Şimdi Ara

Tamamen Türk yapımı oyunum 'Hopper Team' yayında! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
2
Favori
1.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Çok güzel.Forumda aktifseniz sizi arkadaş ekliyorum. Ben liseli öğrenciyim bu işlerden anlamam. Ama siz baya master olmuşunuz. Üniversite okurken veya iş yaşamında kafama takılan konularda sizden bilgi almak ve bana yol göstermenizi isterim. Tabi sakıncası yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olur kardeşim neden olmasın :) mesaj atman yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir başlangıç , çocuklar için basit ve eğlenceli bir oyun yapmayı düşünüyorsanız aşağıdakinin benzeri önerimdir.yeğenim oynarken gördüm gayet başarılı el,göz koordinasyonu vs..


    Smash Hit
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mediocre.smashhit&hl=tr
  • Just Smile kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben de bir mobil uygulama geliştirdim. Destek amaçlı bakarsanız çok mutlu olurum.



    https://forum.donanimhaber.com/100-turk-yapimi-uygulama-sesyaz-sesinizi-yaziya-cevirin--128722848

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thefatrat -- 9 Temmuz 2018; 16:5:22 >
  • çok güzel hocam,umarım geliştirmeler gelir.
  • oyun tasarım ve programlama için aylarca uğraşmışsın güzel fakat, ortaya çıkan oyunda aradığımı bulamadım oyun 3D fakat 3D'nin hakkını verdiğini söyleyemem, 2D bir oyunun 3D versiyonu gibi oynanıyor ki bu Unity'nin yan etkisi olmalı, bir orjinallik yok oyunda. Miralge'nin önerdiği SmashHit'te orjinallik var örneğin. Onu da indirdim oyun menüleri almanca geldi, muhtemelen dili cihazın diline göre (benim cep almanca) ayarladı, senin oyunda o da yok (yani oyun içindeki menülerin İng olmasına değiniyorum) Çok daha pozitif yorum yapabilirdim ancak iOS versionu da çıkarttığın için onu yapamıyorum cunku hobi öncelikle insanın kendisi için yapılan faaliyettir, sense $100 verip daha cok kişiye ulaşma cabasına girmişsin dur bakalım daha Android sahipleri begencek mi oyunu? Ve tahminen iOS'a port işlemini Unity yapıyor, yani iOS'a özel bir kodlama ve geliştirme minimum düzeyde. iPhone'u Çin, Avrupa vs bol kullanıyor olabilir fakat benim için tam bir shitty cihaz herşeyiyle fakat o ayrı konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuğkan-0153 -- 22 Eylül 2017; 14:6:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sırf muhalefet olmak için muhalefet dedikleri bu olsa gerek. Telefonunuz almanca ise oyunun içine mi doğacak Türk olduğunuz? Tabi ki Türkçe açılmaz.

    Oyunla ilgili eleştirilere eyvallah ama. iOS e özel geliştirme neden yapayım ki. Deli miyim, mevcut kod hem android hem iOSte çalışıyorsa oturup baştan mı yazayım iOS diliyle?

    İnsanlar hobilerine para harcarlar ayrıca bu sizi ilgilendirmez...

    Kısacası boş konuşmuşsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thefatrat T kullanıcısına yanıt
    Hocam Qubicle var ama en basit kullanımı olan magicavoxel diye biliyorum. Youtubedan bir iki ders izlerseniz çok çabuk alışırsınız.

    Çerçeve boyutlarını sağ üstten değiştirebilirsiniz sanırım 126 126 126 ya kadar çıkıyor. İsterseniz en büyük çerçevede çalışın farketmez. Unity’de boyutunu ona göre küçükltürsünüz. Tabi mümkün olan en az sayıda blokla çalışmak dosya boyutunu düşürür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Just Smile kullanıcısına yanıt
    .........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thefatrat -- 9 Temmuz 2018; 16:5:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Just Smile

    Sırf muhalefet olmak için muhalefet dedikleri bu olsa gerek. Telefonunuz almanca ise oyunun içine mi doğacak Türk olduğunuz? Tabi ki Türkçe açılmaz.

    Oyunla ilgili eleştirilere eyvallah ama. iOS e özel geliştirme neden yapayım ki. Deli miyim, mevcut kod hem android hem iOSte çalışıyorsa oturup baştan mı yazayım iOS diliyle?

    İnsanlar hobilerine para harcarlar ayrıca bu sizi ilgilendirmez...

    Kısacası boş konuşmuşsunuz

    Siz'li Miz'li konuşarak saygılı olduğunu zanneden bir kişi daha... Unity Framework 'le yapılmış bir oyunu değerlendirelim diye buraya konu açtın ben de zaman ayırıp değerlendirdim. Bu oyundan övgü falan mı bekliyordun?

    Oyunun içine doğmaz Türk olduğum tabi ki. Kullanıcının cihazındaki Dil'i kontrol edip ona göre önceden cevrilmiş dil varsa onun menülerini getirir ki bunu profesyonel veya hobbyist programcıya söylemek gereksiz; basit bir internationalization işlemidir ve yaygın kullanıldığı için i18 diye kısaltması vardır. Senin oyunda i18 yok. Menüler İngilizce gömülü olduğundan sadece İng geliyor, tamam olabilir fakat 100% Türk Yapımı diye reklam edilen oyunda bu bana ters geldi, o kadar.

    Durup dururken iOS'a özel geliştirme yap diyen yok, lafı arka tarafından anlamışsın. Sadece bu kişi programlamaya cok meraklı ve uygulamayı iOS'a da uyarlamış mı diye baktım, fakat onu da tabi ki Unity yaptığı için, yani programcılık anlamında da pek birşey göremediğim için olumlu yorum yapamadım dedim hepsi bu.

