Şimdi Ara

!!!!!!symbol'e virajlarda aman dikkat!!!!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ya gel önce megane yol tutuşunu efsane yap ondan sonra ben doğru bilgi verincede caf caf yap seninle her platformda tartışırım sen önce saygılı olda ondan sonra gel buraya yaz biz o araçları kullandıkta bişet diyoruz meganı focusu dimi..ayrıca asp yazdın dedin ya o sadece bi yazım hatası yazıya bi daha dikkat edip okursan esp yazdığımı anlarsın..tamammııı....

    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orjinalden alıntı: sinangin

    megane yol tutuşu konusunda efsane değil miydi ya? hatta reklamında ayda falan gidiyordu. biraz boş bir iddia olmuş bence.


    bu mesajı yazan sen değilmisin meganın yol tutuşunu efsane yapan değilmisin tabi benim için senin kanıtı olmayan ortaya attığın sadece bir tez olarak kabul ediyorum yoksa autocar ın 2006 en iyi yol tutanlar testinde sadece focusun finale kalması ve o muhteşem araçların arasında sadece finalist olarak focusun kalması moralinimi bozdu yoksa senin ortaya attığın efsane megane yol tutuşu tezini çürütmemmi moralini bozduuu...

    bu konuda ben bir çok test okudum ve megane clio için yol tutuş olarak efsane diye bişey duymadım...
    hatta avrupada esp sistemi tabi asp nin ne olduğunu biliyorsun anlatmama gerek yok dimi..
    bu sistem avrupada yavaş yavaş standart olurken tüm araçlarda senin efsane yol tutuşlu meganın bu sistemi opsiyonel olarak bile sunmuyor...kaldiki test verilerinde bagajına agırlık koyun yol tutması için denen bir araba için nasıl efsane yol tutuş dersin anlamadımm..

    sana saygılarımla şunu unutmaki istersen bütün test verilerini oku focusun ne kadar ciddi bir yol tutuşa sahip olduğunu anlarsın ve nitekim bir yol tutuş test verisinde esp bulunan focus için bu araç esp sistemi olmasına rağmen açmanıza ihtiyaç duymuyor...dediiii...


    ben sana ne diyeyim ki? yazılanların hiçbirini anlamamışsın, at gözlükleriyle bakıyorsun resmen. okumayı yeni öğrenmiş birine okutsak şu mesajları herhalde daha iyi anlardı. benim ne ford ne renault'yla hiçbir alakam yok. iki markadan da hiç araba sahibi olmadım. ancak muhtemelen ford sahibisin ve saçma bi şekilde marka fanatikliği yapıyorsun. bizim burada tartıştığımız şeye bak senin tutturduğun şeye bak bir de. ford dünyanın en iyi yol tutanlarından biri diyorsun. tamam! ama bu sana renault arabaların yol tutuşu çok kötü deme hakkını vermez. böyle saçma bir genelleme yapılamaz. bir arabanın en alt segmentteki modeli kötü diye diğer arabalara da genelleme yapamazsın. o zaman ben de sana ford'un yol tutuşu kötü olan modellerini sayayım burada ve sonra da "ford arabalar kötü ağğğbiiiii yol tutmuyor!" diyeyim?

    bir de asp diye birşey yazmışsın öyle bir sistem yok. esp'den bahsedecek olursak arabalar test edilirken devre dışı bırakılabilecek tüm elektronik sistemler devredışı bırakılıp test edilir. son olarak fifth gear'ın renault megane'ı test ettiği bölümünü izlemeni tavsiye ediyorum. saygılarımla!



    sen kaç yaşındasın ya koptum burada
    Her platformda tartışırmış.. Kimsinki sen otorite misin akademisyen misin mühendis misin? Yoksa bir ortaokul yada lise öğrencisi misin

    Renault mühendisleri sınıfta kalmış oldu canım.. Kime göre neye göre sınıfta kalmış.. Sana göre mi Renault Türkiyeye getirdiği araçları 25mm yükseltiyor yere çarpmasın diye.. Yeni çıkan modeller ondan geç geliyor.. Buna rağmen Clio III şuan AMS Türkiye nin yaptığı teste göre yol tutuş limitleri en yüksek araç.. Gene Megane II HB sınıfında en eski araçlardan olmasına rağmen iyi denebilecek bir yol tutuşa sahip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 22 Kasım 2006; 19:39:28 >




