ve tork fazlalığı çabuk ivmelenme ve iyi tur zamanı getiriyor. Yani bu sağlıklı bir karşılaştırma kriteri sanımca değil. Yanlışım varsa düzeltin.
    Diğer kriterlerde ise araçların hiçbirini kullanmadım, yorum yapamayacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick74

    aynen katılıyorum benimde 1.4 16 v sybolüm vardı araçtan genel olarak memnundum ...iç hacmi ve yol tutuşu hariç

    Alıntıları Göster
    benim onceki sirkette aynen sümbuller vardı bide 2003 albea vardı albea ile herturlu viraja girerdim savurur fln ama hic kıcını bırakmazdi.....sümbüller hakket kotu yol tutusu amaaaaaaaa uzerinde good year gt2 ler vardı ki bu lastik lastik denmeyi hakedecek bi lastik degil!!!yeni gelen bi sümbul dede (yeni kasa) Bridgstone b330 mu ne emin degilim gt2 ye gore kalın ve disli biraz cok iyiydi ozellikle frenlemelerde gt2 lere gore cooook iyi yol tutusuda iyi....ama bence is biraz lastikte bitiyo...ama virajlarda sumbul yinede kotu sirkette araba secimi yaparken hep 2003 albea i alırdım hem sumbulden atik hemde daha iyi yol tutusu basınca kopek gibi gidiyodu valla...(tecrubelerimi dayanarak).......helede opel corsa van lar vardi 1-2 tane aman allahim arkası bos iken frene azcık sert bas kıcı biyere kayıyo bası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENIGMA -- 22 Kasım 2006; 1:40:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Woodpecker

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    2006 yılında çıkmış araçlar içinde yeni Clio RS vardı o listede..

    Lütfen yalan yanlış bilgi vermeyelim Megane RS 2006 da çıkmadı.. Megane RS ayrıca topGearda yapılan tur zamanlarında Golf GTI ve Astra OPC den daha iyi tur zamanları elde ederek başarısını kanıtlamıştır..


    [
    Tur zamanlamasında aracın motor gücü de çok önemli bir faktör. Sanırım MegRS 225, GTI 200 ve GTC de 200 bg civarı. Beygir ve tork fazlalığı çabuk ivmelenme ve iyi tur zamanı getiriyor. Yani bu sağlıklı bir karşılaştırma kriteri sanımca değil. Yanlışım varsa düzeltin.
    Diğer kriterlerde ise araçların hiçbirini kullanmadım, yorum yapamayacağım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    2006 yılında çıkmış araçlar içinde yeni Clio RS vardı o listede..

    Lütfen yalan yanlış bilgi vermeyelim Megane RS 2006 da çıkmadı.. Megane RS ayrıca topGearda yapılan tur zamanlarında Golf GTI ve Astra OPC den daha iyi tur zamanları elde ederek başarısını kanıtlamıştır..


    [
    Tur zamanlamasında aracın motor gücü de çok önemli bir faktör. Sanırım MegRS 225, GTI 200 ve GTC de 200 bg civarı. Beygir ve tork fazlalığı çabuk ivmelenme ve iyi tur zamanı getiriyor. Yani bu sağlıklı bir karşılaştırma kriteri sanımca değil. Yanlışım varsa düzeltin.
    Diğer kriterlerde ise araçların hiçbirini kullanmadım, yorum yapamayacağım.

    OPC, 240HP idi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    megane yol tutuşu konusunda efsane değil miydi ya? hatta reklamında ayda falan gidiyordu. biraz boş bir iddia olmuş bence.


    bu mesajı yazan sen değilmisin meganın yol tutuşunu efsane yapan değilmisin tabi benim için senin kanıtı olmayan ortaya attığın sadece bir tez olarak kabul ediyorum yoksa autocar ın 2006 en iyi yol tutanlar testinde sadece focusun finale kalması ve o muhteşem araçların arasında sadece finalist olarak focusun kalması moralinimi bozdu yoksa senin ortaya attığın efsane megane yol tutuşu tezini çürütmemmi moralini bozduuu...

