Şimdi Ara

TAKSİLER NASIL OLMALI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Amamnın birde istanbulda ray projesi başlarsa Trafik felakettende öte olur. Şu an karayolu çalışması,köprü kavşak çalışması var,istanbul ne halde. Her tarafa ray döşemeye kalkarlarsa trafiğin bittiği gündür. O zaman istanbulda bulunmak istemem.veya uzunca bi tatile çıkmak isterim. istanbul trafiği biter o zaman. Ona göre bi çöüm bulmalılar bence. yoksa şu an yaptıkları gibi olursa....

    İstanbulda bütün yaz çivi çakılmadı, sonbaharda yolların tümüne birşeyler yapılmaya başlandı, aman yeni unutmuştum aklıma getirdin...

    AMa şimdi gene başladı...


    Raylı sistem dediğimiz metro...

    Metronun yapımı trafiği kavşak yapımı gibi felç etmez merak etme..

    Yani bu sorunu öne sürerek raylı sistem yapılmaz deme hocam aman nittin, nüfus 20 milyonu geçecek yakında...




  • Minibüs şoförleri tam bir facia. Trafiği ihlal etmek için gereken herşeyi yapıyorlar.
    Ve en kötüleri de İstanbulda. Başka şehirde böylesi yok.
    Minibüs toplumu olmaktan çıktığımız gün ülke kıpırdamış demektir.
  • anticohos dalga geçiyorsun galiba

    Bizim aylardır çektiğimiz Merter trafiğinin tek sebebi E-5in üstünden geçen Metro yapımı. Bi köprü yapacaklar diye 5 tane şerit kapattılar ya!

    Bu belediyedekileri bi temiz sopadan geçirmek lazım. Yazın yollar boşken yapta şimdi bitmiş olurdu, tepe tepe kullanırdık bu çözüm olan kavşakları

    Kaç, 110 tane mi ne kavşak yapıyorlar; yarısı trafiği daha çok tıkayacak. Bak buraya yazıyorum!
  • merterdeki durum gerçekten faciaydı. Ama yer altından döşemeleri bitirseler sadece yolların üstündeki bağlantıları kalsa isteseler 2 hafta dada yapabilirler, maslağı 1 ayda yaptılar fıstık gibi oldu, 1 ay trafik çekip geri kalan zamanda rahat olcaksa şahsen ben razıyım. Yer altından rayları istasyonları yapsalar da yol üstünde kalsa, ama herşey yarım yamalak yapıldığı için sanmıyorum, 2 ay kazarlar sonra bırakırlar üstü kazarlar sonra altı falan 4 5 sene sürer, burası Türkiye. Herşeyi belirli bir plan ve programla yapsalardı hiç problem olmazdı. Yazın 1 tane kazı yapılmadı kış geldi heryer çamur çukur çakıl inşaat, başkan bile yanlış zamanda yapıldığını kabul ediyor bu kadar senedir görememişlermi aynı hatayı tekrarlıyorlar.. yazık bize ya.


    Ayrıca belediye otobüsü şöförlerinin de bir farkını göremiyorum minibüsçülerden, sözde eğitim alıyorlar ama biraz kendimizi kollamasak üstümüzden geçecekler, bilmiyorum ki nedir problem.. minibüsçüler ve otobüsçüler bu kadar coştuktan sonra taksi şöförleri insaflı insanlar olarak gelmeye başladı..




  • her taksinin kendine özel km fiyatı olmalı ve bu fiyat birer yapışkanla ön ve arka camda ilan edilmeli !

    bulgaristan da bile bu böyle, klimalı taksinin fiyatı farklı hava yastıklı taksinin farklı. hem rekabet olur böylece kmsi 150bin maliyetli lpg li taksilere km sine 1milyon bayılmamış oluruz !!!
  • Taksi maksi derken iş TC ulaşım sorununa geldi. Neyse, hiç değilse duyarsız kalmamış olduk. Şu değişik taksi tarifeleri fikri fena değil aslında. Madem devir serbest pazar ekonomisi devri, şöyle sıfır klimalı megane2 taksiyle 89 şahin aynı para olmaz değil mi ama?

    Lakin uyanık esnafım burada millete giydirecek bir tarife bulur. Bu işi devlet belirlesin desen 80-90 taksisi olan insanlar var. Bunlar birleşir devlete karar aldırır mı acaba?

    anti'ciğim sen bir mühendisin bunlarla uğraşmasını garipsemişsin ama yol mühendisliği kavramı içinde trafik lambalarının ne kadar yanacağı bile vardır. Ve bu arkadaşlar pek de küçümsenmeyecek çalışmalar yapıyorlar. Bizim rahatımız için tabiki. Senin bir ödevin onların tez çalışmasından kapsamlı olabilir mi, olabilir. Ama sonuçta bu çalışma 1000küsur sayfa grafik, çizim, yazı, 100lerce saat deney ve izleme, video kaydı ve saatlerce beyin fırtınası içeriyordu

    Neyse EĞİTİM ŞART


    Türkiye'de 1950 den sonra yapılan demiryolu km'si hala o zamana kadar yapılanı geçememiştir. Buna sebep de dış güçlerin en ucuz kara taşımacılığı olan demiryollarını kullanmamızı istememeleridir. Eee yoksa nasıl satacaklar bu kadar otomobili bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasiyani -- 26 Aralık 2005 13:58:47 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.