Merhaba arkadaşlar, ben T-Roc almayı düşünüyordum fakat yeni çıkacak olan Mokka dikkatimi çekti ve biraz kafamı karıştırdı. Sizce T-Roc daha üstün bir araç mıdır? |
*** T-ROC KULLANICI KULÜBÜ *** (9. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: bfifgetMerhaba arkadaşlar, ben T-Roc almayı düşünüyordum fakat yeni çıkacak olan Mokka dikkatimi çekti ve biraz kafamı karıştırdı. Sizce T-Roc daha üstün bir araç mıdır?
yeni mokka b suv gibi duruyor boyutları biraz daha ufak kalabilir t-roc a göre troc b+ olarak geçiyor. motor olarak troc 1.5 tsi 150 beygir olduğu için bir tık ileride. opelin 1.2 130 beygirlik motoruna göre. donanım paketleri belli olmadığı çok fazla yorum yapamadım. mokka nın TR fiyatlarını göremedim ama troc ( 447.000 ) tan ucuz olacağı kesin. öneri olarak C suv hyundai tuscon a bakabilirsiniz 389.000 fiyatı var en düşük donanımda. birde tamamen elektrikli MG ZS EV yeni TR ye geliyor gözatmanızda fayda var donanım ve fiyatı uygun. bu kadar öneriden sonra umarım kafanızı daha da karıştırmadım
-
teşekkür ederim hocam verdiğiniz bilgiler için. bir de ben şu anda Astra K kullanıyorum, C sınıfı araçtan T-Roc gibi B SUV bir araca geçmenin artısı-eksisini çıkarmaya çalışıyorum fakat çok mantıksız diyenler oldu -
Merhaba,
VW uzun süredir liste fiyatını yayınlar ama bayideki fiyatlar her daim çok daha uygundur.Şu anda gayet dolu bir sıfır T-ROC 365.000 TL gibi bir rakama alınabilir.
Hyundai Tucson güzel görünüyor ama Comfort donanım düşük kalıyor ayrıca T-GDI motor TSI’dan,ağırlığın da etkisiyle,daha fazla yakıt tüketecektir.
MG mutlaka ilgi çekecektir,sonuçta eski bir marka ama TR’de yeni bir araç olması(marka uzun zaman sonra tekrar giriş yapıyor),ilerde 2.eldeki olumsuzluk düşündürebilir.Küçük bir detay ama öyle bir araca halojen far olmamış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyrell -- 5 Haziran 2021; 15:0:30 > -
Merhaba,
Opel Astra aracınızı değiştirme sebebinizi bilmiyorum ama ben de C sınıfı bir HB otomobilden T-ROC’a geçmiştim ama kullandığım araç manueldi ve yerden yüksek bir araca ihtiyacım vardı.Tiguan’a da hacmen ihtiyacım yoktu ve aynı motor-şanzıman konfigürasyonunda T-ROC daha az yakıt tükettiği için tercih ettim ve oldukça da memnunum.
İhtiyaçlar kişiden kişiye değişebilir,son karar size aittir elbette.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyrell -- 5 Haziran 2021; 14:59:32 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
Merhaba,
Opel Astra aracınızı değiştirme sebebinizi bilmiyorum ama ben de C sınıfı bir HB otomobilden T-ROC’a geçmiştim ama kullandığım araç manueldi ve yerden yüksek bir araca ihtiyacım vardı.Tiguan’a da hacmen ihtiyacım yoktu ve aynı motor-şanzıman konfigürasyonunda T-ROC daha az yakıt tükettiği için tercih ettim ve oldukça da memnunum.
İhtiyaçlar kişiden kişiye değişebilir,son karar size aittir elbette.Yakıt konusunda üzüyor araç biraz beni.
Şehir içi 10 lt yi görüyorum. Çok fazla.
Güya aracın balatası değişti, halaa aynı sesin azalmışı geliyor.
-
Merhaba, Astra’daki 1.4T 150hp motorla ilgili sıkça duyduğum bazı kronik sorunlar nedeniyle değiştirmek istiyordum. Bilgi için teşekkür ederim, bana da B-Suva geçmek o kadar da saçma gelmedi açıkçası. Ülkemizde suvların ikinci el piyasası da daha hareketli gibi görünüyor -
Aracınız kaç kilometrede?
11.000’de aracımda 2500 km.nin karma ortalaması 6.5 litre,Konya-Antalya gidiş-dönüş ortalama 5.4 litre,şehiriçi ise ortalama 7.5 litre…1.5 hacme sahip 150 HP bir araç için bence rakamlar gayet makûl.