  • http://arabam.e-kolay.net/testDetay.aspx?id=267

    Laguna'nın Türkiye'deki yol sorunları nedeniyle 20 mm yükseltilmişolması nedeniyle yol tutuş karakteri değişmiş. Çok zorlandığındanönden kayan otomobilin virajlarda yana yattığını da belirmemiz gerekiyor.Otomobilin süspansiyon sistemi övgüyü hak ediyor; darbe emiş performansıbaşarılı. Laguna'nın fren sistemi bizden tam puan aldı. 100 km/shızdan durma konumuna gelmek için harcadığımız 37 metre güven veriyor.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sen ağırlık merkezindeki 2cm lik kayma yol tutuş karakterini ne hale getirir bilir misin? Peki başka arabaların altını çarparak geçtiği yerden rahatça geçmek nedir bilir misin? Renault, her arabasını Türkiye koşullarına uyarlayıp sokar. Başka hangi firma yapıyor bunu? Bir araştır bakalım..

    Sonra platformlarda tartış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 22 Kasım 2006; 20:01:00 >




  • İlaç sektöründe çalışan bir arkadaşım daha geçen ay symbol ile virajı alamayarak karşıdan gelen traktröle kafa kafaya açrpıştı hızı ise 70-80km arasındaymış(öyle söylüyor) BENCE BU HIZDA BİR ARACIN KESİNLİKLE VİRAJLARDA SAVURMAMASI LAZIM.aMA DEDİĞİNZ GİBİ LASTİĞİNDE ÇOK ÖNEMİ VAR BU İŞTE
  • sümbül felaket derecede dengesiz ve güvensiz bir arabadır (hatchback clio'yu tenzih ederim. O gerçekten şahane bir arabadır). bunu senelerdir şirket aracı olarak sümbül kullanan ve etrafında bir dünya sümbül kazası gören ve duyan birisi olarak söylüyorum. bu kazaların hepsinin ortak noktası aracın kontrolünü kaybetmesi şeklinde olmasıdır.
    En trajik olanında ise bir arkadaşımız kontrolü kaybedip şarampole yuvarlandı. yanında oturan öldü, kendisi ise belden aşağısı felçli kaldı.
    araçla ilgili benim yaptığım gözlem şu: yolda, otobanda 90-100 civarı süratlerle giderken sürekli sağ-sol kontra direksiyon hareketi yapmak zorunda kaldığımı farkettim. arabayı düz bir çizgide tutmak için bunu sürekli yapmam ve elimi bir an için bile olsa direksiyondan ayırmamam gerektiğini farkettim. istisnasız kullandığım bütün sümbillerde durum buydu. hızı 70-80 ve daha aşağılara düşürünce bu kontra hareketlere gerek kalmıyordu ama 90-100 ve üzerine çıkmaya başlayınca aracı düz bir hat üzerinde tutabilmek için sık sık kısa, sağ-sol biçiminde kontra direksiyon hareketleri yapmam gerekiyordu. o durumda elimi bir an direksiyondan ayırmaya kalksam birkaç şerit birden yan tarafa veya şarampole kaymak işten bile sayılmazdı. aracın kullanımı bana hiç güven vermedi, her kullandığımda sürekli diken üzerinde oldum. çünkü aracın her an nasıl bir sürpriz yapacağından asla emin olamıyorsun. arabanın aerodinamik ve yol tutuş özellikleriyle dengeden çok uzak olduğu açık seçik anlaşılabiliyor.
    Ama bir arkadaşımın hatchback clio'su vardı ve adamın hiç şikayeti yoktu. birkaç kere kullanma durumum oldu, sümbülle arasında dağlar kadar fark var. hatchback olan sümbül gibi değil, gayet oturaklı ve atik bir araba, kullanıcısına keyif ve güven veriyor. Diğeri ise endişelendiriyor. Bakarsan ikis de aynı araba...




  • ÖYLE ABUK SABUK ŞEYLER YAZIYORSUNKİ İNAN BURDA SANA GÜLÜYORUZ YA...

