TurkNet'e başvurmak istediğimde dairemde talep gözüktüğü için başvuru yapamıyorum. Altyapı sorguladığımda Devam eden bir talebiniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Devam eden işleminizi sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz. Uyarısı alıyorum. İkamet ettiğim daireye daha yeni taşındım ve herhangi bir internet servis sağlayıcısına başvuruda bulunmadım. Bu uyarı binada sadece benim dairemde gözüküyor diğer tüm dairelerde altyapı 100mbit destekliyor başvuruda bulunabilirsiniz yazıyor. Ev sahibi ile konuştuğumda eski kiracının daireye hiç internet bağlatmadığını belirtti. Dairede bulunan talebi öğrenmek için btk üzerinden Türk Telekom'a şikayette bulundum ama bot mesajlarından öte bir dönüş alamadım. TurkNet Destek olmasa da bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pokopa -- 9 Eylül 2021; 15:58:39 > |
Bildirim