    Gönderi yaptığın bölümün adının 'Yazılım Geliştirme' olduğunu hatırlayalım yani olayı programcılık açısından değerlendirmeme iOS versiyonunu Unity Framework oluşturmuş seklinde yaklaşmama kızman anlamsız. Aynen hobi olarak yapıyorum deyip profesyonel birşey yapıyormuş gibi Google Play & App Store ta DL rakamlarna bakıp düşük diye üzülmenin anlamsız olması gibi.

    Ve ben de hobi amaçlı Android uygulamaları yapıyorum. En son SMS ve Rehber yedekleyip xml olarak emaile gönderen bir app yaptım. Bu tamamen benim gereksinimlerime göre ve biraz da Android'te kendimi geliştirmek üzere yaptığım bir app old için Play Store'a koymamama gerek yok ancak paylaşmak veya yorum için apk dosyasını dağıtırdım isteyen indirip denerdi.

    Dur hemen sileyim şu oyunu cebimden, boşuna 30MB yer ve zamanım gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuğkan-0153 -- 23 Eylül 2017; 14:40:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • thefatrat T kullanıcısına yanıt
    Elin alışınca çok hızlı kullanıyorsun o kısayolları biraz vakit geçir bence kendini zorlayıp. Dosya boyutu çok çok artmaz ama oyununda çok fazla model varsa en ufak tasarrufu bile atlamamak lazım. Hepsi bir araya gelince etki büyük olur çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha samimi olacaksa sen’li konuşayım o zaman.

    Oyuna oynanışa fikire vs yönelik eleştirilere eyvallah dedim zaten yukarıda.

    Cihazını Türkçe kullananlarda oyun Türkçe açılıyor menüler İngilizce gömülü falan değil onu anlamadın hala. Localization hem uygulama marketlerde hem oyun içinde yapılmış durumda yani.

    iOSe yönelik geliştirme, programcının gözünden eleştiri konularına gelince. Oyunun tamamında c-sharp kullanıldı. Bu bi program dili değil mi iOS kütüphanelerini ihtiyacım olmadıysa niye kullanayım ki. Senin yaptığın programdaki gibi rehber erişimi vs olsa tamam da, ihtiyacım yokken kullanmak zaten söz konusu değil.

    İndirme ve beğeni beklemem gayet doğal geliyor bana bu işi biraz da olsa yapabiliyor muyum bunu görmek istiyorum insanların tepkilerinden.

    Eleştiri almak hoşuma gidiyor ama seninki direk yıpratmaya çalışmak. Mantıklı ve yapıcı olursa baş üstüne ama senin eleştirin pek öyle gelmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @revivo72 'yi çok tanımasamda genelde hep görüyorum ve yorumlarına gerçekten katılan ve yorumlarından ders çıkarmışlığım bile oluyor. En basit bir örnek olarak i18 ve 10n gibi nümoroloji terimleri bilmesinden bile desing-patterns, software-engineering konularında iyi olduğu kolayca anlaşılabilir ki öyle de.

    Şimdi herkes kendine göre haklıdır genelde yazılım bölümünde. Fakat şöyle bir şey var ki, yaptığın şeyin eleştirilmesine, yorum yapılmasına, vs. vs. kendine kabul edemiyorsan, ya hiç yapmayacaksın ya da yazılım bölümüne açacaksın. Ben yorumların hepsini okudum, hepsi gerçekten ilginç ve değişik bakış açılı kişilerde olabiliyor. @revivo72 hocam'ın yaptığı yorumuda okudum fakat 'yıpratmaya çalışmak' gibi yorum yapmak yerine tartışıp öneri istemen daha hoş olacaktı. Çünkü o yorumu gördüğümde sen yazmadan önce direkt olarak kendi yaptığım 'TODO list' e eklemiştim bile sağolsun.

    Dediği şey cross-platform-development ve l10n konuları. Unity'nin il2cpp kullanması o uygulamayı tam olarak cross yapmıyor maalesef. Ekstra olarak kütüphaneleri, iap, vb. gibi sistemleri kendin de platformlara özel olarak üzerinde çalışmanı gerektiriyor. Ya da şöyle olabilir, diyor ki hobi olarak yapıyorsun, ios için de kendin baştan Unity dışında da yazıp kendini geliştirebilirdin vs. gibi yorum da çıkarılabilir.

    Yazılım bölümü olunca genelde yazılımsal tavsiyeler olur bu yüzden anlamak da zor olabiliyor bazen.

    Oyunu oynadım ve hoşuma gitti :) , Crossy Road ile aynı matıkda fakat o kuyruk gibi arkadan gelen şey de bir heyecan katmış. :)




  • Dentrax D kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar aynı konu içinde 3. defa söylüyorum. Eleştirilerle ilgili hiç bir sorunum yok ama faydasız eleştiriye tabi ki kapalıyım.

    Adı ister i18 olsun ister g28 olsun bir şey farketmez, localization işini kendi yöntemimle yaptım ve çalışıyor, arkadaş almanca kullandığı telefonda oyunun Türkçe açılmamasından şikayetçi ise Allah aşkına bunun neresi mantıklı eleştiri? Onlarca cihazda denedim, Türkçe kullanılan cihazlarda Türkçe açılıyor oyun. Hala bana menülerin ingilizce gömülü diyor. Bu mu yapıcı eleştiri?

    Siz işin fonksiyonelliğinden çok ismine önem veriyorsunuz ki bence yanlış yapıyorsunuz. İşimi görecek her tür eklentiyi, imkanı, kütüphaneyi kullanırım ki bence yapılması gereken de odur. Sadece işimi gördükten sonra bunun performans açısından daha verimli bir metodu var mı diye araştırıyorum o kadar...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.