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    http://resim.donanimhaber.com/post.asp?do=reply&messageID=10567754&toStyle=tm

    Laguna'nın Türkiye'deki yol sorunları nedeniyle 20 mm yükseltilmişolması nedeniyle yol tutuş karakteri değişmiş. Çok zorlandığındanönden kayan otomobilin virajlarda yana yattığını da belirmemiz gerekiyor.Otomobilin süspansiyon sistemi övgüyü hak ediyor; darbe emiş performansıbaşarılı. Laguna'nın fren sistemi bizden tam puan aldı. 100 km/shızdan durma konumuna gelmek için harcadığımız 37 metre güven veriyor.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sen ağırlık merkezindeki 2cm lik kayma yol tutuş karakterini ne hale getirir bilir misin? Peki başka arabaların altını çarparak geçtiği yerden rahatça geçmek nedir bilir misin? Renault, her arabasını Türkiye koşullarına uyarlayıp sokar. Başka hangi firma yapıyor bunu? Bir araştır bakalım..

    Sonra platformlarda tartış




  • volkan_kolay adam gibi tartışacaksan tartış. avukat, kendini yırtmak, cafcaf, saygılı ol falan deme üslubumu değiştiririm pişman olursun. dergiden ezberlediklerini burada satır satır yazmana da gerek yok. istersen youtube'u açıp fifth gear'daki megane incelemesine bakarsın olur biter.
  • ayrıca büyük harflerle yazmak internette bağırmak anlamına gelir. caps lockunu kapat istersen.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ÖYLE ABUK SABUK ŞEYLER YAZIYORSUNKİ İNAN BURDA SANA GÜLÜYORUZ YA...

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    http://resim.donanimhaber.com/post.asp?do=reply&messageID=10567754&toStyle=tm

    Laguna'nın Türkiye'deki yol sorunları nedeniyle 20 mm yükseltilmişolması nedeniyle yol tutuş karakteri değişmiş. Çok zorlandığındanönden kayan otomobilin virajlarda yana yattığını da belirmemiz gerekiyor.Otomobilin süspansiyon sistemi övgüyü hak ediyor; darbe emiş performansıbaşarılı. Laguna'nın fren sistemi bizden tam puan aldı. 100 km/shızdan durma konumuna gelmek için harcadığımız 37 metre güven veriyor.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sen ağırlık merkezindeki 2cm lik kayma yol tutuş karakterini ne hale getirir bilir misin? Peki başka arabaların altını çarparak geçtiği yerden rahatça geçmek nedir bilir misin? Renault, her arabasını Türkiye koşullarına uyarlayıp sokar. Başka hangi firma yapıyor bunu? Bir araştır bakalım..

    Sonra platformlarda tartış


    Clionun limitleri hakkında sana referansımı verdim AMS Türkiye..

    Kime gülündüğü ortada.. zaten ben her platformda tartışan biriyle tartışmam

    Belli seviyem var




  • yanlış link koymuşum aşşağıdaki mesajıma şimdi değiştirdim
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    http://arabam.e-kolay.net/testDetay.aspx?id=267

    Laguna'nın Türkiye'deki yol sorunları nedeniyle 20 mm yükseltilmişolması nedeniyle yol tutuş karakteri değişmiş. Çok zorlandığındanönden kayan otomobilin virajlarda yana yattığını da belirmemiz gerekiyor.Otomobilin süspansiyon sistemi övgüyü hak ediyor; darbe emiş performansıbaşarılı. Laguna'nın fren sistemi bizden tam puan aldı. 100 km/shızdan durma konumuna gelmek için harcadığımız 37 metre güven veriyor.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sen ağırlık merkezindeki 2cm lik kayma yol tutuş karakterini ne hale getirir bilir misin? Peki başka arabaların altını çarparak geçtiği yerden rahatça geçmek nedir bilir misin? Renault, her arabasını Türkiye koşullarına uyarlayıp sokar. Başka hangi firma yapıyor bunu? Bir araştır bakalım..

    Sonra platformlarda tartış




  • İşi eğlenceye çevirmişsiniz, mizah bölümünde devam etmeye ne dersiniz ????
  • Bu konu artık zıvanadan çıkmış, karşılıklı saçma atışmalar başlamış.

    Konuyu kapatmadan önce söylenecek son söz şudur;

    Savrulan araba yokdur, savrulan sürücü vardır.
    Aracının limitlerini bilen ve ona göre hareket eden hiç bir sürücü savrulmaz.
    Bende 3 sene symbol kullandım, çok iyi yol tutmasa da beni hiç yoldan çıkarmadı, çünkü aracımı tanıyor ve ona göre haerket ediyordum.

    İnsan aracının limitlerini bilmiyorsa, fizik kurallarıda bir yere kadar o aracı yolda tutar.

    Selamlar.

    Kilitlendi.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.