    bu konuda ben bir çok test okudum ve megane clio için yol tutuş olarak efsane diye bişey duymadım...
    hatta avrupada esp sistemi tabi asp nin ne olduğunu biliyorsun anlatmama gerek yok dimi..
    bu sistem avrupada yavaş yavaş standart olurken tüm araçlarda senin efsane yol tutuşlu meganın bu sistemi opsiyonel olarak bile sunmuyor...kaldiki test verilerinde bagajına agırlık koyun yol tutması için denen bir araba için nasıl efsane yol tutuş dersin anlamadımm..

    sana saygılarımla şunu unutmaki istersen bütün test verilerini oku focusun ne kadar ciddi bir yol tutuşa sahip olduğunu anlarsın ve nitekim bir yol tutuş test verisinde esp bulunan focus için bu araç esp sistemi olmasına rağmen açmanıza ihtiyaç duymuyor...dediiii...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    megane yol tutuşu konusunda efsane değil miydi ya? hatta reklamında ayda falan gidiyordu. biraz boş bir iddia olmuş bence.


    bu mesajı yazan sen değilmisin meganın yol tutuşunu efsane yapan değilmisin tabi benim için senin kanıtı olmayan ortaya attığın sadece bir tez olarak kabul ediyorum yoksa autocar ın 2006 en iyi yol tutanlar testinde sadece focusun finale kalması ve o muhteşem araçların arasında sadece finalist olarak focusun kalması moralinimi bozdu yoksa senin ortaya attığın efsane megane yol tutuşu tezini çürütmemmi moralini bozduuu...

    bu konuda ben bir çok test okudum ve megane clio için yol tutuş olarak efsane diye bişey duymadım...
    hatta avrupada esp sistemi tabi asp nin ne olduğunu biliyorsun anlatmama gerek yok dimi..
    bu sistem avrupada yavaş yavaş standart olurken tüm araçlarda senin efsane yol tutuşlu meganın bu sistemi opsiyonel olarak bile sunmuyor...kaldiki test verilerinde bagajına agırlık koyun yol tutması için denen bir araba için nasıl efsane yol tutuş dersin anlamadımm..

    sana saygılarımla şunu unutmaki istersen bütün test verilerini oku focusun ne kadar ciddi bir yol tutuşa sahip olduğunu anlarsın ve nitekim bir yol tutuş test verisinde esp bulunan focus için bu araç esp sistemi olmasına rağmen açmanıza ihtiyaç duymuyor...dediiii...


    ben sana ne diyeyim ki? yazılanların hiçbirini anlamamışsın, at gözlükleriyle bakıyorsun resmen. okumayı yeni öğrenmiş birine okutsak şu mesajları herhalde daha iyi anlardı. benim ne ford ne renault'yla hiçbir alakam yok. iki markadan da hiç araba sahibi olmadım. ancak muhtemelen ford sahibisin ve saçma bi şekilde marka fanatikliği yapıyorsun. bizim burada tartıştığımız şeye bak senin tutturduğun şeye bak bir de. ford dünyanın en iyi yol tutanlarından biri diyorsun. tamam! ama bu sana renault arabaların yol tutuşu çok kötü deme hakkını vermez. böyle saçma bir genelleme yapılamaz. bir arabanın en alt segmentteki modeli kötü diye diğer arabalara da genelleme yapamazsın. o zaman ben de sana ford'un yol tutuşu kötü olan modellerini sayayım burada ve sonra da "ford arabalar kötü ağğğbiiiii yol tutmuyor!" diyeyim?

    bir de asp diye birşey yazmışsın öyle bir sistem yok. esp'den bahsedecek olursak arabalar test edilirken devre dışı bırakılabilecek tüm elektronik sistemler devredışı bırakılıp test edilir. son olarak fifth gear'ın renault megane'ı test ettiği bölümünü izlemeni tavsiye ediyorum. saygılarımla!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinangin

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    megane yol tutuşu konusunda efsane değil miydi ya? hatta reklamında ayda falan gidiyordu. biraz boş bir iddia olmuş bence.


