Şimdi Ara

T-ROC (R-LINE) & MOKKA (ULTIMATE) Tercih hangisi olmalı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
5.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki

T-ROC (R-LINE) & MOKKA (ULTIMATE) Tercih hangisi olmalı ?


(En Son Oy Tarihi: 19.11.2024)
Giriş
Mesaj
  • Eşimin kullandığı, ilk sahibi olduğumuz ve sorunsuz, memnun kalarak kullandığımız ama artık 7 yaşına giren Hyundai i20 aracı satıp başlıkta yazdığım araçlardan birisini alacağım.


    Sıfır veya sıfır ayarında olacak.


    Fiyat farkını gözetmeyerek (T-Roc biraz daha pahalı) tercihiniz hangisi olurdu ? Özellikle kullanan varsa yazarsa sevinirim.


    T-Roc 1,5 motor ve 150 beygir


    Mokka 1,2 motor ve 130 beygir. Kendim kullanacak olsam T-Roc derim ama bayanlar daha çok tasarıma bakıyor ve eşim Mokka'yı daha çok beğeniyor. Yine de karar aşamasındayız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi por favor -- 26 Ekim 2022; 12:58:3 >



  • T-ROC modelini uzun kullanmadım ama Mokka ile 3 aylık bir maceramız var, araç gerçekten ama gerçekten kendine baktırıyor ve iyi hissettiriyor ancak sürekli eksik bir şeyler var hissine sahip.


    Mokka da arka aydınlatma yok, dar ama öyle böyle değil gerçekten dar. Arkada havalandırma yok, hiçbir koltukta tavanda tutamak yok. Bagajının hiçbir numarası yok. Frenleri gerçekten çok çabuk ısınıyor ve şişiyor garantiden bir defa fren diski ve balata değişti yine aynı yine aynı. Motor hevesli ama sıkıştırmaya gelmiyor biraz uzun süre yüksek süratte gitseniz motor arıza yazıp devir korumaya alıyor durdurup çalıştırıyorsun düzeliyor. Araçta aerodinamiğin zerresi yok ne kadar dikkat edersen et rüzgar direnci yüzünden on litrenin altına düşmüyor.


    Tam bir bekar adam yada kadın arabası, aracınıza akrabalarınız biniyorsa veya çocuk varsa küfür edebilirsiniz. Bana sorarsanız bu ikisi içerisinde 1.5 Dizel 2008 hepsinden iyi bir seçenek. Neden dizel dedim onu da belirteyim. 1.2 T riskine girmeye değmez onun yerine AdBlue riskine girmeyi yeğlerim.


    Ancak benzinli olması konusunda kararlıysanız T-ROC da yeni makyaj yedi kusurları giderildi motor canlı kullanmadım ama Mokka dan daha yaşanılabilir olduğu inanın kesin.

    C sınıfı otomobiller B Suv'ların çok üstünde.. çok daha -otomobil gibi- otomobiller, yalıtım-teknik-aero-sürüş-malzeme aradaki farklar büyük.

    Golf ile T-roc arasında özellikle çok fark ediliyor. Astra ile Mokka da öyle.

    ama insanlar artık iyi otomobil peşinde değil. yani öncelik bu değil. önce araç Suv olmalı, ondan sonra bunların içinden iyisi kötüsü bakıyorlar.

    Bu da markaların inanılmaz işine geliyor. daha vasat bir otomobili bir üst sınıf bir araçla aynı paraya, hatta daha fazlasına satıyorlar.

    tam bir win-win durumu yani.


    Şunu da eklemek isterim. Vw'nin 1.5 tsi'i harika bir makina. her koşulda çok atak, çok ekonomik ve sorunsuz.

    1.2 puretech kendi çapında iyidir. tork konvertörlü ile birlikte şehir içi tın tın gezmek için çok iyi. ama 1.5 tsi'ın yanına gelemez motor başarımı olarak.

    Evet yeni kasa Mokka'dan bahsediyorum. Sıfır kilometreden on yedi bine kadar olanlar bunlar.


    Evet düşük vites yüksek devir kullanımından bahsediyorum ama o devri çeviremeyecekse ne o şanzımanı koysunlar ne o motoru.


    Şehir dışı da yakıttan bir beklentiniz olmasın 8.9 - 9.1 litre arasında takılıyor. Bende peygamber sabrı var 90 giderim derseniz bilemem. Benim yazdığım tüketimler 110 / 130 / 150 hızlar arasında akıcı sıkıştırmadan kullanımda elde edilen tüketimlerdir. Şehir içi fix 10 litre. Trafiğe girmem ışıklarda durmam elli kilometre hızı da geçmeden eve giderim derseniz 7.5 litre. (Sabaha karşı işten eve dönerken elde ettiğim tüketim.)


