< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugarb -- 26 Ekim 2022; 14:38:56 > |
T-ROC (R-LINE) & MOKKA (ULTIMATE) Tercih hangisi olmalı ? (2. sayfa)
T-ROC (R-LINE) & MOKKA (ULTIMATE) Tercih hangisi olmalı ?
(En Son Oy Tarihi: 19.11.2024)
-
-
troc un mokkadan az yakma şansı yok
ve mokka düşük vergi diliminde
tavan boyası olayı da çift renklerde vardı ilk serilerde ona takılıyorsaniz tek renk alırsınız biter gider.
adam arabayı eşine alıyor b suv modellerin hiç birinde 4 kişi rahat edemez
o derdi olan gidip c suv alsın
-
Ateca'ya bakın derim, görece uygun fiyata kaldı. T-roc'u sevsem de r-line'ı 995 bin tl görünüyor. Aynı paraya tüm opsiyonları alınmış bir ateca muazzam olur. Suv düşünüyor olsam kesin değerlendirirdim.
-
"""b suv modellerin hiç birinde 4 kişi rahat edemez""
Yanılıyorsunuz bu segmentte Skoda kamiq gayet büyük ve ferah . Yine aynı şekilde t roc da gayet ferah bir araç . Ama mokka da arka da oturanları hiç dusunmemişler . Dediğim gibi aydınlatma bile yok .
-
1 milyon civarina C suv arardim ben t-roc yerine. Ateca (875bin) olabilir yeni grandland olabilir hatta 1.1 e formentor bile var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenool -- 26 Ekim 2022; 15:11:16 > -
kamiq bit tık daha büyük sadece,o da b suv ve arkada oturanlar uzun yolculuklarda rahat edemez.B suvlar ağırlıklı şehir kullanımı için alınır. mokkada arka aydınlatma yok diye vazgeçilecek araba değil. burada eşe alınacak ikinci araçtan söz ediyoruz,mokka gayet iyi bir seçenek. 1.5 tsi gibi çok yakan atak bir motora gerek yok,dandik plastikli t roc a hiç gerek yok.
-
Arabalardan çok anlamasam da, 1.5 tsi cidden güzel motor, basarsan yakar her motor gibi evet ama sakin kullanımda çok ekonomik motor. Motor konusunda pek kıyas götürmez mokka ile.
İki aracında içine binen t-roc seçer.
-
troc alınır. tasarım olarak bile troc daha mantıklı. ilerde satmak isteseniz de elden hızlı çıkar.
-
Yakıt konusunda i20 ile karşılaştırınca elbette bu daha çok yakacak.
i20 hem daha küçük motordu, atmosferikti ama manueldi. Şehir için dışı karışık 6,5 litreyi geçtiğini bile görmedik.
İlk aldığımızda biraz ben kullandım, o zaman konusunu açmıştım.
https://forum.donanimhaber.com/hyundai-i20-izlenimlerim--107466444#108192405
-
1.2t Corsa 100 bg otomatik kullanıyorum ve 1200 km uzun yol tek başıma da kullandım hanımla dönüşümlü de kullandım. Yüksek hızlarda sürerim aracı genelde 130 140 otobanda 150 160 filan. Burada söylenenler gibi motor arıza veriyor gibi bir durumum kesinlikle olmadı. Kaldı ki uzun yolda bu hızlar da 5.5 gibi bir ortalamayla kullandım 8 9 litre gibi bir ortalama uzun yolda görmedim. Yukarıda ki arkadaş nasıl bu veriye ulaşmış anlamak güç, aracında sorun var herhalde böyle bir şey olması çok zor bence. Motor gitmiyor filan demişler gülüyorum gerçekten 1.2t puretechler canlı bir motor ve gitmeye çok istekli. Sadece tam otomatik olduğu için oradan biraz kaybı oluyor o kadar. 1.2t 130 bgler gayet yeterli bence. 20 bg için fazla MTV ödemeye gerek yok. (Burada sadece motor için konuşuyorum, diğer bileşenler için T-ROC seçebilirsiniz tabiki size kalmış).
Ben dsg riskine girip polo almadım, yazın tatilde sürekli geziyorum şehir içi ışıklı yollarda olsun uzun yol olsun riske girmek istemedim. Aracımdan da bagaj hariç çok memnunum.
-
ben 1.5 tsi kötü demedim ki, şehir için gereksiz dedim:) uzun yol kullanacaksın al tabi,ama 50 60i geçemediğin kent trafiğinde fazla benzin yakmak dışında avantajı yok
-
C sınıfı otomobiller B Suv'ların çok üstünde.. çok daha -otomobil gibi- otomobiller, yalıtım-teknik-aero-sürüş-malzeme aradaki farklar büyük.
Golf ile T-roc arasında özellikle çok fark ediliyor. Astra ile Mokka da öyle.
ama insanlar artık iyi otomobil peşinde değil. yani öncelik bu değil. önce araç Suv olmalı, ondan sonra bunların içinden iyisi kötüsü bakıyorlar.
Bu da markaların inanılmaz işine geliyor. daha vasat bir otomobili bir üst sınıf bir araçla aynı paraya, hatta daha fazlasına satıyorlar.
tam bir win-win durumu yani.
Şunu da eklemek isterim. Vw'nin 1.5 tsi'i harika bir makina. her koşulda çok atak, çok ekonomik ve sorunsuz.
1.2 puretech kendi çapında iyidir. tork konvertörlü ile birlikte şehir içi tın tın gezmek için çok iyi. ama 1.5 tsi'ın yanına gelemez motor başarımı olarak.
-
Hocam son kararınız ne oldu ne aldınız ve kaça? -
Halen alamadık. Şu ötv matrah düzenlemesi çok konuşulmaya başlayınca beklemede kaldık.
Ama bu rakamları etkileyen bir durum ortaya çıkmadı.
Bir kısımını kredi kullanacaktım ama beklediğim bir habere göre peşin de alabilirim. O nedenle yıl sonundan öncesine kadar beklemedeyim. Şimdi de hanım o zaman mart, nisan bekleyelim 2023 model olsun diyor. Böyle bu kafayla gidersek hiç alamayız dedim.
Yıl sonundan önce işi bitireceğim inşallah. Çok büyük ihtimalle T-Roc olacak.
-
mokka sürmedim sadece dışardan inceledim. arka diz mesafesi yok gibi geldi.
-
Kendim için alacak olsam Mokka her ne kadar daha özel bir otomobil gibi dursa da cam tavan olmayışı ve 1.5 Tsi 150’den dolayı T-Roc seçerdim. Ki T-Roc R-Line donanımsa onunda güzel bir tasarımı var. Bayanlar için bilemiyorum. Boş paket en ucuz SUV dahi olur. -
Mokka çok dar, bagaj verimsiz
T-Rock donanım olarak mokkayı yakalayamıyor, daha pahalı -
Araba almayı aklınıza koyduysanız biran önce almaya bakın. T-roclara geçen hafta 35bin civarı listesine zam geldi ki yılbaşına kadar daha gelir. Van bayisi Sardur otomotivde ellerinde araç var troc taigo tiguan, bilginize. Belki taigo da düşünebilirsiniz. Esasında mokkayı taigoya benzetiyorum daha çok. Donanımıda oldukça bol.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X