Bu araç için yapılacak en iyi şey;Aracın altında bulunan egzos,torsiyon,depo,hortumlar vs herşey sökülüp aracın altı tam açığa çıkarılarak güzelce spiral makinasıyla zımparalanıp temiz metal açığa çıkarılarak astar atılacak.Delinen yer varsa kaynakla düzeltilip komple astar ve pütür atılırsa bundan sonra artık yıllarca birşey olmaz. |
Taban saçı yogun korozyon maliyeti nedir (2. sayfa)
-
-
Hocam şu videoyu izle. Sana uygulanması gereken prosedürü ve yaptırabileceğin yerleri anlatacaktır.
SekizsilindiryoutubeVideomuzun 1. Bölümü: Cadillac Çıkarma ve Yaşadıklarımız https://youtu.be/xZspnScxFsA Videomuzun 2. Bölümü: V8 Patlama https://youtu.be/zfQMjxuefFw?si=miuMiCe0QIaYQTM Videomuzun 3. Bölümü: V8 Patlama sonrası ilk marş https://youtu.be/0bewJiOmpJQ Videomuzun 4. Bölümü: Detaylı İç ve Dış Temizlik https://youtu.be/UGkTtP9qsN8 Cadillac V8 maceramız aynen devam ediyor. İç ve dış temizliğin ardından şimdi de aracın detaylı alt temizliğini yapacağız. Önemli de bir sorunumuz oldu. Aracın altında ve çamurluk içlerinden, adeta araçla bir olmuş 1 el arabası zift ve beton çıktı. Temizlemek ise oldukça emek gerektirdi. Tüm temizlik işleri bittikten sonra da korumaya geçtik. Bazı parçaların kumlanması sonrası, pas dönüştürücü ve mumlama işlemlerini yaptık. Ama sonuç bizim açımızdan son derece tatmin edici bir şekilde gerçekleşti ve Cadillac adeta fabrikadan çıkmışcasına ilk günlerine döndü. Umarız videomuzu da beğenirsiniz, iyi seyirler.https://www.youtube.com/watch?v=n6VerHclta0&t=1s -
bu yöntem dışında ne yaparsan yap, korozyon ilerlemeye devam edecektir. korozyon aynı kanser gibidir. kanserli hücre vücuttan yok edilmedikçe kanser vücutta yayılmaya devam eder. korozyon da böyledir. sen paslı kısmı boyarsın, pas görünmez ama o pas içten içe ilerler.
-
bende kocaeli de yaşıyorum 98 model fiesta var bende de bizim grupta birisi poliüretan kaplama yaptırmış kaportaya bu kaplama kimyasallara darbelere dayanıklıymış alt taban bakımları yapıldıktan sonra uygulanabilir baslanma başladıysa içten içe devam edebilir o kadar bilgim yok bende düşünüyorum ilerleyen zamanda
-
Hocam ben de pütür yaptıracaktım yeni aracıma ama mumlama mı daha iyi olur acaba.. Amacım su birikintisinden gecerken paslanmamasi, kgm nin attığı tuzun araca zarar vermemesi.. Daha önceki aracıma serviste pütür attirmıştım ama mumlama nasıl oluyor tecrübenizi öğrenmek isterim..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar ufak bi araştırma sonucu büyük sanayide bu işlerle uğraşmak istemediğini ogrendim en fazla temizlik üstü pütür diyo eski yaşlı ustalar lift olsa kendim bile yapabilirsin fakat zor işte bende bunun üstüne kucuk bi sanayide eski bi usta buldum fircayla temizleyop pütür atarız desi bnde öle istemiyorum temizleyelim güzel fırçayla sonra üstüne wurth pas dönüştürücü sonrada antipas atalım dedim bakalım nolucak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kendin yap. Benden tavsiye. Pas sökmek, pütür atmak o kadar da zor değil. Tecrübe de edinmiş olursun. Hem kendi araban olduğundan ayrıntışı çalışırsın. Çukuru olan bir egzozcu arakadaşın tanıdığın varsa liftsiz halledersin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Yetkili servis yaparmı bu işleri 3 tane servis kampanyası gözüküyo aldığım adamın haberi yokmuş onlarada bi danışsammı bi kıyak yapıp bedava yaparlar belki
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erenn_41500 -- 1 Mayıs 2024; 3:40:11 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
detayları merak ediyorum takip. Gecenlerde tabanında pas olan araca 100 bin tl masraf etmişler onu anlatıyorlardı sanayide
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X