    bu mesajı yazan sen değilmisin meganın yol tutuşunu efsane yapan değilmisin tabi benim için senin kanıtı olmayan ortaya attığın sadece bir tez olarak kabul ediyorum yoksa autocar ın 2006 en iyi yol tutanlar testinde sadece focusun finale kalması ve o muhteşem araçların arasında sadece finalist olarak focusun kalması moralinimi bozdu yoksa senin ortaya attığın efsane megane yol tutuşu tezini çürütmemmi moralini bozduuu...

    bu konuda ben bir çok test okudum ve megane clio için yol tutuş olarak efsane diye bişey duymadım...
    hatta avrupada esp sistemi tabi asp nin ne olduğunu biliyorsun anlatmama gerek yok dimi..
    bu sistem avrupada yavaş yavaş standart olurken tüm araçlarda senin efsane yol tutuşlu meganın bu sistemi opsiyonel olarak bile sunmuyor...kaldiki test verilerinde bagajına agırlık koyun yol tutması için denen bir araba için nasıl efsane yol tutuş dersin anlamadımm..

    sana saygılarımla şunu unutmaki istersen bütün test verilerini oku focusun ne kadar ciddi bir yol tutuşa sahip olduğunu anlarsın ve nitekim bir yol tutuş test verisinde esp bulunan focus için bu araç esp sistemi olmasına rağmen açmanıza ihtiyaç duymuyor...dediiii...


    ben sana ne diyeyim ki? yazılanların hiçbirini anlamamışsın, at gözlükleriyle bakıyorsun resmen. okumayı yeni öğrenmiş birine okutsak şu mesajları herhalde daha iyi anlardı. benim ne ford ne renault'yla hiçbir alakam yok. iki markadan da hiç araba sahibi olmadım. ancak muhtemelen ford sahibisin ve saçma bi şekilde marka fanatikliği yapıyorsun. bizim burada tartıştığımız şeye bak senin tutturduğun şeye bak bir de. ford dünyanın en iyi yol tutanlarından biri diyorsun. tamam! ama bu sana renault arabaların yol tutuşu çok kötü deme hakkını vermez. böyle saçma bir genelleme yapılamaz. bir arabanın en alt segmentteki modeli kötü diye diğer arabalara da genelleme yapamazsın. o zaman ben de sana ford'un yol tutuşu kötü olan modellerini sayayım burada ve sonra da "ford arabalar kötü ağğğbiiiii yol tutmuyor!" diyeyim?

    bir de asp diye birşey yazmışsın öyle bir sistem yok. esp'den bahsedecek olursak arabalar test edilirken devre dışı bırakılabilecek tüm elektronik sistemler devredışı bırakılıp test edilir. son olarak fifth gear'ın renault megane'ı test ettiği bölümünü izlemeni tavsiye ediyorum. saygılarımla!

    Alıntıları Göster
    Yol tutus konusunda Renault araclarinin altinin daha yuksek oldugunu da hesaba katin.(Ozellikle Turkiye icin uretilenler)Sonucta yukseklik yol tutusunu azaltiyor ama hic olmazsa kasislerde bozuk yolda yere degmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06

    Yol tutus konusunda Renault araclarinin altinin daha yuksek oldugunu da hesaba katin.(Ozellikle Turkiye icin uretilenler)Sonucta yukseklik yol tutusunu azaltiyor ama hic olmazsa kasislerde bozuk yolda yere degmiyor.

