Şimdi Ara

*** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ *** (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Cassation
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
508
Cevap
47
Favori
129.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selotank S kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Öncelikle ben 4 aydır kullanıyorum en düşük paketini ve kullanımı oldukça zevkli. Bu kadar büyük arabaya göre yakıt performansı da süper. 1.0 motor bence boyundan büyük işlere kalkışıyor. Bu benim ikinci vw aracım. İlki Polo TDI 2016’ ydı. Garantisi 2 yıl olduğu için ilk bakımı serviste yaptırımıştım. sonrasını kendim yaptırdım özele. Ama tüm orjinal bakım paketini internetten alarak bakımını gerçekleştirdim. Bu yüzden 1/3 fiyatına geliyor maliyeti neredeyse kendi servisine yaptırmaya göre.
    Yedek parça olarak daha önce değişen hiçbir parçası olamıştı aracın. Bundan dolayı bir yorum yapamayacağım.
  • Merhaba arkadaşlar. Ben de t cross bakiyorum. Manuel life. Kahramanmaraş'ta 615 bin tl fiyat verdiler. Sizce uygun mu? Daha uygunu olur mu?

    Otomatikle arasinda cok fark var mi sizce? Otomatik ellerinde yokmus ama olursa 717 bin diyorlar.

  • mikselina46 M kullanıcısına yanıt

    Merhabalar hocam. Ne yaptınız aracı aldınız mı?

  • Elimdeki poloyu bununla değiştirmek istiyorum ama bir türlü emin olamadım. Almalı mı, yoksa ötv matrahlarının güncellenmesini beklemeli mi acaba? Olur da ÖTV’si bir alt kademeye düşerse bayilerde bulabilir miyiz, kapış kapış gider mi, ne düşünüyorsunuz?
  • Bayilerde şu anda bile zor bulunuyor.
  • Aracini Izmir'den alan ve alirken seramik kaplama, cam filmi, kaput filmi yaptiran var midir?
  • merhaba,

    Bende bu aracın otomatik vitesli olanını almayı düşünüyorum.1.0 motor yüzünden yokuşlarda motorun çekmemesi gibi bir durum var mıdır? Gözlemleyen oldu mu?
  • Otomatigini bilmiyorum ama manuel olani (ben manuel severim) yokuslarda ya da herhangi bir durumda cekis problemi yasamiyor. Sonucta bir performans arabasi degil ama bir onceki aracim manuel polo 95hp olan modeldi. Ondan daha iyi performansi var

  • Aracın çekişi çok iyi arkadaşlar. 300 km oldu ve ortalama yakıt tüketimi 5 litre şu anda. Dizelden daha az yakıyor bu araç. Daha rodaj sürecinde hemde, motor iç sürtünmeleri yüksek. 4bin km sonrasında falan karma tüketim 4-4.5 litreye düşecektir benim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthero15 -- 29 Kasım 2022; 17:21:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ornitorenk

    Bende ekran böyle değil çok daha işlevsel ve ayarlanabiliyor. Siz de bir servise sorun isterseniz belki güncellenebiliyordur.
    Sizde ki ekran nasil foto varmu acaba? Ayrica gercekten sanki sag sol kanatlarada birseyler eklenebilir gibi duruyor
  • Selamlar;

    Aracı bende yeni aldım life paket manuel. Gayet kullanışlı ve iyi bir araba tavsiye ederim. Serviste sordum geri görüş kamerası takılmıyor dendi, fakat bazı multimedia işi ile uğraşan yerler takıyor. Muhtemelen bayi garanti dışı bırakır aracı diye düşünüyorum.

    Birkaç sorum olacak.


    Aranızda gizli özellikleri yazılım ile açtıran var mı

    Hayalet ekranda çok az fonksiyon görünüyor değiştiren var mıdır.

    Krom çita bulabilin var mıdır.


    Birde en önemlisi rodajı nasıl tamamladınız.

  • Araciniz hayirli olsun. Ayni araca sahibiz


    Gizli ozellik musait bir zamanda ben de actiracagim henuz bilgi sahibi degilim

    Ilk defa dusuk km araca bindigim icin rodaj benim de yakin zamanda ilgilendigim bir konu oldu, o konuda ogrendiklerimi paylasabilirim.


    kullanim kilavuzunda yazan talimatlar + servis icerisinde konustugum kisiler sonunda geldigim nokta ilk 1000 km;

    %50'den fazla gaz kullanmadan,

    arac ilk calistiginda isinmasi icin 60 sn beklemek,

    3500 deviri gecmemek,

    araci cok kisa ya da uzun sure kullanmamak

    ayni devir araliginda uzun sure kullanmamak (5dk 2500, 5dk 3000 vs.)