    Motor arızası fabrikasyon değil benim kendi gözlemim turbodan emmeye giden şu esneyen borular var boğumlarında çelik bilezik olan PSA grubu kullananlar bilir ne dediğimi performanslı kullanımda şişip iniyor onlar ve turbo bazen boşa düşüyor bence sebebi o. Servis de ki baş teknisyende benimle aynı fikirdeydi sıkıştırmadan kullanmamı tavsiye etti.


    Performans arabası değil söyleminize de katılmıyorum. Vites kulakçıkları var spor detaylar var reklamlarda da imaları bu yönde. Galiba motorun fransız olduğunu atladı reklam ajansları.


    Birde bu B SUV modelleri ile alakalı şöyle bir şey var. Şu an 1.3 TCE Touch Megane EDC kullanıyorum. Sıfır kilometre 2022 model. İlk haftadan sonra fark ettiğim şey şu oldu ben bir aracın nasıl olması gerektiğini unutmuşum. Motor dört silindir titreşimin t si yok. Üç silindir motorlar ne yaparsa yapsın fizik yasaları var titremeye mahkumlar. Yalıtım B SUV modellerin alayından daha iyi. Yani ne yaparsanız yapın arada segment farkı var ancak ne hikmetse bu B SUV modellerin çoğu C HB veya Sedan modelden pahalı veya aynı para. Adamlar resmen aynı paraya bize daha az araba satıyor. Frenlerin şişmesi durumu da bunu açıklıyor frenler ve arabanın alt yapısı bu kütle ile baş edemiyor. Daha bu kilometrelerde durum buysa uzun süreli kullanımda ne olur bilemiyorum.


    Ha benim için şekil önemli derseniz pıtı pıtı binerim ben bu kadar para ödedikten sonra şöyle bir arabanın tadına bakmadan da yaparım derseniz buyurun.


    Ben yerinizde olsam Golf bakardım. T-ROC da ucuz bir araba değil. Yani B SUV almazdım. Ancak tercih sizin tabi.


    Şimdiye kadar kullandığım B SUV modelleri; Mokka, Puma, Kona ve Stonic modelleriydi. Bana sorarsanız para tuzağından başka bir şey değiller. Sadece Kona ve T-Roc bir üst segmente oynuyorlar o yüzden VW ve Hyundai araya modeller girdi dikkat ederseniz. Ancak sadece oynuyorlar. Alakaları yok. Bence yerden yükseleceğim diye paranıza yazık etmeyin. İyi bir C Sınıfı otomobil alın.


    Caddede millet iki bakacak diye otobanda veya kalabalık seyahatlerde bu sıkıntıları çekmeye değmez.

    R-Line paket alabilecek maddi gücünüz var ise t-roc almanızı öneririm. Mokka ile kıyaslanabilir hiçbir yanı olduğunu düşünmüyorum. Eğer iç hacim ve ferah olması sizin için önemli ise 1 yıldır aktif olarak kullandığım skoda kamiq premium'u da önerebilirim. Mekanik el freni ve birkaç ufak detay dışında c-suv kadar iç hacim sunmakta neredeyse, yerden yüksekliği de tatmin edici seviyede. Ama tabi r-line paket t-roc ile bu araç da kıyaslanamaz.



    Malum fransız grubu ile alakalı tavsiye verenleri de dikkate almayın. Milyon lira verip binlerce kilometre öteden ufak tefek parça beklerken bulursunuz kendinizi.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    T-ROC (R-LINE) ve MOKKA (ULTIMATE): Tercihin Hangisi Olmalı?

    Bir kompakt SUV satın almayı düşünüyorsan, iki popüler seçenek olan T-ROC (R-LINE) ve MOKKA (ULTIMATE) karşılaştırmanı öneririz. Her iki araç da özellikleri ve performansıyla dikkate değer olsa da, ihtiyaçlarına ve tercihlerine en uygun olanı seçmen önemlidir.

    T-ROC (R-LINE):

    • Volkswagen tarafından üretilen T-ROC (R-LINE), sportif tasarımı ve güçlü motoru ile öne çıkmaktadır.
    • Yüksek sürüş pozisyonu ve geniş iç mekanı sayesinde sürüş keyfi ve konforu sunar.
    • Teknolojik özellikleri arasında dijital gösterge paneli, bilgi-eğlence sistemi ve park asistanı yer almaktadır.