    Alıntıları Göster
    megane sedan in 1150 kg
    focus sedan in 1284 kg oldugunu dikkate alarak bakarsaniz
    meganin ağirliğina göre iyi yol tuttuşu olduğunu görürsünüz.... tabiyki focus daha iyi olacak.. ama megane da kötü değil uydurmayalim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    megane sedan in 1150 kg
    focus sedan in 1284 kg oldugunu dikkate alarak bakarsaniz
    meganin ağirliğina göre iyi yol tuttuşu olduğunu görürsünüz.... tabiyki focus daha iyi olacak.. ama megane da kötü değil uydurmayalim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    megane sedan in 1150 kg
    focus sedan in 1284 kg oldugunu dikkate alarak bakarsaniz
    meganin ağirliğina göre iyi yol tuttuşu olduğunu görürsünüz.... tabiyki focus daha iyi olacak.. ama megane da kötü değil uydurmayalim



    Alakası yok ... Bora daha ağır bunlardan ama daha kötü yol tutuşu var

    Bir arkadaşda clio daha yüksek bu nedenle savruluyor demiş .... Peki neden sadece dacia ve clio savruluyor da yerden yüksek olan diğer araçlar savrulmuyor

    Görende suv sanacak bunları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    megane sedan in 1150 kg
    focus sedan in 1284 kg oldugunu dikkate alarak bakarsaniz
    meganin ağirliğina göre iyi yol tuttuşu olduğunu görürsünüz.... tabiyki focus daha iyi olacak.. ama megane da kötü değil uydurmayalim



    Alakası yok ... Bora daha ağır bunlardan ama daha kötü yol tutuşu var

    Bir arkadaşda clio daha yüksek bu nedenle savruluyor demiş .... Peki neden sadece dacia ve clio savruluyor da yerden yüksek olan diğer araçlar savrulmuyor

    Görende suv sanacak bunları

    Alıntıları Göster
    Şirket olarak tüm otomobillerimizi clio symbol dizel kullanıyoruz, çok memnunuz ve herhangi bir yol tutuş problemi, şikayeti yaşamadık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    megane sedan in 1150 kg
    focus sedan in 1284 kg oldugunu dikkate alarak bakarsaniz
    meganin ağirliğina göre iyi yol tuttuşu olduğunu görürsünüz.... tabiyki focus daha iyi olacak.. ama megane da kötü değil uydurmayalim



    Alakası yok ... Bora daha ağır bunlardan ama daha kötü yol tutuşu var

    Bir arkadaşda clio daha yüksek bu nedenle savruluyor demiş .... Peki neden sadece dacia ve clio savruluyor da yerden yüksek olan diğer araçlar savrulmuyor

    Görende suv sanacak bunları

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    megane sedan in 1150 kg
    focus sedan in 1284 kg oldugunu dikkate alarak bakarsaniz
    meganin ağirliğina göre iyi yol tuttuşu olduğunu görürsünüz.... tabiyki focus daha iyi olacak.. ama megane da kötü değil uydurmayalim



    Alakası yok ... Bora daha ağır bunlardan ama daha kötü yol tutuşu var

    Bir arkadaşda clio daha yüksek bu nedenle savruluyor demiş .... Peki neden sadece dacia ve clio savruluyor da yerden yüksek olan diğer araçlar savrulmuyor

    Görende suv sanacak bunları


    walla bende geçen bir megane II gördüm yolla 150 derecelik açı yapar vaziyette arkasını bariyelere vurmuş, sağdaki bariyerlere giren sol arka tekerleği uçmuş. Modifiye edilmiş bir araçtı, büyük ihtimalle sebep sürat ama nasıl oluyor bunu anlayamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: W_R_11

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    megane sedan in 1150 kg
    focus sedan in 1284 kg oldugunu dikkate alarak bakarsaniz
    meganin ağirliğina göre iyi yol tuttuşu olduğunu görürsünüz.... tabiyki focus daha iyi olacak.. ama megane da kötü değil uydurmayalim



    Alakası yok ... Bora daha ağır bunlardan ama daha kötü yol tutuşu var

    Bir arkadaşda clio daha yüksek bu nedenle savruluyor demiş .... Peki neden sadece dacia ve clio savruluyor da yerden yüksek olan diğer araçlar savrulmuyor

    Görende suv sanacak bunları


    walla bende geçen bir megane II gördüm yolla 150 derecelik açı yapar vaziyette arkasını bariyelere vurmuş, sağdaki bariyerlere giren sol arka tekerleği uçmuş. Modifiye edilmiş bir araçtı, büyük ihtimalle sebep sürat ama nasıl oluyor bunu anlayamadım.