Fren balatasına gelince;daha önceki tecrübelerimden,bende de geri viteste ses oldu ama hem serviste hem de sonrasında kendim balata spreyi uyguladım ve son 5.000 km.dir hiç sorun yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyrell -- 6 Haziran 2021; 23:28:55 > -
Merhaba,Astra K’da kullanılan 4 silindirli 1.4 litre 150 HP motor yerini sonrasında 3 silindirli 145 HP motora bıraktı.Sizdeki motor yaklaşık 5 yıl üretildi.GM üretimi motorlar genellikle oldukça dayanıklıdır ama yakıt tüketimleri bir miktar fazladır.Hatta Astra J’de kullanılan 1364 cc’lik motor da benzer özellikleri taşıyordu.
T-ROC’un üzerindeki 1.5 litre ACT motor ise gayet başarılı;sessiz çalışması ve yakıt tüketimi de hacmine göre tatmin edici.İçerideki sert plastik de sorun yaratmıyor;trim sesi şükür hiç olmadı.
Genel anlamda hemen tüm dünyada crossoverlar ve SUVlar gayet popüler ve uzun bir süre daha böyle gidecek gibi görünüyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: Tyrell
Aracınız kaç kilometrede?
11.000’de aracımda 2500 km.nin karma ortalaması 6.5 litre,Konya-Antalya gidiş-dönüş ortalama 5.4 litre,şehiriçi ise ortalama 7.5 litre…1.5 hacme sahip 150 HP bir araç için bence rakamlar gayet makûl.
Fren balatasına gelince;daha önceki tecrübelerimden,bende de geri viteste ses oldu ama hem serviste hem de sonrasında kendim balata spreyi uyguladım ve son 5.000 km.dir hiç sorun yok.Şu anda 1100 km de. Ben anlamadım değiştirdiler hüya balatayı. Neyse biraz daha böyle kullanalım bakalım.
Araca biraz yüklenince yakmaya başlıyor. Şehir içi çok rahat 10 u görüyor. Ancak uzun yolda basmazsanız 5 in altını bile görüyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
Yakin zamanda fiyat alan olduysa paylasabilir mi acaba?bu gün fiyat aldım standart Highline paket 360K olmuş ötv indiriminden çıkmış araç.
-
Elektrikli bagaj kapağı uygulaması için 4000 istiyorlar yaptıran veya yaptırmayı düşünen varsa düşüncelerinizi paylaşabilir misiniz ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamidasim -- 8 Haziran 2021; 14:53:36 > -
quote:
Orijinalden alıntı: hamidasimElektrikli bagaj kapağı uygulaması için 4000 istiyorlar yaptıran veya yaptırmayı düşünen varsa düşüncelerinizi paylaşabilir misiniz ?
Yaptırmayı düşünüyorum ancak kendi servisinde. Yoksa sorun çıkarıyorlar garanti meselesinden dolayı.
-
-
Merhaba,
Uygulamayı nerede yaptıracaksınız ve orijinal parçalar mı kullanılacak?
Eğer yetkili servis haricinde yaptıracaksanız,yetkili servis uygulaması var mı bilmiyorum,orijinal parçalı elektrikli bagaj uygulamasının o fiyata olabileceğini düşünmüyorum.
Opsiyonel olarak alındığında içerideki bagaj açma butonu kapıda bulunuyor,dışarıda yapılan ve orijinal olmayan uygulamada benzer bir butonu far açma/kapama şalterinin civarına (sanırım delerek) yerleştiriyorlar,ki benim nazarımda yaptırmamak için büyük bir sebep.Orijinal parçalar (kapıdaki düğmesi de dahil) kullanılarak yapılan uygulamalar en son 5.000 TL’nin üzerindeydi.
Garantinin bozulması ise elbette başka olumsuz bir sebep olarak sayılabilir.
Açıkçası daha büyük bir bagaj kapağı olsaydı kesinlikle düşünürdüm,kullanışlı olduğu ve kollar doluyken gerektiği bir gerçek. -
-
quote:
Orijinalden alıntı: ugarb
Hesrkese merhaba. Diğer başlıkta da yazdım.
Varmı aşağıdaki sorunları yaşayan?
Araç daha yeni, 350 km de.
Frene basınca ıslık ötme sesi geliyor önden. Ön sağ diskin resmini çektim.
Elle hissdilen bir çizik var. Sesin sebebi bumudur?
Birde sürücü tarafı pedalların ordan oldukça sıcaklık geliyor, keçe gibi bişey var, kesilmiş gibi. Altta fotoğrafları koydum. Burda bir problem varmı?
Ne önerirsiniz?sürücü pedalının oradan gelen sıcaklık benimde dikkatimi çekti onunla ilgili bir gelişme varmı servis birşey söyledimi
-
Dsg nin ısısından olması normal mi?quote:
Orijinalden alıntı: assgti
1. Resimde balatanın arasına küçük taş şıkışmış olabilir. 2. Resimde dediğin sıcaklık dsg nin ısından dolayı olabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X