    MOKKA (ULTIMATE):

    • Opel tarafından üretilen MOKKA (ULTIMATE), modern görünümü ve verimli motoruyla dikkat çekmektedir.
    • Yüksek sürüş pozisyonu ve ayarlanabilir sürücü koltuğu, uzun yolculuklarda bile rahatlık sağlar.
    • Panoramik cam tavanı ve gelişmiş güvenlik özellikleri, sürüş deneyimini iyileştirmektedir.

    Karşılaştırma: T-ROC (R-LINE) vs MOKKA (ULTIMATE)

    Performans: Her iki araç da güçlü motorlara sahiptir, ancak T-ROC (R-LINE) biraz daha yüksek beygir gücü sunar.

    Tasarım: T-ROC (R-LINE) sportif bir tasarıma sahipken, MOKKA (ULTIMATE) daha modern bir görünüme sahiptir.

    Özellikler: Her iki araç da kapsamlı bir özellik yelpazesi sunsa da, T-ROC (R-LINE) daha teknolojik özelliklere sahiptir.

    Fiyat: T-ROC (R-LINE) genellikle MOKKA (ULTIMATE) modeline göre biraz daha pahalıdır.

    Hangi Aracı Seçmelisin?

    "Mokka mı T-ROC mu?" sorusunun cevabı kişisel tercihlerine ve ihtiyaçlarına bağlıdır. Sportif bir araba arıyorsan ve teknolojiye önem veriyorsan, T-ROC (R-LINE) uygun olabilir. Modern bir görünüm, verimlilik ve konfor istiyorsan, MOKKA (ULTIMATE) daha iyi bir seçim olabilir.

    Her iki araç da segmentlerinde saygın seçeneklerdir ve kararını vermeden önce her ikisini de test sürüşü yapmanı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • puma 1.0 155 ps i de tercihlerinize ekleyin bence.

  • Cryin kullanıcısına yanıt

    Puma baktık ama daral geldi.  

  • por favor kullanıcısına yanıt

    iki araç arasındaki tercihim mokka olurdu ama tamamen subjektif.

  • T-ROC modelini uzun kullanmadım ama Mokka ile 3 aylık bir maceramız var, araç gerçekten ama gerçekten kendine baktırıyor ve iyi hissettiriyor ancak sürekli eksik bir şeyler var hissine sahip.


    Mokka da arka aydınlatma yok, dar ama öyle böyle değil gerçekten dar. Arkada havalandırma yok, hiçbir koltukta tavanda tutamak yok. Bagajının hiçbir numarası yok. Frenleri gerçekten çok çabuk ısınıyor ve şişiyor garantiden bir defa fren diski ve balata değişti yine aynı yine aynı. Motor hevesli ama sıkıştırmaya gelmiyor biraz uzun süre yüksek süratte gitseniz motor arıza yazıp devir korumaya alıyor durdurup çalıştırıyorsun düzeliyor. Araçta aerodinamiğin zerresi yok ne kadar dikkat edersen et rüzgar direnci yüzünden on litrenin altına düşmüyor.


    Tam bir bekar adam yada kadın arabası, aracınıza akrabalarınız biniyorsa veya çocuk varsa küfür edebilirsiniz. Bana sorarsanız bu ikisi içerisinde 1.5 Dizel 2008 hepsinden iyi bir seçenek. Neden dizel dedim onu da belirteyim. 1.2 T riskine girmeye değmez onun yerine AdBlue riskine girmeyi yeğlerim.


    Ancak benzinli olması konusunda kararlıysanız T-ROC da yeni makyaj yedi kusurları giderildi motor canlı kullanmadım ama Mokka dan daha yaşanılabilir olduğu inanın kesin.





  • think of idea kullanıcısına yanıt

    Yeni kasa Mokka dan bahsediyorsunuz değil mi ?

    Yazdıklarınız çok can sıkıcı, hiç duymamıştım. Motoru sıkıştırınca error vermesi basit bir şey değil. Deviri uzun süre kırmızı bölgede kullanmaktan mı bahsediyorsunuz ? Sonuçta bu araçlar performans arabası değil.   Yine de devirli kullanınca öyle bir arıza çıkması fabrikasyon hatası olabilir mi acaba ?

    10 litre sanırım şehir dışı kullanım değildir ???




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi por favor -- 26 Ekim 2022; 13:2:0 >
  • Peugeot 2008 GT line derim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • R-Line paket alabilecek maddi gücünüz var ise t-roc almanızı öneririm. Mokka ile kıyaslanabilir hiçbir yanı olduğunu düşünmüyorum. Eğer iç hacim ve ferah olması sizin için önemli ise 1 yıldır aktif olarak kullandığım skoda kamiq premium'u da önerebilirim. Mekanik el freni ve birkaç ufak detay dışında c-suv kadar iç hacim sunmakta neredeyse, yerden yüksekliği de tatmin edici seviyede. Ama tabi r-line paket t-roc ile bu araç da kıyaslanamaz.