    Alıntıları Göster
    araçların yol tutuşları sadece kullanılan lastiklerle ilgili değildir. aracın yerden yüksekliği, yayların ve amortisörlerin yumuşaklığı ve süspansiyonlarda kullanılan ilkel teknolojiler araçların yol tutuşunu kötüleştirmektedir. genellikle renault araçlarında yumuşak amortisör ve yaylar kullanmaktadır. özellikle clio'nun yerden yüksekliği de fazladır. bütün bunlar clio'da kötü viraj hakimiyeti getirecektir. bu normal bir sonuçtur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    araçların yol tutuşları sadece kullanılan lastiklerle ilgili değildir. aracın yerden yüksekliği, yayların ve amortisörlerin yumuşaklığı ve süspansiyonlarda kullanılan ilkel teknolojiler araçların yol tutuşunu kötüleştirmektedir. genellikle renault araçlarında yumuşak amortisör ve yaylar kullanmaktadır. özellikle clio'nun yerden yüksekliği de fazladır. bütün bunlar clio'da kötü viraj hakimiyeti getirecektir. bu normal bir sonuçtur.

    Alıntıları Göster
    renault mühendislerinin yol tutuş konusunda sınıfda kaldığı bir gerçek kimse burda megane iyi yol tutuyor demesin yol tutuşu makul ama iyi değil aracın yol tutması ile ağrlığında hiçbir nedeni yok ağır araç iyi yol tutar diye bir şeyde yoktur bu çok saçma bir tez..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinangin

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    megane yol tutuşu konusunda efsane değil miydi ya? hatta reklamında ayda falan gidiyordu. biraz boş bir iddia olmuş bence.


    bu mesajı yazan sen değilmisin meganın yol tutuşunu efsane yapan değilmisin tabi benim için senin kanıtı olmayan ortaya attığın sadece bir tez olarak kabul ediyorum yoksa autocar ın 2006 en iyi yol tutanlar testinde sadece focusun finale kalması ve o muhteşem araçların arasında sadece finalist olarak focusun kalması moralinimi bozdu yoksa senin ortaya attığın efsane megane yol tutuşu tezini çürütmemmi moralini bozduuu...

    bu konuda ben bir çok test okudum ve megane clio için yol tutuş olarak efsane diye bişey duymadım...
    hatta avrupada esp sistemi tabi asp nin ne olduğunu biliyorsun anlatmama gerek yok dimi..
    bu sistem avrupada yavaş yavaş standart olurken tüm araçlarda senin efsane yol tutuşlu meganın bu sistemi opsiyonel olarak bile sunmuyor...kaldiki test verilerinde bagajına agırlık koyun yol tutması için denen bir araba için nasıl efsane yol tutuş dersin anlamadımm..

    sana saygılarımla şunu unutmaki istersen bütün test verilerini oku focusun ne kadar ciddi bir yol tutuşa sahip olduğunu anlarsın ve nitekim bir yol tutuş test verisinde esp bulunan focus için bu araç esp sistemi olmasına rağmen açmanıza ihtiyaç duymuyor...dediiii...


    ben sana ne diyeyim ki? yazılanların hiçbirini anlamamışsın, at gözlükleriyle bakıyorsun resmen. okumayı yeni öğrenmiş birine okutsak şu mesajları herhalde daha iyi anlardı. benim ne ford ne renault'yla hiçbir alakam yok. iki markadan da hiç araba sahibi olmadım. ancak muhtemelen ford sahibisin ve saçma bi şekilde marka fanatikliği yapıyorsun. bizim burada tartıştığımız şeye bak senin tutturduğun şeye bak bir de. ford dünyanın en iyi yol tutanlarından biri diyorsun. tamam! ama bu sana renault arabaların yol tutuşu çok kötü deme hakkını vermez. böyle saçma bir genelleme yapılamaz. bir arabanın en alt segmentteki modeli kötü diye diğer arabalara da genelleme yapamazsın. o zaman ben de sana ford'un yol tutuşu kötü olan modellerini sayayım burada ve sonra da "ford arabalar kötü ağğğbiiiii yol tutmuyor!" diyeyim?

    bir de asp diye birşey yazmışsın öyle bir sistem yok. esp'den bahsedecek olursak arabalar test edilirken devre dışı bırakılabilecek tüm elektronik sistemler devredışı bırakılıp test edilir. son olarak fifth gear'ın renault megane'ı test ettiği bölümünü izlemeni tavsiye ediyorum. saygılarımla!