    1000-2000 km arasi

    devir araligini daha yukseltmek (3500-4000)

    ve yine 1000 km kadar olan kurallari uygulamak.


    bunlara dikkat ederseniz motorun kaiteli bir rodaj suresi gecirecegi konusunda ustalar hemfikir oldular.


    Ayrica 2500km civari ilk calisma esnasinda motor yaginda cesitli maddeler bulanabilecehi icin sadece motor yagini degistirmeyi onerdiler (disarida yaptirilabilir). Ben bunu da cok mantikli buldum





  • Bir hafta oldu t cross 1.0 manuel life paket satınaldım arkadaşlar. Sıfır aldım daha 190 binde. Kısa mesafede işe gelip gidiyorum 3 km gidiş 3 km dönüş. Ortalama 9-11 lt gösteriyor yakıt. Devir saati 2 bini aşmadan vites değiştiririm. Yokuş olmadıkça 2 bin devir üstüne çıkmam. Ama 10 lt altına düşmüyor. 100 km aşkın yol yapmıştım ilk gün ozaman bile 7-8 lt gösterdi. Minimum 6 lt gördüm uzun yolda.
    *** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ ***




  • Akn48 A kullanıcısına yanıt

    Bana kalırsa bahsettiğiniz gibi ise değerleriniz normal.

  • Şehir içi karma kullanım 6.4 litre tüketim var. 550 km oldu. Rodaj bitince 5 - 5.5 litre olacaktır karma tüketim.
  • Herkes için hayırlı olmasını dilerim, tekerinize taş değmesin, kazasız belasız binin inşallah.


    Bende T-Cross Style + Travel Asist Paket ile Suzuki Vitara 4*4 Elegance arasında kaldım.


    Kafam oldukça karışık. Vitara için 830K, T-Cross için 856K fiyat sabitledim, yarın ikisinden birinin ödemesini yapıcam nasipse.


    T-Cross'a binemedim maalesef hiç yoktu ellerinde, arka kısım ferahlığı ne durumda acaba? Diz mesafesi ve baş mesafesi hakkında yorum yapabilecek var mıdır ?

  • T cross kullanıcısı olarak Vitara ya binmedim ama boyum 183 cm önde ve arkada rahat oturuyorum baş ve diz mesafesi gayet iyi. Bagaj konusunda Polo ile aynı bana küçük geliyor

  • Önde ve arkada 1.85 - 1.90 iki kişi oturduğunda bile diz ve baş mesafeleri konusunda yolcular rahat ediyor. Omuz mesafesi olarak 3 kişi rahat edemez, kısa mesafe yolculuk edilir ancak.

    Koltukların rahatlığı life pakette bile üst seviyede, oturma pozisyonu sandalyede oturur bir diz açısına izin veriyor ve uzun yolda hiç yormuyor, ergonomisi çok iyi.

    Hem ön hemde arka yolcular için büyük camlar ve yüksek tavan feraf yolculuk edilmesini sağlıyor.

    Bagaj olarak ben 270 litre bagajı olan bir araçtan geçiş yaptığım için büyük bir artı oldu, ama kalabalık ailelere yetmeyebilir. Tavan rayları bu noktada devreye girer ve tavan bagajı kullanabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthero15 -- 20 Aralık 2022; 8:21:38 >
  • Kavşaklara yaklaşırken Düşük hızda ikinci vitese atıp hızlanma yapmak için gaza basınca kerkinme devir,
    Yine yavaş giderken 2.vites atıp stop etme (start stop) problemi,
    Yokuş çıkarken gaz yememe, yaşayan var mı,
    Özellikle yavaşlarken 8-9 km hızda 2. Vitese atıp gaza basınca devir düşüyor, gaz yemiyor tar tar tar ediyor.

    Edit: bizim hatamız, araba acemiliği alıştıktan sonra hiç yaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klonwars -- 1 Şubat 2023; 12:2:6 >
  • klonwars K kullanıcısına yanıt
    Eğer şu durumdan bahsediyorsanız bu normal. Özellikle Vites 1 ve 2'ye geçişlerde debriyaj birleşirken sarsıntı olabilir. Ne kadar uygun devir/araç-hızında debriyaj birleşirse sarsıntı o kadar az hissedilir yada hiç hissedilmez.

    Bunun dışında araç düşük devirlerde, özellikle 1200 altı için, sarsıntı hissettirebilir. Bu da normaldir. Bu sarsıntı gaza ne kadar az basarsanız o kadar az hissedilir, yada hiç hissedilmez.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.