    Malum fransız grubu ile alakalı tavsiye verenleri de dikkate almayın. Milyon lira verip binlerce kilometre öteden ufak tefek parça beklerken bulursunuz kendinizi.

  • Mokka doluluğunda bir T-Roc için baya opsiyon almanız gerekli. Daha dar iç mekan, cam tavan olmaması, güçsüz motor sıkıntı değilse Mokka tabi ki de.

  • por favor kullanıcısına yanıt

    Evet yeni kasa Mokka'dan bahsediyorum. Sıfır kilometreden on yedi bine kadar olanlar bunlar.


    Evet düşük vites yüksek devir kullanımından bahsediyorum ama o devri çeviremeyecekse ne o şanzımanı koysunlar ne o motoru.


    Şehir dışı da yakıttan bir beklentiniz olmasın 8.9 - 9.1 litre arasında takılıyor. Bende peygamber sabrı var 90 giderim derseniz bilemem. Benim yazdığım tüketimler 110 / 130 / 150 hızlar arasında akıcı sıkıştırmadan kullanımda elde edilen tüketimlerdir. Şehir içi fix 10 litre. Trafiğe girmem ışıklarda durmam elli kilometre hızı da geçmeden eve giderim derseniz 7.5 litre. (Sabaha karşı işten eve dönerken elde ettiğim tüketim.)


    Motor arızası fabrikasyon değil benim kendi gözlemim turbodan emmeye giden şu esneyen borular var boğumlarında çelik bilezik olan PSA grubu kullananlar bilir ne dediğimi performanslı kullanımda şişip iniyor onlar ve turbo bazen boşa düşüyor bence sebebi o. Servis de ki baş teknisyende benimle aynı fikirdeydi sıkıştırmadan kullanmamı tavsiye etti.


    Performans arabası değil söyleminize de katılmıyorum. Vites kulakçıkları var spor detaylar var reklamlarda da imaları bu yönde. Galiba motorun fransız olduğunu atladı reklam ajansları.


    Birde bu B SUV modelleri ile alakalı şöyle bir şey var. Şu an 1.3 TCE Touch Megane EDC kullanıyorum. Sıfır kilometre 2022 model. İlk haftadan sonra fark ettiğim şey şu oldu ben bir aracın nasıl olması gerektiğini unutmuşum. Motor dört silindir titreşimin t si yok. Üç silindir motorlar ne yaparsa yapsın fizik yasaları var titremeye mahkumlar. Yalıtım B SUV modellerin alayından daha iyi. Yani ne yaparsanız yapın arada segment farkı var ancak ne hikmetse bu B SUV modellerin çoğu C HB veya Sedan modelden pahalı veya aynı para. Adamlar resmen aynı paraya bize daha az araba satıyor. Frenlerin şişmesi durumu da bunu açıklıyor frenler ve arabanın alt yapısı bu kütle ile baş edemiyor. Daha bu kilometrelerde durum buysa uzun süreli kullanımda ne olur bilemiyorum.


    Ha benim için şekil önemli derseniz pıtı pıtı binerim ben bu kadar para ödedikten sonra şöyle bir arabanın tadına bakmadan da yaparım derseniz buyurun.


    Ben yerinizde olsam Golf bakardım. T-ROC da ucuz bir araba değil. Yani B SUV almazdım. Ancak tercih sizin tabi.


    Şimdiye kadar kullandığım B SUV modelleri; Mokka, Puma, Kona ve Stonic modelleriydi. Bana sorarsanız para tuzağından başka bir şey değiller. Sadece Kona ve T-Roc bir üst segmente oynuyorlar o yüzden VW ve Hyundai araya modeller girdi dikkat ederseniz. Ancak sadece oynuyorlar. Alakaları yok. Bence yerden yükseleceğim diye paranıza yazık etmeyin. İyi bir C Sınıfı otomobil alın.


    Caddede millet iki bakacak diye otobanda veya kalabalık seyahatlerde bu sıkıntıları çekmeye değmez.





  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Bu forum gerçekten sonradan görme cahil fanboylar ile dolu ya diyen adamın da fanboy olması trajikomik.

    Skoda artık malzemelerden üretiliyor diyen birinide ciddiye alamıyorum pek . Hiç biriniz objektif değilsiniz.