    Alıntıları Göster
    ya gel önce megane yol tutuşunu efsane yap ondan sonra ben doğru bilgi verincede caf caf yap seninle her platformda tartışırım sen önce saygılı olda ondan sonra gel buraya yaz biz o araçları kullandıkta bişet diyoruz meganı focusu dimi..ayrıca asp yazdın dedin ya o sadece bi yazım hatası yazıya bi daha dikkat edip okursan esp yazdığımı anlarsın..tamammııı....

    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    megane yol tutuşu konusunda efsane değil miydi ya? hatta reklamında ayda falan gidiyordu. biraz boş bir iddia olmuş bence.


    bu mesajı yazan sen değilmisin meganın yol tutuşunu efsane yapan değilmisin tabi benim için senin kanıtı olmayan ortaya attığın sadece bir tez olarak kabul ediyorum yoksa autocar ın 2006 en iyi yol tutanlar testinde sadece focusun finale kalması ve o muhteşem araçların arasında sadece finalist olarak focusun kalması moralinimi bozdu yoksa senin ortaya attığın efsane megane yol tutuşu tezini çürütmemmi moralini bozduuu...

    bu konuda ben bir çok test okudum ve megane clio için yol tutuş olarak efsane diye bişey duymadım...
    hatta avrupada esp sistemi tabi asp nin ne olduğunu biliyorsun anlatmama gerek yok dimi..
    bu sistem avrupada yavaş yavaş standart olurken tüm araçlarda senin efsane yol tutuşlu meganın bu sistemi opsiyonel olarak bile sunmuyor...kaldiki test verilerinde bagajına agırlık koyun yol tutması için denen bir araba için nasıl efsane yol tutuş dersin anlamadımm..

    sana saygılarımla şunu unutmaki istersen bütün test verilerini oku focusun ne kadar ciddi bir yol tutuşa sahip olduğunu anlarsın ve nitekim bir yol tutuş test verisinde esp bulunan focus için bu araç esp sistemi olmasına rağmen açmanıza ihtiyaç duymuyor...dediiii...


    ben sana ne diyeyim ki? yazılanların hiçbirini anlamamışsın, at gözlükleriyle bakıyorsun resmen. okumayı yeni öğrenmiş birine okutsak şu mesajları herhalde daha iyi anlardı. benim ne ford ne renault'yla hiçbir alakam yok. iki markadan da hiç araba sahibi olmadım. ancak muhtemelen ford sahibisin ve saçma bi şekilde marka fanatikliği yapıyorsun. bizim burada tartıştığımız şeye bak senin tutturduğun şeye bak bir de. ford dünyanın en iyi yol tutanlarından biri diyorsun. tamam! ama bu sana renault arabaların yol tutuşu çok kötü deme hakkını vermez. böyle saçma bir genelleme yapılamaz. bir arabanın en alt segmentteki modeli kötü diye diğer arabalara da genelleme yapamazsın. o zaman ben de sana ford'un yol tutuşu kötü olan modellerini sayayım burada ve sonra da "ford arabalar kötü ağğğbiiiii yol tutmuyor!" diyeyim?

    bir de asp diye birşey yazmışsın öyle bir sistem yok. esp'den bahsedecek olursak arabalar test edilirken devre dışı bırakılabilecek tüm elektronik sistemler devredışı bırakılıp test edilir. son olarak fifth gear'ın renault megane'ı test ettiği bölümünü izlemeni tavsiye ediyorum. saygılarımla!




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.