  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Aristokrasinin önde gelen şahsiyetlerinden Sayın Mokali Amca,


    Skoda'nın artık malzemelerden üretildiğine ilişkin bir iddian var, müddei iddiasını ispatla mükelleftir, hadi bakalım yiğidim meydan senin.


    Diğer yazdıklarına gelince; onların benim için bir önemi yok, tahrik de olmadım çünkü dikkate değer ifadeler değil, gerçeği de yansıtmıyor.

  • Şimdi konuyu tekrar okudum da şunu da eklemek isterim. Atık malzemelerden o üretim kalitesini elde edecek ve kayıpsız o malzemeleri o şekilde geri dönüştürebilecek mühendisleri getir ben seni Mercedes Benz'e bindireyim hocam.


    Skoda ve Seat modellerinin olayı şu. Seat görülmeyen yerde (Alt Yapı) kaliteye önem verip görünen yerden (iç mekan) çalıyor. Skoda görünmeyen yerden çalıp görünen yerlere abanıyor.


    Skoda showroom arabası sürücü arabası değil Seat daha sürücü arabası, ancak bence müşterisi de farkında. Limitlerde gezmeyen sürücüyü Skoda daha fazla mutlu eder.


    Seat modellerinin Euroncap puanlarına bakarsanız görülmeyen yerden çalmıyor derken ne kast ettiğimi daha iyi anlarsınız.


    Marka fanatikliği de daha önce defalarca söylediğim gibi boş. Model kovalayın, makyajsız araç almayın. Yeni icat edilen motor şanzıman almayın. Çoğumuz araçlarını uzun süre değiştiremiyor. Paranızı boşa harcamayın. Paranızın alabildiği en fazla otomobil olan otomobilleri alın ve önceliklerinizi iyi düşünün. Dikiz aynasında veya park yerinden çıkarken Mokka gibi arabaları gördüğümde bende hevesleniyorum ama tecrübelerim aklıma geldiğinde kendime geliyorum. Hem görüntüyü hem kaliteyi sunan araçlara da el değmiyor malumunuz.


    Velhasıl kelam iyi hesap yapın.





  • Merhabalar,


    Ben T-roc R-line derim. Açıkcası yeni revizelerle araçta iyileştirmelerde yapıldı. Üst konsol yumuşak malzeme ile kaplandı. Yeni tip direksiyon, donanım ve multimedya güncellemesi aldı. Ayrıca 1.5 150hp Tsi motor doğru kullanımla ve uzun yolda gerçekten çok az yakan bir araç. Ben o motoru çok beğeniyorum. T-roc modelinin sınıfındaki araçlara göre en büyük artısı bu motor. Ne kadar B sınıfı için pahalıda olsa bu iki araç arasında ben T-roc derim. Özellikle R-line modeli. Marşpiyellere kadar boyalı olması. R line jantlarla gelmesi. Ayrıca ön tampon ve arka tampondaki eklemeler araca çok başka bir hava katıyor. Benim tek aradığım özellik elektrikli koltuk. Keşke o fiyat içerisinde o da olsa. Çünkü koltuk ısıtmasına kadar birçok donanımı barındırıyor. Hayırlısı olması dileğiyle...  





  • ikisine de bu paraları vermem ,gider 3 yaşında c suv alırım.
    illa ikisinden biri olacaksa mokka alırım t roc ta malzeme kalitesi şikayetleri oluyor. mokkadaki 1.2 8 ileri kombinasyonu çok başarılı.
    1.2 motorda başlarda sorun oldu fakat sonra çözüldü diye biliyorum.
    mokka donanim olarak daha doluydu galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 26 Ekim 2022; 14:9:25 >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Reno'cu dostum, herhangi bir markanın fanboyu değilim. Şükür o kadar düşmedim. Kendi sabit aracım V40 ve sevip uzun süre kullandığım/kullanacağım araç. Kimseye fanboylugunu yapmadim ve yapmam. Ama Skoda kullanıp da Peugeot için o ifadeleri söylemek cahil bir fanboyluk örneği.

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Üstte ki yorumları okumadınız galiba mokka nın tavan boyası atma sorunu var . Arkası çok dar ve arkada ışıklandırma bile yok . Ayrıca çok yakıyor . R line t roc mokkadan 1-2 gömlek üstündür fiyatının daha yüksek olmasının sebebi de budur.

  • Yeni ufak SUV yüksek arabaların içi çok dar. Bayiye gidip içine oturmadan asla karar vermeyin.


    T-ROC

    2008

    Toyota Yariss Cross

    Opel Crossland


    bu arabaların içi çok dar.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.